Oud 07-08-2012, 16:12
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
poging
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Advertentie
Oud 07-08-2012, 16:13
Verwijderd
Gelukt.
Oud 07-08-2012, 16:13
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Jij wint

Maar Qimm, vind je dressuur dan ook leuk? Ik dacht dat je meer van het jumpen was
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 07-08-2012, 16:13
Verwijderd
Oh, oh. Omdat ik niemand wil benadelen:



Oud 07-08-2012, 16:13
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Goede poging.

Ja voetbal vind ik veel saaier dan grote delen van de olympische spelen.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 07-08-2012, 16:13
Verwijderd
Ik vind Epke Saainderland leuker <3 maar ja. Epke.
Oud 07-08-2012, 16:13
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Deze was eerst.
Citaat:
Macrador schreef:
Ik doe 9 jaar dressuur. I know.
Wat zit je dan te miesmuizen .

Hoe train jij trouwens? En op welk niveau rij je? En wat voor paard heb je?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 07-08-2012, 16:14
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Jij wint

Maar Qimm, vind je dressuur dan ook leuk? Ik dacht dat je meer van het jumpen was
springen is eng

Maar dressuur is wel fijn en noodzakelijk, maar dat is iets wat te veel uitleg is

en yay!!!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 07-08-2012, 16:14
Verwijderd
Ik vond springen altijd het leukste
Oud 07-08-2012, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Goede poging.

Ja voetbal vind ik veel saaier dan grote delen van de olympische spelen.
Serieus, ja? Ook als je het teameffort en discipline ziet van bijvoorbeeld Barcelona/Spanje? Kijk, dat je diep ongelukkig wordt van de Nederlandse competitie, dat onderschrijf ik van harte. Want wat je op zondagavond 19:00 voorgeschoteld krijgt, daar lusten de honden geen brood van. Maar teams met goede tactische plannen en ook nog eens behoorlijke voetballers kunnen je toch wel plezieren?
Oud 07-08-2012, 16:15
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
springen is eng

Maar dressuur is wel fijn en noodzakelijk, maar dat is iets wat te veel uitleg is

en yay!!!
Noodzakelijk om ze onder controle te krijgen? Maar vinden paarden dat ook leuk om te doen? Het oogt zo onnatuurlijk, die bewegingen en pasjes die ze moeten maken.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 07-08-2012, 16:15
Verwijderd
Het zijn pasjes die ze zelf kennelijk in de natuur ook maken. Volgens mijn huisgenootje. Weet ik veel, om te verleiden misschien ?
Oud 07-08-2012, 16:15
Verwijderd
Het leukste aan paardrijden lijkt mij met 100000 kilometer per uur over de prairie jakkeren en mooie meisjes van de indianenkookpotten redden.
Oud 07-08-2012, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Het leukste aan paardrijden lijkt mij met 100000 kilometer per uur over de prairie jakkeren en mooie meisjes van de indianenkookpotten redden.
Ik moest meteen denken aan de strips van Lucky Luke
Oud 07-08-2012, 16:16
Verwijderd
Ik wil zo graag een keer weer paardrijden
Oud 07-08-2012, 16:16
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Het al of niet meer of minder boeiend zijn van een evenement is volstrekt subjectief.
Nee hoor, het EK is boeiender.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 07-08-2012, 16:17
Verwijderd
Wauw, ze vallen wel met bosjes zeg.
Oud 07-08-2012, 16:18
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Het leukste aan paardrijden lijkt mij met 100000 kilometer per uur over de prairie jakkeren en mooie meisjes van de indianenkookpotten redden.
Op een bont indianenpaard .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Ads door Google
Oud 07-08-2012, 16:19
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Noodzakelijk om ze onder controle te krijgen? Maar vinden paarden dat ook leuk om te doen? Het oogt zo onnatuurlijk, die bewegingen en pasjes die ze moeten maken.

meeste paarden vinden het iig niet ERG en sommigen vinden het leuk. Dressuur leert een paard hoe hij een mens moet dragen omdat de gewichtsverdeling natuurlijk heel anders is met zo'n zak vlees op je rug. Wanneer je een paard niet leert hoe hij je moet dragen gaat hij op den duur veel sneller stuk. Verder helpt dressuur ook bij springen, niet de huppeltjes natuurlijk, maar wel het goed aanrijden en afzetten voor de sprong.

De oefeingen die je op de OS ziet zijn een resultaat van een paard wat heeft geleerd zich zo optimaal mogelijk te dragen. Veel paarden zijn leergierig en houden wel van werken en uitdagingen.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 07-08-2012, 16:20
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Maar het is wel apart. EK/Wk Voetbal is leuker om te volgen, omdat je dan focust op teams, en bij de OS komt de helft van de tijd namen voorbij die je nooit eerder gehoord hebt. Maar ik vind dat de Olympische atleten méér de naam sporter (qua sportief gedrag en prestaties) mogen dragen dan voetballers.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 07-08-2012, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Op een bont indianenpaard .
Of op een Hummer.
Oud 07-08-2012, 16:21
Verwijderd
Oh wauw. Belabberde scores
Oud 07-08-2012, 16:21
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Of op een Hummer.
Of op allebei:

__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 07-08-2012, 16:22
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
meeste paarden vinden het iig niet ERG en sommigen vinden het leuk. Dressuur leert een paard hoe hij een mens moet dragen omdat de gewichtsverdeling natuurlijk heel anders is met zo'n zak vlees op je rug. Wanneer je een paard niet leert hoe hij je moet dragen gaat hij op den duur veel sneller stuk. Verder helpt dressuur ook bij springen, niet de huppeltjes natuurlijk, maar wel het goed aanrijden en afzetten voor de sprong.

De oefeingen die je op de OS ziet zijn een resultaat van een paard wat heeft geleerd zich zo optimaal mogelijk te dragen. Veel paarden zijn leergierig en houden wel van werken en uitdagingen.
Oke, dan vind ik het al minder erg

Maar ik vind paardendressuur wel saai om te zien, bijna net zo erg als turnen op de vloer. Dat sierlijke aspect, meh. Geef mij maar sporten waarbij het gaat om stamina, spierkracht en snelheid
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 07-08-2012, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor, het EK is boeiender.
Citaat:
Maar het is wel apart. EK/Wk Voetbal is leuker om te volgen, omdat je dan focust op teams, [...knip...]
Dit is puur een mening, en dus subjectief.
Advertentie
Oud 07-08-2012, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Dit is puur een mening, en dus subjectief.
Weet hij zelf waarschijnlijk ook wel hoor.
Oud 07-08-2012, 16:23
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Deze was eerst.

Wat zit je dan te miesmuizen .

Hoe train jij trouwens? En op welk niveau rij je? En wat voor paard heb je?
Nu rij ik op 2 eigenaarspaarden van anderen. Een wedstrijdpaardje (vos) van mijn lerares en 1 van een vrouw die niet meer durft (Deen denk ik).

We hadden zelf 2 paarden, maar 1 moesten we laten inslapen vanwege een tumor op het been en de andere verkopen omdat mijn ouders stopten en ik toen nog niet goed genoeg was.

Ik doe al lang niet meer aan veel paardrijden. Vroeger 2-4 keer per week. Nu alleen elke zondag een uurtje tot anderhalfuurtje. Met eigen paarden is dat toch altijd makkelijker.

Niveau geen idee eigenlijk. Erg.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 07-08-2012, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Oke, dan vind ik het al minder erg

Maar ik vind paardendressuur wel saai om te zien, bijna net zo erg als turnen op de vloer. Dat sierlijke aspect, meh. Geef mij maar sporten waarbij het gaat om stamina, spierkracht en snelheid
Dat heb ik totaal niet, ik vind bijvoorbeeld kunstschaatsen prachtig om te zien.
Oud 07-08-2012, 16:24
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Serieus, ja? Ook als je het teameffort en discipline ziet van bijvoorbeeld Barcelona/Spanje? Kijk, dat je diep ongelukkig wordt van de Nederlandse competitie, dat onderschrijf ik van harte. Want wat je op zondagavond 19:00 voorgeschoteld krijgt, daar lusten de honden geen brood van. Maar teams met goede tactische plannen en ook nog eens behoorlijke voetballers kunnen je toch wel plezieren?
Niet echt nee. Ik kijk liever jumping, dressuur, basketbal, volleybal, hockey,...
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 07-08-2012, 16:25
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Het zijn pasjes die ze zelf kennelijk in de natuur ook maken. Volgens mijn huisgenootje. Weet ik veel, om te verleiden misschien ?
Van dat trippelen deed ons paard ineens vanzelf toen we pas op die manege waren en er hengsten in de wei stonden. Ons paard was gewoon een slet.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 07-08-2012, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Dat heb ik totaal niet, ik vind bijvoorbeeld kunstschaatsen prachtig om te zien.
Ja. <3

Mijn ouders wilden altijd dat ik ging kunstschaatsen, maar ja, zie je mij al op kunstschaatsen. Nu zeggen ze elke keer als we dat kijken 'ooooo, wat jammer dat jullie dat nou nooit zijn gaan doen, Kat en [zusje], volgens mij hadden jullie dat best gekund, dan waren we elke wedstrijd komen kijken en hadden jullie nou dit soort dingen gekund '. Dan voel ik me altijd een beetje bespijterd.
Oud 07-08-2012, 16:26
Verwijderd
Balk is afgelopen! Dus alleen de uitreiking en shit nog en dan komt het hoogrek
Oud 07-08-2012, 16:27
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Oke, dan vind ik het al minder erg

Maar ik vind paardendressuur wel saai om te zien, bijna net zo erg als turnen op de vloer. Dat sierlijke aspect, meh. Geef mij maar sporten waarbij het gaat om stamina, spierkracht en snelheid
curling
Oud 07-08-2012, 16:28
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Oke, dan vind ik het al minder erg

Maar ik vind paardendressuur wel saai om te zien, bijna net zo erg als turnen op de vloer. Dat sierlijke aspect, meh. Geef mij maar sporten waarbij het gaat om stamina, spierkracht en snelheid
laat dressuur nou precies dat zijn Alleen zíe je dat er dus niet aan af
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 07-08-2012, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Niet echt nee. Ik kijk liever jumping, dressuur, basketbal, volleybal, hockey,...
En wat is zoveel boeiender aan hockey dan aan voetbal?
Oud 07-08-2012, 16:29
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
curling
Dát is de ridicuulste sport ooit.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Ads door Google
Oud 07-08-2012, 16:29
Verwijderd
Citaat:
laat dressuur nou precies dat zijn Alleen zíe je dat er dus niet aan af
Het gaat inderdaad heel snel.
Oud 07-08-2012, 16:29
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
En wat is zoveel boeiender aan hockey dan aan voetbal?
Geen idee. Komt harder over.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 07-08-2012, 16:29
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Serieus, ja? Ook als je het teameffort en discipline ziet van bijvoorbeeld Barcelona/Spanje? Kijk, dat je diep ongelukkig wordt van de Nederlandse competitie, dat onderschrijf ik van harte. Want wat je op zondagavond 19:00 voorgeschoteld krijgt, daar lusten de honden geen brood van. Maar teams met goede tactische plannen en ook nog eens behoorlijke voetballers kunnen je toch wel plezieren?

Voetbal is een oersaaie kijksport. Geen geweld, geen ongelooflijke fysieke toeren en als je geluk hebt twee doelpunten per anderhalf uur.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 07-08-2012, 16:30
Verwijderd
Citaat:
curling
<3

Dat is zó leuk om te kijken. Serieus.
Oud 07-08-2012, 16:30
Verwijderd
Citaat:
En wat is zoveel boeiender aan hockey dan aan voetbal?
De spelers zijn knapper en het gaat allemaal wat sneller.
Oud 07-08-2012, 16:31
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
laat dressuur nou precies dat zijn Alleen zíe je dat er dus niet aan af
Hehe, ja, op zich omvat dressuur dat ook allemaal idd
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 07-08-2012, 16:31
Verwijderd
Hmm. Ik weet niet wat er gebeurt bij het turnen, maar volgens mij heeft iemand haar score aangevochten.
Oud 07-08-2012, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Niet echt nee. Ik kijk liever jumping, dressuur, basketbal, volleybal, hockey,...
Maar als je hockey en basketbal wél kunt waarderen, dan ligt het toch niet voor de hand dat je voetbal 'saai' vindt? Behoorlijk wat gemene delers, toch?
Oud 07-08-2012, 16:33
Verwijderd
Oei
Oud 07-08-2012, 16:34
Verwijderd
Citaat:
De spelers zijn knapper en het gaat allemaal wat sneller.
En dat vind ik niet. doordat er heel veel belemmeringen zitten in hockey, gaat het soms heel snel en het volgende moment is er een overtreding en moet er 5 meter genomen worden om weer aan te mogen vallen. Het lijkt er ook op alsof het eerste doel van hockey is geworden om een strafcorner te krijgen en expres een voet op te zoeken. Ik heb niks tegen hockey, vind het soms ook erg leuk. maar ik vind de spelopzet grotendeels gelijk aan voetbal.
Oud 07-08-2012, 16:34
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Maar als je hockey en basketbal wél kunt waarderen, dan ligt het toch niet voor de hand dat je voetbal 'saai' vindt? Behoorlijk wat gemene delers, toch?
Saai is misschien overdreven dan. Gewoon minder boeiend. Ofwel heb ik er ergens een verdrongen trauma voor.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 07-08-2012, 16:34
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Voetbal is een oersaaie kijksport. Geen geweld, geen ongelooflijke fysieke toeren






__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 07-08-2012, 16:35
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nu rij ik op 2 eigenaarspaarden van anderen. Een wedstrijdpaardje (vos) van mijn lerares en 1 van een vrouw die niet meer durft (Deen denk ik).

We hadden zelf 2 paarden, maar 1 moesten we laten inslapen vanwege een tumor op het been en de andere verkopen omdat mijn ouders stopten en ik toen nog niet goed genoeg was.

Ik doe al lang niet meer aan veel paardrijden. Vroeger 2-4 keer per week. Nu alleen elke zondag een uurtje tot anderhalfuurtje. Met eigen paarden is dat toch altijd makkelijker.

Niveau geen idee eigenlijk. Erg.
Oh, lijkt me inderdaad lastig als je geen eigen paard meer hebt.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 07-08-2012, 16:36
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Van dat trippelen deed ons paard ineens vanzelf toen we pas op die manege waren en er hengsten in de wei stonden. Ons paard was gewoon een slet.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:03.