Oud 27-08-2018, 10:13
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Pffff. De verdachte in de zaak van Nicky Verstappen is opgepakt. Houdt me meer bezig dan ik dacht.
Ik kon er ook moeilijk van in slaap komen!
Advertentie
Oud 27-08-2018, 11:39
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Serieus? Zeg, dat is toch wel een beetje overdreven
Oud 27-08-2018, 11:45
Verwijderd
Mwah. Hij woonde in 'n dorp niet heel ver bij ons vandaan en verdween tijdens een kampweek van Jong Nederland waar ik ook best een tijd lid van ben geweest. In het jaar dat ik de eerste keer als lid mee ging. Een aantal ouders hielden hun kinderen thuis. Ik ben ook een tijd leidster geweest bij jong nederland en altijd als we op kamp gingen moest ik even aan hem denken, omdat het gevoelsmatig heel dichtbij kwam. Das als leidster altijd mijn grote nachtmerrie geweest.
Oud 27-08-2018, 12:01
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Het komt allemaal wel heel dichtbij zo.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 27-08-2018, 12:42
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Mwah. Hij woonde in 'n dorp niet heel ver bij ons vandaan en verdween tijdens een kampweek van Jong Nederland waar ik ook best een tijd lid van ben geweest. In het jaar dat ik de eerste keer als lid mee ging. Een aantal ouders hielden hun kinderen thuis. Ik ben ook een tijd leidster geweest bij jong nederland en altijd als we op kamp gingen moest ik even aan hem denken, omdat het gevoelsmatig heel dichtbij kwam. Das als leidster altijd mijn grote nachtmerrie geweest.
Ok, in dat geval kan ik het begrijpen.
Oud 27-08-2018, 13:41
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Pffff. De verdachte in de zaak van Nicky Verstappen is opgepakt. Houdt me meer bezig dan ik dacht.
Ik merk dat ik dit soort dingen toch anders vind sinds Jelle er is.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 27-08-2018, 13:55
Verwijderd
Ja, dat al helemaal. Ik volg het nieuws wel, maar moet mijn best doen om het tegelijk ook niet te hard binnen te laten komen. Want dan kroop ik met Doris in bed en komen we er niet meer uit.
Oud 27-08-2018, 14:22
Verwijderd
Lol, Alex Jones kijkt transpr0n
Oud 27-08-2018, 17:14
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ja ik zag het ook op Reddit

Maar ik moet minder soggen
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 27-08-2018, 17:50
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Ik kon er ook moeilijk van in slaap komen!
Waarom dat dan?

Ik maak mij meer druk over zaken als Brexit of andere grootschalige ontwikkelingen, dan over dit soort dingen.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 27-08-2018, 20:32
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Waarom dat dan?

Ik maak mij meer druk over zaken als Brexit of andere grootschalige ontwikkelingen, dan over dit soort dingen.
Weet niet, had indruk gemaakt en dan wordt mijn hoofd chaos. Denk dat het ook samenloop van omstandigheden is: we zijn het huis aan het verbouwen en daardoor stress ik ook gewoon en heb ik minder slaap. Dan ben ik vatbaarder voor allerlei meuk die niet eens echt dichtbij staat ofzo.

Edit: om financiële dingen als de Brexit ofzo kan ik me dan weer totaal niet druk maken
Oud 27-08-2018, 20:33
Verwijderd
Citaat:
financiële dingen als de Brexit
... ok
Oud 27-08-2018, 20:47
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dingen als jongeren die steeds moeilijker een huis kunnen kopen door een studieschuld, gaat dan meer in mijn hoofd rond. Ook omdat we zelf net verhuisd zijn enzo.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 27-08-2018, 21:06
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Edit: om financiële dingen als de Brexit ofzo kan ik me dan weer totaal niet druk maken
Brexit is geenszins uitsluitend iets financieels en gaat grote consequenties hebben op heel veel terreinen. Denk alleen al aan de grote groep mensen in Groot-Brittannië die hiermee door hun landgenoten de vrije toegang tot de EU wordt ontnomen en dit op basis van allerlei pseudo-argumenten.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 27-08-2018, 21:12
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Dat was idd iets te kort door de bocht
Oud 27-08-2018, 21:14
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Dingen als jongeren die steeds moeilijker een huis kunnen kopen door een studieschuld, gaat dan meer in mijn hoofd rond. Ook omdat we zelf net verhuisd zijn enzo.
Misschien dat het ook tijd wordt dat die obsessie met koopwoningen hier in Nederland eens wordt losgelaten en dat het aantal huurwoningen flink wordt uitgebreid. Het aanbod en de prijzen hier gaan namelijk helemaal nergens over.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 27-08-2018, 21:22
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Klopt, hoe vaak ik wel niet heb gehoord 'oh, wat leuk heb je een huis gekocht', als ik vertelde dat ik ging verhuizen. En één van mijn collega's bleef maar zeuren dat ze het belachelijk vond dat we toch weer gingen huren.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 27-08-2018, 21:37
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Brexit is geenszins uitsluitend iets financieels en gaat grote consequenties hebben op heel veel terreinen. Denk alleen al aan de grote groep mensen in Groot-Brittannië die hiermee door hun landgenoten de vrije toegang tot de EU wordt ontnomen en dit op basis van allerlei pseudo-argumenten.
Mijn vriend is Engels, dus wij houden het nieuws rondom Brexit goed in de gaten. Helaas nog steeds weinig duidelijkheid wat Brexit concreet gaat betekenen voor hem/ ons...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 27-08-2018, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Brexit is geenszins uitsluitend iets financieels en gaat grote consequenties hebben op heel veel terreinen. Denk alleen al aan de grote groep mensen in Groot-Brittannië die hiermee door hun landgenoten de vrije toegang tot de EU wordt ontnomen en dit op basis van allerlei pseudo-argumenten.
Ze moeten straks zes euro voor een visum aan de grens betalen en ik vermoed dat dat binnen afzienbare tijd weer weg is, óf het VK glijdt af zoals in V for Vendetta. Of Brexit gaat gewoon niet door, daar acht ik de kans nog steeds reëel op.

En die zes euro... als je dat niet kan missen moet je niet naar een ander land gaan.
Oud 27-08-2018, 21:50
Verwijderd
En wat dit persoonlijk voor de mensen in het Verenigd Koninkrijk (Groot Brittannië zit Noord Ierland niet bij) persoonlijk betekent heb ik eigenlijk totaal geen boodschap aan. Ze hadden:
- Naar de stembus moeten gaan godverdomme
- Niet op dag 1 A moeten stemmen en als A gekozen wordt toch B willen (FOR FUCK SAKE WAT GAAT ER IN JE OM DOMME SCHIJTMONGOOL)
- Zich beter moeten laten informeren

Echt waar, dat volk... het zijn de Amerikanen van Europa.
Oud 27-08-2018, 21:51
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Het heeft op zich wel grotere gevolgen natuurlijk. Anekdotisch voorbeeld: een Engelse vriendin van mij heeft klassieke talen gestudeerd, om een plaats te kunnen krijgen aan een vertaalopleiding binnen het Vaticaan. Toen ze zich aan het einde van haar studie daarvoor wilde aanmelden was het "jammer, sorry, in verband met Brexit nemen wij geen studenten uit het Verenigd Koninkrijk aan".

Verschillende Britse bedrijven die internationaal actief zijn vestigen zich inmiddels al buiten de UK, om negatieve gevolgen van Brexit te omzeilen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 27-08-2018, 21:52
Verwijderd
En allemaal ook nog eens een keer precies zoals voorspeld was door die enge liberalen en de redelijk neutrale media, maar zelfs The Financial Times en over het algemeen wereldwijd iedereen met meer dan één IQ punt.
Oud 27-08-2018, 21:54
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
En wat dit persoonlijk voor de mensen in het Verenigd Koninkrijk (Groot Brittannië zit Noord Ierland niet bij) persoonlijk betekent heb ik eigenlijk totaal geen boodschap aan. Ze hadden:
- Naar de stembus moeten gaan godverdomme
- Niet op dag 1 A moeten stemmen en als A gekozen wordt toch B willen (FOR FUCK SAKE WAT GAAT ER IN JE OM DOMME SCHIJTMONGOOL)
- Zich beter moeten laten informeren

Echt waar, dat volk... het zijn de Amerikanen van Europa.
Mijn vriend is naar de stembus gegaan En hij heeft uiteraard gestemd om in de EU te blijven. Het is niet alsof iedereen unaniem besloten heeft om de EU te verlaten. De blijven-stemmers moeten nu net zo goed dealen met de gevolgen van Brexit.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 27-08-2018, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Mijn vriend is naar de stembus gegaan En hij heeft uiteraard gestemd om in de EU te blijven. Het is niet alsof iedereen unaniem besloten heeft om de EU te verlaten. De blijven-stemmers moeten nu net zo goed dealen met de gevolgen van Brexit.
Vind ik véél te makkelijker.
Oud 27-08-2018, 23:23
Verwijderd
Ik kijk op RTLZZzzzzz een toch wel redelijk interessante docu over de jaren '80 en het thema is het Oostblok. Zojuist is de Muur gevallen, haubenmeisje. *sopsopsop*
Oud 28-08-2018, 09:51
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Weet niet, had indruk gemaakt en dan wordt mijn hoofd chaos. Denk dat het ook samenloop van omstandigheden is: we zijn het huis aan het verbouwen en daardoor stress ik ook gewoon en heb ik minder slaap. Dan ben ik vatbaarder voor allerlei meuk die niet eens echt dichtbij staat ofzo.

Edit: om financiële dingen als de Brexit ofzo kan ik me dan weer totaal niet druk maken
Ik las ooit ergens een artikel die daar wat op in ging; dat mensen in tijden van "crisis" toch sneller neigen naar de "kleinere" verhalen omdat het wat begrijpelijker is; in plaats van zich zorgen te maken over sociaal/economische/politieke/maatschappelijke problematiek waar men zelf invloed op kan uitoefenen. Maar laten we vooropstellen dat het een verschrikkelijk verhaal is voor de familie, maar dit soort "persoonlijk leed" is van alle tijden en zal zolang er mensen zijn ook niet verdwijnen. Om nog maar niet te spreken over moorden en (kinder)misbruik die het nieuws niet eens halen en eeuwig in de doofpot blijven.

Overigens vind ik het redelijk belachelijk wat voor hetze er in de media is ontstaan rondom het hele verhaal.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 28-08-2018, 09:53
Verwijderd
Ja maar Carn jij bent slim en niet gelovig
Oud 28-08-2018, 09:58
Verwijderd
Citaat:
Overigens vind ik het redelijk belachelijk wat voor hetze er in de media is ontstaan rondom het hele verhaal.
Peter R. de Vries is erbij betrokken eah.

Welke volgende cold case gaan ze mee bezig denken jullie?
Oud 28-08-2018, 10:00
Verwijderd
don't care
Oud 28-08-2018, 10:02
Verwijderd
Tanja Groen uiteraard
Oud 28-08-2018, 10:03
Verwijderd
Ik zoek het plaatje van de roflolcopter
Oud 28-08-2018, 10:15
Verwijderd
Citaat:
don't care
Cold cases opzich vind ik echt machtig interessant. De Klikomoord bijvoorbeeld, bizar verhaal.
Oud 28-08-2018, 10:26
Verwijderd
Ik zit nu een beetje in de puberteit.
Oud 28-08-2018, 10:34
Verwijderd
Citaat:
Tanja Groen uiteraard
Die was ik alweer helemaal vergeten.
Oud 28-08-2018, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Tanja Groen uiteraard
Brrrrr.
Oud 28-08-2018, 12:39
Verwijderd
https://nos.nl/artikel/2247825-ruzie...jk-bureau.html

smullen wederom!
Oud 28-08-2018, 12:50
Verwijderd
Ik zie Krol nog steeds met die koopkrachtgrafiekjes rondhuppelen
Oud 28-08-2018, 16:58
Verwijderd
Godverdomme wat is huisgenoot toch ook een idioot. Gepakt voor rijden zonder rijbewijs. Heeft iemand achterop de brommer met een rijbewijs en die laat hij niet rijden maar rijdt daarna zelf door. Bij het winkelcentrum weer politie, hij dacht "shit wegwezen" RIJDT DIE KNURFT DOOR ROOD, aaargh en wordt staande gehouden. Drie PVs waarvan er twee door het OM bepaald moeten worden en in een auto zou het een strafblad betekenen, (zowel voor door rood rijden als rijden zonder rijbewijs) maar geen idee of het op de snorfiets ook zo is. Iemand enig idee? .sann?
Oud 28-08-2018, 17:43
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ohjeeez
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 28-08-2018, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Ohjeeez
Ik ben vergeten te vragen waarom hij in eerste instantie staande is gehouden.
Oud 28-08-2018, 17:58
Verwijderd
Jezus. Wil hij nou steeds problemen ofzo?
Oud 28-08-2018, 17:59
Verwijderd
Lol, mijn telefoon zegt ook gewoon "Let op, kleine politiecontrole binnenstad" als ik hem oppak Ik roep al eeuwen dat hij die app ook moet installeren.
Oud 28-08-2018, 18:21
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ja of gewoon dat papiertje halen. Like.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 28-08-2018, 19:28
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik verbaas me toch hoeveel zooi ik verzameld heb over 5 jaar tijd op 18 vierkante meter.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 28-08-2018, 19:31
Verwijderd
Leuk he, verhuizen.
Oud 28-08-2018, 19:35
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik ga het niet echt missen, maar wel jammer dat de goeie herinneringen ook een beetje achtergelaten worden ofzo.
/Wijf
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 28-08-2018, 19:51
Verwijderd
Weet je al waar je heen gaat?
Oud 28-08-2018, 19:52
Verwijderd
Moet ik zeker weer telefonisch je internet gaan fixen
Oud 28-08-2018, 20:01
Verwijderd
haha kan belgje dat zelf niet?
Oud 28-08-2018, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Ja of gewoon dat papiertje halen. Like.
Sowieso

Joël is vanavond met de auto/bus naar de overburen geweest voor een klein klusje
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25.