Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2014, 22:42
Janossss
Janossss is offline
Hey! Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar jullie de grens trekken tussen liefde & vriendschap.. en wanneer gaat iets te ver?

Persoonlijk zit ik in een verwarrende situatie met een goede vriend.

Hij is bisexueel en heeft een vriend, maar dat is mij recent pas verteld, ook al zijn we al ruim een jaar vrienden. Dit omdat hij er niet voor uit durft te komen.. zelfs zijn moeder weet het niet.

Nooit wetende dat hij eigenlijk een vriend had, maakte het me ook niet uit als hij soms een getinte opmerking zou maken. En, vanuit zijn zet, is er veel fysiek contact, veel knuffels, hand in hand, een kus als die weg gaat, en op feestjes hebben we zelfs staan zoenen. Maar na een poosje begon het door te dringen dat ik het fysieke contact iets te leuk vond worden. Vervolgens kom ik ook nog eens met hem samen te wonen omdat ik woonruimte zoek, dus slapen we samen in hetzelfde bed. Niet dat er dingen gebeuren, maar hij zal wel eindigen met een soort van knuffel inslaap vallen.

De reden dat ik het nog toelaat is omdat ik hem als vriend niet kwijt wil, en tussentijds misschien meer ben gaan voelen dan dat de bedoeling was, wat ik nu niet meer uit mijn hoofd krijg.

Wat denken jullie, wat is dit voor soort vriendschap.. ik vind het namelijk erg verwarrend
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-08-2014, 23:09
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Als jij knuffelen, kussen en in het zelfde bed slapen met je vriend lekker vindt is het tijd om je af te vragen of jij ook bi of gay bent.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 16-08-2014, 15:20
Janossss
Janossss is offline
Ehmm.. ik ben een meisje, hij is een jongen.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2014, 11:25
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Oh sorry je nick zette me op het verkeerde been. Dat je knuffelen en kussen met hem leuk vindt is niet zo gek want dat is ook leuk. Maar als je met hem in 1 huis gaat wonen betekent toch nog niet dat jullie ook in 1 bed moeten gaan slapen? Vraag je zelf maar eens af of je echt verliefd op hem bent of dat je hem als goede vriend ziet.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 22-08-2014, 11:35
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Hij heeft al een relatie?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 24-08-2014, 23:07
aardappelhoofd
aardappelhoofd is offline
we will never know
Met citaat reageren
Oud 10-09-2014, 21:11
Janossss
Janossss is offline
Hij heeft een relatie die stuk aan het gaan is, zn vriend gaat naar uni in London, wat hier 5u vandaan is. Daarnaast ben ik ook niet het type "alles kan kapot" en kan ik ook heel goed overweg met zijn vriend. Ik zou de laatste zijn die daar tussen gaat zitten. Maar inmiddels zijn we enige tijd verder, en dingen zijn nog steeds niet duidelijk, maar ik kan mezelf gelukkig wel erover heen zetten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:01.