Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-08-2014, 03:55
Frederik12
Frederik12 is offline
Hallo,
ik ben een jongen van 20 jaar en ben er een week geleden voor uitgekomen bij mijn vriendin dat ik me seksueel aangetrokken voel tot penissen/mannen.

het gevoel speelde bij mij op dat ik bi zou kunnen zijn omdat ik wel eens genomen wilde worden door mijn vriendin. We hadden een voorbind dildo gekocht en dit beviel me wel. Alleen wilde ik ik dit vaker en wilde meer. Ik ging deze gevoelens uit de weg maar wilde er toch eerlijk over zijn tegen mijn vriendin. Ik heb nu verlangens naar seks met een man maar kan die gevoelens niet echt plaatsten. Ik voel mij echter alleen seksueel aangetrokken tot mannen en heb een fijne relatie met mijn vriendin. We kunnen er heel goed en veel over praten maar ik blijf verlangens hebben. Dit is naar erg mannelijke mannen. Mijn vraag was nu of het veel voor komt bij bi seksuele mannen dat ze alleen seks willen, of groeit het vrijwel altijd uit naar meer? Ik accepteer dat ik deze gevoelens heb en accepteer mezelf, kan ik het beste toegeven aan mijn verlangens om het uit mijn systeem te krijgen (mijn vriendin steunt mij daar in), of kan ik de gevoelens beter even laten rusten zodat het mogelijk overwaait?

ps. Wat zouden evt leuke uitgaansplekken zijn voor bi seksuele jongeren.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2014, 12:46
Verwijderd
Ik heb vergelijkbare fantasieën en weet zeker dat ik niet geïnteresseerd ben in een relatie met een man. Ik denk dat elke variant mogelijk is wat dat betreft en je zelf je gevoelens duidelijk herkent.

De vraag lijkt me vooral of jij sexueel contact met mannen kan plaatsen in je leven...in combinatie met de relatie met je vriendin?
Met citaat reageren
Oud 10-08-2014, 03:58
Verwijderd
Niet alle biseksuelen zijn 50/50 aangetrokken tot zowel mannen als vrouwen. Sommigen vallen vooral op mannen maar daarnaast ook op een heel specifiek soort vrouwen, bijvoorbeeld. Of ze zijn seksueel aangetrokken tot beide maar emotioneel alleen tot één van de twee. Alles kan, het luistert allemaal niet zo nauw.

Als je vriendin 't prima vindt dat je eens iets met een man doet en je wil dat zelf ook graag zie ik geen reden om te kijken of het overwaait. Waarom zou je jezelf plezier ontzeggen?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2014, 18:24
Frederik12
Frederik12 is offline
Dank jullie wel ik kan voorlopig verder en onthoud kwabba die kov nav
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Is hij verliefd op mij?
GFT
157 26-05-2009 14:27
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #35
rare kwast
494 12-08-2005 13:03
Liefde & Relatie Mijn vriendin delen?
Sentingua
75 15-10-2003 10:06
Liefde & Relatie Verliefd op lerares Nederlands.. (en ben zelf een meisje..)
lekker liefje
42 11-04-2003 21:46
Seksualiteit Geaardheid
Cinamon
69 14-10-2002 14:23
Seksualiteit Voor Lesbies en biseksuelen.
muziek_fan
30 11-06-2002 09:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:00.