Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2002, 20:31
dutchcrunch2002
dutchcrunch2002 is offline
Hoi,

Ik zit op dit moment midden in het ambtenaren apparaat om een paar centen los te krijgen voor mijn film. Dit kan en wil ik niet in mijn eentje doen, dus ik plaats bij deze een oproep voor SCHRIJVERS en PRODUCENTEN.

Voor beide posities is creativiteit een vereiste, verder moet je gezellig zijn en erg verantwoordelijk.

Het verhaal ga ik nog niet verraden, maar ik kan wel zeggen dat ik een film in de richting van American Beauty of American History X wil, met een tikje cynische humor.

De schrijvers zullen met mij, de regisseur en co-bedenker van het verhaal, het scenario uitwerken. Dit zal zeer veel creativiteit en verantwoordelijkheid eisen, het zal zeker niet andermans verhaal schrijven worden. Je zal zelf het verhaal maken en uitwerken, alleen de groffe lijnen staan vast. Voor deze functie zoek ik (sowieso een jongen en een meisje van 16 t/m 21 en in Brabant wonen.

De producent zal zeggenschap hebben in het verhaal, verder zal hij de locaties en personen regelen. Op dit moment denk ik aan drie producenten naast mij. Eentje puur voor de muziek, deze moet bands en studios regelen, eentje om mij te helpen met het klaar krijgen van iedereen voor het filmen, en de laatste die alles gaat regelen en voor het geld zorgt. Ook hier geld dat je 16 t/m 21 moet zijn en in Brabant moet wonen.

Ik ben trouwens, Rik Visser. Ik zal de regisseur en een van de producenten zijn, verder heb ik met mijn vriend Sebastiaan v/d Voort het verhaal bedacht.
Voor meer info check maar ff http://www.cu2.nl/dutchcrunch2002 (ja, ik weet dat Cu2 zeuigt, maar wat kan ik anders?)

Groetjes,
Rik Visser
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-11-2002, 21:14
NecroDopey
Avatar van NecroDopey
NecroDopey is offline
Spijtig dat je in Brabant woont
American Beauty en American History X liggen toch totaal niet in het verlengde van elkaar?
__________________
The optimist proclaims we live in the best of all possible worlds, and the pessimist fears this is true. -James Branch Cabell
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 21:50
dutchcrunch2002
dutchcrunch2002 is offline
Hoi NecroDopey

Die films liggen inderdaad niet in het verlengde van elkaar qua verhaal, maar ze hebben wel een vergelijkbaar doel.

Beide films gaan over een cruciaal moment in iemands leven en hoe dat kan lopen. Verder zijn het allebei films die niet puur voor de winst gemaakt zijn, er zit toch iets meer kunst in dan bijvoorbeeld Star Wars. Puur naar techniek kijkend lijken ze ook best wel op elkaar, rustige afwisseling, niet het snelle van het moderne Hollywood.

Helaas moeten de meeste jongeren wel uit Brabant komen, wil jij echter heel graag mee doen moet je maar ff een maitje sturen met je telefoon nummer (geen 06) dan bel ik je ff.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:10.