Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-11-2012, 18:29
Verwijderd
Hallo iedereen
Ik zit nu in havo2 en krijg over 2 weken me eerste rapport , tegen die tijd krijg ik geen cijfers meer, want kort daarna komt al heel snel een toetsweek
Ik heb nu van de meeste vakken 2 of 3 cijfers gehad, en een repetitie telt bij ons de eerste periode maar 2 keer mee,
Nu mijn rapport... ik sta voor de belangrijke vakken allemaal 'goede cijfers' ik sta voor wiskunde en NL een 6 (ik vind deze vakken moeilijk dus vind dit goed genoeg) en voor engels weer een 8 afgerond, eigenlijk voor geen 1 vak een onvoldoende
Tot bio...
Daar heb ik pas een repetitie echt VERKLOOT en sta nu een 3.3 -,-''
Ik heb geen idee hoe dit kan.. had ook best goed geleerd enzo..

Maarja mijn ouders zijn dit niet gewend, en ja dit is je rapport, je moet school wel serieus nemen.. ik hoor het ze al zeggen, eigenlijk verwacht ik meer dat ze heel boos gaan worden, iig met dit rapport kan ik over en dus niet worden teruggezet met de kerstvakantie

Kan iemand mij helpen hoe ik me ouders dit het beste kan vertellen (of van te voren te vertellen)

alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-11-2012, 18:33
Verwijderd
Ik denk dat het het beste is als je je ouders alvast voorbereid, zeker als je het nu al weet. Leg dus de situatie aan je ouders uit en vertel ook je goede cijfers ernaast. Vertel je ouders dat je voor je toetsweek keihard gaat leren en dat het echt wel goed komt met biologie.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2012, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat het het beste is als je je ouders alvast voorbereid, zeker als je het nu al weet. Leg dus de situatie aan je ouders uit en vertel ook je goede cijfers ernaast. Vertel je ouders dat je voor je toetsweek keihard gaat leren en dat het echt wel goed komt met biologie.
Ik zal het vanavond (proberen) te zeggen

Bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:49.