Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2015, 15:54
kelvinvdh
kelvinvdh is offline
Heeyy allemaal,

Ik ga hier mijn verhaal doen over m'n ex laten we haar even "A" noemen, ik zal ook vanwege privacy zo vaag mogelijk proberen te doen over alles haha. Ik vraag me eigk gwn af of iemand anders ook uberhaupt zo'n meid heeft meegemaakt of dat jullie meiden je misschien dit toch ook voor kunnen stellen (ik namelijk totaal niet). Maarja laat ik beginnen.

Ik had A ontmoet via de app hot or not. Ze begon meteen allemaal 'schatje kom naar me, schatje bel me schatje plzz' je weet t wel dat soort dingen te zeggen. Ik kon daar alleen niet aan voldoen want ik kan niet hup 123 ergens zijn haha. Later gingen we dus skypen, klikte heel goed enzo alleen uit t niets maakte ze t uit, eerst heel close doen en het daarna ineens uitmaken en me kwetsen.. Daarna vertelde ze weer hoeveel spijt ze had en deed ze weer close, waarna ze het weer uitmaakte..

Op een gegeven moment wilde ik geen contact meer (liefst had ik dat t gwn allemaal zonder gezeik kon), we hebben n maand niet gepraat en ineens uit t niets word k door A geappt dat ze me niet los kan laten.. Is een week goed gegaan totdat ik zei dat ik naar de kapper ging...

Toen mocht ik van haar niet naar de kapper dan vond ze het lelijk. En dit is wat ze letterlijk zei: 'Baardhaar moet weg, pikhaar moet weg, dat zijn mijn eisen'. Tss ik werd boos, echt... Ik had zoiets sws niet van haar verwacht want normaal gesproken doet ze zulke dingen niet, maar toen... Ik flipte eigk en werd boos en zij schold me helemaal kapot en zei dat k nix waard was en nix kon en dat ik haar gwn geloofde enzo.. Wat n raar wijf zeg.. en ze moest 'een jongen hebben die alles voor haar doet'.. pff echt alsof ze denkt dominant te zijn..

Dat is zo'n beetje in het kort het verhaal, iemand die weet wrm ze zo heeft gedaan of die ong. hetzelfde heeft meegemaakt?

Thanks voor het lezen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2015, 16:02
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Het zou kunnen dat het platform waarop jij haar hebt leren kennen niet bepaald de beste manier is om een meisje te vinden om een serieuze relatie mee op te bouwen. Zij kwam daar voor aandacht van jongens en heeft een ideaalbeeld van de jongens die "goed genoeg" voor haar zijn. Zet je er overheen en zorgt dat je volgende keer geen hoge verwachtingen krijgt van een relatie die op zo'n manier ontstaat
Ze begon al direct met "Schatje, kom naar me" nog voor dat ze je kende. Prima, als dat het contact is wat zij zocht, maar niet echt een goede basis voor een relatie. Volgende keer dus iets langer nadenken over wat je zoekt in contact. Leuk, spannend contact - en het daarbij laten, of een relatie - en dus niet op dat soort meiden ingaan.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 24-01-2015, 16:05
Verwijderd
Je kan natuurlijk ook gewoon bij de eerste tekenen al signaleren dat het gaat om een hoofdpijnchick en afstand nemen. Waarom je nog blijft communiceren met haar is een groter raadsel dan haar logica.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2015, 16:08
kelvinvdh
kelvinvdh is offline
Haha jaa wel meer vinden dat n groter raadsel maar dat is weer n 'probleem' dat ik heb.. ik wil juist ook graag die aandacht van meiden en die aandacht die zij mij gaf vond ik weer fijn (en andersom ook wel) totdat ik haar ideaalbeeld blijkbaar verkloot had waardoor zij helemaal boos werd en me niet wilde... Toch had ik echt n heel ander persoon in haar gezocht (wat ook een van de redenen was waardoor k contact wilde houden) omdat ze ook gwn heel lief kon zijn en om me gaf en toch ook echt was zoals t leek.. maar blijkbaar heb k me in dr vergist
Met citaat reageren
Oud 24-01-2015, 16:11
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Haha jaa wel meer vinden dat n groter raadsel maar dat is weer n 'probleem' dat ik heb.. ik wil juist ook graag die aandacht van meiden en die aandacht die zij mij gaf vond ik weer fijn (en andersom ook wel) totdat ik haar ideaalbeeld blijkbaar verkloot had waardoor zij helemaal boos werd en me niet wilde... Toch had ik echt n heel ander persoon in haar gezocht (wat ook een van de redenen was waardoor k contact wilde houden) omdat ze ook gwn heel lief kon zijn en om me gaf en toch ook echt was zoals t leek.. maar blijkbaar heb k me in dr vergist
Als iemand tegen mij in het eerste contact zou zeggen "Kom naar me toe, schatje" zou ik er nog wel even extra over nadenken of ik echt wel contact wilde met deze persoon. Iemand die me niet kent, direct schatje zegt, en wil afspreken... Dat wil die persoon vast omdat ze oprecht in jou geïnteresseerd is of vindt dat je zo'n geweldige persoonlijkheid hebt. WAKE UP.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 24-01-2015, 16:27
kelvinvdh
kelvinvdh is offline
Nou kijk. Toen ze dat begon te zeggen nam ik het allemaal nog niet zo letterlijk zegmaar, ik kon er wel om lachen en dacht zovan 'zo hee die is snel', vond t sws wel leuk dat ze zulke dingen zei tegen me maar echt letterlijk nam ik het nog niet. Later toen we elkaar beter leerde kennen en elke dag gingen skypen begon ik wel wat voor haar te voelen omdat ze echt leuk was, en zij zei dat ze nog nooit had gevoeld wat ze bij mij voelde enzo en ze poste zelfs allemaal lieve dingen op facebook over mij maarja..
Met citaat reageren
Oud 24-01-2015, 16:32
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wanneer een meisje zo begint is ze niet zozeer geïnteresseerd in jou, maar gewoon in welke random jongen dan ook die haar aandacht geeft. Want die aandacht is goed voor haar ego. Dan kan ze ook een hoop doen om die aandacht te houden, zoals lieve dingen zeggen of dingen op facebook plaatsen. Maar als de "liefde" bij haar over is wanneer jij naar de kapper gaat, denk ik niet dat ze echt zoveel voor je voelt/ voelde. Sorry
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 24-01-2015, 16:43
kelvinvdh
kelvinvdh is offline
Tjaa.. wat ze mij steeds vertelde is dat een van haar (inmiddels niet meer) vriendinnen haar onder druk deed zetten dat ze t uit moest maken met me, en dat deed ze dan ook want anders zou die vriendin dr school verpesten (wat ze had gedaan volgens haar).. Of dit waar was weet ik niet, maar anders was ze dus bij me terug gekomen omdat geen andere jongens haar aandacht wilden geven lijkt me?

Tjaa.. maar vreemde mensen dat soort.. Ze zei ook dat ik alles verkeerd opvatte, nou was dat ook wel eens zo maar echt als je zegt 'nee ik vind dat goorrr en vieess' dat dat niet echt aardig ofzo over komt dus vatte ik dat gwn beledigend op zegmaar, en daar zei ik wat van dat dat zegmaar kwetsend over komen en toen was t meteen weer van 'ga nou niet jankenn!!' en toen werd k dus boos.. en zij ook..

Dus volgens haar was op dat moment de reden dat ze t uitmaakte omdat ik alles verkeerd opvat, maar zij bracht t gwn verkeerd over..
Met citaat reageren
Oud 24-01-2015, 17:32
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Een heel kort advies: Dumpen!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 24-01-2015, 17:54
kelvinvdh
kelvinvdh is offline
Oh en jaa dat heb ik al gedaan hoor! Ze had mij trouwens al geblockt en die moeder had me ook gelblockt en ik ga ook niet de moeite nemen om iets te doen ofzo, ze nam de laatste tijd ook weinig moeite voor mij...
Met citaat reageren
Oud 25-01-2015, 14:28
fire24
fire24 is offline
Ik hoop dat je hier ook wat van hebt geleerd, anders heb je deze 'nare' ervaring voor niks
Met citaat reageren
Oud 25-01-2015, 21:03
Silvergirl98
Silvergirl98 is offline
Waarschijnlijk was dat meisje even opzoek naar aandacht van een jongen en gaat dat dan online zoeken. Ja, ze heeft aandacht maar dan krijgt ze wss aandacht van n jongen in het echte leven en laat jou helemaal stikken. Die aandacht valt weg en dan komt ze weer bij jou terug omdat ze toch die aandacht mist. Etc. Etc. Dat meisje moet je laten gaan, zij moet zelf eerst zichzelf even zoeken denk ik.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2015, 22:51
LadrosTheHeroic
LadrosTheHeroic is offline
Citaat:
Heeyy allemaal,

Ik ga hier mijn verhaal doen over m'n ex laten we haar even "A" noemen, ik zal ook vanwege privacy zo vaag mogelijk proberen te doen over alles haha. Ik vraag me eigk gwn af of iemand anders ook uberhaupt zo'n meid heeft meegemaakt of dat jullie meiden je misschien dit toch ook voor kunnen stellen (ik namelijk totaal niet). Maarja laat ik beginnen.

Ik had A ontmoet via de app hot or not. Ze begon meteen allemaal 'schatje kom naar me, schatje bel me schatje plzz' je weet t wel dat soort dingen te zeggen. Ik kon daar alleen niet aan voldoen want ik kan niet hup 123 ergens zijn haha. Later gingen we dus skypen, klikte heel goed enzo alleen uit t niets maakte ze t uit, eerst heel close doen en het daarna ineens uitmaken en me kwetsen.. Daarna vertelde ze weer hoeveel spijt ze had en deed ze weer close, waarna ze het weer uitmaakte..

Op een gegeven moment wilde ik geen contact meer (liefst had ik dat t gwn allemaal zonder gezeik kon), we hebben n maand niet gepraat en ineens uit t niets word k door A geappt dat ze me niet los kan laten.. Is een week goed gegaan totdat ik zei dat ik naar de kapper ging...

Toen mocht ik van haar niet naar de kapper dan vond ze het lelijk. En dit is wat ze letterlijk zei: 'Baardhaar moet weg, pikhaar moet weg, dat zijn mijn eisen'. Tss ik werd boos, echt... Ik had zoiets sws niet van haar verwacht want normaal gesproken doet ze zulke dingen niet, maar toen... Ik flipte eigk en werd boos en zij schold me helemaal kapot en zei dat k nix waard was en nix kon en dat ik haar gwn geloofde enzo.. Wat n raar wijf zeg.. en ze moest 'een jongen hebben die alles voor haar doet'.. pff echt alsof ze denkt dominant te zijn..

Dat is zo'n beetje in het kort het verhaal, iemand die weet wrm ze zo heeft gedaan of die ong. hetzelfde heeft meegemaakt?

Thanks voor het lezen
Dit is een typisch geval "Gamergirl".
Het meisje probeert zelf wat qua relaties, komt te dichtbij, en wendt zich weer af.
Of ze heeft een weddenschap met vriendinnen, verveelt zich, of vind dit serieus leuk.
Ik heb hiervan ook meerdere gevallen meegemaakt.
Waarschijnlijk ben je een van haar 5-20 "vriendjes".
Ik adviseer je serieus, desnoods overemotioneel te vragen of zij écht van je houdt.
Zo niet, laat haar achter je.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Verlichting door de voeten van Anja
Moscow
0 03-01-2008 19:26
Verhalen & Gedichten Een plekje van vertrouwen in mijn hart...
tropical_breeze
15 24-08-2006 12:21
Verhalen & Gedichten Een gedeelte uit mijn leven..
U*NiQ
3 28-09-2005 18:06
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 14:45
Verhalen & Gedichten Meisjes uit Zwolle
Ringmaster
10 31-08-2001 17:06
ARTistiek Meisjes uit Zwolle
Ringmaster
9 25-08-2001 18:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:46.