Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2002, 17:26
**~yvie~**
Avatar van **~yvie~**
**~yvie~** is offline
mijn es was me eerste grote liefde en met hem ben ik na twee weken toen we wat ahdden al naar bed gegaan, het is na 5 maanden uitgegegaan,
ik heb nu een niewe vriend maar ik vind de sex niet zo lekker en er komen steeds gevoelens van me ex boven enzoi als ik het met hem doe, omdat me ex me grote liefde was en ik me had voorgenomen het met een jongen de eerste keer te doen als ik daar heel me leven mee verder ga, maar toen ging het uit, wat ik niet wilde maar hij maakte het uit..
ik heb nou best spijt dat ik het gedaan heb toen, op dat moment zelf niet, maar nu komen alle herinneringen boven van me ex als ik sex met me nieuwe vriend hebt en zie ik alle beelden weer voor me, het waren geen onprettige ervaringen, maar het doet dan gewoon nog pijn omdat ik zo veel van hem hield....ik vind het zo kut dat ik niet kan genieten, het liefst zou ik nooit meer sex met een andere jongen willen, omdat gewoon alle herinneringen zo diep zitten,
__________________
Leer me huilen, en als ik huil, leer me zeggen het is niets...
Advertentie
Oud 09-10-2002, 18:08
Verwijderd
vind deze topic meer iets voor liefde en relatie?
Oud 09-10-2002, 19:22
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Goes15 schreef:
vind deze topic meer iets voor liefde en relatie?
me2
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Oud 09-10-2002, 19:25
Verwijderd
ja, alleen staat zoiets hier al:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=243219
plus nog een ander topic over je ex. Die andere 2 laat ik staan, deze niet.
De inhoud van het topic waarvan ik de link hierboven noemde komt aardig overeen met wat hier staat.
sterkte verder

Liefs,

Alicia
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:40.