Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2010, 20:25
Verwijderd
Mijn telefoon gaat.

Ik: Hallo
Hij: Hallo
IK: Met wie spreek ik?
Hij: Ja met mij.
Hij: Met wie spreek ik? zeker ook met mij [droog als de sahara]
Ik: Nee, met jou
Hij: O.
Ik: Wie wil je spreken?
Hij: Nicole.
Ik: O, dan zit je verkeerd"
Hij: O.
Advertentie
Oud 16-05-2010, 20:25
Verwijderd
Tink* is de tofste forumbaas, hoe brak ook.
Moest even gezegd worden

En @Sann; ik had gedacht dat je voorlopig wel even klaar zou zijn met het bier, maar niet dus
Oud 16-05-2010, 20:26
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
En dan heb je een aantal forumbazen met een eigen mening en eigen ideeen? Dan zullen die uiteindelijk toch ook toch een gezamelijk iets moeten kunnen komen om het uit te voeren.
Kunnen we dan ook een eigen forum krijgen om als leden te overleggen wat onze gezamenlijke mening wordt? Want anders krijg je allemaal individuele meningen van ons als leden, en dat is natuurlijk ook niet handig.

Oftewel, jullie zijn ook gewoon leden, het is makkelijker om gewoon allemaal als DK'er te kijken wat het beste is dan dat jullie als fb's wat beslissen, wij als leden daar tegenin moeten gaan, jullie als forumbazen je beslissing moeten herzien, enzovoorts.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 16-05-2010, 20:27
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Tink* is de tofste forumbaas, hoe brak ook.
Moest even gezegd worden

En @Sann; ik had gedacht dat je voorlopig wel even klaar zou zijn met het bier, maar niet dus
Miekje is meestal ook best prima.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 16-05-2010, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Tink* is de tofste forumbaas, hoe brak ook.
Moest even gezegd worden

En @Sann; ik had gedacht dat je voorlopig wel even klaar zou zijn met het bier, maar niet dus
jaaah nu wel. Maar zondagmiddag MOET je echt bier drinken hier, dat is de leukste dag <3.

Ik voel me overigens nog best fit hoor, alleen een beetje rebels
Oud 16-05-2010, 20:27
Verwijderd
Citaat:
En dan heb je een aantal forumbazen met een eigen mening en eigen ideeen? Dan zullen die uiteindelijk toch ook toch een gezamelijk iets moeten kunnen komen om het uit te voeren.
Ja, nu heb je een forumbazengroep met een mening waar ze niet 100 procent achter staan, en een groep forumers met allemaal verschillende meningen. Je kan beter alles bij elkaar gooien en lekker hollands gaan polderen. Waar iedere mening evenveel betekent. Dus, een forum tegen een idee betekent geen goed idee.
Oud 16-05-2010, 20:28
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Kunnen we dan ook een eigen forum krijgen om als leden te overleggen wat onze gezamenlijke mening wordt? Want anders krijg je allemaal individuele meningen van ons als leden, en dat is natuurlijk ook niet handig.

Oftewel, jullie zijn ook gewoon leden, het is makkelijker om gewoon allemaal als DK'er te kijken wat het beste is dan dat jullie als fb's wat beslissen, wij als leden daar tegenin moeten gaan, jullie als forumbazen je beslissing moeten herzien, enzovoorts.
En toen volgde ik je niet meer .

Citaat:
Miekje is meestal ook best prima.
Ik geloof dat je de enige bent die dat vindt, DP .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-05-2010, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Miekje is meestal ook best prima.
Mwah neu. Sorry.
Oud 16-05-2010, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Miekje is meestal ook best prima.
Je moet een bakje onder het toetsenbord zetten, dat slijm is niet goed voor je bureau.

edit; Waar ik trouwens niet mee wil zeggen dat ik Miekje slecht vind als forumbaas.
Oud 16-05-2010, 20:28
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Gewoon de Saai toestaan, come on.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 16-05-2010, 20:28
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
En toen volgde ik je niet meer .

Ik geloof dat je de enige bent die dat vindt, DP .
Wat niet? Ik wil het best uitleggen.

Ach, ere wie ere toekomt.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 16-05-2010, 20:29
Verwijderd
Citaat:
Gratis en voor niks overigens...
grapjas
Oud 16-05-2010, 20:29
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Je moet een bakje onder het toetsenbord zetten, dat slijm is niet goed voor je bureau.
Ja, want ik sta er om bekend dat ik zo positief ben over forumbazen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 16-05-2010, 20:29
Verwijderd
Citaat:
En je mag het beestje best wel bij de naam noemen hoor.
Dat doe ik toch ook. Als er verdeeldheid is onder de DK-fb's, kunnen we dus stellen dat er fb's zijn die het met de community eens zijn en fb's zijn die denken dat de community hun priveprojectje is en dingen willen proberen tegen de zin van de community. In dat geval heb je dus geen aansluiting meer bij de community en snap je niet hoe de community functioneert en wil je dus geen succesvol forum leiden dan moet je je als fb afvragen of je nog wel op de juiste plek zit.
Oud 16-05-2010, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Ja, want ik sta er om bekend dat ik zo positief ben over forumbazen.
Neuh, je bent enkel een beetje opvallend positief over een selecte groep chicks op dit forum
Oud 16-05-2010, 20:30
Verwijderd
Goedenavond

waar gaat het hier over?
interessante discussie stof?
Oud 16-05-2010, 20:30
Verwijderd
Citaat:
jaaah nu wel. Maar zondagmiddag MOET je echt bier drinken hier, dat is de leukste dag <3.

Ik voel me overigens nog best fit hoor, alleen een beetje rebels
Rebels is altijd fijn.
Ik drink niet superveel de laatste tijd, vandaar dat ik dit nu even minder goed kan hebben dan gewend, denk ik Niet dat ik ziek ben ofzo, ik ben niet eens aangeschoten (helaas) maar ik voel het wel door m'n hoofd tollen.
Oud 16-05-2010, 20:30
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Ik heb de neiging om echt te gaan facerollen
__________________
Yoloswag 420
Oud 16-05-2010, 20:30
Verwijderd
Citaat:
Ja, want ik sta er om bekend dat ik zo positief ben over forumbazen.
Nee maar om je slijm sta je wel bekend
Oud 16-05-2010, 20:31
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Neuh, je bent enkel een beetje opvallend positief over een selecte groep chicks op dit forum
Nogmaals, ere wie ere toekomt. Ik ben alleen een beetje voorzichtig geworden met negatieve meningen geven, want er zijn bepaalde mensen die dat niet zo kunnen waarderen en dat levert waarschuwingen op. Dus dan focus ik me liever op de mensen die ik wel mag.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 16-05-2010, 20:32
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline



*liefde in topic strooit*
__________________
Yoloswag 420
Oud 16-05-2010, 20:32
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 16-05-2010, 20:32
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Een husky in pinguïnskleren .
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 16-05-2010, 20:34
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Een husky in pinguïnskleren .
__________________
Yoloswag 420
Oud 16-05-2010, 20:34
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Kunnen we dan ook een eigen forum krijgen om als leden te overleggen wat onze gezamenlijke mening wordt? Want anders krijg je allemaal individuele meningen van ons als leden, en dat is natuurlijk ook niet handig.

Oftewel, jullie zijn ook gewoon leden, het is makkelijker om gewoon allemaal als DK'er te kijken wat het beste is dan dat jullie als fb's wat beslissen, wij als leden daar tegenin moeten gaan, jullie als forumbazen je beslissing moeten herzien, enzovoorts.
Daar geef ik je ook best gelijk in hoor. Dat sommige discussies beter met leden gehouden kunnen worden, dan achter de schermen. Het WSZ is daar zeker een voorbeeld van. Het is fijn om te peilen wat je andere collega's vinden en dan te peilen van hé wat vinden jullie er van? Maar dan krijg je al snel het idee van forumbazen vs. leden.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 16-05-2010, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Daar geef ik je ook best gelijk in hoor. Dat sommige discussies beter met leden gehouden kunnen worden, dan achter de schermen. Het WSZ is daar zeker een voorbeeld van. Het is fijn om te peilen wat je andere collega's vinden en dan te peilen van hé wat vinden jullie er van? Maar dan krijg je al snel het idee van forumbazen vs. leden.
In dat geval moet je je dus afvragen of het een goed plan is, immers dat ontstaat alleen als forumbazen iets anders willen dan de leden.
Oud 16-05-2010, 20:36
Verwijderd
Dit is een saaie discussie
Oud 16-05-2010, 20:36
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Kunnen we het over leuke dingen hebben in dit topic?
Oud 16-05-2010, 20:36
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
In dat geval moet je je dus afvragen of het een goed plan is, immers dat ontstaat alleen als forumbazen iets anders willen dan de leden.
Dat is zeker iets wat in de toekomst verbeterd kan worden, ja. En waar we het over hebben gehad in het team.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 16-05-2010, 20:37
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dit is een saaie discussie
haha gmta
Oud 16-05-2010, 20:37
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Daar geef ik je ook best gelijk in hoor. Dat sommige discussies beter met leden gehouden kunnen worden, dan achter de schermen. Het WSZ is daar zeker een voorbeeld van. Het is fijn om te peilen wat je andere collega's vinden en dan te peilen van hé wat vinden jullie er van? Maar dan krijg je al snel het idee van forumbazen vs. leden.
Als jullie meteen met een concreet idee waren gekomen, dat op BZ hadden gepost en ons hadden gevraagd wat wij daar van vonden (in plaats van die beslissing gewoon aan te kondigen) was het allemaal een stuk rustiger gegaan, denk ik. Maar ik heb begrepen dat jullie daar gewoon niet aan hebben gedacht, daarom vind ik het juist zo opmerkelijk dat jullie nu iets soortgelijks doen. Laat de fb's, net als de leden in de eerste 2 BZ topics al deden, hun meningen delen en zien hoe de leden daarop reageren en andersom. Dan is het gewoon DK samen die tot een besluit komt, in plaats van 'jullie mogen op ons idee reageren maar wij beslissen.'

No offense, maar snap je waarom de manier die jullie nu doen weerstand op roept?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 16-05-2010, 20:39
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
[afbeelding]



*liefde in topic strooit*
Aaaahw <3. Vooral de combo husky-pinguin .

Citaat:
Dit is een saaie discussie
Daarom heet dit topic ook saai /flauwe kutgrap.

Citaat:
Kunnen we het over leuke dingen hebben in dit topic?
Ja! Kittens! Lippenstift! Haar! Tassen!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-05-2010, 20:39
Verwijderd
Citaat:
haha gmta
(wat is gmta?)
Oud 16-05-2010, 20:40
Verwijderd
Ik geloof dat de fb's echt geen flikker begrepen hebben van wat we op beleidszaken hebben geprobeerd duidelijk te maken .
Oud 16-05-2010, 20:40
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
(wat is gmta?)
Great minds think alike.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 16-05-2010, 20:40
Verwijderd
oh ja ik ging me niet in de discussie mengen
Oud 16-05-2010, 20:40
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Als jullie meteen met een concreet idee waren gekomen, dat op BZ hadden gepost en ons hadden gevraagd wat wij daar van vonden (in plaats van die beslissing gewoon aan te kondigen) was het allemaal een stuk rustiger gegaan, denk ik. Maar ik heb begrepen dat jullie daar gewoon niet aan hebben gedacht, daarom vind ik het juist zo opmerkelijk dat jullie nu iets soortgelijks doen. Laat de fb's, net als de leden in de eerste 2 BZ topics al deden, hun meningen delen en zien hoe de leden daarop reageren en andersom. Dan is het gewoon DK samen die tot een besluit komt, in plaats van 'jullie mogen op ons idee reageren maar wij beslissen.'

No offense, maar snap je waarom de manier die jullie nu doen weerstand op roept?
Dat was geen strak plan, nee. Dit was een onderwerp waar juist goed met leden over gediscusseerd had kunnen worden. Maar volgens mij zie je met wat we over een paar dagen komen als iets definitiefs.Laat ik het zo zeggen. De DK forumbazen hebben over dit onderwerp dezelfde mening, leggen het neer en horen wat er komt.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 16-05-2010, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof dat de fb's echt geen flikker begrepen hebben van wat we op beleidszaken hebben geprobeerd duidelijk te maken .
Ik vrees dat je gelijk hebt...
Oud 16-05-2010, 20:41
Verwijderd
Dankje DP

maar even serieus. Kan deze discussie niet beter voortgezet worden op beleidszaken?
Oud 16-05-2010, 20:42
Verwijderd
oke ik gooi er maar even een nieuw onderwerp in

wat is het meest genante dat jullie onder invloed van alcohol hebben gedaan?
Oud 16-05-2010, 20:42
Verwijderd
oh daar moet ik even over nadenken sann
en jij?
Oud 16-05-2010, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Dankje DP

maar even serieus. Kan deze discussie niet beter voortgezet worden op beleidszaken?
het gebeurd al weken semi in saai het gaat tenslotte om dit topic <3.
Oud 16-05-2010, 20:43
Verwijderd
Ik doe eigenlijk niet echte genante dingen als ik zwaar onder invloed ben.
Althans op dat moment vind ik zelf van niet, en de volgende morgen weet ik het niet meer

Oja ik heb wel eens een keer dronken met de politie staan praten.
Oud 16-05-2010, 20:44
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
oke ik gooi er maar even een nieuw onderwerp in

wat is het meest genante dat jullie onder invloed van alcohol hebben gedaan?
None. Het meest genante dat ik kan verzinnen is dat ik zittend op mijn knieën mijn luchtbed had opgepompt omdat ik duisendduizelig was van de hoeveelheid wijn. Maar dat is nou niet bepaald genant, maar wel het enige wat ik kan verzinnen .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 16-05-2010, 20:44
Verwijderd
Citaat:
oh daar moet ik even over nadenken sann
en jij?
mwoaaah ik heb wel redelijk wat op mijn kerfstok. Paaldansen in een homobar was iig het genantste moment van dit jaar vooral omdat ik overtuigd was dat ik er erg goed in was
Oud 16-05-2010, 20:44
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dat was geen strak plan, nee. Dit was een onderwerp waar juist goed met leden over gediscusseerd had kunnen worden. Maar volgens mij zie je met wat we over een paar dagen komen als iets definitiefs.Laat ik het zo zeggen. De DK forumbazen hebben over dit onderwerp dezelfde mening, leggen het neer en horen wat er komt.
Citaat:
Kunnen we dan ook een eigen forum krijgen om als leden te overleggen wat onze gezamenlijke mening wordt? Want anders krijg je allemaal individuele meningen van ons als leden, en dat is natuurlijk ook niet handig.

Oftewel, jullie zijn ook gewoon leden, het is makkelijker om gewoon allemaal als DK'er te kijken wat het beste is dan dat jullie als fb's wat beslissen, wij als leden daar tegenin moeten gaan, jullie als forumbazen je beslissing moeten herzien, enzovoorts.
Dit.

Ik zie het niet als iets definitiefs, ik zie dat jullie een enorme omweg maken die onnodig is en juist het fb vs leden gevoel versterkt. Jullie zouden jezelf moeten zien als gewone DK'ers met wat extra rechten die het beste voor DK willen. In dat geval kunnen we gewoon met z'n allen praten en kijken wat er mogelijk is en waar iedereen vrede mee heeft. In plaats daarvan plaatsen jullie jezelf al in deze discussie als 'de forumbazen die beslissen' waardoor de rest automatisch 'de leden die er tegen zijn' wordt.

"De forumbazen" hoeven niet één identieke mening te hebben, jullie zouden gewoon de discussie met ieder je eigen meningen en ideeën aan moeten gaan en dan kijken waar we met z'n allen uitkomen imo.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 16-05-2010, 20:44
Verwijderd
Citaat:
het gebeurd al weken semi in saai het gaat tenslotte om dit topic <3.
Ja klopt alleen is de discussie nu niet centraal en kunnen overige forumleden niet meelezen. Ja kan wel, maar mensen die niet vaak op DK komen.
Oud 16-05-2010, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Dat was geen strak plan, nee. Dit was een onderwerp waar juist goed met leden over gediscusseerd had kunnen worden. Maar volgens mij zie je met wat we over een paar dagen komen als iets definitiefs.Laat ik het zo zeggen. De DK forumbazen hebben over dit onderwerp dezelfde mening, leggen het neer en horen wat er komt.
Dat is juist wat ik zo opmerkelijk vindt. Immers er waren 2 DK-fb's tegen en daarnaast de gehele DK community. Dus het enige realistische zou zijn als de andere 2 DK-fb's inzagen dat ze fout zitten en aangeven dat de beslissing van de baan is. Dat is een besluit dat je in 1 dag kan nemen. Het feit dat het nu zo lang duurt betekent alleen maar dat er sowieso gerommeld gaat worden aan het huidige format, wat als onwenselijk wordt beschouwd door de community en imo ook zou moeten worden beschouwd door een goed functioneren fb-team.
Oud 16-05-2010, 20:45
Verwijderd
Ik heb net een halve pot honing gesnoept. Is honing eigenlijk gezond?
Oud 16-05-2010, 20:45
Verwijderd
Maar dark phoenix wat betekent medewerker dan, dat je meewerkt aan de site? ik dacht net zoiets als een forumbaas maar dan hoger
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
ARTistiek Begin van iets
zand
5 07-11-2001 13:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:33.