Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2002, 18:49
framboosje
Avatar van framboosje
framboosje is offline
ja, daar zit ik dus wel erg mee...
het afgelopen jaar heb ik veel problemen gehad (zowel thuis, op school als bij mezelf en met vriendinnen)... en ze zijn nog steeds niet opgelost nu is het zo, dat ik in het begin, toen ik de problemen eigenlijk begon te herkennen, dat ik heel erg veel weende... soms een hele nacht lang en ook op school zat ik vaak te wenen in de toiletten. op een bepaald moment is dat dan vermindert en iets later zelf helemaal gestopt. soms wil ik nu echt wenen, gewoon omdat het oplucht en zo, maar het lukt me niet. ik laat hoogstens ene paar traantjes rollen, maar daarna houd het op. toch zou het me deugd doen, moest ik alles eens kunnen uitwenen. alleen lukt me dat dus niet.

herkent iemand dit, of weet iemand hoe het komt en hoe ik het zou kunnen veranderen, zodat ik weer kan wenen??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-08-2002, 19:05
Iemand2000
Avatar van Iemand2000
Iemand2000 is offline
Praat erover, dat lucht ook op en als je dan al je verdriet weer voor je kunt zien kan je ook weer wenen en dan ook hopelijk voor de laatste keer over gedane zaken.

Ik begrijp zeer goed dat het oplucht en herinner me nu inderdaad dat ik het gevoel na een goede huilbui heel fijn vind, je voelt je gewoon opgelucht en een stuk lichter. Maar er zijn betere manieren om je opgelucht te voelen, namelijk door het voorelkaar te krijgen je problemen ook daadwerkelijk op te lossen, dan krijg je ook meteen tijd om aan leukere dingen te denken dan aan je problemen of de opluchting van wenen te verlangen.
__________________
Soms gaat er weleens wat mis. Zoals de grap in deze sig. ha ha ...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 19:57
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
Ik herken het... maar kan je geen raad geven.... heb het nooit gekunt trouwens...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 20:30
shy girl
shy girl is offline
Herken het ook wel..tis vervelend..maar misschien helpt het als je droevigemuziek aanzet?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 21:03
Tio
Avatar van Tio
Tio is offline
Het kan vanzelf weer komen. Ik kon 't de afgelopen 3 jaar ook niet, maar de laatste tijd juist weer wel.
__________________
Elke dag kaas is ook niet alles
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 19:00
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
Ook ik herken t... Heb de laatste 2 jaar veel meegemaakt: familie, vrienden, school... In t begin huilde ik totaal niet, later werd k heel stil, toen kwam alles eruit, en nou ben k weer stil en teruggetrokken... Kortom, ik zit op dit moment vol met verdriet, en er komt nix uit. Het voelt zo verdomd rot, maar wat kun je eraan doen??? Veel mensen hebben dit, herkennen dit... Dat weet ik zeker. Maar ja, wat doen we eraan??? Praten lukt ook niet hoor...
__________________
We'll meet again... Love you
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 19:26
Iemand2000
Avatar van Iemand2000
Iemand2000 is offline
Citaat:
Miss Helena schreef:
Praten lukt ook niet hoor...
Hoe moet je anders een oplossing vinden als je denkt dat je een probleem hebt? Je kan niet zomaar in de wilde weg impulsief bezig zijn want dan krijg je misschien alleen maar meer problemen. Pas als je alles goed hebt uitgepraat en overwogen hebt wat de juiste oplossing is kan je echt het probleem aanpakken.
__________________
Soms gaat er weleens wat mis. Zoals de grap in deze sig. ha ha ...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2002, 20:04
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Ik had ook eens een paar sessies gehad waarin ik op een matras moest meppen met boxhandschoenen en in een kussen schreeuwen. Dit alles luchtte wel op.

REIE
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 00:34
Gael
Gael is offline
Citaat:
Ik had ook eens een paar sessies gehad waarin ik op een matras moest meppen met boxhandschoenen en in een kussen schreeuwen. Dit alles luchtte wel op.
Ehm.... echt!?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken spiektips en smoesjes! handig
Couscousje
4 30-10-2017 06:59
Psychologie Om welk deel van je persoonlijkheid heb jij een mooie grote bakstenen muur gebouwd?
Simplicity
51 06-06-2007 00:09
Software & Hardware [Software] ik zoek een bepaalde tool
Tom Violence
29 05-06-2005 22:59
Liefde & Relatie Ik begrijp het gewoon niet..
U*NiQ
6 23-04-2005 14:25
De Kantine smoesjes en spiektips! erg handig!
Couscousje
36 08-09-2003 18:22
Psychologie proberen te voelen hoe iemand anders zich voelt?!
framboosje
4 06-02-2003 17:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:57.