Oud 03-05-2003, 02:41
hieperdepiep
hieperdepiep is offline
Ik weet niet of deze topic al is geplaatst, verwijder hem dan maar...

Het zit zo.
Ik heb eventjes (7 weekjes) verkering gehad met een jongen, het was heel leuk allemaal, stelde natuurlijk niet veel voor maar het was gewoon een 'bijzondere jongen die ik nooit meer vergeten ben'

Het ging uit, blablabla, we hebben wel altijd gewoon normaal contact gehouden.

Een paar maanden later leerde ik mijn huidige exvriend kennen met wie ik 13 maanden een relatie heb gehad. We zijn (nog steeds ) heel hecht met elkaar en daar ben ik ook blij om.

*kuch* alleen nu heb ik dus weer met die (ja het wordt ongelooflijk spannend ) jongen gezoend met wie ik zeven weekjes iets heb gehad. Dit drie maanden na de relatie met mijn ex.

Mijn exvriend vind dit dus absoluut niet leuk en ziet de jongen met wie ik nu weer heb gezoend als een soort van 'je hebt hem gewoon altijd leuk gevonden,zelfs in onze relatie'

Dit is absoluut niet waar, maar toch voel ik me hier schuldig over.
Het is eerst vriend nummer 1, dan komt nummer 2, en vervolgens weer nummer 1.

Wat vinden jullie hiervan? Hoe moet ik dit aanpakken? Is zijn 'boosheid' reeel of moet hij zich er niet mee bemoeien...

En, zijn jullie wel weer eens iets begonnen met een ex nadat je wel weer een andere vriend/vriendin 'tussendoor' ( sorry voor de woordkeuze ) hebt gehad?
__________________
Adoreer mij.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-05-2003, 08:17
leon-v
leon-v is offline
Kijk.. zijn boosheid/teleurgesteldheid snap ik opzich wel... maar ik denk dat als het een echte vriend is, hij je wel het geluk met die andere jongen gunt...
dus gewoon op je gevoel afgaan...

Suc6
__________________
2006: Leon-V. @ Dance Valley
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 11:23
The0
The0 is offline
Ergens vind ik zijn boosheid te begrijpen, maar verre van terecht. Ik kan uit je bericht niet halen hoe jij en je 13-maanden-vriend uit elkaar zijn gegaan, maar ik neem aan goed. Hij heeft dan dus in feite niets meer te zeggen over jou verdere liefdesleven.

Wel is het natuurlijk te begrijpen dat hij zich een soort tussendoorvriend voelt, je had immers met je 7-weken-vriend voor EN na zijn relatie. Je zegt zelf dat je tijdens de relatie niets voor die jongen voelde, en dat heeft je 13-maanden-vriend dan maar te geloven.

Mijn mening: succes met je 7-weken-vriend, en als je 13-maanden-vriend je niet wil geloven dat je niets voor je niets voor je 7-weken-vriend hebt gevoelt tijdens jullie relatie is dat dan maar lekker voor em.
__________________
A l l e s k o m t g o e d.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 11:25
Verwijderd
ik vind dat je ex zich er niet mee moet bemoeien, tis 3 maanden uit voordat je het deed, lijkt me toch echt lang zat. Al had je het de dag erna gedaan had ik het kunnen begrijpen. Maar hij moet toch echt realiseren dat het uit is en dat je vrij bent om te doen wat je wilt.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 11:36
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
jah ik vind ook dat ie zich aanstelt! 3 maanden is lang zat..
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 13:00
MissMorena
Avatar van MissMorena
MissMorena is offline
nee ik snap die ex opzich wel dat hij het niet leuk vindt hij is blijkbaar nog steeds gek op je anders had hij het je gegunt maar om dan iets lulligs te zeggen van dat hij dan een tussendoortje is slaat nergens op dat zegt hij alleen maar om jou dan kut te laten voelen gewoon niet opletten jij weet wat de waarheid is nou veel geluk verder
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 14:31
Buffy
Buffy is offline
jup. heb ik ook gehad.

vorig jaar december (2001) ging het na 22 maanden uit met mijn ex. we hebben na die tijd wel altijd goed contact gehad en soms zoenden we met elkaar (ook terwijl hij op die momenten een wel een vriendin had; nl. met het meisje voor wie hij mij gedumpt had). ik had in die tijd altijd nog een gigantisch zwak voor hem. hij heeft me vaak verteld dat hij ergens wel spijt had van zijn 'actie' in die decembermaand.

maar goed. nadat het op 11 dagen na een jaar uit was geweest (we spreken nu van december 2002) is het tussen ons weer aangegaan. ik heb tussendoor een paar relaties gehad van een paar weken tot een paar maand.
het is een maand aangweest; toen hebben we er gezamenlijk een punt achter gezet. niet omdat we ruzie hadden maar het was voor ons net wat te "gewoon". we zijn verder gegaan als in die tijd ervoor, maar (het is nu 4 maanden uit) we hebben nog niet weer met elkaar gezoend. ik voel nu ook lang zoveel niet meer voor hem. ik geef nog om hem, maar niet op DIE manier. hij is ng steeds een van mijn beste vrienden. we kennen elkaar door en door.

liefs buffy
__________________
Ik hald fan myn mantsje (wie weet wat dat betekend mag et zeggen! :P)

Laatst gewijzigd op 03-05-2003 om 14:39.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 16:05
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
hieperdepiep schreef op 03-05-2003 @ 02:41:
En, zijn jullie wel weer eens iets begonnen met een ex nadat je wel weer een andere vriend/vriendin 'tussendoor' ( sorry voor de woordkeuze ) hebt gehad?
Jeps.. Ik heb met m'n ene ex 4 keer wat gehad! And it never stops.. Want ik weet zeker dat het in de zomer, als ik weer bij hem ben, weer goed komt en daarna ook weer net zo hard fout gaat. Enzo...
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 16:10
ikke133
Avatar van ikke133
ikke133 is offline
Ja..k ben weleens opnieuw een relatie aangegaan met mijn ex..(waarmeej k nu nog heb)

Maarre t zat zo...k had met hem..(maar heel ff)..Enne daarna hebk 2 jaar niemand gehad...enne toen (pas dus) ..vonk hem ei ontzettend leuk..Enne toen bleek dat hij mij ook nog steeds leuk vind..(Maar hij had tussendoor wel met 3 andere mensen gehad..)..Dusz..das t eik..

Doeggg kusjes

ikke 133
__________________
Maar doet het je stiekem geen pijn als je dan pas zou doen wat je altijd al wou, als er nooit meer een morgen zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 18:17
hieperdepiep
hieperdepiep is offline
Citaat:
leon-v schreef op 03-05-2003 @ 08:17:
Kijk.. zijn boosheid/teleurgesteldheid snap ik opzich wel... maar ik denk dat als het een echte vriend is, hij je wel het geluk met die andere jongen gunt...
dus gewoon op je gevoel afgaan...

Suc6
Dankje, ga ik zeker doen
__________________
Adoreer mij.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 18:20
hieperdepiep
hieperdepiep is offline
Citaat:
The0 schreef op 03-05-2003 @ 11:23:
Ergens vind ik zijn boosheid te begrijpen, maar verre van terecht. Ik kan uit je bericht niet halen hoe jij en je 13-maanden-vriend uit elkaar zijn gegaan, maar ik neem aan goed. Hij heeft dan dus in feite niets meer te zeggen over jou verdere liefdesleven.

Wel is het natuurlijk te begrijpen dat hij zich een soort tussendoorvriend voelt, je had immers met je 7-weken-vriend voor EN na zijn relatie. Je zegt zelf dat je tijdens de relatie niets voor die jongen voelde, en dat heeft je 13-maanden-vriend dan maar te geloven.

Mijn mening: succes met je 7-weken-vriend, en als je 13-maanden-vriend je niet wil geloven dat je niets voor je niets voor je 7-weken-vriend hebt gevoelt tijdens jullie relatie is dat dan maar lekker voor em.
Hee, bedankt.
We zijn gewoon okay uit elkaar gegaan, hij heeft het uitgemaakt, of je kunt ook wel beetje zeggen samen. Voor de rest kunnen we heel goed met elkaar opschieten, hij is alleen heel boos geworden om dit.

Dat ERVOOR en ERNA daar maakte ik me ook het meeste zorgen om. Dat mijn 13 maanden-vriend ( wat klinkt dit.. ) dit erg vind snap ik ook wel, omdat het om dezelfde 7 weken-jongen gaat. Maar ik vind idd dat hij mij moet geloven, ik heb niet voor niets 13 maanden met hem gehad.
Dit helpt me wel, thanx
__________________
Adoreer mij.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 18:23
hieperdepiep
hieperdepiep is offline
Blackwater_park
80M - Lid



gepost op 03-05-2003 @ 11:25

--------------------------------------------------------------------------------
ik vind dat je ex zich er niet mee moet bemoeien, tis 3 maanden uit voordat je het deed, lijkt me toch echt lang zat. Al had je het de dag erna gedaan had ik het kunnen begrijpen. Maar hij moet toch echt realiseren dat het uit is en dat je vrij bent om te doen wat je wilt.

- Ja, het gaat ook niet echt om de lengte, alhoewel ik er zeker wel rekening mee heb gehouden. Ik wou expres niet eerder iets met die 7-weken vriend ( om het maar even lomp te zeggen.. )


________________
The flower that smiles today, Tomorrow dies. All that we wished to stay, Temps and then flies





Bruut
18M - Lid

gepost op 03-05-2003 @ 11:36

--------------------------------------------------------------------------------
jah ik vind ook dat ie zich aanstelt! 3 maanden is lang zat..

-





MissMorena
17V - Lid



gepost op 03-05-2003 @ 13:00

--------------------------------------------------------------------------------
nee ik snap die ex opzich wel dat hij het niet leuk vindt hij is blijkbaar nog steeds gek op je anders had hij het je gegunt maar om dan iets lulligs te zeggen van dat hij dan een tussendoortje is slaat nergens op dat zegt hij alleen maar om jou dan kut te laten voelen gewoon niet opletten jij weet wat de waarheid is nou veel geluk verder

- Idd, daar had ik ook heel erg moeite mee, dat hij zei dat hij zich een 'tussendoortje' voelde. Maar zeg nou zelf, je hebt een 'tussendoortje' toch niet voor 13 maanden
Thanx
__________________
Adoreer mij.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 18:24
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Je moet je niet druk maken. Die 13-maanden-ex moet niet zo zeuren. Het was al 3 maanden uit! Dat is best een hele tijd. Oké, als je het de dag erna had gedaan, had ik me wat kunnen voorstellen dat je ex het niet zo leuk vond, maar nu moet hij niet zo zeuren.... toch?
Gewoon lekker lol maken met je 7-weken-"ex" !!!!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 18:24
hieperdepiep
hieperdepiep is offline
Citaat:
Buffy schreef op 03-05-2003 @ 14:31:
jup. heb ik ook gehad.

vorig jaar december (2001) ging het na 22 maanden uit met mijn ex. we hebben na die tijd wel altijd goed contact gehad en soms zoenden we met elkaar (ook terwijl hij op die momenten een wel een vriendin had; nl. met het meisje voor wie hij mij gedumpt had). ik had in die tijd altijd nog een gigantisch zwak voor hem. hij heeft me vaak verteld dat hij ergens wel spijt had van zijn 'actie' in die decembermaand.

maar goed. nadat het op 11 dagen na een jaar uit was geweest (we spreken nu van december 2002) is het tussen ons weer aangegaan. ik heb tussendoor een paar relaties gehad van een paar weken tot een paar maand.
het is een maand aangweest; toen hebben we er gezamenlijk een punt achter gezet. niet omdat we ruzie hadden maar het was voor ons net wat te "gewoon". we zijn verder gegaan als in die tijd ervoor, maar (het is nu 4 maanden uit) we hebben nog niet weer met elkaar gezoend. ik voel nu ook lang zoveel niet meer voor hem. ik geef nog om hem, maar niet op DIE manier. hij is ng steeds een van mijn beste vrienden. we kennen elkaar door en door.

liefs buffy
Dat is wel heel fijn Dat je nu ook weet dat het gewoon niet meer echt goed zou gaan tussen jullie. Omdat het te 'gewoon'is. Maar dan is het toch nog goed dat jullie het nog een x geprobeerd hebben omdat je nu weet dat het beter is zo
__________________
Adoreer mij.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 18:25
hieperdepiep
hieperdepiep is offline
Citaat:
Piccola schreef op 03-05-2003 @ 16:05:
Jeps.. Ik heb met m'n ene ex 4 keer wat gehad! And it never stops.. Want ik weet zeker dat het in de zomer, als ik weer bij hem ben, weer goed komt en daarna ook weer net zo hard fout gaat. Enzo...
Never-ending-story

Het geeft toch niet, wie weet is hij de ware
__________________
Adoreer mij.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 18:26
hieperdepiep
hieperdepiep is offline
Citaat:
ikke133 schreef op 03-05-2003 @ 16:10:
Ja..k ben weleens opnieuw een relatie aangegaan met mijn ex..(waarmeej k nu nog heb)

Maarre t zat zo...k had met hem..(maar heel ff)..Enne daarna hebk 2 jaar niemand gehad...enne toen (pas dus) ..vonk hem ei ontzettend leuk..Enne toen bleek dat hij mij ook nog steeds leuk vind..(Maar hij had tussendoor wel met 3 andere mensen gehad..)..Dusz..das t eik..

Doeggg kusjes

ikke 133
Lief
Ik wens jullie heel veel geluk.
__________________
Adoreer mij.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 18:26
hieperdepiep
hieperdepiep is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 03-05-2003 @ 18:24:
Je moet je niet druk maken. Die 13-maanden-ex moet niet zo zeuren. Het was al 3 maanden uit! Dat is best een hele tijd. Oké, als je het de dag erna had gedaan, had ik me wat kunnen voorstellen dat je ex het niet zo leuk vond, maar nu moet hij niet zo zeuren.... toch?
Gewoon lekker lol maken met je 7-weken-"ex" !!!!
Hier word ik nou vrolijk van
__________________
Adoreer mij.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 18:27
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Gelukkig
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-05-2003, 01:34
gizmo
Avatar van gizmo
gizmo is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 03-05-2003 @ 18:24:

Gewoon lekker lol maken met je 7-weken-"ex" !!!!
Precies
__________________
~¤~PsYcHoDeLiCsS..~*~ What did you find that could leave you walking by?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 21:24
ikke133
Avatar van ikke133
ikke133 is offline
Citaat:
hieperdepiep schreef op 03-05-2003 @ 18:26:
Lief
Ik wens jullie heel veel geluk.
Dankjewel Hieperdepiep!! Maar da zal cker wel lukken...we voelen nu meer voor elkaar dan ooit..
__________________
Maar doet het je stiekem geen pijn als je dan pas zou doen wat je altijd al wou, als er nooit meer een morgen zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 14:02
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
hieperdepiep schreef op 03-05-2003 @ 18:25:
Never-ending-story

Het geeft toch niet, wie weet is hij de ware
Ik weet zeker dat ie de ware is
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 16:28
Verwijderd
Citaat:
The0 schreef op 03-05-2003 @ 11:23:
Ergens vind ik zijn boosheid te begrijpen, maar verre van terecht. Ik kan uit je bericht niet halen hoe jij en je 13-maanden-vriend uit elkaar zijn gegaan, maar ik neem aan goed. Hij heeft dan dus in feite niets meer te zeggen over jou verdere liefdesleven.

Wel is het natuurlijk te begrijpen dat hij zich een soort tussendoorvriend voelt, je had immers met je 7-weken-vriend voor EN na zijn relatie. Je zegt zelf dat je tijdens de relatie niets voor die jongen voelde, en dat heeft je 13-maanden-vriend dan maar te geloven.

Mijn mening: succes met je 7-weken-vriend, en als je 13-maanden-vriend je niet wil geloven dat je niets voor je niets voor je 7-weken-vriend hebt gevoelt tijdens jullie relatie is dat dan maar lekker voor em.
*vind precies hetzelfde*
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 22:36
Verwijderd
Citaat:
hieperdepiep schreef op 03-05-2003 @ 18:25:
Never-ending-story

Het geeft toch niet, wie weet is hij de ware
In haar ogen iig wel
In ogen van anderen niet
maja
Misschien is hij ergens toch wel lief
Met citaat reageren
Oud 11-05-2003, 23:59
Super-Eefjuh
Avatar van Super-Eefjuh
Super-Eefjuh is offline
Mja.. ik heb laatst nog een keer sex met me ex gehad...

Zelf 2 keer nog nadat t uitwas... zat echt een jaar tussen hor.. had alweer een paar vriendjes gehadd en hij een paar vriendinnetjes enzow...

Maar uiteindelijk zijn we met mekaar in bed beland weer..

Maar de laatste keer was wel naar.. ze vorige vriendin was vreemdgegaan en hij had t uitgemaakt.. hij was toen weer met mij gegaan enzow.. en uiteindelijk na een paar dagen de heel tijd met emkaar te zijn gegaan zijn we weer met mekaar naar bed geweest... hij wou me toen eigleijk terug.. we hebben dit verzwegen voor onze vrienden (we zitten in dezelfde vriendenkring) en uiteindelijk een avond ging ie met me toen we uitwaren.. en iedereen zag het... en zijn vorige ex was dr ook bij... en die had ie nog niet gedag gezegd.. (tis ook een vriendin van me)

En toen opeens ware ZIJ aant zoene... nou ik heb me nog nooit ZO dood ongelukkig gevoeld als die avond... meestal doet ut me niet zo heel veel.. maar ik had me twijffels over weer een relatie met hem en hij zat echt gewoon vet me hoop te geven en alles... en uiteindelijk gaat ie dus "vreemd"...

Wat ik hiervan geleerd heb:

Ex is de verkorte versie van NEXT!©Eefjuh...

Ik ga nooit meer met een ex... sommige gevoelens die je voor iemand had kun je maar beter in je kleine teen blijven bewaren
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Relatie met een jonger meisje
fire24
34 17-10-2014 11:15
Liefde & Relatie Ex - huidig vriendje?
Avalon_Mae
17 29-03-2005 12:55
Liefde & Relatie ex terug nemen?
druiveke
13 27-12-2004 10:21
Liefde & Relatie ex-en...
ilse
73 18-10-2004 15:26
Liefde & Relatie Met je ex........
Verwijderd
32 15-12-2002 10:50
Liefde & Relatie Mijn ex doet alles om onze relatie naar de bliksem te helpen...
°Mel°
6 05-05-2002 14:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:26.