Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2007, 22:26
Eric Berger
Eric Berger is offline
Citaat:
Dat het met name de studentenverenigingen zijn die onder vuur komen te liggen zal wel meer met de kift te maken hebben dan met echte morele verontwaardiging.


Oh, stom, vergeten, wij zijn natuurlijk allemaal jaloers en verbitterd omdat we niet het clubje mogen horen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-10-2007, 11:53
MB
Avatar van MB
MB is offline
Ik denk dat een deel van de bevolking die nooit heeft gestudeerd wel enigzins jaloers is op studenten.
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 11:59
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Desondanks denk ik dat studentenverenigingen met name kritiek krijgen uit de hoek van studenten die geen lid zijn.
__________________
Guitarred and feathered
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Desondanks denk ik dat studentenverenigingen met name kritiek krijgen uit de hoek van studenten die geen lid zijn.
Wat raar.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 12:45
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Ik denk dat een deel van de bevolking die nooit heeft gestudeerd wel enigzins jaloers is op studenten.
Ik merk dat MBO-ers de schurft hebben aan mensen die wel gestudeerd hebben en nu maatschappelijk succesvol zijn. Pure jaloezie.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 12:57
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Ik merk dat MBO-ers de schurft hebben aan mensen die wel gestudeerd hebben en nu maatschappelijk succesvol zijn. Pure jaloezie.
Volgens voetballers zijn alle hockeyers arrogante kwallen. Zelfde verhaal.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 16:28
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ze gaan maar lekker hun gang met die ontgroeningen, als iemand zichzelf vrijwillig als een debiel laat behandelen is dan zijn zaak
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 16:38
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Desondanks denk ik dat studentenverenigingen met name kritiek krijgen uit de hoek van studenten die geen lid zijn.
Ja, want alle leden van studentenverenigingen zijn fan van Guantanamo Bay-achtige vertoningen en andere vormen van mishandeling en marteling.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 20:02
Eric Berger
Eric Berger is offline
Citaat:
Ik merk dat MBO-ers de schurft hebben aan mensen die wel gestudeerd hebben en nu maatschappelijk succesvol zijn. Pure jaloezie.
Wat is het verband met studenten die principieel niets van ontgroeningen moeten hebben?
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 10:37
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Ja, want alle leden van studentenverenigingen zijn fan van Guantanamo Bay-achtige vertoningen en andere vormen van mishandeling en marteling.
Er zijn hierin twee kampen.

1. Leden gaan niet zeiken op hun eigen vereniging.
2. Niet-leden zijn afgunstig op leden, en vinden het wel lekker om te zeiken.

De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 11:57
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Er zijn hierin twee kampen.
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen.
Je vergeet het derde kamp: corpsballen die graag stellen dat er slechts twee kampen zijn, zodat ze de schuld voor wel degelijk bestaande misstanden van zich af kunnen praten.

Als mensen daadwerkelijk enige eer hadden zouden ze dergelijke vertoningen aanpakken waar ze konden, in plaats van zich te verschuilen achter praatjes als 'het is een dispuutsontgroening'. Dat dispuut maakt deel uit van je vereniging, die daarmee verantwoordelijk is.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 18:17
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ik geef toe dat sommige tradities verre van sjiek zijn, en het zou de verantwoordelijke bestuurders sieren indien ze hieraan een halt zouden toeroepen.

Maar zolang het een spelletje blijft, och, laat die kinderen toch. Alles mag, mits het een informed consent betreft, nietwaar? Kippenlol dient natuurlijk vermeden te worden. Beestje heeft hier niet om gevraagd.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22.