Oud 27-02-2009, 18:24
Matthijss
Matthijss is offline
Heey mensen,

ik ben examenleerling vwo economie & maatschappij en doe binnenkort examen. Volgend jaar ga ik economie studeren aan de erasmus universiteit rotterdam en wil hiervoor (en stiekem ook voor de lol) mijn wiskunde wat opkrikken. Ik heb het vak wiskunde A1,2 en sta hier erg goed voor (kleine 9), maar mis waarschijnlijk simpelweg het 'wiskunde b-inzicht' die me volgend jaar wel erg goed van pas zou kunnen komen.

Daarom wil ik de wiskunde b-boeken in huis hebben om thuis door te kunnen nemen. Ik zit net één jaar voor de vernieuwde tweede fase, dus heb weinig idee van hoe die ingericht is. Wel weet ik dat er voor wiskunde b1 nu wiskunde B in de plaats is gekomen. Daar wil ik graag de boeken van. Op internet vind ik echter alleen het wiskunde b-boek van vwo 4. Klopt deze informatie niet of is de rest domweg nog niet uitgegeven (aangezien nieuw vak)?

Hoop dat jullie mij verder kunnen helpen!

groeten,
matthijs
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-02-2009, 21:08
xsabientjuh
xsabientjuh is offline
Ik zit in 5 VWO en doe wiskunde B,aangezien ik les krijg uit de boeken van Getal en Ruimte Wiskunde B deel 2 en 3 lijkt het me logisch dat ze uit zijn...tenzij je een andere methode bedoelt
Met citaat reageren
Oud 28-02-2009, 11:38
Matthijss
Matthijss is offline
Die bedoel ik wel. Het gaat me echter vooral om de isbn-nummers van beide boeken, zou je me die misschien willen doorgeven?
Met citaat reageren
Oud 02-03-2009, 18:03
HarrydeYaeger
Deel 2 wordt ook al in 4VWO voor een gedeelte besproken en diens ISBN is 978-90-11-09892-3.
Deel 3 heb ik niet, en als je deel 1 wilt weten moet je het even zeggen want die heb ik momenteel niet bij de hand.

Ik raad je overigens aan ook meteen een antwoordenboek te kopen, als je de oefeningen niet maakt of ze niet na kunt kijken zal het onder de knie krijgen van de stof stukken moeilijker zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2009, 16:28
*L*
Je kunt beter een uitwerkingenboek aanschaffen aangezien een antwoordenboek niks uitlegd/verduidelijkt.

*L*
Met citaat reageren
Oud 09-03-2009, 16:30
*L*
uitlegt, met een t sorry.

*L*
Met citaat reageren
Oud 09-03-2009, 18:32
Pmeisje
de uitwerkingen staan op

http://home.hccnet.nl/t.amerongen/Ui...ofdstukken.htm
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken VMBO-TL naar HAVO = HELP!
Sjonsjaak
34 19-08-2011 18:06
Algemene schoolzaken Nutteloze (delen van) vakken afschaffen!
Verwijderd
28 11-09-2002 15:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:23.