Oud 09-12-2005, 19:30
Anno2007
Anno2007 is offline
Ik sport op zich best aardig wat, korfbal 3 keer in de week. Maar sinds een jaar of 4 heb ik echt grote blaren (denk aan een doorsnede van een cm of 5) op de bal van mn voet en mn grote teen (kleiner). Het is ook meer dan eens voorgekomen dat ik serieus de vellen er de volgende dag af kon knippen, lopen is dan ook vaak vrij pijnlijk... In de zaal heb ik er meer last van dan op t veld overigens. Ook heb ik ook allerlei soorten schoenen gehad, maar dat maakt allemaal nix uit.
Ik heb een poosje getapet, maar dat is erg pijnlijk om er af te halen. Daar mee gestopt en dit jaar was ik het zo zat dat ik naar de huisarts ben gegaan. Die verwees me meteen door naar een dermatoloog. Daar heb ik dus een afspraak mee gehad, maar die zei dat het alleen maar drukpunten waren en verder geen huidaandoening ofzow. Als enige advies gaf hij dikke sokken en weer tapen...
Overigens ben ik een behoorlijke teenloper (heel veel op mn tenen, maar volgens mij heb ik da al wel vaker verteld)


Nou vroeg ik me dus af of iemand nog toevalig tips had of dingen die ik er aan kan doen...
owja en het ligt niet aan de sport, want ik ben de enige zover ik weet die t zo erg heb..

maja iig bedankt alvast

als er iets nie duidelijk is moet je t maar ff vragen
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 19:49
Verwijderd
Is je looptechniek (ook tijdens het korfballen) in orde?
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 20:08
Anno2007
Anno2007 is offline
niet echt, nee
bij gewoon lopen gaat het steeds beter, maar als ik echt actief bezig ben vergeet ik het meestal weer en gaat het gewoon weer op mn tenen
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:48.