Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2002, 01:38
AngelInDisguise
Avatar van AngelInDisguise
AngelInDisguise is offline
het lijkt misschien een beetje op het topic over turken en marocanen maar ik wist nie zow goed of ik het daarbij zou zetten of gewoon een nieuwe moest beginnen maar dat hoor ik dan vanzelf wel.

ik heb sinds kort verkering met een russische jongen hij is met zijn familie naar nederland gevlucht en woont nu in een azielzoekerscentrum bij mij in de buurt. Zodra ik aan vrienden of vage kenissen vertel dat ik met een jongen uit het azc reageert meer dan de helft negatief echt zo van wat moet je daaar nou weer mee. ik vind het dan ook heel moeilijk om het te vertellen en hou het voor sommige mensen gewoon geheim. Ik snap niet dat mensen daar nou zo raar over doen hij is ook gewoon een mens en gaat net als andere jongens naar school, werkt en zit op een sport net als ieder ander. hij praat net zo goed nederlands als russisch en is niet moslim ofzo. Is het nou zo raar dan???? Ik word er echt fucked up van en k'heb ook geen zin dat de helft van de mensen die ik ken me gaan laten vallen ofzo heeft iemand een tip met wat ik kan doen en is er dna ook nog iemand die me kan uitleggen waarom sommige mensen zo moeilijk over buitenlanders doen?? dank u
__________________
Mogelijk antwoord deze gebruiker niet om dat zijn/haar status is ingesteld op Stuiterballen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-08-2002, 02:13
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Sorry hoor, maar je bent zelf net zo erg! Mag ik je even quoten:

Citaat:
AngelInDisguise schreef:
hij praat net zo goed nederlands als russisch en is niet moslim ofzo.
(..)
en is er dna ook nog iemand die me kan uitleggen waarom sommige mensen zo moeilijk over buitenlanders doen?? dank u
en hij is niet moslim ofzo...?????!!!!! Sorry hoor, maar hier ga ik niet eens op in
__________________
I love you for your money not for who you are
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 07:20
Verwijderd
Citaat:
MeCute1983 schreef:
en hij is niet moslim ofzo...?????!!!!! Sorry hoor, maar hier ga ik niet eens op in
Een erg afwijkende geloofsovertuiging, alsmede geheel andere normen en waarden, zouden voor mij ook een obstakel vormen.

Ik vind het dus helemaal niet zo fout wat ze schrijft; 't is ook logisch dat ze haar vriend verdedigt en daarvoor zijn 'positieve kanten' uit het perspectief van anderen omschrijft (zonder per se zelf van dezelfde mening te zijn of net zo bevooroordeeld).

Beetje kortaf dus, die reactie van jou..
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 14:36
girl18
Avatar van girl18
girl18 is offline
ik zal je wel ff echt helpen want dat hebben die twee hierboven niet echt gedaan..

maar als ik jou was zou ik je niet zo druk maken de mensen die je laten vallen nu zijn niet je echte vrienden.. want echte vrienden doen dat niet.. ik weet dat ik het hiermee ook niet beter maakt maar toch..
zolang jij maar gelukkig bent is het belangrijk en als die mensen dat niet zien geven ze voor geen meter om jou.. en voor mij part heb je een vriendje met RODE STIPPEN op ze lichaam het gaat om jou en niet om de mening van andere ok.?
__________________
Get a life.!!! cool where can i downloud whone of those from.?
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 20:35
moucie
moucie is offline
Citaat:
girl18 schreef:
ik zal je wel ff echt helpen want dat hebben die twee hierboven niet echt gedaan..

maar als ik jou was zou ik je niet zo druk maken de mensen die je laten vallen nu zijn niet je echte vrienden.. want echte vrienden doen dat niet.. ik weet dat ik het hiermee ook niet beter maakt maar toch..
zolang jij maar gelukkig bent is het belangrijk en als die mensen dat niet zien geven ze voor geen meter om jou.. en voor mij part heb je een vriendje met RODE STIPPEN op ze lichaam het gaat om jou en niet om de mening van andere ok.?
je hebt voor 100% gelijk
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 21:08
Verwijderd
Ik vind het inderdaad een beetje flauw van mensen, maar ik kan me hun reactie wel een béétje voorstellen. Ik zou er niet blij mee zijn als mijn (eventuele) zusje thuis zou komen met een jongen die geen Nederlands spreekt, geen werk mag doen en niet naar school gaat. Maar wanneer het gaat om een jongen zoals jij beschrijft, dan zie ik er geen bezwaar tegen.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 21:09
Loesje
Avatar van Loesje
Loesje is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik vind het inderdaad een beetje flauw van mensen, maar ik kan me hun reactie wel een béétje voorstellen. Ik zou er niet blij mee zijn als mijn (eventuele) zusje thuis zou komen met een jongen die geen Nederlands spreekt, geen werk mag doen en niet naar school gaat. Maar wanneer het gaat om een jongen zoals jij beschrijft, dan zie ik er geen bezwaar tegen.
hee kom eens online!!!!!!
__________________
*ik besloot dat ik alles kon* Loesje
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 22:07
AngelInDisguise
Avatar van AngelInDisguise
AngelInDisguise is offline
Citaat:
MeCute1983 schreef:
en hij is niet moslim ofzo...?????!!!!! Sorry hoor, maar hier ga ik niet eens op in [/B]
heb ik gezged dta ik iets tegen moslims heb dan? Ik bedoelde daarmee dat veel mensen als ze horen dat iemand moslim is al snel een negatief beeld van diegene hebben.

enne je bent er toch net op in gegaan
__________________
Mogelijk antwoord deze gebruiker niet om dat zijn/haar status is ingesteld op Stuiterballen

Laatst gewijzigd op 17-08-2002 om 22:10.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 22:08
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
hoe lang woont hij in nederland dan nu??
k heb er niks op tegen. maar russen zijn wel een raar volk sorry hoor, k heb toevallig net vanmiddag een paar verhalen gehoord en in turkije overigens ook op mijn vakantie

maar laat die mensen, ze wennen er nog wel aan. zolang jij maar gek op hem bent en t wederzijds is, toch??
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 22:12
AngelInDisguise
Avatar van AngelInDisguise
AngelInDisguise is offline
hij is nu geloof ik 3 of 4 jaar in nederland en krijgt waarschijnlijk binnenkort een verblijfsvergunnig.
__________________
Mogelijk antwoord deze gebruiker niet om dat zijn/haar status is ingesteld op Stuiterballen
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 15:00
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Veel mensen hebben nou eenmaal vooroordelen als het om buitenlanders gaat, doe je weinig tegen.
jij gaat met je vriend en bent verliefd op hem en dat is waar het om gaat en niet wat andere mensen ervan vinden.
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 17:25
girl18
Avatar van girl18
girl18 is offline
Citaat:
PardonMe schreef:
Veel mensen hebben nou eenmaal vooroordelen als het om buitenlanders gaat, doe je weinig tegen.
jij gaat met je vriend en bent verliefd op hem en dat is waar het om gaat en niet wat andere mensen ervan vinden.
precies dit zijn mooie woorden
__________________
Get a life.!!! cool where can i downloud whone of those from.?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 17:27
koukla
Avatar van koukla
koukla is offline
ik ken het probleem

ga je gevoel achterna!


JIJ weet of hij GOED is of niet en DAAR moet je in geloven

schijt aan de rest!!!

Ik heb ook met een koerd gehad ( gewoon hele leven al in nederland maar toch.. )
__________________
keep the good work goin'
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken wat vinden jullie de kledingrens voor op school
wera01
23 12-06-2014 22:26
Liefde & Relatie Wat vinden jullie jongens nou leuk?
katnisseverdeen
10 24-03-2013 16:38
De Kantine waar wonen jullie, en wat vinden jullie er leuk/kut aan?
fruitmand
79 22-06-2006 23:08
Liefde & Relatie Wat vinden jullie van bisexueel?
HilaryGirl15
52 09-11-2004 12:12
Liefde & Relatie Wat vinden jullie hiervan?
Some
7 24-07-2003 08:27
Seksualiteit Meiden wat vinden jullie van gebeft worden?
Some
103 03-06-2003 09:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:13.