Oud 15-04-2018, 17:14
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Hallo.

Op werk is een meisje die ik best wel leuk vind.
Ze heeft een vriend(2 weken geleden in ieder geval nog heb alleen even niet gewerkt)
Maar andere collega's 1 collega wilt graag dat ik een vriendin krijg en zei tegen dat meisje wil jij nikz met(mijn naam) toen zei zij als hij wilt wil ik ook.

Bovenstaande is een tijdje geleden en was een week voor valentijn. Ze vroeg toen wat ik voor haar voor valentijn ging kopen en de ochtend dat ik moest werken vroeg ze nog of ik het cadeatje niet zou vergeten
Ik zei dat ik haar helaas teleur moest stellen omdat ik niks had.

Tijdens werk kijken we elkaar redelijk vaak aan en lachen we vaak naar elkaar. Ook zegt ze heel vaak tijdens werk hi.
Toen ik een keer moest invallen stond ik ergens iets te maken en vreef ze over mijn arm dat ik het fout deed of zij het even voor kon doen.

Gisteren tijdens het omkleden deed ik mijn shirt uit en toen een oudere vrouw floot toen. En zei iets met spieren ofzo.

Toen zei dat meisje wat ik leuk vind (mijn naam) is al mijn vriend.

we lachen wel steeds naar elkaar en toen ik gister op me telefoon zat pakte ze mijn arm vast en gaf een klein tikje dat het niet mocht. daarna ging ze zelf ook even op haar mobiel.
dus dan denk ik weer dat doe je niet zomaar.

Gister zei ze dat ze van werknemers van het woonwarenhuis had gehoord waar ons restaurant inzit dat ze een relatie met mij moest nemen omdat wij goed bij elkaar passen omdat we tegenpolen zijn.


Wat denken jullie dat ze hiermee bedoelt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2018, 18:07
Verwijderd
Dat ze een kutwijf is, omdat ze al een vriend heeft.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2018, 18:17
Emmaxx
Emmaxx is offline
Ze kan je aantrekkelijk vinden maar ze kan ook gewoon heel flirting zijn en bij sommige jonges flirten
Met citaat reageren
Oud 15-04-2018, 18:41
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
Dat ze een kutwijf is, omdat ze al een vriend heeft.
vergeten te vermelden.
ze heeft geen vriend meer
Met citaat reageren
Oud 15-04-2018, 18:57
Verwijderd
Oh dan ben je een rebound
Met citaat reageren
Oud 15-04-2018, 19:19
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
Oh dan ben je een rebound
ik weet dus niet of ze mij ook leuk vind.
hoe ik het nu in gedachten heb is zo:

aangezien ze steeds bleef zeuren om een valentijns cadeautje nu nogsteeds heb ik maar wat gekocht.
ze wilde eerst een tegoedbon van de mac maar beiden dachten we dat die niet bestonden. dus zei ze chocola.
dus chocolade gekocht.
na wat research blijken er toch bonnen te bestaan van de mac dus die ook gehaald.

a.s zaterdag werken we samen en sluiten we samen de winkel met anderen.
ik zeg dan iets van ik heb nog dat valentijns cadeautje voor je.
ik geef dan denk ik eerst de chocola en zeg daarna dat ik nog iets heb. daarvoor kan ik nog iets zeggen dat ik niet voor ieder willekeurig persoon die cadeaubonnen zou kopen want je kan pas vanaf 20 euro halen. en en of ze dan iets wilt drinken.
daarna geef ik ze.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2018, 19:24
Verwijderd
Citaat:
aangezien ze steeds bleef zeuren om een valentijns cadeautje nu nogsteeds heb ik maar wat gekocht.


Maar goed. Ja ze vindt je leuk óf ze wil aandacht. Ik weet niet hoe lang die relatie was, maar het lijkt me eerder dat ze gewoon een beetje aandacht wil.

Een bon van de mac van 20+ euro, chocolade en nog een cadeautje ofzo, weet niet wat je gekocht hebt, is mijns inziens niet nodig als je nog geen relatie hebt en niet eens weet of ze je echt wel leuk vindt..
Met citaat reageren
Oud 15-04-2018, 19:27
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:


Maar goed. Ja ze vindt je leuk óf ze wil aandacht. Ik weet niet hoe lang die relatie was, maar het lijkt me eerder dat ze gewoon een beetje aandacht wil.

Een bon van de mac van 20+ euro, chocolade en nog een cadeautje ofzo, weet niet wat je gekocht hebt, is mijns inziens niet nodig als je nog geen relatie hebt en niet eens weet of ze je echt wel leuk vindt..
ze zeurde niet echt maar vroeg het gewoon een paar keer.
die relatie is denk ik iets van 8 maanden geweest gok ik. het ging eerder al niet lekker want ze heeft een keer gezegd dat ze ruzie had met haar vriend dat was ong 3 maande terug
Met citaat reageren
Oud 15-04-2018, 19:28
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Doe niet te hard je best voor deze meid. Het klinkt of ze vooral aandacht wil, en niet of het haar specifiek om jouw aandacht of om jou gaat.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 15-04-2018, 19:30
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
Doe niet te hard je best voor deze meid. Het klinkt of ze vooral aandacht wil, en niet of het haar specifiek om jouw aandacht of om jou gaat.
kan. die cadeautjes heb ik nu toch al dus kan het net zo goed vragen.

maar ik heb het ook met 2 leidinggevende erover gehad of die hoorde het weet niet meer precies.
die zeiden ook dat die 2 werknemers uit het woonwarenhuis dat hebben gezegd. Dus dat zou raar zijn om dat te zeggen als ze alleen aandacht wilt denk ik.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2018, 19:33
Verwijderd
Citaat:
kan. die cadeautjes heb ik nu toch al dus kan het net zo goed vragen.

maar ik heb het ook met 2 leidinggevende erover gehad of die hoorde het weet niet meer precies.
die zeiden ook dat die 2 werknemers uit het woonwarenhuis dat hebben gezegd. Dus dat zou raar zijn om dat te zeggen als ze alleen aandacht wilt denk ik.
Ze wil gewoon aandacht
Met citaat reageren
Oud 15-04-2018, 19:36
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
Ze wil gewoon aandacht
oke.
dat is jammer dan.
de cadeautjes heb ik al die zal ik aan haar geven en zal vragen of ze iets wilt drinken.
wilt ze niet geen punt die cadeautjes ga ik zelf toch niks mee doen.

ik heb dan geen idee hoe je wel kan zien dat iemand je leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2018, 19:37
Verwijderd
Misschien wil je moeder ze wel
Met citaat reageren
Oud 15-04-2018, 19:37
Verwijderd
Ik zou die alleen de bon van de mac wel aan haar geven
Met citaat reageren
Oud 15-04-2018, 19:41
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
Ik zou die alleen de bon van de mac wel aan haar geven
ja zal ik doen. weet alleen niet zeker of ik zal vragen of ze wat wil drinken.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2018, 19:41
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
Misschien wil je moeder ze wel
8 repen lijkt me niet
Met citaat reageren
Oud 15-04-2018, 19:43
Verwijderd
Citaat:
8 repen lijkt me niet
8 repen????
Met citaat reageren
Oud 15-04-2018, 19:45
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
8 repen????
ja zij wilde een doosje dus dacht nou boeiend dus koop er gewoon een paar.

maar weet dan echt niet hoe een meisje laat zien dat ze je wel leuk vind.
want andere meisjes daar lachen niet echt vaak.
zij wel. en het lijkt mij als je bijna een jaar lang dit al doet je wel overstapt als je niet genoeg aandacht krijgt.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-04-2018, 19:55
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
8 repen????
ja zij wilde een doosje dus dacht nou boeiend dus koop er gewoon een paar.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2018, 19:55
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
8 repen????
en als ze alleen aandacht wilt heb ik echt geen flauw idee hoe je kan zien dat een meisje je wel leuk vind.
Aangezien zij best vaak naar me lacht(en andere dat niet doen)
ik werk er nu een jaar en ze doet het sinds een maand nadat ik er begon te werken. maar als ze niet genoeg aandacht zou krijgen zou ze denk al gestopt zijn.
ze dus ook wel over arm wrijven en tik op me vingers geven als ik op me tel zit b.v.

dit was aan het begin niet van wrijven maar is later pas gekomen.

Laatst gewijzigd op 15-04-2018 om 20:03.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2018, 20:06
Verwijderd
Een meisje kan je leuk vinden én alleen maar aandacht willen.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2018, 20:20
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
Een meisje kan je leuk vinden én alleen maar aandacht willen.
dat is echt heel raar vind ik dan
heb ik nog veel te leren qua meisjes en ben al 21...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2018, 20:26
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
dat is echt heel raar vind ik dan
heb ik nog veel te leren qua meisjes en ben al 21...
Meisjes zijn niet altijd heel logisch Soms is iemand leuk genoeg om een beetje mee te flirten en om aandacht van te krijgen, maar niet leuk genoeg voor meer. Het kan zijn dat het meisje de jongen dan een beetje aan het lijntje houdt, omdat die aandacht toch wel goed is voor haar ego, of als back up plan als ze even geen leuker iemand kan daten.

Aan de hand van je verhaal had ik je trouwens 15 geschat i.p.v. 21, dat zegt misschien ook wel iets
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 15-04-2018, 20:41
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
Meisjes zijn niet altijd heel logisch Soms is iemand leuk genoeg om een beetje mee te flirten en om aandacht van te krijgen, maar niet leuk genoeg voor meer. Het kan zijn dat het meisje de jongen dan een beetje aan het lijntje houdt, omdat die aandacht toch wel goed is voor haar ego, of als back up plan als ze even geen leuker iemand kan daten.

Aan de hand van je verhaal had ik je trouwens 15 geschat i.p.v. 21, dat zegt misschien ook wel iets
ik ben slecht met meisjes laten we het daarop houden 21 nog nooit een vriendin gehad...

en hoe weet je bij een meisje dat ze meer wilt dan alleen het flirten? alleen door het te vragen?
Met citaat reageren
Oud 15-04-2018, 21:02
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
ik ben slecht met meisjes laten we het daarop houden 21 nog nooit een vriendin gehad...

en hoe weet je bij een meisje dat ze meer wilt dan alleen het flirten?
Een keer met haar praten, contact leggen en eens polsen of ze misschien eens met je uit wil. Dat is in principe genoeg. Daar hoeven en horen helemaal geen cadeautjes bij en daar zou ze ook niet om moeten vragen in mijn optiek
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2018, 21:06
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
Een keer met haar praten, contact leggen en eens polsen of ze misschien eens met je uit wil. Dat is in principe genoeg. Daar hoeven en horen helemaal geen cadeautjes bij en daar zou ze ook niet om moeten vragen in mijn optiek
ja klopt achja die heb ik nu toch al. ik denk dat het beste nu is gewoon zaterdag vragen of ze iets wilt drinken. ik ben bij mijn auto dus kan snel weg mocht dat nodig zijn.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2018, 23:43
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik zou zeggen dat je een macbon hebt van €20 en vragen of ze mee wil om die te besteden. Zegt ze nee, dan weet je dat het alleen om aandacht en/of cadeautjes gaat. Zegt ze ja, dan kun je tijdens het eten bij de mac polsen of ze je nou leuk-leuk vindt of gewoon loopt te flirten.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2018, 07:29
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
Ik zou zeggen dat je een macbon hebt van €20 en vragen of ze mee wil om die te besteden. Zegt ze nee, dan weet je dat het alleen om aandacht en/of cadeautjes gaat. Zegt ze ja, dan kun je tijdens het eten bij de mac polsen of ze je nou leuk-leuk vindt of gewoon loopt te flirten.
Dat kan ik doen ja. Mac is niet het meenst charmante maar het kan.
Ik zit dan wel te bedenken hoe je gaat zien of ze echt iets wilt of alleen loopt te flirten

Ik zit er nogsteeds over te denken waarom ze dat zegt van 2 collega's die hebbem gezegd dat ze iets met mij moet nemen.
Ikzelf zou dat alleen zeggen als ik iets met dat meisje zou willen en anders niet.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2018, 09:30
Verwijderd
Maar goed dat je haar niet kan pijlen, dat is in Nederland niet toegestaan.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2018, 10:03
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
Maar goed dat je haar niet kan pijlen, dat is in Nederland niet toegestaan.
je snapt mijn punt...
Met citaat reageren
Oud 16-04-2018, 10:28
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
je snapt mijn punt...
Zijn punt is relevanter. Je taalbeheersing is kut.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 16-04-2018, 12:17
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Zijn punt is relevanter. Je taalbeheersing is kut.
Zijn punt is helemaal niet "relevanter", correcte beheersing van de taal maakt je geen übermensch. Ga maar op onzin moeilijk zitten doen.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2018, 12:44
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Zijn punt is helemaal niet "relevanter", correcte beheersing van de taal maakt je geen übermensch. Ga maar op onzin moeilijk zitten doen.
Dat zeg ik ook niet, dat het je een "übermensch" maakt. Wél zorgt het voor minder fouten in een tekst die inhoudelijk al lastig te volgen is door het gebrek aan een samenhangend verhaal.

Jij noemt het "moeilijk doen", ik noem het fatsoen opbrengen voor de lezen aan wie je de vraag of het probleem stelt.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 16-04-2018, 15:04
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dat zeg ik ook niet, dat het je een "übermensch" maakt. Wél zorgt het voor minder fouten in een tekst die inhoudelijk al lastig te volgen is door het gebrek aan een samenhangend verhaal.

Jij noemt het "moeilijk doen", ik noem het fatsoen opbrengen voor de lezen aan wie je de vraag of het probleem stelt.
Het is niet alsof jouw tekst foutloos is
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 16-04-2018, 15:12
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Ook dat zeg ik niet Maar ik heb dan ook geen redelijk infantiele vraag, eah.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 16-04-2018, 18:37
Verwijderd
Even centraal, we moeten volgend vraagstuk nog bespreken. Ik snap dat jullie allemaal graag naar huis willen en daarom afdwalen van het onderwerp, maar we moeten dit nu eenmaal even doen.

Citaat:
Dat kan ik doen ja. Mac is niet het meenst charmante maar het kan.
Ik zit dan wel te bedenken hoe je gaat zien of ze echt iets wilt of alleen loopt te flirten

Ik zit er nogsteeds over te denken waarom ze dat zegt van 2 collega's die hebbem gezegd dat ze iets met mij moet nemen.
Ikzelf zou dat alleen zeggen als ik iets met dat meisje zou willen en anders niet.
Beste tijdjes1234,

Als ze niks wil zegt ze: nee
Als ze wel wat wil zegt ze: ja

Dan heeft ze nog de keuze:
Wil ik deze boy, of wil ik gewoon aandacht van deze boy. Meisjes en vrouwen kunnen nogal vaag zijn, dus het kan zijn dat je op deze vraag geen antwoord krijgt.

Dat laatste wat ze gezegd heeft... tja, kan zijn dat ze je aan het peilen (ja dit is het correcte woord) is wat JIJ nu wil. Hoe duidelijk ben jij daar in?

Met vriendelijke groet,

G.S. The Queen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-04-2018, 19:16
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
Even centraal, we moeten volgend vraagstuk nog bespreken. Ik snap dat jullie allemaal graag naar huis willen en daarom afdwalen van het onderwerp, maar we moeten dit nu eenmaal even doen.



Beste tijdjes1234,

Als ze niks wil zegt ze: nee
Als ze wel wat wil zegt ze: ja

Dan heeft ze nog de keuze:
Wil ik deze boy, of wil ik gewoon aandacht van deze boy. Meisjes en vrouwen kunnen nogal vaag zijn, dus het kan zijn dat je op deze vraag geen antwoord krijgt.

Dat laatste wat ze gezegd heeft... tja, kan zijn dat ze je aan het peilen (ja dit is het correcte woord) is wat JIJ nu wil. Hoe duidelijk ben jij daar in?

Met vriendelijke groet,

G.S. The Queen
Ik ben er denk ik zelf niet heel duidelijk in. vooral omdat ik niet goed weet hoe het moet.

ik was er vandaag omdat ik een nieuw contract moest tekenen

zij stond achter de kassa en ze vroeg ik kan niet wachten op zaterdag.

Dus ik zei ik heb het cadeautje al heb er zelfs twee.

toen zei ze oh spannend ik ben benieuwd.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2018, 21:14
Emmaxx
Emmaxx is offline
Ik kring inderdaad ook een beetje het gevoel dat ze het alleen doet om de aandacht en cadeautjes enzo
Met citaat reageren
Oud 16-04-2018, 21:18
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
Ik kring inderdaad ook een beetje het gevoel dat ze het alleen doet om de aandacht en cadeautjes enzo
Het kan. Alleen het is nou niet dat ze aan chocola echt veel heeft.

Maar als ze nee zegt weet ik echt niet wat flirten is of hoe je dat zou moeten zien.

Laatst gewijzigd op 16-04-2018 om 21:24.
Met citaat reageren
Oud 16-04-2018, 23:42
Emmaxx
Emmaxx is offline
Citaat:
Het kan. Alleen het is nou niet dat ze aan chocola echt veel heeft.

Maar als ze nee zegt weet ik echt niet wat flirten is of hoe je dat zou moeten zien.
Ja maar het begint altijd bij iets kleins maar volg je gevoel gewoon dat zal het beste zijn
Met citaat reageren
Oud 18-04-2018, 21:11
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Wat ik nog vergeten was te zeggen:
ze heeft een keer gevraagd aan mij of ik al een vriendin had of iemand op het oog had.
omdat ik toen niet wilde zeggen dat ik haar op het oog had zei ik nee.
toen zei zij zei oh dat is jammer.

ze had ik geloof ik nog wel een vriend. weet niet of dit ook een hint was die ik gemist heb...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2018, 21:51
Verwijderd
Ik denk dat je er niet te veel over na moet denken. Wij weten het antwoord toch niet.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2018, 23:07
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
Ik denk dat je er niet te veel over na moet denken. Wij weten het antwoord toch niet.
Dat is waar. Ik vraag het gewoon en ik zie het wel.

Hopelijk blijft de chocola goed in de auto zaterdag met dese temperaturen
Met citaat reageren
Oud 20-04-2018, 09:56
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
Citaat:
Dat is waar. Ik vraag het gewoon en ik zie het wel.

Hopelijk blijft de chocola goed in de auto zaterdag met dese temperaturen
Deze*
__________________
HANDTEKENING
Met citaat reageren
Oud 21-04-2018, 13:31
Verwijderd
Vertel ons hoe het ging!!!
Met citaat reageren
Oud 21-04-2018, 13:48
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
Vertel ons hoe het ging!!!
Dit is waarachijnlijk een bust. Ik sprak net ren collega over dat cadeautje. Dir zei dat ze het alleen voor de aandacht doet. En dat ze nog wel een vriend heeft. Deze collega was er alleen. Niet dat ze heeft gezegd dat het slecht ging met haar vriend.

Een andere collega zij net tegen mij dat dat meisje tegen haar had gezegd zaterdag krijg ik een calentijnscadeauttje van (mijn naam) toen zei die collega je hebt een vriend toch. En dat meisje begon toen te lachen

Dus ik kan straks nog vragen. Waarom ze een valentijnacadeatje wilt als ze een vriend heeft.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2018, 14:39
Verwijderd
JA VRAAG HET
Met citaat reageren
Oud 21-04-2018, 14:55
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
JA VRAAG HET
Meen je dat of sarcastisch
Met citaat reageren
Oud 21-04-2018, 14:56
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
Citaat:
Meen je dat of sarcastisch
Ik denk beide
__________________
HANDTEKENING
Met citaat reageren
Oud 21-04-2018, 15:03
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
Ik denk beide
Ja dat is dan weer raar. Dus vragen of niet. Weet niet wat handig is
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #33
Verwijderd
500 25-05-2007 21:24
De Kantine weerwolfspel #30
Eye of Sauron
500 18-03-2007 20:48
Verhalen & Gedichten LOTR: Wat als Boromir niet gesneuveld was?
Eye of Sauron
60 30-09-2004 17:02
Verhalen & Gedichten [Deel verhaal] Schaduw van de Nacht - Het gebroken Land
Raxia
5 08-06-2004 17:55
Verhalen & Gedichten Was ik niet altijd ik...?
Jamezy
15 12-09-2001 17:05
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Odysseus
Tha Man
21 19-04-2001 17:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:04.