Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2004, 13:17
Verwijderd
Gister was Anne Frank; de whole story op net5, echt een super mooie en zielige film, zijn er meer mensen die hem gezien hebben? Enzoja, wat vonden jullie ervan?

Ik heb er zelf een traantje bij moeten wegpinken

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-05-2004, 13:19
alguien
Avatar van alguien
alguien is offline
Ik wou 'm zien, maar mn vader wou voetbal zien natuurlijk

Dus nu heb ik 'm opgenomen..
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 13:22
Silver rain
Avatar van Silver rain
Silver rain is offline
Ik heb hem gezien. Ik vond die film echt zo zielig Een paar keer schoten echt de tranen in m'n ogen
__________________
Bescherm de dieren tegen de beesten | Bundel die krachten als positief verenigen. Koppel gedachten in plaats van die te stenigen | DK |
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 13:36
Verwijderd
Aan het einde kreeg ik een spontane huilbui, hijs echt té zielig... op de een of andere manier heb ik altijd iets gehad met anne frank, verzamelde boekjes, plaatjes etc. etc. van haar, en mijn basisschool heette ook de anne frank school, en nu ik die film heb gezien moet ik er de hele tijd aan denken, het is echt verschikkelijk gewoon!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 14:09
rijk_v
Avatar van rijk_v
rijk_v is offline
Ik heb onvoorstelbaar hard gehuild maar jullie moeten weten dat wat er in deze film te zien was lang niet in de buurt komt van de verschrikkelijke dingen die Duitsers met de joden deden.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 14:15
Verwijderd
Ik heb deze film ook al helemaal gezien, maar ook eerder gezien.

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik toch weer onder de indruk ben van deze film.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 14:32
Verwijderd
Geen slechte mini-serie, maar het wordt nergens écht indrukwekkend. Het verhaal is mooi verfilmd, dat wel. Sfeervol, en realistisch.
Ook wel leuk was dat er Nederlandse acteurs in voorkwamen (bijv. Peter Bolhuis en Cees Geel), maar wel weer erg jammer dat het geheel aan authenticiteit inboet omdat er Engels wordt gesproken
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 15:38
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Ik vond het echt een slechte film. Amerikaans sentimentalisme...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 16:16
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Ik heb een paar stukjes gezien, ik kan echt niet tegen zulke films. Dan word ik zooo kwaad.
Maar wat N00dles ook zei jammer dat er engels werd gesproken. Ook hun namen en plaatsnamen zo half verneukt
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 16:21
Verwijderd
Citaat:
ZerO schreef op 05-05-2004 @ 17:16 :
Ik heb een paar stukjes gezien, ik kan echt niet tegen zulke films. Dan word ik zooo kwaad.
Maar wat N00dles ook zei jammer dat er engels werd gesproken. Ook hun namen en plaatsnamen zo half verneukt
Ik heb zo in een deuk gelegen. De hele film engels, zegt Otto Frank op het einde:
"Miep. It is so good to see you."
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 17:26
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Ik heb hem vorig jaar gezien. Ik geloof dat jij dezelfde bedoelt.
Ik was wel impressed ja, ik heb haar dagboek 1 keer helemaal gelezen en las er vaak ook losse dagen uit. Ik ben ook altijd wel geïnteresseerd geweest in Anne Frank en de tweede wereldoorlog. Vooral de persoonlijke verhalen van mensen dan.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 17:33
PV
PV is offline
had 'm vorig jaar al gezien, gister alleen het laatste stukje gekeken.
hij's wel mooi maar k vond Schindlers List toch nog mooier
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 17:40
SuperS
SuperS is offline
mooie film
__________________
ik heb lekkere avatar :D :P
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 19:40
Lionheart
Heb een stukje gezien, goeie film.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 20:02
Coral
Avatar van Coral
Coral is offline
Hoe nep! Als je een historisch verhaal verfilmt, doe het dan goed! Aan het begin, op die strand... Je zag gewoon dat het plastic was! Verder, slecht geacteerd, te amerikaans.. Ook de decors wat Amsterdam, t LIJKT er niet eens op. Om te janken! Want het is echt een mooi en indrukwekkend verhaal.

Goed dit was mijn ongezouten mening, en dat terwijl ik na 15 minuutjes al ben overgeschakeld van tv naar pc, k kon t niet meer aanzien.
__________________
Therapy has taught me nothing's my fault
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 20:08
rijk_v
Avatar van rijk_v
rijk_v is offline
Citaat:
Coral schreef op 05-05-2004 @ 21:02 :
Hoe nep! Als je een historisch verhaal verfilmt, doe het dan goed! Aan het begin, op die strand... Je zag gewoon dat het plastic was! Verder, slecht geacteerd, te amerikaans.. Ook de decors wat Amsterdam, t LIJKT er niet eens op. Om te janken! Want het is echt een mooi en indrukwekkend verhaal.

Goed dit was mijn ongezouten mening, en dat terwijl ik na 15 minuutjes al ben overgeschakeld van tv naar pc, k kon t niet meer aanzien.
Nou... Het was gefilmd in het Anne Frankhuisi hoor..
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Coral schreef op 05-05-2004 @ 21:02 :
Hoe nep! Als je een historisch verhaal verfilmt, doe het dan goed! Aan het begin, op die strand... Je zag gewoon dat het plastic was! Verder, slecht geacteerd, te amerikaans.. Ook de decors wat Amsterdam, t LIJKT er niet eens op. Om te janken! Want het is echt een mooi en indrukwekkend verhaal.

Goed dit was mijn ongezouten mening, en dat terwijl ik na 15 minuutjes al ben overgeschakeld van tv naar pc, k kon t niet meer aanzien.
Cultuurbarbaar.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 20:13
Sietse Fliegen
Avatar van Sietse Fliegen
Sietse Fliegen is offline
Zo hard heb ik nog nooit om een film gehuild.. echt vreselijk. Het idee dat het echt gebeurd is.. brrr.

Ik vond trouwens wel de actrice en de rol van Anne Frank erg irritant. Eigenwijze snotneus.
__________________
wel even wennen hier, die zwaartekracht
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-05-2004, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Sietse Fliegen schreef op 05-05-2004 @ 21:13 :
Zo hard heb ik nog nooit om een film gehuild.. echt vreselijk. Het idee dat het echt gebeurd is.. brrr.

Ik vond trouwens wel de actrice en de rol van Anne Frank erg irritant. Eigenwijze snotneus.
Mja, maar was anne frank dat ook niet? In dat geval speelde ze 't erg goed namenlijk.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 20:35
the tourist
the tourist is offline
Ik heb hem vorig jaar gezien. Hij is inderdaad erg mooi, ik heb toen ook erg hard zitten huilen
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 23:26
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
N00dles schreef op 05-05-2004 @ 15:32 :
Geen slechte mini-serie, maar het wordt nergens écht indrukwekkend. Het verhaal is mooi verfilmd, dat wel. Sfeervol, en realistisch.
Ook wel leuk was dat er Nederlandse acteurs in voorkwamen (bijv. Peter Bolhuis en Cees Geel), maar wel weer erg jammer dat het geheel aan authenticiteit inboet omdat er Engels wordt gesproken
hier ben ik het wel mee eens, ja
nee, maar opzich vond ik deze mini-serie/film wel een goed beeld geven, dan een paar andere films over haar.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 08:12
Verwijderd
Ik heb een paar kleine stukjes gezien. Ik had wel meer willen zien, mja. Volgende keer dan maar
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 11:53
sharkkkie
Avatar van sharkkkie
sharkkkie is offline
Citaat:
Mijn* schreef op 05-05-2004 @ 21:16 :
Mja, maar was anne frank dat ook niet? In dat geval speelde ze 't erg goed namenlijk.
Ze was volgens mij een opgewekt meisje, wat altijd veel te vertellen had, en er altijd van droomde een beroemde actrice? te zijn. Wat ik gezien had, speelde dat meisje het wel goed, als "babbelkous".
__________________
Oh, im sorry. Did I break your concentration?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 12:37
Tinkiebell
Avatar van Tinkiebell
Tinkiebell is offline
Ik heb hem opgenomen.. maar niet eraan gedacht dat het een 3 uur videoband was, want normaal heb ik altijd 4 uur.
Dus nu staat het einde er niet op .. slim..
__________________
arachnea's hond vindt me knap :o tiktak, tikkedetaak, de krokodil zoekt Kapitein Haak.. :o :P
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 12:44
Verwijderd
zaten we dan met ons familietje, en we kregen het allemaal een beetje moeilijk, vooral toen anne en haar vader uit de trein kwamen en zo ruw uit elkaar werden getrokken..

ook altijd al wat met haar gehad, idd boeken, werkstukken en spreekbeurten over haar..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-05-2004, 13:09
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Coral schreef op 05-05-2004 @ 21:02 :
Hoe nep! Als je een historisch verhaal verfilmt, doe het dan goed! Aan het begin, op die strand... Je zag gewoon dat het plastic was! Verder, slecht geacteerd, te amerikaans.. Ook de decors wat Amsterdam, t LIJKT er niet eens op. Om te janken! Want het is echt een mooi en indrukwekkend verhaal.

Goed dit was mijn ongezouten mening, en dat terwijl ik na 15 minuutjes al ben overgeschakeld van tv naar pc, k kon t niet meer aanzien.
Vind je het gek dat je deze mening hebt terwijl je alleen de eerste 15 minuten hebt gezien Voor de rest zag ie er hartstikke echt uit hoor. Vooral dat stuk in het concentratiekamp was goed geacteerd!

Mja, ik heb mn ogen ook niet droog kunnen houden. Ook zo zielig voor die Pim dat hij het als enige heeft overleefd...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 13:10
Verwijderd
hij heette toch echt otto..?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 16:53
Liessie
Avatar van Liessie
Liessie is offline
Ja het was toch Otto Frank?

En ik heb de film ook gezien, erg mooi
__________________
I lost a game of Russian Roulette...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 18:51
Freshh~
Avatar van Freshh~
Freshh~ is offline
ja maar zij noemde hem toch gewoon altijd pim?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 00:10
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
lizzyxxxie schreef op 06-05-2004 @ 14:10 :
hij heette toch echt otto..?
jaZeker
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 20:44
bignielz
bignielz is offline
Ik heb hem gezien al een jaar geleden
Vlak nadat ik in het anne frank huis ben geweest
Ik vond het een erg indrukwekende en oontroerende film
Ik vind ook wel dat het verhaal redelijk geloofwaardig overkomt

Een mindountje- Het had in het nederlands moeten wezen
maarja je kunt niet alles hebben
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 21:29
sn0w
Avatar van sn0w
sn0w is offline
ik heb hem ook gezien ja, hij was echt zó zielig.. dat ze dat die mensen aan doen, echt onmenselijk, maarja... ik vond wel dat ie erg lang duurde (3,5 uur)
__________________
Take a walk on the wild side
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 09:56
Gaea
Avatar van Gaea
Gaea is offline
Het hoort misschien niet echt in dit topic, maar gaat wel over hetzelfde onderwerp. Elke woensdagavond op Nederland 1 rond 20 over 11 is er en documentaire over Hitlers Holocaust. Iemand die het gisteren heeft gezien? Ik vond het echt heel aangrijpend
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 11:49
Nuck
Nuck is offline
Ik wou m wel kijken, maar ik was eigenlijk helemaal niet in de stemming
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 13:02
~LiefEngeltje~
Avatar van ~LiefEngeltje~
~LiefEngeltje~ is offline
Citaat:
Ik heb hem opgenomen.. maar niet eraan gedacht dat het een 3 uur videoband was, want normaal heb ik altijd 4 uur.
ik precies hetzelfde,zaten ze in dat kamp sprong de video uit klotezooi en had m zo graag afgekeken,vond wel mooie film ook het boek vindt ik interessant
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 13:30
LittleLucille
LittleLucille is offline
Ja, ik vond het ook een hele mooie film.. al is het beetje een treurige gebeurtenis..
__________________
Sometimes An Accident Is No Accident At All...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Filmtips!
Methuselah
41 03-07-2007 10:12
Psychologie Huilen
Verwijderd
83 25-05-2005 23:29
Films, TV & Radio Welke film heb je het laatst gezien, en wat vond je ervan?[deel 7]
lovetear
500 20-10-2004 16:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51.