Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2014, 09:43
sexyjongboy
sexyjongboy is offline
ik ben 14 maar heb nog geen sex is dit normaal sommige vrienden van mij hebben dat wel
Met citaat reageren
Oud 12-06-2014, 09:59
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
De meeste liegen, een enkeling heeft het wel.
Ik dacht dat 17/18 als een gemiddelde leeftijd voor de eerste keer wordt beschouwd, ik was 19.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2014, 10:31
Verwijderd
Er is geen normale leeftijd.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2014, 10:52
Loner
Loner is offline
Citaat:
De meeste liegen, een enkeling heeft het wel.
Ik dacht dat 17/18 als een gemiddelde leeftijd voor de eerste keer wordt beschouwd, ik was 19.
:')

Dus omdat jij laat was liegen de meeste? Uhu..
Met citaat reageren
Oud 12-06-2014, 14:03
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Nee, 17 is echt de gemiddelde leeftijd waarop jongens in Nederland voor het eerst seks hebben.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 12-06-2014, 17:55
Rommeltje
Rommeltje is offline
het is een hele normale leeftijd om seks te hebben. Luister vooral niet naar al deze mensen die spreken alleen op basis van wat `onderzoek` hun verteld ( gemiddelde leeftijd is inderdaad 17, maar dat betekend niet dat het raar is om seks te hebben als je 14 ben!

STEL DAT jij een leuk meisje hebt ontmoet en jullie zijn er allebei klaar voor, dan stel ik voor dat je een goed gesprek hebt met je vader zodat hij alles kan uitleggen, en dat jou vriendin een gesprek heeft met haar moeder.

PS; Je moet het 'seks' hebben niet gaan forceren, echt gaan zoeken naar meisjes alleen voor de seks. Het komt vanzelf wel
Met citaat reageren
Oud 12-06-2014, 18:08
Verwijderd
Citaat:
STEL DAT jij een leuk meisje hebt ontmoet en jullie zijn er allebei klaar voor, dan stel ik voor dat je een goed gesprek hebt met je vader zodat hij alles kan uitleggen, en dat jou vriendin een gesprek heeft met haar moeder.
Ja, dat is echt een goed idee.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2014, 10:39
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
STEL DAT jij een leuk meisje hebt ontmoet en jullie zijn er allebei klaar voor, dan stel ik voor dat je een goed gesprek hebt met je vader zodat hij alles kan uitleggen, en dat jou vriendin een gesprek heeft met haar moeder.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 13-06-2014, 11:25
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Doen mensen dat echt?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 16-06-2014, 08:19
Verwijderd
ècht niet
Met citaat reageren
Oud 16-06-2014, 18:01
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Mijn moeder heeft een condoom om een banaan gedaan, maar verdere uitleg is me gelukkig bespaard gebleven.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2014, 16:09
Klikding
Klikding is offline
Ik vind 14/15 een normale leeftijd om ontmaagd te worden... Ik hoor regelmatig dat het schadelijk zou zijn voor kinderen onder de 16 (Lichamelijk en geestelijk.) Is dat zo? (Ik hoorde het van mijn psycholoog, ze zei dat het niet normaal was en ook heel dom dat ik al seks had gehad op mijn 14e)
Met citaat reageren
Oud 18-06-2014, 16:18
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Neuh.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 18-06-2014, 16:20
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Wat een bullshit, en die psycholoog is een prutser.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2014, 18:49
jongen27
Avatar van jongen27
jongen27 is offline
ik was 16 geloof ik. en het meisje 15. we hadden geen relatie maar we leerden elkaar kennen en we wilden wel sex dus dat ging ook lekker. vergeet het nooit meer en het was prima. denk rond de 15/16 jaar dat het prima oefenen is dan is het meisjes lichaam ook wat meer volwassener.Denk dat je veel jonger niet moet doen
Met citaat reageren
Oud 20-06-2014, 00:40
Metallies
Avatar van Metallies
Metallies is offline
Geen leeftijd aan verbonden, het is heel simpel. Ben je er klaar voor? DOEN. Twijfel je nog dan moet je kijken of je het niet wilt. Ga vooral niet luisteren naar stoere praatjes van iedereen rond die leeftijd, beginnende pubers onderling op school hebben meer stoerpraat dan waarpraat.
__________________
Als men weet wat lijden is, is men in staat meer van het leven te genieten.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2014, 16:44
Klikding
Klikding is offline
Citaat:
Geen leeftijd aan verbonden, het is heel simpel. Ben je er klaar voor? DOEN. Twijfel je nog dan moet je kijken of je het niet wilt. Ga vooral niet luisteren naar stoere praatjes van iedereen rond die leeftijd, beginnende pubers onderling op school hebben meer stoerpraat dan waarpraat.
Mee eens, als jijzelf wilt is het prima, als de ander er ook klaar voor is.

Nog iets, omdat mensen dat meestal niet goed weten

Volgens de wet;
Mag een kind onder de 12 geen seks hebben met iemand boven de 12.
Mag iemand boven de 12 seks hebben met iemand boven de 16, mits ze het allebei wel willen. In dit geval mogen de ouders van het persoon onder de 12 wel het persoon boven de 16 aangeven als ze het niet willen, natuurlijk mag het kind onder de 16 ook hem aangeven als zij dat wilt.

Mensen boven de 16 mogen natuurlijk altijd met elkaar seks hebben, als de twee (of meer) hier natuurlijk wel allemaal mee instemmen.

Bron: http://www.seksenzo.info/informatie/...je-seks-hebben
Met citaat reageren
Oud 20-06-2014, 18:08
jongen27
Avatar van jongen27
jongen27 is offline
Citaat:
Mee eens, als jijzelf wilt is het prima, als de ander er ook klaar voor is.

Nog iets, omdat mensen dat meestal niet goed weten

Volgens de wet;
Mag een kind onder de 12 geen seks hebben met iemand boven de 12.
Mag iemand boven de 12 seks hebben met iemand boven de 16, mits ze het allebei wel willen. In dit geval mogen de ouders van het persoon onder de 12 wel het persoon boven de 16 aangeven als ze het niet willen, natuurlijk mag het kind onder de 16 ook hem aangeven als zij dat wilt.

Mensen boven de 16 mogen natuurlijk altijd met elkaar seks hebben, als de twee (of meer) hier natuurlijk wel allemaal mee instemmen.

Bron: http://www.seksenzo.info/informatie/...je-seks-hebben
dus 16 en 19 mag wel? uitgaande dat het meisje 16 is?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2014, 10:09
Klikding
Klikding is offline
Citaat:
dus 16 en 19 mag wel? uitgaande dat het meisje 16 is?
Vanaf je 12e mag je seks hebben met iedereen boven de 12, als dat meisje 16 is en hij 19 zijn ze allebij boven de 12, dus ja, dat mag
Met citaat reageren
Oud 21-06-2014, 23:23
Krume
Krume is offline
Citaat:
Ik vind 14/15 een normale leeftijd om ontmaagd te worden... Ik hoor regelmatig dat het schadelijk zou zijn voor kinderen onder de 16 (Lichamelijk en geestelijk.) Is dat zo? (Ik hoorde het van mijn psycholoog, ze zei dat het niet normaal was en ook heel dom dat ik al seks had gehad op mijn 14e)
Ja Psychologen moeten neutraal of met je in stemmen voordat ze een rechtzaak aan hun broek hebben hangen
Met citaat reageren
Oud 10-07-2014, 22:08
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
17
Met citaat reageren
Oud 11-07-2014, 17:44
Verwijderd
Je mag alleen sex hebben op je 70ste.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2014, 18:38
bartje01
Avatar van bartje01
bartje01 is offline
die handtekening eronder zegt al genoeg ^
Met citaat reageren
Oud 11-07-2014, 23:30
ESCLEPIOS
ESCLEPIOS is offline
Citaat:
Mijn moeder heeft een condoom om een banaan gedaan, maar verdere uitleg is me gelukkig bespaard gebleven.
lol
Met citaat reageren
Oud 21-07-2014, 08:33
draadlozekabel
draadlozekabel is offline
Wat ranzig dat je djt vraagt, je weet njet eens hoe een kut eruitziet, je hebt waarschijnlijk geneens balhaar. Welke groep zit je, weetje wel dat een vrouw een kut heeft, weet jij dat er duizenden jochies als jou een kind krijge omdat het verkeerd gaat. Een beetje geluk en je krijgt een siamesetweeling kind je weet maar nooit.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2014, 21:00
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 26-07-2014, 14:34
wijntjekonijntj
Avatar van wijntjekonijntj
wijntjekonijntj is offline
ik was 17, heb het pas gedaan toen ik er echt klaar voor was (klinkt heel cliche maar dat houd in dat ik het pas deed toen ik er zelf echt zin in had op een goed moment, zonder dat ik er bang of onzeker over was) en ben daar heel blij mee, was 1 en al lekker
Met citaat reageren
Oud 27-07-2014, 13:38
RWAKK
Avatar van RWAKK
RWAKK is offline
Wanneer je er klaar voor bent
__________________
Do Anything You Wanna Do
Met citaat reageren
Oud 14-08-2014, 15:28
PiettePeter
PiettePeter is offline
Citaat:
ik ben 14 maar heb nog geen sex is dit normaal sommige vrienden van mij hebben dat wel
Dude, jij bent hartstikke normaal, alleen je vrienden niet.
Je bent nog jong man, mijn eerste keer kwam pas ook rond mijn 16e hoor.
__________________
"If opportunities don't knock on your door, then build one!"
"Life is hard, but my dick is harder!" - by Geordi Dankstorm
Met citaat reageren
Oud 14-08-2014, 15:28
PiettePeter
PiettePeter is offline
Citaat:
Wanneer je er klaar voor bent
Jup
__________________
"If opportunities don't knock on your door, then build one!"
"Life is hard, but my dick is harder!" - by Geordi Dankstorm
Met citaat reageren
Oud 14-08-2014, 15:29
PiettePeter
PiettePeter is offline
Citaat:
Wat ranzig dat je djt vraagt, je weet njet eens hoe een kut eruitziet, je hebt waarschijnlijk geneens balhaar. Welke groep zit je, weetje wel dat een vrouw een kut heeft, weet jij dat er duizenden jochies als jou een kind krijge omdat het verkeerd gaat. Een beetje geluk en je krijgt een siamesetweeling kind je weet maar nooit.
Gast doe ff normaal, het is best wel een normale vraag hoor. Iedereen is wel eens onzeker over dit soort dingen
__________________
"If opportunities don't knock on your door, then build one!"
"Life is hard, but my dick is harder!" - by Geordi Dankstorm
Met citaat reageren
Oud 14-08-2014, 15:33
PiettePeter
PiettePeter is offline
Citaat:
Vanaf je 12e mag je seks hebben met iedereen boven de 12, als dat meisje 16 is en hij 19 zijn ze allebij boven de 12, dus ja, dat mag
Nope, minimale leeftijd is wettelijk 16. Iedereen van 12 hoort eigenlijk nog geen seks te hebben, maar het kromme is dat als je 16 bent ben je minderjarig, dus als je vriend(in) 18 of ouder is, dan is zij strafbaar.
__________________
"If opportunities don't knock on your door, then build one!"
"Life is hard, but my dick is harder!" - by Geordi Dankstorm
Met citaat reageren
Oud 14-08-2014, 15:38
PiettePeter
PiettePeter is offline
Citaat:
Er is geen normale leeftijd.
Precies, maar wel een die door de maatschappij geaccepteerd word ongeveer 16 ofzo.
Maar er is zeker wel een abnormale leeftijd (dan bedoel ik 11 a 10 jaar of jonger, deze kinderen zijn nog niet eens seksueel ontwikkeld (u know somewhere down there )).
__________________
"If opportunities don't knock on your door, then build one!"
"Life is hard, but my dick is harder!" - by Geordi Dankstorm
Met citaat reageren
Oud 15-08-2014, 17:05
Klikding
Klikding is offline
Citaat:
Nope, minimale leeftijd is wettelijk 16. Iedereen van 12 hoort eigenlijk nog geen seks te hebben, maar het kromme is dat als je 16 bent ben je minderjarig, dus als je vriend(in) 18 of ouder is, dan is zij strafbaar.
Nou en... ik heb soms zin in seks, mijn vriendin heeft soms zin in seks en als dat toevallig tegelijk gebeurd hebben we seks, er is dan geen wet die daar wat tegen doet...
Met citaat reageren
Oud 15-08-2014, 23:06
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Nope, minimale leeftijd is wettelijk 16. Iedereen van 12 hoort eigenlijk nog geen seks te hebben, maar het kromme is dat als je 16 bent ben je minderjarig, dus als je vriend(in) 18 of ouder is, dan is zij strafbaar.
Nee hoor, als je 16 bent mag je seks hebben met iedereen als de ander ook 16 of ouder is.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 16-08-2014, 16:27
StarKittyKawaii
StarKittyKawaii is offline
De wettelijke leeftijd is 16!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2014, 07:53
Verwijderd
Ja maar het laatste dat je interesseert is dát, ook niet als je 15 jaar en 11 maanden bent en je zit samen met je vriendinnetje op bed en ze wil met je vrijen.

"oh eh sorry maar in het wetboek staat dat we pas over een maand mogen.."

Duh
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Willen jullie deze Seksenquete invulle?
Suga~Suga
258 17-10-2005 20:22
Psychologie seksueel misbruik door kinderen
Andora
113 07-06-2005 22:48
Liefde & Relatie Ik heb dringend tips nodig!!!!!
sweetchrissiej
128 11-08-2003 14:37
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 08:40
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Stelling:Computergames met seks en veel geweld moeten verboden worden.
Isa
198 22-01-2003 09:12
Levensbeschouwing & Filosofie Jongeren mogen tot 23 jaar niet werken en geen vaste relatie hebben
Optima
50 23-05-2002 07:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:51.