Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-05-2010, 22:32
Verwijderd
Wat een mooie theorie. Eh, dankjewel
Advertentie
Oud 18-05-2010, 22:33
Verwijderd
Citaat:
je moet goed kijken naar de man. een spierbundel die je een drankje aanbiedt, wilt meestal sex. Mannen die gierig zijn, doen ook zuinig met hun zaad
ik ken geen enkele man die zuinig is met zijn zaad

okeee misschien 1tje. Oh nee 3. Mijn vader & stiefvader doen niet aan seks
Oud 18-05-2010, 22:35
Verwijderd
Citaat:
ik ken geen enkele man die zuinig is met zijn zaad

okeee misschien 1tje. Oh nee 3. Mijn vader & stiefvader doen niet aan seks


@ absinthe: haha verzin ook maar wat
Oud 18-05-2010, 22:36
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ik ken geen enkele man die zuinig is met zijn zaad

okeee misschien 1tje. Oh nee 3. Mijn vader & stiefvader doen niet aan seks
Ik ken er zat hoor.

@sann: Hoe kan je de LoLa line-up nou stom vinden? Ik vind 'm geweldig!
Band of Horses, Foals, Hot Chip, LCD Soundsystem, Minus The Bear... <3
Vorig jaar liep ook al iedereen te klagen, terwijl ik het toen één van de beste line-ups ooit vond. Maar ja, iets met smaak en twisten enzo.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 18-05-2010, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Ik ken er zat hoor.

@sann: Hoe kan je de LoLa line-up nou stom vinden? Ik vind 'm geweldig!
Vorig jaar liep ook al iedereen te klagen, terwijl ik het toen één van de beste line-ups ooit vond. Maar ja, iets met smaak en twisten enzo.
Je kent veel mannen die niet met alles en iedereen willen seksen? Omg, ze bestaan dus?


vorig jaar vond ik 'm geniaal. Toen begreep ik ook niks van het gezeur. En ik ben nu ook heel blij, zeker 15 bands die ik wil zien maar er is vandaag dus een heleboel bekend geworden dat ik niet ken ga je ook?

band of horses & lcd soundsystem noemde ik hierboven! en verder (even uit m'n hoofd) XX, mumford en sons, placebo, marina & the diamonds, the drums, air, qotsa en nog meer, maar dat weet ik even niet meer.
Oud 18-05-2010, 22:41
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Je kent veel mannen die niet met alles en iedereen willen seksen? Omg, ze bestaan dus?


vorig jaar vond ik 'm geniaal. Toen begreep ik ook niks van het gezeur. En ik ben nu ook heel blij, zeker 15 bands die ik wil zien maar er is vandaag dus een heleboel bekend geworden dat ik niet ken ga je ook?
Nou ja, of ze het wíllen weet ik niet, maar ze doen het iig niet. Het zijn hele brave, verlegen jongens. <3

En natuurlijk ga ik ook. Vorig jaar riep ik nog 'Dit was nr.10, het is wel genoeg geweest bladiebla', maar m'n vrienden hebben me gedwongen om tóch een kaartje te kopen en daar ben ik nu eigenlijk best blij mee.
Mss dit jaar ook maar m'n 'LoLa X' T-shirt laten maken.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 18-05-2010, 22:41
Verwijderd


Ik moest heel erg hard lachen
Oud 18-05-2010, 22:42
Verwijderd
Natuurlijk bestaan zulk soort mannen. En compleet aseksuele mannen bestaan ook. Alles bestaat
Oud 18-05-2010, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, of ze het wíllen weet ik niet, maar ze doen het iig niet. Het zijn hele brave, verlegen jongens. <3

En natuurlijk ga ik ook. Vorig jaar riep ik nog 'Dit was nr.10, het is wel genoeg geweest bladiebla', maar m'n vrienden hebben me gedwongen om tóch een kaartje te kopen en daar ben ik nu eigenlijk best blij mee.
Mss dit jaar ook maar m'n 'LoLa X' T-shirt laten maken.
gaaf. Dan wil ik wel een biertje met je drinken

en kijk: dit krijg je dus met dat geedit nu reageer je op een post van mij die nog niet volledig was, omdat ik reageerde op een post van jou die niet volledig was en nu is het vet laaaaastig
Oud 18-05-2010, 22:42
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Op die bovenste lijkt 'ie wel heel erg ronery.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 18-05-2010, 22:42
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Iemand die mijn posts leest heeft me op msn toegevoegd en hij heeft zelf geen profiel. Weet nou niet of ik dat nou echt relaxed vind
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-05-2010, 22:42
Verwijderd
Ha Trimm, jou moest ik net hebben. Ik zit sinds vandaag boven de 10GB op thebox, nu krijg ik ook invitesssss
Oud 18-05-2010, 22:43
Verwijderd
Ik ken er ook wel eentje
(oh, dat was nog een reactie op de zuinige zaadhouders )
Oud 18-05-2010, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk bestaan zulk soort mannen. En compleet aseksuele mannen bestaan ook. Alles bestaat
het was natuurlijk ook bij wijze van spreken. Ik weet dat ze er zijn, ik ontmoet ze alleen nooit. Of zelden. Of ze liegen erover
Oud 18-05-2010, 22:43
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
[afbeelding]


Ik moest heel erg hard lachen
Ik moet lachen en er ook een beetje van huilen, wat een kutgrap.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 18-05-2010, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Iemand die mijn posts leest heeft me op msn toegevoegd en hij heeft zelf geen profiel. Weet nou niet of ik dat nou echt relaxed vind
dat kan ik me voorstellen heb je je msn in je profiel staan? ik heb 'm er juist om zulke redenen uitgehaald (tig jaar geleden al )
Oud 18-05-2010, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Ik ken er ook wel eentje
(oh, dat was nog een reactie op de zuinige zaadhouders )
dat begreep ik

het wordt tijd dat we weer gaan pm'en, mijn inbox is veel te langzaam vol de laatste tijd waar hangt lorelei eigenlijk uit?!
Oud 18-05-2010, 22:44
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ha Trimm, jou moest ik net hebben. Ik zit sinds vandaag boven de 10GB op thebox, nu krijg ik ook invitesssss
NAIS!
Ik heb er nu echt een stuk of 10 ofzo, echt bizar hoe hard dat gaat.

M'n harde schijf raakt wel weer lekker vol btw. MAARRR ik ben bijna klaar met 101 Adam & Joe podcast luisteren, dus dan kunnen die naar de draagbare 1,5 tB schijf.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 18-05-2010, 22:45
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
dat kan ik me voorstellen heb je je msn in je profiel staan? ik heb 'm er juist om zulke redenen uitgehaald (tig jaar geleden al )
Ja, misschien moet ik dat ook maar doen maar dit is de eerste keer. Vind het gewoon een beetje creepy omdat ik nu het idee heb dat ik moet gaan opletten met wat ik zeg. ik bedoel, hij heeft mijn posts op seksualiteit gelezen. Dat is de issue niet eens, want anders zou ik daar niet moeten posten, maar gat.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-05-2010, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Iemand die mijn posts leest heeft me op msn toegevoegd en hij heeft zelf geen profiel. Weet nou niet of ik dat nou echt relaxed vind
wat vreselijk zeg
Oud 18-05-2010, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Ja, misschien moet ik dat ook maar doen maar dit is de eerste keer. Vind het gewoon een beetje creepy omdat ik nu het idee heb dat ik moet gaan opletten met wat ik zeg. ik bedoel, hij heeft mijn posts op seksualiteit gelezen. Dat is de issue niet eens, want anders zou ik daar niet moeten posten, maar gat.
en je dan toevoegen op msn? faaaaaaaail.

Ik vraag me af wat ie dan wilt
Oud 18-05-2010, 22:46
Verwijderd
Ik had zoveel lieve omaatjes vandaag.
Eentje zei dat ik altijd zo stralend ben en dat dat in alles uitstraalt, vooral m'n blije ogen.
En een ander mevrouwtje zei dat ze mij de beste zuster vond
Oud 18-05-2010, 22:47
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
het was natuurlijk ook bij wijze van spreken. Ik weet dat ze er zijn, ik ontmoet ze alleen nooit. Of zelden. Of ze liegen erover
Eigenlijk bestaat mijn vriendengroep grotendeels uit ubernerdies die nooit echt vriendinnetjes hebben of scharrelen ofzo. (Een paar hebben echt heeeel af en toe een scharrel, maar nooit lang).

Ik vind het eigenlijk wel fijn, dan voel ik me minder lame omdat ik al zo lang vrijgezel ben.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 18-05-2010, 22:47
Verwijderd
Citaat:
dat begreep ik

het wordt tijd dat we weer gaan pm'en, mijn inbox is veel te langzaam vol de laatste tijd waar hangt lorelei eigenlijk uit?!
Ja, klopt ja. Sinds Medeia ervantussen is, blijft mijn pm-box in ene akelig leeg. En ik zou toch ook weer niet willen zeggen dat de wwwww niet kan bestaan als één wwwww'er eventjes weg is, want we zijn natuurlijk allemaal individueel behoorlijk briljant

En geen idee waar Lorelei is. druk met studie? ofzo?
Oud 18-05-2010, 22:48
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Het is wel weer tentamentijd, dus het zou kunnen dat ze daarom even weg is.

Zal ik anders invallen in de wwwwwwwwwwwwwwwwwwww?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 18-05-2010, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk bestaat mijn vriendengroep grotendeels uit ubernerdies die nooit echt vriendinnetjes hebben of scharrelen ofzo. (Een paar hebben echt heeeel af en toe een scharrel, maar nooit lang).

Ik vind het eigenlijk wel fijn, dan voel ik me minder lame omdat ik al zo lang vrijgezel ben.
ja maar het niet doen en niet willen zijn wel 2 verschillende dingen natuurlijk
Oud 18-05-2010, 22:50
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
wat vreselijk zeg
stfu
Citaat:
en je dan toevoegen op msn? faaaaaaaail.

Ik vraag me af wat ie dan wilt
Ja daarom dus!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-05-2010, 22:51
Verwijderd
Citaat:
Ja, klopt ja. Sinds Medeia ervantussen is, blijft mijn pm-box in ene akelig leeg. En ik zou toch ook weer niet willen zeggen dat de wwwww niet kan bestaan als één wwwww'er eventjes weg is, want we zijn natuurlijk allemaal individueel behoorlijk briljant

En geen idee waar Lorelei is. druk met studie? ofzo?
Ja volgens mij was ze een paar dagen geleden ziek. Hm, als we morgen nog niks van d'r gehoord hebben gaan we d'r bellen.

Ja de wwwww blijft altijd bestaan! Dussehm, ook als 1 van haar leden een stomme ban neemt
Oud 18-05-2010, 22:52
Verwijderd
Citaat:
Het is wel weer tentamentijd, dus het zou kunnen dat ze daarom even weg is.

Zal ik anders invallen in de wwwwwwwwwwwwwwwwwwww?
je moet eerst leren het goed te schrijven dan praten we verder (dan krijg je een schriftelijke examen, en als je die doorkomt én je bent 22 plus (dat ben je toch? --> 24 zie ik, never mind) dan gaan we overleggen en je al dan niet instemmen
Oud 18-05-2010, 22:53
Verwijderd
Oh, ik had even niet meer door dat ik in het fototopic zat.
Oud 18-05-2010, 22:53
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Kmk wist niet dat Pip en ik zusjes zijn
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-05-2010, 22:53
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ja maar het niet doen en niet willen zijn wel 2 verschillende dingen natuurlijk
Ze lijken er niet erg mee te zitten.
(Behalve 1 dude, maar die is sowieso nogal een emo/wijf/downer)

Kweenie, ik zou het erg vreemd vinden als ze allemaal ineens een vriendinnetje vinden. Ik zou wel blij zijn voor ze natuurlijk, maar dan klopt het niet meer ofzo.
Ik vind het gewoon fijn dat ik bij m'n vrienden er niet constant aan herinnerd word dat ik alleen ben en dat ze me ook niet constant proberen te koppelen, omdat zij in hetzelfde schuitje zitten.
Op m'n werk bijv word ik constant uitgehoord over wat m'n 'type' is en krijg ik allemaal ongevraagde relatie-adviezen naar m'n hoofd. Pfff.

edit: Laat maar met die w^5.
Als ik ergens zoveel moeite voor moet doen haak ik af. Ik kijk wel lekker in m'n eentje naar appetijtelijke mannen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 18-05-2010, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Ze lijken er niet erg mee te zitten.
(Behalve 1 dude, maar die is sowieso nogal een emo/wijf/downer)

Kweenie, ik zou het erg vreemd vinden als ze allemaal ineens een vriendinnetje vinden. Ik zou wel blij zijn voor ze natuurlijk, maar dan klopt het niet meer ofzo.
Ik vind het gewoon fijn dat ik bij m'n vrienden er niet constant aan herinnerd word dat ik alleen ben en dat ze me ook niet constant proberen te koppelen, omdat zij in hetzelfde schuitje zitten.
Op m'n werk bijv word ik constant uitgehoord over wat m'n 'type' is en krijg ik allemaal ongevraagde relatie-adviezen naar m'n hoofd. Pfff.
dat is indd godsgruwelijk irritant ja
Oud 18-05-2010, 22:55
Verwijderd
@Pippeloen, fototopic: dat klonk als een stoomloc, en dat is het overduidelijk niet. Zo vreemd is dat dus niet.
Oud 18-05-2010, 22:56
Verwijderd
HAHAHAHAAAAAAAAAA na maanden hard werken heb ik eindelijk mijn doel bereikt
Oud 18-05-2010, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Ha Trimm, jou moest ik net hebben. Ik zit sinds vandaag boven de 10GB op thebox, nu krijg ik ook invitesssss
Citaat:
NAIS!
Ik heb er nu echt een stuk of 10 ofzo, echt bizar hoe hard dat gaat.

M'n harde schijf raakt wel weer lekker vol btw. MAARRR ik ben bijna klaar met 101 Adam & Joe podcast luisteren, dus dan kunnen die naar de draagbare 1,5 tB schijf.
Ratio: 4.700 +112.88 GB UL: 143.39 GB DL: 30.51 GB



En ik heb er een what.cd invite aan te danken. Op thebox kijk ik niet zo heel vaak meer eigenlijk.
Oud 18-05-2010, 22:58
Verwijderd
Is what.cd alleen voor muziek, of is de naam misleidend?
Oud 18-05-2010, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Kmk wist niet dat Pip en ik zusjes zijn
ZIE JE! ik weet niet veel
Oud 18-05-2010, 23:00
Verwijderd
Citaat:
HAHAHAHAAAAAAAAAA na maanden hard werken heb ik eindelijk mijn doel bereikt
Geheimhouding, denk erom!
Oud 18-05-2010, 23:00
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Is what.cd alleen voor muziek, of is de naam misleidend?
Muziek ja. up:

Maar ik vind het daar echt de hel om m'n ratio omhoog te krijgen. Het lukt gewoon echt niet, want er zitten zoveel mensen dat de nieuwste releases door honderden mensen tegelijk worden geupload en dan pakken ze dus niks van mij.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 18-05-2010, 23:02
Verwijderd
In die XS4ALL reclame zit een roodharige Paranoïde!
Oud 18-05-2010, 23:04
Verwijderd
Citaat:
In die XS4ALL reclame zit een roodharige Paranoïde!
Staat 'ie op youtube?
Oud 18-05-2010, 23:05
Verwijderd
Citaat:
@Pippeloen, fototopic: dat klonk als een stoomloc, en dat is het overduidelijk niet. Zo vreemd is dat dus niet.
dat was me al niet eens opgevallen
Oud 18-05-2010, 23:06
Verwijderd
Citaat:
Muziek ja. up:

Maar ik vind het daar echt de hel om m'n ratio omhoog te krijgen. Het lukt gewoon echt niet, want er zitten zoveel mensen dat de nieuwste releases door honderden mensen tegelijk worden geupload en dan pakken ze dus niks van mij.
Oh hm, dan hoef ik er niet echt heen, want ik download zelden muziek, eigenlijk. En wat ik allemaal luister is - over het algemeen - ook wel op piratebay e.d. te krijgen, helemaal nu ze die nieuwe trackerregeling hebben.

En als het ratiogewijs zo moeilijk is dan al helemaal, ik vond thebox al lastig in het begin
Oud 18-05-2010, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Staat 'ie op youtube?
http://www.xs4all.nl/overxs4all/campagne/
Oud 18-05-2010, 23:11
Verwijderd
Ik vind het wel meevallen.
Oud 18-05-2010, 23:12
Verwijderd
Ik stuitte gisteren op een filmpje van zo'n kerel die het leuk vindt om publiekelijk te masturberen, en dan niet stiekempjes in de bosjes maar echt naast mensen in de metro, tijdens de avondspits. En daarin was iemand die verdacht veel op een klasgenote leek, in een bus die veel weg heeft van de Amsterdamse bussen, én iemand die verdacht veel op mij leek. Dat was wel wtf.
Oud 18-05-2010, 23:15
Verwijderd
Citaat:
Geheimhouding, denk erom!
jaaaaa ik zeg niks
Oud 18-05-2010, 23:16
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 18-05-2010, 23:18
Verwijderd
oei over iets meer dan 5 uur gaat de wekker alweer
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:58.