Oud 22-04-2018, 08:42
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Hallo,

Na het debacle van vorig topic maar even een nieuwe aanmaken.
Ik ben 21.
Ik werk nu in een restaurant daar ben ik inmiddels 2x afgewezen. Hier stop ik echter over ongeveer 6 weken.
Hierna ga ik fulltime werken. alleen bij een bedrijf waar iedereen ouder is. en ook is het niet heel slim meer als je nu fulltime gaat werken om uberhaubt iets te doen.
voorderest heb ik niet echt contact met meisjes. Ik ga bijna nooit uit en als ik uitga ga ik alleen poolen.

Dus waar zou je het beste meisjes kunnen ontmoeten.

Tinder,Happn etc al geprobeerd 0 matches.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-04-2018, 10:05
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Als je leven er zo uitziet dat je in real life geen meisjes/vrouwen gaat ontmoeten en, zoals je zelfs zegt, internet niet werkt voor je moet je iets aan je leven gaan veranderen zodat je wel de mogelijkheid hebt om iemand te ontmoeten. Wil je dat niet, dan houdt het op en kan je je beter op andere dingen richten in je leven.

Maar met de instelling die je nu hebt en de onzekerheid die je uitstraalde in je vorige topic weet ik überhaupt niet of het wel verstandig is je te focussen op het willen ontmoeten van meisje of het willen hebben van een relatie. Dan is het wellicht verstandig eerst aan jezelf te gaan werken, wat meer zelfvertrouwen te kweken en te zorgen dat je wat beter in het leven staat.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2018, 10:23
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
Als je leven er zo uitziet dat je in real life geen meisjes/vrouwen gaat ontmoeten en, zoals je zelfs zegt, internet niet werkt voor je moet je iets aan je leven gaan veranderen zodat je wel de mogelijkheid hebt om iemand te ontmoeten. Wil je dat niet, dan houdt het op en kan je je beter op andere dingen richten in je leven.

Maar met de instelling die je nu hebt en de onzekerheid die je uitstraalde in je vorige topic weet ik überhaupt niet of het wel verstandig is je te focussen op het willen ontmoeten van meisje of het willen hebben van een relatie. Dan is het wellicht verstandig eerst aan jezelf te gaan werken, wat meer zelfvertrouwen te kweken en te zorgen dat je wat beter in het leven staat.
Ik sta voorderest wel goed in het leven.
Alleen meisjes ben ik niet goed in.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2018, 10:36
Verwijderd
De veronderstelling dat als je full-time gaat werken dat je dan niks meer kan regelen is echt non-sense.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2018, 11:27
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik sta voorderest wel goed in het leven.
Alleen meisjes ben ik niet goed in.
Maar hoe heb je dan geen vrouwelijke vrienden? Of überhaupt geen contact met meisjes? Het is zo makkelijk om in je dagelijks leven meer meiden tegen te komen! Ga bij een gemengde sport- of hobbyvereniging, of meld je ergens aan als vrijwilliger om nieuwe mensen te leren kennen, of ga eens naar een singles-activiteit. Meld je aan voor een singles-reis in de zomervakantie, of ga naar activiteiten die bij jou in de regio georganiseerd worden en klets daar gewoon eens met nieuwe mensen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 22-04-2018, 13:19
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
Maar hoe heb je dan geen vrouwelijke vrienden? Of überhaupt geen contact met meisjes? Het is zo makkelijk om in je dagelijks leven meer meiden tegen te komen! Ga bij een gemengde sport- of hobbyvereniging, of meld je ergens aan als vrijwilliger om nieuwe mensen te leren kennen, of ga eens naar een singles-activiteit. Meld je aan voor een singles-reis in de zomervakantie, of ga naar activiteiten die bij jou in de regio georganiseerd worden en klets daar gewoon eens met nieuwe mensen.
Hi,

Op werk heb ik wel gewoon contact met meisjes gewoon praten enzo.En dat zou ik inderdaad kunnen doen.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2018, 17:59
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
Maar hoe heb je dan geen vrouwelijke vrienden? Of überhaupt geen contact met meisjes? Het is zo makkelijk om in je dagelijks leven meer meiden tegen te komen! Ga bij een gemengde sport- of hobbyvereniging, of meld je ergens aan als vrijwilliger om nieuwe mensen te leren kennen, of ga eens naar een singles-activiteit. Meld je aan voor een singles-reis in de zomervakantie, of ga naar activiteiten die bij jou in de regio georganiseerd worden en klets daar gewoon eens met nieuwe mensen.
En ik ben ook slecht met vrouwelijke interactie via tinder. ik heb nu sinds echt heel lang een match maar geen idee wat ik moet zeggen behalve hey of hi.

En hoe daarna verder te praten.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2018, 18:01
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
En ik ben ook slecht met vrouwelijke interactie via tinder. ik heb nu sinds echt heel lang een match maar geen idee wat ik moet zeggen behalve hey of hi.

En hoe daarna verder te praten.
Hoe zou je in het echt, of met een jongen die je net leert kennen, het gesprek aangaan?

Begroet iemand, toon interesse in hem/ haar en wie weet ben je straks lekker aan het kletsen over een gezamenlijke interesse. Misschien kan je beginnen met een grapje of complimentje?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 22-04-2018, 18:05
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
Hoe zou je in het echt, of met een jongen die je net leert kennen, het gesprek aangaan?

Begroet iemand, toon interesse in hem/ haar en wie weet ben je straks lekker aan het kletsen over een gezamenlijke interesse. Misschien kan je beginnen met een grapje of complimentje?
Hi,
Ik begin meestal gewoon met hi als ik iemand niet ken.
En complimentje ja... ik kan niet zeggen denk hey wat een leuke bril.
Als je geluk hebt zeg zei dankje maarja dan blijf je weer in dat vragenrondje zitten denk ik.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2018, 18:17
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
"En, wat doe jij zoal in het dagelijks leven?" / "Waar kom je vandaan?" / " willekeurige vraag naar keuze "

"O, wat leuk! Heb je zin om een keer samen wat te gaan drinken?"
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 22-04-2018, 18:24
Verwijderd
Via tinder boeit het eigenlijk weinig wat je zegt hoor. Ja natuurlijk wel een beetje, maar de meeste leuke (succesvolle) mannen die een gesprek met mij beginnen/begonnen zowel IRL als via apps hebben daar niet echt lang over nagedacht heb ik het idee. Denk er zelf ook niet zoveel over na eerlijk gezegd.

Sowieso denk je echt zoooveel na over dingen lees ik. Het is best goed om daar eens mee te stoppen. Iedereen heeft wel een mening over iets, hoogstwaarschijnlijk ook over jou, maar ja wat maakt dat uit. Echt niks. Geen fuck. Je kan alles wel analyseren tot de max, maar het is allemaal geen hogere wetenschap ofzo.

Als iemand jou ziet zitten dan merk je het vanzelf, ziet iemand jou niet zitten, dan niet. Fuck dat, dan niet eh!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2018, 20:57
tijdjes1234
tijdjes1234 is offline
Citaat:
"En, wat doe jij zoal in het dagelijks leven?" / "Waar kom je vandaan?" / " willekeurige vraag naar keuze "

"O, wat leuk! Heb je zin om een keer samen wat te gaan drinken?"
Laten we kijken of ze reageert.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie help! Gameverslaafd en zoek een vriendin.
just anonymous
31 13-03-2015 13:11
Liefde & Relatie De eerste keer je schoonouders ontmoeten
Kevin D.
51 02-08-2005 19:20
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Ontmoet ze
Ieke
0 13-02-2004 09:02
Verhalen & Gedichten verhaal over een 22 jarig meisje
Kira
41 13-11-2003 13:50
Liefde & Relatie geen meisje met vriendje
Dromer
61 22-09-2002 00:49
ARTistiek Over de traan, de leugen en de waarheid (deel 6, tweede deel hfdst. 2)
Internationalist
2 22-11-2001 20:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:54.