Oud 29-04-2004, 21:39
i'mstronger
i'mstronger is offline
Heeeej,

ik weet niet of dit de oorzaak kan zijn,
maar ik heb de laatste maanden erg last gehad van pukkels, en ik slikte op dat moment de pil microginon30, toen las ik op dit forum dat de diane-35 speciaal ontwikkeld is om pukkels tegen te gaan, dus ik ging aan de diane-35, het bleef hetzelfde! toen dacht ik okej dan stop ik maar, het helpt niet. Nu was ik er 4 weken af, en geen pukkeltje te bekennen! Ik dacht misschien is het wel onzin, dus ik ben weer sinds 4 dagen begonnen met het slikken van microginon 30, en ik begin weer een paar dikke pukkels te krijgen meer mensen last van????
Oud 29-04-2004, 21:46
pyres
Avatar van pyres
pyres is offline
diane35 zorgt niet bij iedereen voor vermindering van pukkels/puistjes ed.

en dat is ook niet zo raar. elk lichaam reageert anders op gebruik van de pil. sommige meisjes komen 5 kilo aan terwijl andere niets aankomen netals dat sommige meiden van cup a naar cup c gaan.
het verschilt gewoon bij lichaam.
__________________
mmm lekker mmm ik ben bokkebokkebokkebok
Oud 29-04-2004, 23:44
raarheid
Avatar van raarheid
raarheid is offline
Ik ben sinds 4 dagen aan de microgynon 30, en net toen ik voor de spiegel stond zag ik dat ik op het stukje huid onder mn neus en boven m'n bovenlip allemaal rode vlekjes heb, heel vaag... heb het aan mn moeder gevraagd en die heeft ook geen idee wat het is.. het zit echt in m'n huid het zijn rode vlekjes/plekjes supah vaag ik vraag me nu dus sterk af of dit door de pil komt daar ik geen overgevoelige huid ben, of wat verkeerds heb gegeten (heb ook geen allergie)... als ik het maandag nog heb toch maar weer even langs bij de dokter
__________________
[:: As the Rush Comes ::]
Oud 30-04-2004, 06:21
Verwijderd
slik ook de microchynon30 heb niet zoveel last van pukkels. alleen als ik teveel chocola heb gegeten. Vriendin van mij is 5 kilo aangekomen door diana35.
Oud 30-04-2004, 07:27
Verwijderd
Van microgynon30 kreeg ik ook (meer) pukkels, toen ben ik diane35 gaan slikken, bij hielp dat (gelukkig) wel. Hoe lang heb je diane35 gelikt, één week of een paar maanden? Als je het echt bij elke pil krijgt en je wilt dat niet, dan kun je altijd kijken of een ander voorbehoedsmiddel niet beter bij je past.
Oud 30-04-2004, 07:28
Verwijderd
-> piltopic btw

Ik kan de topics ook samenvoegen, maar dat zorgt vaak voor onduidelijkheid, omdat de post gesorteerd worden op datum/tijd. Ik zal je post daar bij zetten, dan kunnen mensen er wel op reageren.
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Puistjes
R093
53 20-10-2010 14:25
Lichaam & Gezondheid teveel lichaamshaar
truus de tweede
5 29-06-2004 17:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:14.