Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-05-2010, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Heeft het programma zelf geen mailadres? dat is vaak toch persoonlijker, want minder mails die zomaar komen. Lijkt me.
Ja, ik bedoelde ook inderdaad het emailadres van het programma. Dat is lastiger te vinden, maar bij RTL zelf weten ze natuurlijk niet van elk programma what's up. Hooguit kunnen ze je mailtje doorsturen of 't voor je navragen, maar voor dat laatste zijn ze waarschijnlijk te lui.
Advertentie
Oud 28-05-2010, 23:09
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik zal het doorgeven.
Ik zeg wel dat je hier zondagavond bent vanaf een uur of 6.
Ja dat is goed, dank je zus.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-05-2010, 23:10
Verwijderd
Thomas is wel de hardwaremeester, ik weet nog hoe 'ie in je pc ging sleutelen terwijl 'ie nog gewoon aanstond. Dat zou ik niet durven, hoor.
Oud 28-05-2010, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Thomas is wel de hardwaremeester, ik weet nog hoe 'ie in je pc ging sleutelen terwijl 'ie nog gewoon aanstond. Dat zou ik niet durven, hoor.
Ja heeft toen die avond nog van de ene computer het moederbord in de andere computer overgezet. Maar dat ging niet zonder slag of stoot want hij moest dat hele ding verzagen om hem te laten passen, en dat was natuurlijk helemaal tot op de milimeter precies afgezaagd en zag er echt tiptop uit. Ken niemand die zo perfectionistisch en handig is als hij
Oud 28-05-2010, 23:14
Verwijderd
Altijd handig, mensen die verstand hebben van computers. Bespaart je kennis en geld.
Oud 28-05-2010, 23:15
Verwijderd
Citaat:
3,5 jaar gedaan, maar sinds januari niet meer. Ben nu coffee-mistress op Leiden CS.
Ach ja. Dan ga ik je volgende week niet spotten.
Oud 28-05-2010, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Altijd handig, mensen die verstand hebben van computers. Bespaart je kennis en geld.
Hij is ook op klusgebied de handigste die ik ken. Hij kan echt alles.

Hij heeft MTS gedaan, nog een paar jaar HTS maar daarmee gestopt omdat ie het te theoretisch vond. Maar hij kan dus echt ALLES.
Ohja en hij kan ook alles aan je fiets maken. ja, alles.
Oud 28-05-2010, 23:23
Verwijderd
Oud 28-05-2010, 23:26
Verwijderd
he sletje je gaat zeker morgen al om 20 uur naar huis voor het songfestival he
kijk het anders hier op een stream. Gezellig
Oud 28-05-2010, 23:41
Verwijderd
Just cut yourself, with Heaven's Blade (8)



o edit want iets om het in dit topic te maken passen:
Ik moet mijn computerkast ook nog eens flink uitstoffen, ik hoor de ventilator nu bijna harder dan mijn muziek.
Oud 28-05-2010, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Just cut yourself, with Heaven's Blade (8)
yeah
Oud 28-05-2010, 23:45
Verwijderd
M'n computer is half overleden, maar ik durf hem niet te maken, want ik moet maandag afstuderen en liever veilige modus dan niets
Oud 28-05-2010, 23:48
Verwijderd
Citaat:
Ja heeft toen die avond nog van de ene computer het moederbord in de andere computer overgezet. Maar dat ging niet zonder slag of stoot want hij moest dat hele ding verzagen om hem te laten passen, en dat was natuurlijk helemaal tot op de milimeter precies afgezaagd en zag er echt tiptop uit. Ken niemand die zo perfectionistisch en handig is als hij
Dat is toch altijd bewonderenswaardig.
Oud 28-05-2010, 23:54
Verwijderd
Geef het nummer van Thomas want ik heb laatst een lamp zelf verwisseld en dat vond ik al vrij geniek.
Oud 28-05-2010, 23:58
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
he sletje je gaat zeker morgen al om 20 uur naar huis voor het songfestival he
kijk het anders hier op een stream. Gezellig
Ik dacht dat je het tegen mij had
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 29-05-2010, 00:01
Verwijderd
Citaat:
he sletje je gaat zeker morgen al om 20 uur naar huis voor het songfestival he
kijk het anders hier op een stream. Gezellig
Zonder Pheebs' quot had ik deze niet eens gezien.

Nou, zo'n klein/onduidleijke stream is niet net zo leuk als op tv.

Nou, 20:30 is prima.
Oud 29-05-2010, 00:02
Verwijderd
Citaat:
Zonder Pheebs' quot had ik deze niet eens gezien.

Nou, zo'n klein/onduidleijke stream is niet net zo leuk als op tv.

Nou, 20:30 is prima.
whiner
Oud 29-05-2010, 00:03
Verwijderd
en ik moet ondertussen kunnen forumen en skypen
Oud 29-05-2010, 00:06
Verwijderd
Haha je sig
Oud 29-05-2010, 00:09
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik wil bewijs zien Soija!

PS: Joe zegt 'Hi' tegen de saaiers.

__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 29-05-2010, 00:11
Verwijderd
ik heb zsm hulp nodig. ik zoek een film. hij is hooguit een paar jaar oud. Het gaat over een broer en zus (kinderen) van wie de ouders doodgaan. Ze moeten dan bij hun rare oom en tante gaan wonen. Het huis is heel vreemd en staat vol rare dingen, vooral die oom is weird. Die blijkt later ook evil te zijn en probeert de kinderen af te slachten ivm geld/schatten/oid, hij heeft om die reden ook de ouders omgebracht. De kinderen vluchten en komen op een gegeven moment ook bij het huis van een ander familielid (?). Dat huis is heel gammel en staat op een paar dunne palen boven een gigantische afgrond boven de zee. Er zit ook een scene in met een lens, en lichtinval die dan op de locatie van het geld wijst (vage uitleg ja ;x). Halp?
Oud 29-05-2010, 00:13
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Lemony Snicket's a series of unfortunate events?

edit: http://www.imdb.com/title/tt0339291/
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 29-05-2010, 00:17
Verwijderd
Citaat:
Lemony Snicket's a series of unfortunate events?

edit: http://www.imdb.com/title/tt0339291/
ja dat is hem wel ;x fuuu die kwam ik al de hele tijd tegen bij mijn zoektocht maar dacht elke keer neh die titel klinkt totaal niet bekend, dat is 'm niet
Ty, ik kan weer rustig gaan zitten
Oud 29-05-2010, 00:19
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Altijd eerst imdb synopsissen (synopsi?) lezen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 29-05-2010, 00:39
Verwijderd
Ik kijk die aflevering van Echte Gooische Meisjes die Pippeloen eerder linkte. Waarom belt dat ene mokkel niet gewoon naar haar vriendinnen dat de modeshow niet doorgaat? Dat is toch een stuk sneller dan helemaal naar Amsterdam rijden. En hoe kun je nou een 'passie' hebben voor modellenwerk? Een passie voor designkleding of kledingontwerp, okay, vooruit, maar wie heeft er nou een passie voor iets waar je helemaal niks voor hoeft te doen/kunnen. Ik zit ook graag op de bank en ik eet graag pizza, maar om nou te zeggen dat ik er een hartstochtelijke liefde voor voel.. Volgens mij kan je alleen een passie voor modellenwerk hebben als je zeer middelmatig bent maar toch dolgraag bewonderd wil worden. Alle modellen die ik ken vinden het ook gewoon een makkelijke manier van geld verdienen. Niks geen passie.
Oud 29-05-2010, 00:45
Verwijderd
Citaat:
Ik kijk die aflevering van Echte Gooische Meisjes die Pippeloen eerder linkte. Waarom belt dat ene mokkel niet gewoon naar haar vriendinnen dat de modeshow niet doorgaat? Dat is toch een stuk sneller dan helemaal naar Amsterdam rijden. En hoe kun je nou een 'passie' hebben voor modellenwerk? Een passie voor designkleding of kledingontwerp, okay, vooruit, maar wie heeft er nou een passie voor iets waar je helemaal niks voor hoeft te doen/kunnen. Ik zit ook graag op de bank en ik eet graag pizza, maar om nou te zeggen dat ik er een hartstochtelijke liefde voor voel.. Volgens mij kan je alleen een passie voor modellenwerk hebben als je zeer middelmatig bent maar toch dolgraag bewonderd wil worden. Alle modellen die ik ken vinden het ook gewoon een makkelijke manier van geld verdienen. Niks geen passie.
Ja dat ze niet even belde begreep ik ook al niet

Ik snapte trouwens ook niet waarom nathalie (die sprekend op haar paard lijkt) die kutwijven nog binnenliet nadat ze zich te goed voelde om in een truck te slapen.
Oud 29-05-2010, 00:50
Verwijderd
Ik had ook liever in een hotel gezeten maar goed, het is natuurlijk allemaal vet geregisseerd. Ik vind Bo trouwens wel onwijs sexy
Oud 29-05-2010, 00:51
Verwijderd
Ja bo wat een lichaam. Alleen hoe ze praat, bah.

Ik vond Florine ook een leuk meisje maar dit zit er nu niet meer in.
Oud 29-05-2010, 00:52
Verwijderd
Oh ik vind dat ze juist leuk praat
Oud 29-05-2010, 00:53
Verwijderd
nee man zo bekakt
Oud 29-05-2010, 00:53
Verwijderd
Maar goed, zo praat ik blijkbaar ook en dat vinden mensen nog steeds grappig om te imiteren tijdens werkgroepen/openbaar vervoer. Ach, kan ik in ieder geval weer vuil kijken
Oud 29-05-2010, 00:57
Verwijderd
Citaat:
Ja dat ze niet even belde begreep ik ook al niet

Ik snapte trouwens ook niet waarom nathalie (die sprekend op haar paard lijkt) die kutwijven nog binnenliet nadat ze zich te goed voelde om in een truck te slapen.
Daar ben ik nog niet. Ik ben bij het moment waarop één van die wijven een fles wijn van dat paardenmeisje leeggiet in de gootsteen, omdat ze 'm vies vinden. Pff :')
Oud 29-05-2010, 00:57
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik dacht even dat het over Bo van VKmag ging; want die is WEL geil itt tegenstelling tot de gedrochten waar jullie het over hebben
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 29-05-2010, 00:58
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
http://www.vkmag.com/videos/index_bi...t_show_part_2/

en Overeem is een held .
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 29-05-2010, 00:59
Verwijderd
Geen idee wie dat is maar ik zou wel een beschuitje willen eten met die Bo van Gooische Meisjes hoor
Oud 29-05-2010, 01:02
Verwijderd
Ah, nu ben ik er. Wat een drama Al zou ik ze op zich ook wel weer binnenlaten, denk ik, maar dan ga ik wel uit van mijn vrienden (die trouwens überhaupt niet naar een hotel zouden gaan) en niet van deze specifieke Gooienaren. Deze wichten zou ik ook niet meer binnenlaten, nee.
Oud 29-05-2010, 01:05
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Geen idee wie dat is maar ik zou wel een beschuitje willen eten met die Bo van Gooische Meisjes hoor
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 29-05-2010, 01:06
Verwijderd
Welke is Bo?
Oud 29-05-2010, 01:08
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Halllo mensen ik had eeen prima feestje
__________________
Yoloswag 420
Oud 29-05-2010, 01:08
Verwijderd


Oud 29-05-2010, 01:09
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Lellijk!!!!
__________________
Yoloswag 420
Oud 29-05-2010, 01:10
Verwijderd
Serieus? Ik vind haar echt wel prima hoorrrerw.
Oud 29-05-2010, 01:11
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
En niet nee zeggen WT

Duidelijk lelijk!

En nee ik ga niet editten stomee fb's!!!!
__________________
Yoloswag 420

Laatst gewijzigd op 29-05-2010 om 01:22. Reden: Dan doe ik 't wel voor je.
Oud 29-05-2010, 01:13
Verwijderd
Minder concurrentie
Oud 29-05-2010, 01:14
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Je ziet mij als concurrentie
__________________
Yoloswag 420
Oud 29-05-2010, 01:14
Verwijderd
Ik heb een onstilbare trek
Oud 29-05-2010, 01:14
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
WOOW geen spelfouten op dit uur)Y-
__________________
Yoloswag 420
Oud 29-05-2010, 01:14
Verwijderd
Ohja, ik had een Bert-avatar
Oud 29-05-2010, 01:14
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Ik bedoe natuurlijkY)
__________________
Yoloswag 420
Oud 29-05-2010, 01:14
Verwijderd
Citaat:
WOOW geen spelfouten op dit uur)Y-
Heb je het tegen mij?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:21.