Oud 10-01-2003, 00:27
empyrian
Avatar van empyrian
empyrian is offline
heeft iemand hier wel es LSD gehad (vast wel) en zoja, wat zag je allemaal, wat gebeurde er? altijd leuk om die vage verhalen te horen =]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-01-2003, 10:06
David
Avatar van David
David is offline
het is niet zoals je in de films ziet iig .

even voor de duidelijkheid . ik gebruik helemaal niks meer , 3 biertjes en ik begin al aangeschoten te raken , en mocht ik een joint roken dan kun je me afvoeren want dan ben ik gelijk helemaal gaar .

maar jaren terug niet ,, toen leefde ik er nog wild op los en keek ik nergens na ,

lsd heb ik ook diverse malen gebruikt .. tot het 1 keer een beetje ,.. niet zo prettig ging

het was een dubbele druïde .. een zware postzegel ( lsd zegel ) zeg maar

en dat was allemaal heel vreemd ,, je voelde jezelf heel vreemd ,, niet te vergelijken met coke , pillen ect. en het was bij mij net alsof ik alles in delen deel om het een goede film te laten lijken en dat ik dan zo normaal mogelijk zou zijn ..

met andere woorden .. zeer vaag ..

ik heb alles gebruikt , en met pillen , coke en speed ( bij normaal gebruik ) blijf je je gewoon jezelf voelen die wat drugs opheeft en in een andere wereld sweeft.

maar met lsd voel je je jezelf niet meer omdat dat spul zo krachtig is raak je echt in een andere wereld en heb je dus geen vertrouwd gevoel meer van je omgeving .

als je hier tegenkan is het supervet ,
ik vond het wat minder ..

dat is mijn ervaring met lsd
( coke,pillen,speed ect. met een beetje drank kan geen kwaad .. maar doe dit niet bij lsd ! dat kan dus wel kwaad .. en pak ook nooit meer dan een half of hooguit 1 velletje van die zooi .. zeker niet voor de eerste keer .. das wel zo veilig )
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 10:39
Mad Ruda
Avatar van Mad Ruda
Mad Ruda is offline
ja leuk om verhaaltjes te horen.

mijn eenmalige ervaring met LSD was wel vet, ik zat in Sydney en had al 2 pillen achter de kiezen gesmiesd toen een Australische gast mij daarna een postzegeltje aanbood (hoe ik die gast had leren kennen is me nog steeds een raadsel). Ik weigerde niet (ik was meer bezig strak te zijn) en ik moet zeggen: damn wat een nacht, wat een energie. Ik heb de allermooiste zonsopgang van mijn leven gezien, de zon kwam op tussen het Sydney Opera House en de Darling Harbour Bridge. Die bal lava was zo ontiegelijk gruwelijk vettig, onbeschrijvelijk. Als neuken een orgasme oplevert, dan ben ik volgens mij die bewuste ochtend duizenden malen gekomen .
Iedereen was mijn vriend en ik heb echt zoveel capriolen uitgehaald. Zoveel energie (waarschijnlijk ook nog door die pillen, die er ook flink inhakten), zoveel positieve energie in eerste instantie...
Wat wel eng was, is dat ik die dagen erna werd overvallen, overmand, door rare emoties. Ik had het gevoel dat iedereen in een complot tegen me was, ik had een appartementje in de hoerenbuurt van Sydney (Kings Cross voor de statistieken) en telkens als ik van mijn appartementje naar mijn werk liep werd ik gewoon panisch benauwd. Ik wil het nog net geen terugkerende psychoses noemen, maar wat ik wel weet is dat ik die shit niet meer in mijn hoofd moet. Een eenmalige actie LSD mijnerzijds.

Ik raad mensen dan ook ten strengste aan zeker 3 x na te denken oordat je die shit neemt, weet waar je aan begint...zo grappig is ik het gebruik van LSD niet, ik heb er (in principe) geen spijt van maar weet wel dat je moet oppassen.

Dan maar gewoon een blowtje wegstraffen om vervolgens de wereld weer door die andere roze bril te zien.
__________________
Ik zeg wadappez y'all?!? Zal ik je natte dot ff volblaffen met lauwe butt?? Legalize it!!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 11:14
Iotje
Avatar van Iotje
Iotje is offline
Citaat:
Mad Ruda schreef:
ja leuk om verhaaltjes te horen.

mijn eenmalige ervaring met LSD was wel vet, ik zat in Sydney en had al 2 pillen achter de kiezen gesmiesd toen een Australische gast mij daarna een postzegeltje aanbood (hoe ik die gast had leren kennen is me nog steeds een raadsel). Ik weigerde niet (ik was meer bezig strak te zijn) en ik moet zeggen: damn wat een nacht, wat een energie. Ik heb de allermooiste zonsopgang van mijn leven gezien, de zon kwam op tussen het Sydney Opera House en de Darling Harbour Bridge. Die bal lava was zo ontiegelijk gruwelijk vettig, onbeschrijvelijk. Als neuken een orgasme oplevert, dan ben ik volgens mij die bewuste ochtend duizenden malen gekomen .
Iedereen was mijn vriend en ik heb echt zoveel capriolen uitgehaald. Zoveel energie (waarschijnlijk ook nog door die pillen, die er ook flink inhakten), zoveel positieve energie in eerste instantie...
Wat wel eng was, is dat ik die dagen erna werd overvallen, overmand, door rare emoties. Ik had het gevoel dat iedereen in een complot tegen me was, ik had een appartementje in de hoerenbuurt van Sydney (Kings Cross voor de statistieken) en telkens als ik van mijn appartementje naar mijn werk liep werd ik gewoon panisch benauwd. Ik wil het nog net geen terugkerende psychoses noemen, maar wat ik wel weet is dat ik die shit niet meer in mijn hoofd moet. Een eenmalige actie LSD mijnerzijds.

Ik raad mensen dan ook ten strengste aan zeker 3 x na te denken oordat je die shit neemt, weet waar je aan begint...zo grappig is ik het gebruik van LSD niet, ik heb er (in principe) geen spijt van maar weet wel dat je moet oppassen.

Dan maar gewoon een blowtje wegstraffen om vervolgens de wereld weer door die andere roze bril te zien.
ik ga nooit LSD proberen. dat is niks voor mij. I.i.g. niet nu. er zijn teveel dingen in m'n kop waardoor het mis zou kunnen gaan. Van paddo's werd ik de volgende dag al depri enzow dus.....
__________________
~Life is like death, without it you're alive!~Regim change begins at home!~Death as only remedy!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 13:42
Uncle_Sam
Avatar van Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Ik heb onlangs van een echte psychonaut (100+ trips ervaring) gehoord dat paddo's zo af en toe nog een heftigere beleving kunnen zijn dan een goede LSD-trip. Zijn jullie het daarmee eens of niet? Over een maand of twee zal ik denk aan m'n eerste postzegel (of als ik in een moedige bui ben, posttegel) likken.
__________________
Sig heil.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 17:17
ellaversa
ellaversa is offline
paddo's heftiger dan lsd dan wil ik wel es weten wat hij voor een paddo's heeft
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 17:19
ellaversa
ellaversa is offline
(offtopic) empyrian was jij dat niet ook van het absinth topic? (/offtopic)
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 17:19
CokemanLalalala
Avatar van CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
helaas nog geen lsd ervaring hier, ben er sinds kort wel in geinteresseerd maar heb t nog niet kunnen vinden
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 19:02
Mafheid
Avatar van Mafheid
Mafheid is offline
Ik heb al een aantal malen LSD genomen, maar meestal een halve zegel.

Eerste keer was voornamelijk een zeer fijne ervaring. Was op een goafeest. Nam t pas in de ochtend. Kon niet stoppen met denken over hoe vet ik t vond. Kreeg een dansneurose, wat ik wel grappig vond. Energie tot laat in de avond

Tweede keer was op lowlands dit jaar in combinatie met wat paddos, en later mdma. Kleuren sprongen erg fel en fijn in t oog, later vlogen er contstant lichtstrepen en bolletjes in door mn zicht zonder dat ik er echt erg in had, en was de lucht ook de hele tijd in beweging met vage patronen en zo. Paddos en LSD gingen op een gegeven moment nogal tegen elkaar in, maar dat kwam later goed .
Ergens op de helft bereikte ik de hoogste staat van verlichting die ik in trips heb gehad . Alles was perfect (geen hallus of zo, alleen giga inzichten en super helder bewustzijn).
Aan t eind ging ik een beetje bad vanwege alcohol.

Derde keer was op een legaal goafeest. Nam het rond 3 uur, feest eindigde om 6 uur. Ik ging uit van een afterparty maar die was er niet, en belande bij een paar onbekende thuis waar ik me niet echt op mn gemakt voelde. Hele gedachtenstroom werd een puinhoop.

Vierde keer was na een goa feest, na meerde drugs, in combinatie met mdma. Begon bij een vriendin thuis, waarvan ineens de moeder thuis kwam, Na enigzins goed van deze confrontatie af gekomen te zijn gingen we maar t bos in. Hele trip bleef licht verwarrende/onprettige periodes hebben, maar was met een goeie vriendin en een goeie vriend wat juist weer fijn was.

Vijfde keer nam ik voor t eerst een hele zegel op een goa afterparty. Hard. Angsten werden helemaal uitgegraven, indrukken van buitenaf werden zwaar beinvloed door mn gemoedstoestand. Vervormingen in decoraties en zo. Muziek werd helemaal ontleed en in ieder detail beleefd. Lichte paranoia vanwege een storm die gaande was buiten (durfde niet weg). Moeder moest me ook nog meerdere malen bellen.

Zesde keer was thuis met vrienden, die voornamelijk onder invloed van xtc waren. Mooiste trip die ik heb gehad. Nam prachtige dingen waar over liefde en zo.

Zevende keer was op een tekno feest na wat xtc en mdma Vetste feest waar ik tot nu toe ben geweest . Nooit verwacht dat tekno me zo goed zou bevallen op LSD, maar eigelijk een perfecte combinatie. Beide hard, agressief en speels. Wel wat moeite met mn gedachtengang.

Achste keer was met oud en nieuw op een goa feest. Tweede keer dat ik een hele zegel nam. In combinatie met een pilletje.
Meest vergaande mindfucks tot nu toe, weet ze niet meer. Kreeg controle over vervormingen. Ging bijvoorbeeld backdrops als videoschermen zien. Werd wel wat minder sociaal in de loop van de ochtend.

Negende keer was thuis in mn eentje. In het begin perfect, later werd t nogal verwarrend en confronterend, gezien ik geen afleiding kon vinden in vrienden of zo, en ik bang was dat mn ouders wakker zouden worden. Met wat concentratie kreeg ik hallucinaties, maar werd er soms ook door overvallen. Wel wat interessante 'onthullingen'.
Volgende dag pas uitgetript.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 19:07
Mafheid
Avatar van Mafheid
Mafheid is offline
Ik heb paddotrips gehad die idd vele malen krachtiger waren dan de LSD trips die ik tot nu toe heb gehad. Vreemd blijf ik bij paddos wel een veiliger gevoel hebben.
Ik denk dat als je genoeg LSD neemt je wel harder kan gaan, alleen ben je bij LSD zo afhankelijk van je eigen denkvermogen dat dit niet aan te raden is.
Paddos brengen je altijd wel terug, LSD moet je zelf aan meewerken, lijkt t.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 00:38
empyrian
Avatar van empyrian
empyrian is offline
Citaat:
ellaversa schreef:
(offtopic) empyrian was jij dat niet ook van het absinth topic? (/offtopic)
jep
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 02:24
Copeland
Avatar van Copeland
Copeland is offline
Citaat:
Mafheid schreef:
verhaal over LSD
hey hoe kom je aan die shit
kan je die postzegels denk je in regio leiden ofzo krijgen?
__________________
'Eet nooit gele sneeuw.'
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 04:05
Mad Ruda
Avatar van Mad Ruda
Mad Ruda is offline
Citaat:
Copeland schreef:
hey hoe kom je aan die shit
kan je die postzegels denk je in regio leiden ofzo krijgen?
weet waar je aan begint, serieus...we praten nu over harddrugs...voel je goed en neem een zegel, anders niet, echt waar.
__________________
Ik zeg wadappez y'all?!? Zal ik je natte dot ff volblaffen met lauwe butt?? Legalize it!!
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 12:30
Mafheid
Avatar van Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
Copeland schreef:
hey hoe kom je aan die shit
kan je die postzegels denk je in regio leiden ofzo krijgen?
Mja, ik heb t meestal gekregen van vrienden en zo, of direkt van een dealer gekocht op een feest.
Vaak lopen er op goatrance feesten wel een paar dealers rond die ook LSD hebben. Volgens mij is dat ook wel t geval bij tekno.
Zodra je er mee in contakt bent gekomen is t wel makkelijk te krijgen. Maar daarvoor, bijna onmogelijk.
Geen id hoe t zit met Leiden.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 18:29
Copeland
Avatar van Copeland
Copeland is offline
ik heb niet echt zin om acid te gaan nemen op een ziek feest, dan wordt ik echt gek!
en ook al ben je op een feest waar wat van die guesten rondlopen die lsd verkopen, hoe wil je ze herkennen?
dan moet je wel een tip van iemand krijgen ofzo, maar ik ken geen mensen die me die tip kunnen geven...
__________________
'Eet nooit gele sneeuw.'
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 18:39
CokemanLalalala
Avatar van CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
Citaat:
Copeland schreef:

dan moet je wel een tip van iemand krijgen ofzo, maar ik ken geen mensen die me die tip kunnen geven...
ja ik zoek ook iemand die me een trip kan bezorgen
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 18:43
Mafheid
Avatar van Mafheid
Mafheid is offline
Ach, de mensen zijn best sociaal op die feesten.
Je kan jezelf ook inwerken in dergelijke scenes .
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 15:36
Mindfields
Mindfields is offline
paddo's zijn toch ook lsd?

nouja, ik zit er over te denken om met een vriendin en een vriend in de zomer een keer op een plek waar ik een hele dag van huis ben (dus niet brak thuis kom)(zij woont in de zomer waarschijnlijk in een pleeggezin en haar oude huis staat dan leeg, moeder is ergens anders) om paddo's te proberen, maar ik twijfel, want ik wil niet de hele dag lopen trippen..halve portie gebruiken ofzo..?
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-01-2003, 17:51
Mafheid
Avatar van Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
Parallel schreef:
paddo's zijn toch ook lsd?

nouja, ik zit er over te denken om met een vriendin en een vriend in de zomer een keer op een plek waar ik een hele dag van huis ben (dus niet brak thuis kom)(zij woont in de zomer waarschijnlijk in een pleeggezin en haar oude huis staat dan leeg, moeder is ergens anders) om paddo's te proberen, maar ik twijfel, want ik wil niet de hele dag lopen trippen..halve portie gebruiken ofzo..?
Hahaha, nee, paddos zijn geen LSD.
Het zijn bijde hallucinogene, psychedelische of entheogene stoffen, ofwel tripmiddelen. Dat is de enige overeenkomst.

Een paddotrip duurt duurt niet zo lang, 4 tot 6 uur, dus dat is goed te doen.
Een halve portie nemen resulteert voornamelijk in een zwakkere trip.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 18:34
empyrian
Avatar van empyrian
empyrian is offline
Citaat:
Mafheid schreef:
Hahaha, nee, paddos zijn geen LSD.
Het zijn bijde hallucinogene, psychedelische of entheogene stoffen, ofwel tripmiddelen. Dat is de enige overeenkomst.

Een paddotrip duurt duurt niet zo lang, 4 tot 6 uur, dus dat is goed te doen.
Een halve portie nemen resulteert voornamelijk in een zwakkere trip.
paddo's zijn natuurlijk, LSD is synthetisch...en relatief gezien veel sterker dan paddo's.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 19:19
Mafheid
Avatar van Mafheid
Mafheid is offline
t Zijn gewoon verschillende stoffen.
De twee voornaamst werkende stoffen in paddos zijn psylocine en psilocybine, iets anders als LSD dus (d-lysergzuurdiethylamide), hoewel er overeenskomsten zijn in de moleculaire structuren (LSD is alleen wat complexer). Psylocybine en psylocine zijn trouwens ook synthetisch te bereiden.

Laatst gewijzigd op 12-01-2003 om 19:26.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 20:48
Uncle_Sam
Avatar van Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
Mafheid schreef:

Geen id hoe t zit met Leiden.
In Leiden is de markt echt heel klein. Zelfs in Amsterdam, de drugsstad bij uitstek, is er momenteel weinig potent spul op de markt te verkrijgen (wel trips die handig zijn als 'introductie binnen de wondere wereld van de postzegel')
__________________
Sig heil.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 15:43
Verwijderd
Ik had altijd gehoord dat je na een spuit ( dat is toch lsd )
Verslaafd bent en er niet meer van af kan komen, dit is dus niet waar?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 15:58
CokemanLalalala
Avatar van CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
Citaat:
Syphon schreef:
Ik had altijd gehoord dat je na een spuit ( dat is toch lsd )
NEE
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 16:30
Mafheid
Avatar van Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
Uncle_Sam schreef:
In Leiden is de markt echt heel klein. Zelfs in Amsterdam, de drugsstad bij uitstek, is er momenteel weinig potent spul op de markt te verkrijgen (wel trips die handig zijn als 'introductie binnen de wondere wereld van de postzegel')
Vanwege de underground partyscene is er meer behoefte aan lichte trips (voor dansen en doorhalen). Zo sterk als in de hippietijd of zo zullen ze waarschijnlijk niet meer worden.
Als je hard wilt trippen moet je gewoon meerdere zegels nemen.
De vloeibare vorm wil nog wel sterk zijn soms, geloof ik.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2003, 16:37
Mafheid
Avatar van Mafheid
Mafheid is offline
Ikzelf ervaar trouwens een hele zegel niet als makkelijk verteerbaar (en bevind me meestal in Amsterdam ten tijde van aanschaf), maar heb meestal niet veel nodig van iets...
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 20:33
empyrian
Avatar van empyrian
empyrian is offline
Citaat:
Syphon schreef:
Ik had altijd gehoord dat je na een spuit ( dat is toch lsd )
Verslaafd bent en er niet meer van af kan komen, dit is dus niet waar?
whaha goede bronnen heb jij
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 20:44
ellaversa
ellaversa is offline
idd geweldige bronnen

oh shit ik ga weer ff lekker offtopic bezig zijn

(offtopic) empyrian heb je nou al absinth geprobeerd?(/offtopic)
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 19:07
apekop123
Avatar van apekop123
apekop123 is offline
Citaat:
ellaversa schreef:
idd geweldige bronnen

oh shit ik ga weer ff lekker offtopic bezig zijn

(offtopic) empyrian heb je nou al absinth geprobeerd?(/offtopic)
offtopic

Ik heb er ook wel is een topic over geopent en ik heb het ook gemaakt en gedronken en het overleefd

Als je zelf absinth maakt (sterke drank bijv. ouzo mengen met alsem) is de smaak echt heeeel vies. Het moeilijkste is ook het spul binnen houden. Ik moet zeggen dat het het meest vieze was dat ik ooit heb geproeft. Ik werd er wel gaar van maar ik ging niet trippen ofzow ik werd meer happy enz.

ontopic

LSD heb ik nooit gebruikt en ik denk ook niet dat ik het ooit ga gebruiken. Ik denk nl. dat ik dan BAD ga
__________________
You lost...
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 20:48
Zappa
Zappa is offline
Je moet vrienden hebben

Probeer vrienden te maken in de coffeeshop (wil meestal wel lukken na een jointje ) en zij willen je vast wel verder helpen

Op de wat meer psychedelisch georienteerde goafeestjes gewoon naar een dealer als het een aardige dealer is helpt ie je wel verder...

succes
Met citaat reageren
Oud 03-02-2003, 00:06
empyrian
Avatar van empyrian
empyrian is offline
Citaat:
ellaversa schreef:
idd geweldige bronnen

oh shit ik ga weer ff lekker offtopic bezig zijn

(offtopic) empyrian heb je nou al absinth geprobeerd?(/offtopic)
whehe ja, allang! staat ook in mijn speciale empyrian@absinth topic...lees dat er maar es op na
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 13:36
Uncle_Sam
Avatar van Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Ik geef dit topic een klein schopje.

Afgelopen zaterdag heb ik op een psytrancefeest van een DJ een tripje (met een mild tot redelijk hevig effect) gekregen. Welnu, moet je zo'n zegel gewoon achter op je tong leggen o.i.d.? En wat is ongeveer de beste dosage voor de eerste keer, een half of een heel zegeltje...? Ik ben wel zeer gevoelig voor psychedelica, dus ik denk dat ik met een halve begin, maar graag zou ik nog wat meer informatie willen.

Btw, 't duurt nog wel een tijdje voor ik me daar aan ga wagen, aangezien ik momenteel een ietwat misantropische en pessimistische levenshouding heb. Binnenkort eerst maar even heftig trippen op wat psilocybine, om weer vertrouwd te raken met 'the other side'...
__________________
Sig heil.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 15:32
Mafheid
Avatar van Mafheid
Mafheid is offline
Een zegeltje moet je onder je tong leggen voor iets van 5 á 10 minuten en dan doorslikken.
Een halve is idd t beste voor de eerste keer, een hele is echt veel harder.

Wacht niet te lang, of bewaar t zegeltje in de vriezer, LSD is niet zo goed houdbaar.

Laatst gewijzigd op 17-02-2003 om 15:35.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2003, 16:10
Uncle_Sam
Avatar van Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
Mafheid schreef:
Een zegeltje moet je onder je tong leggen voor iets van 5 á 10 minuten en dan doorslikken.
Een halve is idd t beste voor de eerste keer, een hele is echt veel harder.

Dat kan ik me zeker voorstellen dat het effect met een hele vele malen sterker is. De desbetreffende DJ had overigens wel eens met een stel vrienden in 1 weekend 100 druppels opgemaakt, .
Citaat:
Wacht niet te lang, of bewaar t zegeltje in de vriezer, LSD is niet zo goed houdbaar.
Hm, dat wist ik niet... en wat is 'niet lang'? Overigens denk ik niet dat ik het in de vriezer ga bewaren, aangezien m'n moeder dat misschien een beetje vreemd vindt. Ze is er falikant op tegen, maar respecteert wel m'n 'baas in eigen brein'-credo.
__________________
Sig heil.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2003, 23:47
Uncle_Sam
Avatar van Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Hoi Mafheid,

ik zou graag nog wel even een antwoord willen op mijn vraag over de houdbaarheidsduur.

[volgende week zaterdag is overigens de grote dag!]
__________________
Sig heil.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2003, 15:31
Mafheid
Avatar van Mafheid
Mafheid is offline
Uhm, ik weet niet precies, een paar maanden of zo op zn hoogst, buiten de vriezer.
__________________
you don't know, dreamer
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-03-2003, 21:12
living spirit
living spirit is offline
Citaat:
David schreef:
[

maar met lsd voel je je jezelf niet meer omdat dat spul zo krachtig is raak je echt in een andere wereld en heb je dus geen vertrouwd gevoel meer van je omgeving .

als je hier tegenkan is het supervet ,
ik vond het wat minder ..

[/B]
ik heb nooit LSD gebruikt,kan het waarschijnlijk ook beter niet doen, maar het lijkt me toch cool.
maar (beetje offtopic) dit -zie quote- beschrijft ongeveer wat ik de eerste keer dat ik ging blowen had (was voorlopig meteen ook de laatste keer).. het duurde maar twee uur ofzo, maar had nog aftershocks enzo..
was niet echt fijn...
Met citaat reageren
Oud 06-03-2003, 16:17
avantasia
Avatar van avantasia
avantasia is offline
Ik heb een keer LSD op, dat zat in de thee. Ik wist ervan en ik dacht dat ik er wel tegen kon, ik was alleen met mijn vriendin....
Toen begon de nacht, ik dacht dat ik dood ging. Ik zag allemaal familieleden van me op het laatst en ik vond het ook helemaal niet leuk, Ik ben de straat op gegaan in mijn onderbroek omdat ik niet kon slapen .
Toen ik het daarna een keer op een feestje had gekregen ging het harstikke goed, ik was nog nooit zo relaxt geweest. Dat was echt de mooiste tijd van mijn leven. Ik heb het na deze keer nooit meer gedaan, want mijn vader en moeder waren erachtergekomen dat ik wat ophad. Ik schijn allemaal rare dingen gedaan te hebben zoals planten eten.... Ik wist er niets meer van, maar dat kwam waarschijnlijk omdat ik ook al aardig wat drank op had.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2003, 23:43
ConnX
Avatar van ConnX
ConnX is offline


heftug...... * *
Met citaat reageren
Oud 25-03-2003, 09:30
zjempoow
Avatar van zjempoow
zjempoow is offline
vriend van mij was de beste skater van nederland. die jongen ging het helemaal maken totdat ie voor vans naar amerika moest om daar zijn stuk voor de video te filmen. die jongen is helemaal geschift teruggekomen nadat ie daar lsd gebruikt heeft en deze jongeman is in een zware psychose geschoten.

doe dermee wat je wil
__________________
nu is de boot aan!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 14:47
Mafheid
Avatar van Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
avantasia schreef op 06-03-2003 @ 16:17:
Ik heb een keer LSD op, dat zat in de thee. Ik wist ervan en ik dacht dat ik er wel tegen kon, ik was alleen met mijn vriendin....
Toen begon de nacht, ik dacht dat ik dood ging. Ik zag allemaal familieleden van me op het laatst en ik vond het ook helemaal niet leuk, Ik ben de straat op gegaan in mijn onderbroek omdat ik niet kon slapen .
Toen ik het daarna een keer op een feestje had gekregen ging het harstikke goed, ik was nog nooit zo relaxt geweest. Dat was echt de mooiste tijd van mijn leven. Ik heb het na deze keer nooit meer gedaan, want mijn vader en moeder waren erachtergekomen dat ik wat ophad. Ik schijn allemaal rare dingen gedaan te hebben zoals planten eten.... Ik wist er niets meer van, maar dat kwam waarschijnlijk omdat ik ook al aardig wat drank op had.
LSD in thee? Kan dat wel? tis geloof ik een hele instabiele stof, die dacht ik al erg snel uit elkaar valt bij hoge temperaturen..
__________________
you don't know, dreamer
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 14:51
Mafheid
Avatar van Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
zjempoow schreef op 25-03-2003 @ 09:30:
vriend van mij was de beste skater van nederland. die jongen ging het helemaal maken totdat ie voor vans naar amerika moest om daar zijn stuk voor de video te filmen. die jongen is helemaal geschift teruggekomen nadat ie daar lsd gebruikt heeft en deze jongeman is in een zware psychose geschoten.

doe dermee wat je wil
Sommige mensen moeten gewoon geen drugs nemen.
Als je niet weet wat trippen is en met je kan doen, moet je t niet nemen. Had die flippo enig verstand van of ervaring met drugs? Je moet ook bedenken dat ie in een compleet ander land zat, met waarschijnlijk weinig tot geen bekende en/of vertrouwde mensen en omgevingen. Dit soort omstandigheden zijn niet verstandig voor LSD of dergelijke
Als je weet dat je psychisch instabiel bent of vatbaar voor waanideeen, moet je ook niet nemen, en als je bang bent dat je er gestoord van wordt moet je t ook niet nemen.
En je moet jezelf ook niet overschatten.
__________________
you don't know, dreamer
Met citaat reageren
Oud 26-03-2003, 19:20
LyP
Avatar van LyP
LyP is offline
damn dan mag ik ook geen lsd nemen

ben al heel lang psygisch instabiel

oftewel prettig gestoord
__________________
-------------------------------------------------
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 14:56
ellaversa
ellaversa is offline
ik ben zwaar gestoord, of zou dat van de lsd komen
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 15:27
Mafheid
Avatar van Mafheid
Mafheid is offline
Ach, je kan altijd testen of je een uizondering bent .
__________________
you don't know, dreamer
Met citaat reageren
Oud 27-03-2003, 22:23
Blitzkrieg Bop
Avatar van Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
fuck it.

LSD is niet oke!!
__________________
vive la feast!!
Met citaat reageren
Oud 28-03-2003, 18:52
Mafheid
Avatar van Mafheid
Mafheid is offline
Ach, dat valt wel mee.

Met LSD ligt t puur aan de persoon die t neemt of t ok is of niet. Het kan ook evengoed positieve ontwikkelingen teweeg brengen in mensen. Kijk naar de beatles

Je gehele gewaarwoording van jezelf en je omgeving worden enorm versterkt als je tript en zo krijgt je innerlijke vorming een enorme boost.
De menselijke hersenen zitten zo in elkaar dat ze leren van wat je waarneemt, je dingen overneemt van mensen, je gewoontes ontwikkeld en ervaringen invloed hebben op wat je in de toekomst doet. Hoe jezelf en de omgeving op t moment van de trip in elkaar steken hebben dan enorme invloed op je persoonlijkheid, omdat tripmiddelen als een superversterker en versneller werken op hoe je waaneemt en verwerkt. Zo kun je enorme vooruitgang boeken in de ontwikkeling van je persoonlijkheid als je tript, goed of slecht, afhangend van hoe jij en je omgeving zijn op dat moment.
__________________
you don't know, dreamer
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Heroïne - Een geweldige ervaring tot een ramp!
HaroldVanBlaade
2 18-03-2016 18:54
Drugs & Alcohol LSD gebruiken
183
13 03-06-2013 21:50
Drugs & Alcohol StichtingOPEN LSD filmavond: Alkmaar (15-03-’10) en Groningen (26-03-’10)
stichtingOPEN
10 17-03-2010 20:44
Drugs & Alcohol LSD, Acid
Verwijderd
76 03-06-2006 11:42
Drugs & Alcohol LSD, ketamine, ervaringen?
HC4L
147 05-10-2004 18:33
Drugs & Alcohol LSD, JA of NEE??
bluesboy
18 04-02-2003 11:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:43.