Oud 12-06-2011, 19:33
$Mooiboy$
Avatar van $Mooiboy$
$Mooiboy$ is offline
wat kan het gevolg zijn van te veel masturberen?????

Laatst gewijzigd op 12-06-2011 om 19:36. Reden: spelling enzo
Oud 12-06-2011, 19:36
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Misschien een beetje pijn,irritatie en dat is het denk ik
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 12-06-2011, 19:45
Verwijderd
Nou en nu weer even normaal doen graag.
Oud 12-06-2011, 21:15
Verwijderd
maarja ontopic: Masturberen voelt goed, helpt te ontspannen, beperkt hoofdpijn, stress, angst en spanningen, stimuleert de productie van endorfines en is goed voor de prostaat, maar er zijn ook wel negatieve bijwerkingen aan verbonden. Experts leggen de gevolgen uit.

Mythes
Masturberen is ongevaarlijk en als je het met mate doet, heeft dit nog geen bewezen gezondheidsrisico's. Vroeger circuleerden er heel wat mythes over masturberen. Zo zou het onder meer acne, onvruchtbaarheid en blindheid veroorzaken. Het is wel zo dat door regelmatig verschillende keren na elkaar te ejaculeren er minder zaadcellen in je sperma zitten. Dit kan er ook voor zorgen dat het langer duurt voor je tot een hoogtepunt komt. Als je enkele keren voor een vrijpartij masturbeert, kun je zo je climax uitstellen tijdens seks. Vind je dit een negatief punt, kun dit makkelijk oplossen door even een pauze in te lassen. Veel masturberen kan het ook moeilijker maken om een orgasme te krijgen wanneer iemand anders je bevredigt, omdat je door zo gewoon bent aan jezelf.

Psychologische gevolgen
Er is weinig bewijs dat te veel erecties of te veel masturberen later een effect heeft op de sterkte van je erectie. Leeftijd, eetgewoonten, roken, cardiovasculaire gezondheid zijn hierbij veel belangrijker. Masturbatie heeft een negatieve psychologische impact op sommigen doordat ze zich schuldig voelen. Dit kan een negatief effect hebben op je eigenwaarde, zelfvertrouwen en eigenliefde. Daarnaast loop je het risico op psychosomatische effecten, dit zijn lichamelijke symptomen als gevolg van psychologische factoren. Schaamte, schuldgevoel en angst kunnen zich manifesteren in hoofd-, rug- en chronische pijn.

Hormonen
Chronisch masturberen kan dit effect hebben op je brein en hormonen omdat het voor een overproductie van sekshormonen en neurotransmitters kan zorgen. Dit heeft mogelijk vermoeidheid, pijn aan het bekken, veranderingen in het zicht, lage rugpijn, pijnlijke testikels of haarverlies als gevolg. Uit een recent onderzoek zou blijken dat een verhoogde productie van testosteron in verband staat met haarverlies bij mannen. Maar volgens experts is hier nog wel meer onderzoek naar nodig.

Compulsief?
Compulsief of obsessief masturberen kan ook slecht zijn voor een persoon. Deze aandoening heeft niets met de hoeveelheid van masturberen te maken, maar wel met de invloed ervan op je dagelijkse leven. De ene persoon kan het zes keer per dag doen en zich productief voelen terwijl dat bij iemand anders niet zo is. Deze aandoening kan je carrière, relatie, zelfvertrouwen of zelfs je sociale netwerk schaden. (ep)
Oud 12-06-2011, 21:25
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Jongens, nu ontopic, want dit is Onzin niet. Als jullie je dan nog niet volwassen kunnen gedragen wordt het een slotje.
Oud 12-06-2011, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Jongens, nu ontopic, want dit is Onzin niet. Als jullie je dan nog niet volwassen kunnen gedragen wordt het een slotje.
Komt in orde
Oud 12-06-2011, 21:26
$Mooiboy$
Avatar van $Mooiboy$
$Mooiboy$ is offline
no problem
Oud 12-06-2011, 21:27
Verwijderd
waarom vraag je eigenlijk wat hier de gevolgen van zijn?doe je het zoveel dan?
Oud 12-06-2011, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Jongens, nu ontopic, want dit is Onzin niet. Als jullie je dan nog niet volwassen kunnen gedragen wordt het een slotje.
Sorry vergeef je me?
Oud 12-06-2011, 21:28
$Mooiboy$
Avatar van $Mooiboy$
$Mooiboy$ is offline
hah nee maar ik wou gewoon weten of het schadelijk voor je is als je het te vaak doet of so!!
Oud 12-06-2011, 21:30
Verwijderd
Citaat:
hah nee maar ik wou gewoon weten of het schadelijk voor je is als je het te vaak doet of so!!
hmm okee, ik zelf heb alleen als ik vaak met mezelf speel het wat gevoeliger is en ik dus even rustig aan moet doen, maar ben gelukkig niet verslaafd
Oud 12-06-2011, 21:32
$Mooiboy$
Avatar van $Mooiboy$
$Mooiboy$ is offline
doe je het vaak per dag?
Oud 12-06-2011, 21:32
Verwijderd
Citaat:
doe je het vaak per dag?
ehm als ik vrij ben zo'n 4x op een dag ofzo
Oud 12-06-2011, 21:36
$Mooiboy$
Avatar van $Mooiboy$
$Mooiboy$ is offline
waarom zoek je gwn. een parthner of so sex lijkt me veel leuker dan spelen met jezelf??
Oud 12-06-2011, 21:37
Verwijderd
Citaat:
waarom zoek je gwn. een parthner of so sex lijkt me veel leuker dan spelen met jezelf??
Ook als mijn partner geen zin heeft in seks moet ik aan mn trekken komen, dan is met jezelf spelen de ideale oplossing, je moet alleen uitkijken voor de gevolgen van het teveel doen
Oud 12-06-2011, 23:28
Verwijderd
Dit wordt nooit een normaal topic.
Ik heb er wat van gezegd en Em. ook. Slotje dus.
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Masturberen
Naughty Clown
39 10-11-2010 17:34
Seksualiteit masturbatie
dragonstorm
39 09-04-2004 20:54
Seksualiteit 40dagen en 40 nachten geen sex
Verwijderd
101 07-09-2002 02:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:44.