Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2005, 16:01
PierdeRegenworm
Avatar van PierdeRegenworm
PierdeRegenworm is offline
Na aanleiding van mijn ervaring, vermoed ik dat vrouwen/meisjes gaan voor mannen met veel geld. Bijna alle mannen die redelijk in de was zitten, hebben toch wel een knappe meid aan de haak geslagen. Als actueel voorbeeld noem ik het huwelijk van Donald Trump met een fotomodel. En die Donald is 24 jaar ouder en hij is echt geen lekker ding . En zo zijn er talloze andere voorbeelden te vinden! Dus mijn vraag aan vooral de dames is: kijken jullie bij een jongen vooral naar hoe die is of naar factoren zoals geld en macht????
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-01-2005, 16:04
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Ligt eraan wat je wilt bereiken in het leven he. Als je wilt leven in luxe en met status en een beetje de hele dag bij de manicure en de kapper wilt zitten, dan moet je inderdaad iemand zoeken als Donald Trump. Hoef je alleen maar een beetje poeslief te doen en af en toe met je benen wijd (en misschien houdt ze wel echt van hem )

Als je gaat voor de normale dingen, dan kun je bij iedereen terecht komen lijkt me.

Ik ga voor dat laatste. Ik hoef niet zo nodig elke dag een cadeau en drie ringen met robijnen. Ik wil liefde en aandacht, aantrekkingskracht en gewoonweg een maatje. Geld zorgt voor geen van die vier dingen.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 16:04
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Die zullen er vast wel tussenzitten...

Andersom ook wel
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 16:04
Mariekje*
Mariekje* is offline
Geld is wel het laatste wat ik belangrijk vind, eigelijk.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 16:07
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Veel sociaal-psychologisch onderzoek wijst erop dat vrouwen idd gaan voor mannen met een hoge sociale status. In onze maatschappij betekent dat mannen met geld. Maar, dat verschilt natuurlijk per vrouw...

edit: hier moet natuurlijk wel bij gezegd worden dat ze niet letterlijk het bankrekeningsaldo als criterium nemen, maar je zou wel kunnen stellen dat succesvolle mannen bepaalde overeenkomsten vertonen die hen aantrekkelijk maakt voor vrouwen (naast het geld dan, natuurlijk)
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 16:19
PierdeRegenworm
Avatar van PierdeRegenworm
PierdeRegenworm is offline
Citaat:
martijn1985 schreef op 26-01-2005 @ 17:07 :
Veel sociaal-psychologisch onderzoek wijst erop dat vrouwen idd gaan voor mannen met een hoge sociale status. In onze maatschappij betekent dat mannen met geld. Maar, dat verschilt natuurlijk per vrouw...

weet jij ook het percentage toevallig?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 16:23
Spray rebel
Avatar van Spray rebel
Spray rebel is offline
Citaat:
PierdeRegenworm schreef op 26-01-2005 @ 17:19 :
weet jij ook het percentage toevallig?
Pier waarom moet bij jouw alles om vrouwen kopen gaan, of één uit Thailand halen, is er iets met je gezicht mis of kan je niet praten?! Ik snap het niet, je kan over niets anders praten
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 16:23
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Ja, vooral thaise meisjes.
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 16:25
Green Day
Avatar van Green Day
Green Day is offline
Vrouwen die voor mannen met veel geld gaan, vanwege het geld, zijn mijn inziens hoeren. Al doe ik daarmee misschien de echte hoeren te kort.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 16:26
PierdeRegenworm
Avatar van PierdeRegenworm
PierdeRegenworm is offline
Citaat:
Spray rebel schreef op 26-01-2005 @ 17:23 :
Pier waarom moet bij jouw alles om vrouwen kopen gaan, of één uit Thailand halen, is er iets met je gezicht mis of kan je niet praten?! Ik snap het niet, je kan over niets anders praten
Dit gaat niet over kopen van vrouwen, maar over vrouwen die op rijke mannen vallen.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Green Day schreef op 26-01-2005 @ 17:25 :
Vrouwen die voor mannen met veel geld gaan, vanwege het geld, zijn mijn inziens hoeren. Al doe ik daarmee misschien de echte hoeren te kort.
*herkent dat als begrotingstekort*
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 16:29
Spray rebel
Avatar van Spray rebel
Spray rebel is offline
Citaat:
PierdeRegenworm schreef op 26-01-2005 @ 17:26 :
Dit gaat niet over kopen van vrouwen, maar over vrouwen die op rijke mannen vallen.
mm ben jij rijk dan? en toch blijft je alsmaar op dezelfde soort onderwerpen terugvallen, maar goed






ontopic: ik denk dat normale vrouwen niet snel voor het geld alleen gaan, maar ook voor het uiterlijk en innerlijk van de man.. wel vinden vrouwen het denk ik mooi meegenomen.. Vrouwen die alleen voor het geld gaan hebben geen hartje en die ben je ook zo weer kwijt
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 16:29
Verwijderd
Citaat:
PierdeRegenworm schreef op 26-01-2005 @ 17:26 :
Dit gaat niet over kopen van vrouwen, maar over vrouwen die op rijke mannen vallen.
Je bedoelt: vrouwen die zich laten kopen?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 16:32
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Vallen mannen op vrouwen met een mooi uiterlijk?

Sociaal-psychologisch onderzoek wijst ook uit dat mannen het uiterlijk van een vrouw belangrijker vinden dan andersom.

Je hebt het zelf alleen maar over het uiterlijk van die vrouwen (knappe meid, model). De pot verwijt de ketel ?

Ik zou zelf eerder vallen op een succesvolle of ambitieuze man, maar dat betekent niet dat ik op zijn zak wil teren. Het is niet alleen het geld dat deze mannen aantrekkelijk maakt, maar met name hun instelling.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 16:36
Verwijderd
Ik denk dat ik (niet expres, maar toch) wel een minimum-eis stel. Ik hoef geen relatie met een dakloze.
Ik zal wel een jongen die iets wil bereiken, aantrekklelijker vinden dan een jongen die het allemaal niets kan schelen; niet omdat de eerste later meer kans heeft om rijk te worden, maar omdat ik vind dat je je best voor dingen hoort te doen.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 16:37
Mucky
Avatar van Mucky
Mucky is offline
Citaat:
Qamra schreef op 26-01-2005 @ 17:04 :

Als je gaat voor de normale dingen, dan kun je bij iedereen terecht komen lijkt me.

Ik hoef niet zo nodig elke dag een cadeau en drie ringen met robijnen. Ik wil liefde en aandacht, aantrekkingskracht en gewoonweg een maatje. Geld zorgt voor geen van die vier dingen.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 16:45
Custom
Avatar van Custom
Custom is offline
Tja, wat heet "geld hebben". Een goede baan als bijvoorbeeld adcovaat, of Donal Trump, nogal geen verschil
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 16:51
Landslide
Avatar van Landslide
Landslide is offline
Ik vind het genant om een jongen alles voor me te laten betalen.
__________________
You and me and the devil make three, don't need no other lovin' baby
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-01-2005, 16:52
Envy
Avatar van Envy
Envy is offline
Denk maar niet dat je kansmaakt bij welke vrouw dan ook hoor, wij willen alleen miljonairs.
__________________
your papa never told you about right and wrong
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 16:54
gekkie:D
Avatar van gekkie:D
gekkie:D is offline
Ik kijk absoluut niet naar geld en macht
__________________
Gek zijn is lang zo gek nog niet!!!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 16:59
Verwijderd
Natúúrlijk zijn er vrouwen die op mannen met veel geld vallen, lijkt me vreselijk logisch Maar dat zegt niet meteen dat vrouwen áltijd op mannen met geld vallen, of dat álle vrouwen op mannen met géld vallen.

Leer eens logisch denken
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 17:02
Lalala1111
Lalala1111 is offline
Nee, maar ik kan dat nog niet echt zeggen he

Ik val wel op jongens met een ietwat bekakte kleding of haarstijl, maar die hoeven niet perse rijk te zijn natuurlijk!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 17:07
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
die meiden noem je nou inhoudloos nee, ik val er niet, mijn vriend heeft immers ook niet veel geld!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 17:09
FayLa32
Avatar van FayLa32
FayLa32 is offline
Niet alléén maar op geld. Maar als ik hoor dat hij van een uitkering leeft ben ik toch iets minder enthousiast dan wanneer ik hoor/zie dat hij 't wel voor elkaar heeft.
Ik zou me daardoor verder niet laten beïnvloeden, het maakt hem niet aantrekkelijker dan wel niet aantrekkelijker.
__________________
Seeing as you are here, would you like to kick eddie in the bollocks?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 17:10
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
geld is toch wel het laatste wat me interesseert.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-01-2005, 17:40
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Nee..
Ik val eerder op mannen 'zonder' geld geloof ik
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 17:41
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 26-01-2005 @ 17:23 :
Ja, vooral thaise meisjes.
Juist.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 17:44
.Pure
.Pure is offline
Ik let er heus wel op, maar het is niet het eerste waar ik aan denk, zeker niet! En ze vallen niet op die mannen, maar op het geld.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 17:50
elledc
elledc is offline
Sommigen willen het blijkbaar niet toegeven, maar geld IS belangrijk. Hoe je het keert of draait, je hebt geld nodig om te leven. Alles kost geld. En uiteraard speelt dit een rol. Als ik een jongen tegenkom die ik erg graag mag en die als het ware mijn 'wederhelft' blijkt te zijn maar die financieel erg vaak blut is en niet veel geld op zak heeft dan knap ik daar zeker op af.
Kijk, ik wil nu geen rijkerd en ik wil ook niet elke week een duur cadeau, maar ik denk dat velen, zeer velen een relatie aangaan met iemand omwille van het geld.
Mijn wens voor dit jaar was trouwens dat ik hoopte geen financiele tekorten te hebben (= niet afhankelijk zijn van mijn ouders). Als je nog thuis woont bij je ouders dan denk je niet vaak aan geld maar eens ja er alleen voor staat en een eigen huis moet betalen en eten en zoveel meer, dan zal je inzien dat geld levensnoodzakelijk is. En dan droom je soms wel van een knappe rijkerd.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 18:49
Brasco
Avatar van Brasco
Brasco is offline
Ik kan die Pierre dus echt niet serieus nemen.. Altijd de meeste wazige onderwerpen enzo... Is dit écht allemaal serieus bedoelt ? Zoja.. Get a life
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 18:52
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
in die wereld van donald trump vallen de meisjes alleen voor het geld.. maar gwoon in het leven valt dit heus wel mee! en zoals hierboven GET A LIFE!!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 18:59
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Het gaat niet sec om het geld, maar ik ben van mening dat geld wel helpt. Het stelt je instaat om je daar geen zorgen over te maken en leuke dingen te doen (uit eten, uitgaan, vakantie, noem maar op). Bovendien helpt het bij het opbouwen van een toekomst, denk bijvoorbeeld aan samenwonen dat behoorlijk prijzig is. Of voor de iets oudere jongeren: kinderen.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 19:15
FayLa32
Avatar van FayLa32
FayLa32 is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 26-01-2005 @ 18:50 :
Sommigen willen het blijkbaar niet toegeven, maar geld IS belangrijk. Hoe je het keert of draait, je hebt geld nodig om te leven. Alles kost geld. En uiteraard speelt dit een rol. Als ik een jongen tegenkom die ik erg graag mag en die als het ware mijn 'wederhelft' blijkt te zijn maar die financieel erg vaak blut is en niet veel geld op zak heeft dan knap ik daar zeker op af.
Kijk, ik wil nu geen rijkerd en ik wil ook niet elke week een duur cadeau, maar ik denk dat velen, zeer velen een relatie aangaan met iemand omwille van het geld.
Mijn wens voor dit jaar was trouwens dat ik hoopte geen financiele tekorten te hebben (= niet afhankelijk zijn van mijn ouders). Als je nog thuis woont bij je ouders dan denk je niet vaak aan geld maar eens ja er alleen voor staat en een eigen huis moet betalen en eten en zoveel meer, dan zal je inzien dat geld levensnoodzakelijk is. En dan droom je soms wel van een knappe rijkerd.
Dan zorg je toch gewoon lekker voor je eigen geld
Je hebt geld nodig om te leven ja, maar niet zíjn geld...
__________________
Seeing as you are here, would you like to kick eddie in the bollocks?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 19:43
blupp
blupp is offline
Ja duh, natuurlijk heb je geld nodig in deze maatschappij.
En ik ga ook niet trouwen ofzo met een vrouw die helemaal niets wilt doen, ik ga gewoon voor het eerlijk verdelen.
Dat 'onderzoek' houdt er denk ik geen rekening mee dat sommige mensen niet denken 'HA lekker niets doen want hij/zij is rijk' maar dat ze denken dat ZIJ straks niet alles moeten doen om niet onder een brug je huwelijksnacht door te brengen.
En uhm worm, jezus zegt dit is echt belachelijk, het ene gare topic na het andere. En altijd komt het woord geld en vrouw/meid er in voor.
baka-san
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 19:47
Spray rebel
Avatar van Spray rebel
Spray rebel is offline
Citaat:
blupp schreef op 26-01-2005 @ 20:43 :

En uhm worm, jezus zegt dit is echt belachelijk, het ene gare topic na het andere. En altijd komt het woord geld en vrouw/meid er in voor.
baka-san

Toch blijf ik hem grappig vinden..


Maar Pier, je kan hier ook vertellen wat je mist.. Een leuke meid?! Ga toch eens lekker uit enz?! En die ene Thaise vriendin hoeft niet de enigste te zijn hoor, zeker in een multicultureel land als Nederland is er genoeg kleur en keus, en de meeste van deze mensen hier praten gewoon Nederlands en vragen je niet om geld, maar om liefde..
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Spray rebel schreef op 26-01-2005 @ 20:47 :
Toch blijf ik hem grappig vinden..


Maar Pier, je kan hier ook vertellen wat je mist.. Een leuke meid?! Ga toch eens lekker uit enz?! En die ene Thaise vriendin hoeft niet de enigste te zijn hoor, zeker in een multicultureel land als Nederland is er genoeg kleur en keus, en de meeste van deze mensen hier praten gewoon Nederlands en vragen je niet om geld, maar om liefde..
Maar Nederlandse meiden hadden een te grote mond en waren te veeleisend...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-01-2005, 19:55
Spray rebel
Avatar van Spray rebel
Spray rebel is offline
Citaat:
DetonatorDc schreef op 26-01-2005 @ 20:49 :
Maar Nederlandse meiden hadden een te grote mond en waren te veeleisend...
misschien net de grens over, België? daar spreken de vrouwen je al heel beleefd met u aan , en je geeft ze een doos pralines en meer willen ze niet..
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 20:08
blupp
blupp is offline
Hehe ik vind hem ook wel grappig, maar aan de andere kant heb ik wel medelijden met hem.


Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 20:09
Verwijderd
Ik weet ook niet of geld echt helpt. Het is volgens mij meer zo dat vrouwen (en iedereen eigenlijk) op interessante mensen vallen; iemand die iets te vertellen heeft.

Hoeveel vrouwen vallen er niet op kunstenaars of muzikanten die toch echt niet allemaal rijk zijn. Het is volgens mij vooral aantrekkelijk als iemand een passie ergens voor heeft.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 20:49
Verwijderd
als dat zo is, dan ben ik de eerste 2 jaar echt kansloos
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 21:13
Verwijderd
Citaat:
PierdeRegenworm schreef op 26-01-2005 @ 17:01 :
Na aanleiding van mijn ervaring, vermoed ik dat vrouwen/meisjes gaan voor mannen met veel geld.
jij zoekt ook de verkeerde meisjes uit
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 21:15
Shereentjuh
Avatar van Shereentjuh
Shereentjuh is offline
ik val op de jongen... niet op het geld... tuurlijk, als diegene geld heeft is dat mooi, maar het moet echt niet hoor...

ik zie geen verschil tussen een jongen die geen geld heeft en een jongen die een bankrekening heeft waar je u tegen zegt...
__________________
*wat heb je aan een goed gebit als er niets te lachen valt*
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Shereentjuh schreef op 26-01-2005 @ 22:15 :
ik val op de jongen... niet op het geld... tuurlijk, als diegene geld heeft is dat mooi, maar het moet echt niet hoor...

ik zie geen verschil tussen een jongen die geen geld heeft en een jongen die een bankrekening heeft waar je u tegen zegt...
Ik wel. Ik zie een die constant kribbig is omdat hij zich zorgen maakt over geld en een die zich daar geen zorgen over hoeft te maken. Het doet niets af aan het karakter maar wel aan het humeur en de gesteldheid van de persoon. Dat kan spanningen veroorzaken.
Het is ook een kwestie van instelling. Iemand die de rest van zijn leven in de bijstand wil zitten, kan optiefen. Als degene (evt met hulp) in zijn levensonderhoud kan voorzien, zie ik geen probleem.

In het geval van van regenworm is hij natuurlijk de grote rijke westerling met veel poen. Maak je geen zorgen regenworm. Mijn oma in Kaapverdie denkt ook dat wij een hele grote geldboom in de tuin hebben staan.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 22:45
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Ik val niet op geld.
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 23:53
Verwijderd
Mannen met macht trekken aan, da's een bekend feit. Misschien nu nog niet zo, maar als jullie straks 40 zijn en nog ouwe vrijsters dan trekken kerels met geld ineens wel enorm.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 00:04
Flærynn
Avatar van Flærynn
Flærynn is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 26-01-2005 @ 18:40 :
Nee..
Ik val eerder op mannen 'zonder' geld geloof ik
__________________
-vul zelf maar in-
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 06:24
Verwijderd
Citaat:
Jadis schreef op 26-01-2005 @ 23:10 :
Ik wel. Ik zie een die constant kribbig is omdat hij zich zorgen maakt over geld en een die zich daar geen zorgen over hoeft te maken. Het doet niets af aan het karakter maar wel aan het humeur en de gesteldheid van de persoon. Dat kan spanningen veroorzaken.
Niet noodzakelijk. Ik heb een constant tekort aan geld, maar dat heeft niet echt effect op mijn humeur.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 09:23
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
natuurlijk letten vrouwen op status (dat is niet precies hetzelfde als geld) en ambitie, twee dingen die de meeste mannen met geld wel hebben. Mannen letten andersom ook op uiterlijk en instelling, en da's logisch. Dat wil niet zeggen dat een arme sloeber kansloos is, maar iemand met een eigen zaak of een erg goede baan trekt nou eenmaal meer (want zekerheid en waarschijnlijk heeft de man een duidelijke passie) dan een arme zwerver die de laatste druppels bier uit weggegooide flesjes bij de aldi drinkt.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 09:44
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
dit is echt de iedeale topic om weer offtopic te gaan chatten, maar ik heb net een waarschuwing op zak dus hou me maar in

Ontopic:

er bestaan vrouwen die op geld vallen en er bestaan mannen die alleen maar op super geile vrouwen vallen.

ik denk toch wel dat de meerderheid daar niet toe behoort.

Wel is het iets natuurlijks dat vrouwen graag sex willen met een man die hun goede(gezonde kinderen geeft) maar graag willen samen wonen met een man die hun goed verzorgt, dat heeft niets met de maatschapij te maken, maar met het feit dat elk dier op deze wereld er alles aan zal doen(of bijna alles) om te overleven.

en pier, als je bent uitgekeken op die hentai van vorige keer moet je maar een schreeuw geven, dan posten we wel wat nieuwe
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 09:44
elledc
elledc is offline
Citaat:
FayLa32 schreef op 26-01-2005 @ 20:15 :
Dan zorg je toch gewoon lekker voor je eigen geld
Je hebt geld nodig om te leven ja, maar niet zíjn geld...
Dat weet ik ook wel, ik leef niet ten koste van hoor. Ik verdien mijn eigen geld wel. Wat ik bedoel is dat het belangrijk is dat we beiden geld verdienen, en dat ik niet altijd moet betalen of moet bijspringen in nood.
Als je allebei een aardig centje verdient dan is dit prima.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Lang wie 't kolt en tjuster, maar nou vindt het jocht sien waai, inne neie saai #1955
Fitematrulle
500 16-02-2017 10:04
Liefde & Relatie ben ik nou een loser? of niet :S
Just Jer
47 18-08-2009 20:50
Liefde & Relatie Niet leuk genoeg..
Dice94
37 23-12-2008 17:17
Verhalen & Gedichten Een nacht met Cleo
Verwijderd
1 28-12-2005 11:50
Verhalen & Gedichten Column over Vrouwen
Shitonya
10 26-03-2004 20:33
Verhalen & Gedichten op zoek naar onderwerpen!
Snippie
14 08-01-2003 17:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:09.