Oud 23-05-2010, 02:40
Verwijderd
Jezus, is het alweer half vier geweest? Absurd ritme.
Advertentie
Oud 23-05-2010, 02:42
Verwijderd
Ja, ik lag net al helemaal in bed, maar nu heb ik opeens helemaal geen slaap. Tijd voor een biertje, dan maar.
Oud 23-05-2010, 02:42
Verwijderd
Citaat:
Jeetje vreemd.

Echt? Toen was ik er wel een beetje klaar mee
Klaar met uitgaan op je 18e? Of bedoel je klaar met schoolfeesten op je 16e?
Oud 23-05-2010, 02:43
Verwijderd
Het komt vast door GTA4, maar ik heb echt zin om een rijbewijs te hebben. Als ik klaar ben met m'n scriptie ga ik een proefles nemen, kijken hoe het bevalt
Oud 23-05-2010, 02:43
Verwijderd
Hm, ik moet nu gaan 3d'en van mezelf, heb de hele dag nog geen flikker uitgevoerd behalve films kijken en bier drinken.
Oud 23-05-2010, 02:43
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Klaar met uitgaan op je 18e? Of bedoel je klaar met schoolfeesten op je 16e?
Met uitgaan Toen was ik verhuisd en duurde het nog langer om in de stad/waar ik altijd uitging te komen had ik geen zin meer in.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-05-2010, 02:44
Verwijderd
Citaat:
Het komt vast door GTA4, maar ik heb echt zin om een rijbewijs te hebben. Als ik klaar ben met m'n scriptie ga ik een proefles nemen, kijken hoe het bevalt
Haha

Ik zei na het spelen van GTA ook altijd dat ik een goede automobilist zou zijn, helemaal als het gaat om ontwijkmanoeuvres en getaways
Oud 23-05-2010, 02:45
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Op mijn 16e ging ik hooguit naar schoolfeesten, het echte werk begon pas op mijn 18e (normaal uitgaan op zaterdagen).
Bij mij pas op m'n 20/21ste. Toen is m'n vriendengroep ook aardig gegroeid en zijn oude vriendschappen sterker geworden.

Ik vind het de laatste tijd alleen wel jammer dat m'n vrienden allemaal zo burgerlijk en huisje/boompje/beestje zijn geworden, want als ik eens zin heb om tot 6 uur 's ochtends te feesten zijn ze ineens allemaal moe ofzo.
Laatste keer dat ik tot écht laat ben uit geweest is lang geleden.
Ik kreeg niet heel lang geleden wel de kans, maar ik verziekte het zelf door te snel te zuipen en half buiten westen te raken. D'oh!
En op Motel Mozaique bleef ik ook wel laat, maar dat was met maar 1 vriend van me en hij is niet echt een feestbeest. Hij zegt weinig en hij danst niet. Hmmm.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 23-05-2010, 02:46
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Ik wou net beginnen aan GRID. Nu snap ik waarom je met alcohol op niet achter het stuur moet.
__________________
Yoloswag 420
Oud 23-05-2010, 02:46
Verwijderd
Citaat:
Haha

Ik zei na het spelen van GTA ook altijd dat ik een goede automobilist zou zijn, helemaal als het gaat om ontwijkmanoeuvres en getaways
Ja, precies Iets doet me alleen vermoeden dat het in 't echt lastiger is. Maar daar komen we gauw genoeg achter.
Oud 23-05-2010, 02:47
Verwijderd
Citaat:
Met uitgaan Toen was ik verhuisd en duurde het nog langer om in de stad/waar ik altijd uitging te komen had ik geen zin meer in.
Oh, en wat doe je nu dan op zaterdagen? Forumen, zoals nu?
Oud 23-05-2010, 02:49
Verwijderd
Citaat:
Bij mij pas op m'n 20/21ste. Toen is m'n vriendengroep ook aardig gegroeid en zijn oude vriendschappen sterker geworden.

Ik vind het de laatste tijd alleen wel jammer dat m'n vrienden allemaal zo burgerlijk en huisje/boompje/beestje zijn geworden, want als ik eens zin heb om tot 6 uur 's ochtends te feesten zijn ze ineens allemaal moe ofzo.
Laatste keer dat ik tot écht laat ben uit geweest is lang geleden.
Ik kreeg niet heel lang geleden wel de kans, maar ik verziekte het zelf door te snel te zuipen en half buiten westen te raken. D'oh!
En op Motel Mozaique bleef ik ook wel laat, maar dat was met maar 1 vriend van me en hij is niet echt een feestbeest. Hij zegt weinig en hij danst niet. Hmmm.
Burgerlijkheid is dodelijk, ja :\ Mijn vrienden hebben gelukkig nog wel zin in uitgaan.

maar ja, persoonlijk vind ik op de bankhangen met muziek en drank en dom ouwehoeren net zo leuk, daar hoef ik niet voor de deur uit.
Oud 23-05-2010, 02:51
Verwijderd
Ik snap nooit hoe van Uhm (commandant der strijdkrachten) zo makkelijk door kan gaan met zijn werk en kan berichten over dodelijke slachtoffers terwijl zijn eigen zoon ook zo om het leven is gekomen. Vind ik wel knap. (of die man is kille, emotieloze oorlogsgek, dat kan ook )
Oud 23-05-2010, 02:51
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Burgerlijkheid is dodelijk, ja :\ Mijn vrienden hebben gelukkig nog wel zin in uitgaan.

maar ja, persoonlijk vind ik op de bankhangen met muziek en drank en dom ouwehoeren net zo leuk, daar hoef ik niet voor de deur uit.
Ja, dat vind ik ook erg gezellig, maar mijn vrienden wonen allemaal nogal een eind bij me vandaan, dus ik kan niet spontaan eens ergens langs gaan. Er moeten echt concrete plannen gemaakt worden en dan moeten we ergens uit...

Maarrrrr, m'n homeboiii komt binnenkort terug uit verweggistan en heeft een crib gevonden in het pty-centrum van Roffa, dus wrs ga ik daar zo vaak mogelijk crashen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 23-05-2010, 02:53
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Ik heb nog niet gechecked of de deur wel opslot was!
__________________
Yoloswag 420
Oud 23-05-2010, 02:54
Verwijderd
Uitgaan is 't leukst als je na afloop gewoon naar huis kunt kruipen. Woonde ik maar in het centrum. En dan al m'n vrienden ook gelijk, zodat je hooguit twee minuten hoeft te lopen als je bij elkaar op bezoek wil In plaats van een heel halfuur fietsen *gasp*

De lange reistijden van vroeger hebben me voor eeuwig verpest, vrees ik.
Oud 23-05-2010, 02:54
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat vind ik ook erg gezellig, maar mijn vrienden wonen allemaal nogal een eind bij me vandaan, dus ik kan niet spontaan eens ergens langs gaan. Er moeten echt concrete plannen gemaakt worden en dan moeten we ergens uit...
Ja, idem hiero. Ik kan niet ff buurten en impulsief besluiten om ff langs te hoppen. Anderhalf uur met de trein Ze moeten eens dichterbij gaan wonen!
Oud 23-05-2010, 02:57
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Uitgaan is 't leukst als je na afloop gewoon naar huis kunt kruipen. Woonde ik maar in het centrum. En dan al m'n vrienden ook gelijk, zodat je hooguit twee minuten hoeft te lopen als je bij elkaar op bezoek wil In plaats van een heel halfuur fietsen *gasp*

De lange reistijden van vroeger hebben me voor eeuwig verpest, vrees ik.
Voor het groepje waar ik het meest mee kan lachen moet ik helaas ook zo ver
__________________
Yoloswag 420
Oud 23-05-2010, 02:57
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh, en wat doe je nu dan op zaterdagen? Forumen, zoals nu?
Ja, of een filmpje kijken. Ben net bij mijn zus geweest. Ik verveel me echt niet op zaterdag

Oh, en ik haat dat mens van die katten echt! Met dat wegsturen van Lady en debiel doen en met haar muilkorf voor Lady. Jonge, die kut siamezen van je moeten een muilkorf!
Ik was 20 he
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-05-2010, 02:58
Verwijderd
Of zwabberend naar huis fietsen in je eentje als je de volgende ochtend brak the partyplace verlaat en de zon zien opkomen
Oud 23-05-2010, 03:01
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Of zwabberend naar huis fietsen in je eentje als je de volgende ochtend brak the partyplace verlaat en de zon zien opkomen
Of met 7 man naast elkaar over het autostuk van de brug fietsen terwijl je de zon over de maas op ziet komen
__________________
Yoloswag 420
Oud 23-05-2010, 03:01
Verwijderd
Citaat:
Uitgaan is 't leukst als je na afloop gewoon naar huis kunt kruipen. Woonde ik maar in het centrum. En dan al m'n vrienden ook gelijk, zodat je hooguit twee minuten hoeft te lopen als je bij elkaar op bezoek wil In plaats van een heel halfuur fietsen *gasp*

De lange reistijden van vroeger hebben me voor eeuwig verpest, vrees ik.
Ik vind dat nog wel meevallen; ik moest in Almere altijd wel een stukje met de fiets, of 15 min met de bus. Maar dat vond ik nooit erg, want die reden prima 's nachts, dus dat was een kwestie van lekker brak op de bus stappen en slapend naar huis gebracht worden

Ook is het fijn om 's ochtends de vroegste trein naar huis te pakken en stinkend en slapend elk op een vierzits te liggen en wachten tot je thuis bent
Oud 23-05-2010, 03:02
Verwijderd
Eigenlijk zijn festivals een ideaal van uitgaan. Dagenlang toffe muziek tot diep in de nacht, leuke mensen, alles op loopafstand en een sociaal verantwoord excuus om dwars door je kater heen te zuipen
Oud 23-05-2010, 03:03
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Of 's ochtendsvroeg met een zware kater je hele huis moet dweilen omdat je wc is overstroomd, doordat je hebt geprobeerd je eigen kots op te ruimen met kilo's wc papier en het water maar door bleef stromen.

Good times.

edit: Agreed met dat festival gebeuren. Maar dan moet je wel de juiste mensen bij je hebben.
Srsly, Dour dit jaar ga ik echt helemaal naar de spreekwoordelijke kk.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.

Laatst gewijzigd op 23-05-2010 om 03:09.
Oud 23-05-2010, 03:03
Verwijderd
Citaat:
Of met 7 man naast elkaar over het autostuk van de brug fietsen terwijl je de zon over de maas op ziet komen
Idd, dat zijn de momenten die je moet koesteren Zo'n heerlijk voldaan gevoel na een leuke nacht, het idee hebben dat je leeft en het vooruitzicht op een warm, schoon, frisruikend bed terwijl de vogeltjes fluiten
Oud 23-05-2010, 03:05
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk zijn festivals een ideaal van uitgaan. Dagenlang toffe muziek tot diep in de nacht, leuke mensen, alles op loopafstand en een sociaal verantwoord excuus om dwars door je kater heen te zuipen
Nahja, ik vond festivals wel leuk, maar wat me tegenstond was de enorme herrie (ook als je in je tent lag uit te brakken), de stank op sommige plekken en het pokke-eind lopen van de muziektent naar je eigen tent.

Na een avond uit mijn dak gaan heb ik wel ff behoefte aan rust ipv drie dagen continu feesten.
Oud 23-05-2010, 03:10
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Idd, dat zijn de momenten die je moet koesteren Zo'n heerlijk voldaan gevoel na een leuke nacht, het idee hebben dat je leeft en het vooruitzicht op een warm, schoon, frisruikend bed terwijl de vogeltjes fluiten
Of in Frankrijk op een heide licht biertje erbij met een groep van 30 man gaan slapen als je ouders willen ontbijten
__________________
Yoloswag 420
Oud 23-05-2010, 03:21
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Het word wel een beetje laat ik ga pitten.
__________________
Yoloswag 420
Oud 23-05-2010, 03:24
Verwijderd
Ja, en nu baal ik dus als een stekker dat ik alweer om half 9 in de trein moet zitten naar Antwerpen.
Het was supertof op de rommelmarkt, we hebben al van alles verkocht (o.a. veel spelletjes 'Blind kwartet') en ik wilde graag daar nog de hele nacht doorhalen met onze fleecedekentjes en catering van een vriendin.
Maar helaas...
Nog even proberen te slapen dan maar.
Oud 23-05-2010, 03:41
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat een heerlijk ongecompliceerde film was dat nog een sigaretje en dan lekker slapen.

Citaat:
Ja, en nu baal ik dus als een stekker dat ik alweer om half 9 in de trein moet zitten naar Antwerpen.
Het was supertof op de rommelmarkt, we hebben al van alles verkocht (o.a. veel spelletjes 'Blind kwartet') en ik wilde graag daar nog de hele nacht doorhalen met onze fleecedekentjes en catering van een vriendin.
Maar helaas...
Nog even proberen te slapen dan maar.
Wat is blind kwartet in godsnaam? En volgens mij kun je beter niet slapen, je bent sowieso al naar de klote morgen, maar de kans is aanwezig dat je niet wakker wordt, omdat je over 2 of 3 uur in je hummuhhummuhslaap zit. Vast, zeg maar
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 23-05-2010, 03:44
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omg, de lucht is hier zo mooi he. Probeerde er een foto van te maken, maar helaas. Dat is ook zo als je een foto wil maken als je haar leuk zit; op de foto zit het nooit zo leuk als je het ziet

Edit: Weltrusten lieve Dkertjes van me
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.

Laatst gewijzigd op 23-05-2010 om 03:50.
Oud 23-05-2010, 06:38
Verwijderd
Citaat:
Wat een heerlijk ongecompliceerde film was dat nog een sigaretje en dan lekker slapen.



Wat is blind kwartet in godsnaam? En volgens mij kun je beter niet slapen, je bent sowieso al naar de klote morgen, maar de kans is aanwezig dat je niet wakker wordt, omdat je over 2 of 3 uur in je hummuhhummuhslaap zit. Vast, zeg maar
Hm, nou, toch echt wel liever een beetje geslaën hebben als ik een hele dag moet repeteren dan helemaal niet.


Goedemorgen. Ja, ik ben moe maar ik ga gewoon even douchen.
Oud 23-05-2010, 07:03
Verwijderd
Citaat:
Absinthe! Nog bedankt voor de aanrader, hij was geweldig Echt briljant geacteerd, en sympathieke personages. I'm impressed.
Tof!
Ja, ik vind hem ook fantastisch en vooral heel erg goed gespeeld. En ik vind die fotografie-intermezzo's zo leuk
Toen ik vorig jaar mijn 'scriptie' schreef over Mike Leigh en zijn manier van het spel regisseren, heb ik Secrets & Lies wel het meeste aangehaald, omdat die film wat dat betreft het beste weergeeft van hoe het acteerwerk zou moeten zijn.
En ik probeer nu ook op die manier theater te maken (in Eindhoven is dat redelijk gelukt); extreme personages met een heel eigen manier van doen, die tégen het karikaturale aanzit, maar het niet is. Uiteindelijk moeten ze geloofwaardig zijn.

Dus dat
Oud 23-05-2010, 08:46
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Of zwabberend naar huis fietsen in je eentje als je de volgende ochtend brak the partyplace verlaat en de zon zien opkomen
zwabberend naar huis toe fietsen en in de sloot belanden... is mij ook vaker dan één keer overkomen

en dan bij thuiskomst zó je nest in
Oud 23-05-2010, 09:42
Verwijderd
Jamaica police in 'druglord' plea

Jamaican police have urged residents in parts of the capital Kingston to take down barricades set up to stop them from searching for an alleged druglord.

The government said last week it would extradite Christopher "Dudus" Coke to the US.

Nomen est omen.
Oud 23-05-2010, 09:47
Verwijderd
sardientjes met gesmolten kaas
Oud 23-05-2010, 09:48
Verwijderd
Ik heb een keelontsteking. Zielig hè.
Oud 23-05-2010, 09:53
Verwijderd
Awwwwwwww.
Oud 23-05-2010, 11:01
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb geen zin meer Maar nu heb ik even tijd om te leren dus ik moet eigenlijk gewoon verder gaan.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 23-05-2010, 11:11
Rationeel
Rationeel is offline
lorelei toch, het is terrasweer!
Oud 23-05-2010, 11:13
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
lorelei toch, het is terrasweer!
Weet ik! Maar dit is ongeveer de enige dag dat ik echt even een paar uur rust heb om te studeren (mijn moeder is op vakantie en ik zorg voor broertje/zusje en beiden zijn op dit moment weg ).

Maar als je naar Driebergen komt, wil ik wel een halfuurtje terrassen hoor
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 23-05-2010, 11:16
Rationeel
Rationeel is offline
aantrekkelijk aanbod, maar in delft blijven en de rest van de dag terassen wint het toch
Oud 23-05-2010, 11:17
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
aantrekkelijk aanbod, maar in delft blijven en de rest van de dag terassen wint het toch
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 23-05-2010, 11:20
Rationeel
Rationeel is offline
oe, ik moet toch echt mijn bed weer eens verschonen, want:

1) ik weet niet meer wanneer ik dat voor het laatst heb gedaan
2) hij ruikt niet zo fris meer, maar
3) hij ruikt nu zelfs niet meer naar mezelf

Oud 23-05-2010, 11:23
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
... Bah
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 23-05-2010, 11:26
Verwijderd
Ah geen kater!
Oud 23-05-2010, 11:26
Verwijderd
Hoewel ik wel last heb aan m'n nek
Oud 23-05-2010, 11:27
Verwijderd
vannacht politie moeten bellen, omdat het uit de hand begon te lopen:/
nog 1 zo'n nacht en ik smijt hem echt van 3 hoog naar beneden

en gutmidday wat is het zalig weer
Oud 23-05-2010, 11:28
Verwijderd
Ik heb weer allerlei krassen op mijn armen.
Oud 23-05-2010, 11:30
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik heb weer allerlei krassen op mijn armen.
Wil je erover praten?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:58.