Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-03-2011, 07:49
Verwijderd
Panopticon naamzoek

Post hier allemaal de tekst uit je voorsteltopic in een spoiler,
is misschien wel lachen om te zien, hoe dat wij toen allemaal waren in vergelijking met nu

TS begint:
Spoiler


Ben benieuwd naar die van jullie!!

Ennuuuh niet stiekem zinnetjes weg laten he
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-03-2011, 10:52
Verwijderd
Welkom & Voorstellen bestaat nog niet zo lang dus ik denk dat de meeste mensen hier niet zo'n topic hebben gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 11:06
Verwijderd
Ik heb er serieus geen gemaakt, ben gewoon gaan meeposten.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 11:11
Verwijderd
Toen ik begon met forumen bestond Welkom & Voorstellen nog niet.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 11:55
Verwijderd
Citaat:
Toen ik begon met forumen bestond Welkom & Voorstellen nog niet.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 12:25
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik heb er serieus geen gemaakt, ben gewoon gaan meeposten.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 12:27
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Toen ik begon met forumen bestond Welkom & Voorstellen nog niet.
en als ik het wel had, dan kun je net zo goed daar gaan kijken in plaats van het hier te plaatsen
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 12:31
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Ook geen gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Ook geen gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 15:00
Verwijderd
Ik heb geen voorsteltopic gehad, maar wil wel even mijn eerste post showen, die op D&A terecht kwam:
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 15:09
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Zit hier ook al te lang voor een voorsteltopic. Wil ook wel m'n oudste post showen, maar weet niet hoe je die kunt vinden
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Ik heb geen voorsteltopic gehad, maar wil wel even mijn eerste post showen, die op D&A terecht kwam:
Spoiler
hoe oud was je toen sarah?
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 15:40
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Ik kan mijn oudste bericht niet vinden. Het was sowieso op een ander account, en die heeft bijna 4000 posts (ernstig wel om daar eea van terug te zien). Ik kan maar max 500 posts terugvinden met de zoekfunctie. Het zal wel een post in Nieuws en Achtergronden zijn geweest, goh wat kunnen interesses veranderen

*edit: ah het kan wel => bij zoeken - geavanceerd zoeken - dan je gebruikersnaam intypen rechtsboven - en tot slot "sorteer resultaten op Datum laatste bericht, in oplopende volgorde".

Laatst gewijzigd op 09-03-2011 om 15:51.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 16:16
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Oh, ik ben nog niet zo lang hier dus ik heb er wel één.

Spoiler


En nu ben ik 16 en zit ik in 5 vwo. wowowow. Dat was trouwens ook mijn eerste bericht.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Zit hier ook al te lang voor een voorsteltopic. Wil ook wel m'n oudste post showen, maar weet niet hoe je die kunt vinden
zoeken -> geavanceerd zoeken. Bij zoeken op gebruikersnaam je eigen nickname. Sorteer resultaten op datum laatste bericht in oplopende volgorde. Toon berichten.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 17:01
Verwijderd
Citaat:
hoe oud was je toen sarah?
Zestien!
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 17:44
Verwijderd
Hahah god

Mijn eerste waren op DoP en Art, niet heel boeiend. Maar dit:

BREEZAH ALERT
Spoiler


Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 17:53
Verwijderd
Citaat:
Toen ik begon met forumen bestond Welkom & Voorstellen nog niet. Geloof ik tenminste
en edit:
Dit is mijn eerste post:

Queasy schreef op 09-09-2006 @ 16:44 :
7-9 x p/w ik douche zobiezo elke dag, en als ik me zweeterig voel of ik heb al een keer gedoucht maar 's avonds nog weer gesport douche ik 2 x p/d ..

Jezus. Ik gebruikte vroeger geen breezah taal maar eeuh dit is ook niet wat
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-03-2011, 17:53
Verwijderd
Het duurde ook gewoon 8 maanden voor ik normaal ging typen
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 18:44
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Mijn eerste post: hier
Volgens mij is dat niet mijn eerste post Nou ja, het is wel vermakelijk. Ik was wel trots op het feit dat ik zoveel at he?

Oh ja, het valt idd wel mee met m'n taalgebruik. Wel gebruik ik veel 'ofzow' en ik begin elk topic met 'heej mensjes'
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Mijn eerste post: hier
Volgens mij is dat niet mijn eerste post Nou ja, het is wel vermakelijk. Ik was wel trots op het feit dat ik zoveel at he?

Oh ja, het valt idd wel mee met m'n taalgebruik. Wel gebruik ik veel 'ofzow' en ik begin elk topic met 'heej mensjes'
heel trots ja
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 18:51
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
mijn eerste post . Anyway, die ik kon vinden.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 18:52
Verwijderd
Citaat:
mijn eerste post . Anyway, die ik kon vinden.
Toen vond je het al niet bijster gezellig
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 18:53
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Toen vond je het al niet bijster gezellig


http://forum.scholieren.com/showthre...968#post449968 ook een goeie
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 18:55
Verwijderd
Ik zie ook een soort van 18 jarige bozige, nog een beetje napuberende carn voor me
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-03-2011, 18:57
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
oei, als ik zo wat oude posts lees had ik een behoorlijk Dobermann/Kazet uitstraling qua superioriteit. Dat heb ik natuurlijk nog steeds, maar nu verberg ik het wat beter
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 18:58
Verwijderd
Ik was in de veronderstelling dat ik nooit heb afgekeken maar deze post zegt iets anders;

"ja kijk regelmatug af of heb spiekbriefjes...vooral bij onregelmatuge werkwoorden frans...dat wijf blijft er maar so's over geven humpf...ben k veels te chaotisch voor!!inbouwen op GR doek met natuurkunde en wiskunde en economie
egg iets grappugs hebk nie te vertellen nah jah.. bij muziek hadden we n proefwerk over kweet nie wat eigeluk...moesje luisteren in elk geval..maar goed konk dus helemaalnie k maar overschrijven van mijn buurman (huib I love u!) ghehe maar jah...bleek dat r n links en rechts versie was...humpf...een 1 dus...maar verder gaat t altijd goed eigeluk! let nu alleen heeeeeel goed op of er verschillende versies zijN!"



Wat was ik VRESELIJK op mijn 15e D
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 19:00
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Jezus sann wat was jij erg
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 19:03
Verwijderd
Ik weet het! Hahahaha wat vreselijk om dit terug te lezen De breezah verhaaltjes in mijn oude agenda vond ik altijd wel cool (coewl ) maar dat ik ook hier zo postte. OMG.

Ik gebruikte trouwens ook op totaal niet logische moment enzo
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 19:03
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Haha.

Ik ging trouwens kijken of ik één van mijn echt eerste forumposts kon vinden, dus niet van hier, maar van mijn allereerst wat-zijn-we-nog-jong forum. Toen was ik twaalf en typte ik ook een beetje breezer. Niet héél erg, maar hoofdletters waren not done en 'niej' was veel cooler dan 'niet'. En dat soort dingen. En ik was natuurlijk nog een stuk naïever (alsof ik mezelf zoals ik nu ben ook niet naïef ga vinden over een x aantal jaar, maar goed) - alleen kan ik die posts niet meer vinden want ze zijn weg. Dus.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 19:05
Verwijderd
Ik denk dat ik stopte met breezah toen ik op onzin ging posten trouwens. Jammer dat dat gepruned is want ik ben erg benieuwd of ik er toen op gewezen ben dat ik normaal moest doen enzo
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 19:05
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ik weet het! Hahahaha wat vreselijk om dit terug te lezen De breezah verhaaltjes in mijn oude agenda vond ik altijd wel cool (coewl ) maar dat ik ook hier zo postte. OMG.

Ik gebruikte trouwens ook op totaal niet logische moment enzo
Wij schreven altijd 'kewl'

Die rolleyes gebruiken heel veel mensen verkeerd!
Ik type tegenwoordig trouwens vaak 'heul' voor de grap, ben benieuwd of ik dat later ook heul stom vind
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Wij schreven altijd 'kewl'

Die rolleyes gebruiken heel veel mensen verkeerd!
Ik type tegenwoordig trouwens vaak 'heul' voor de grap, ben benieuwd of ik dat later ook heul stom vind
kewl deden wij ook ja Ik zeg nu ook veel heul. En "beter doe je zus ofzo". Misschien vind ik dat over 9 jaar ook wel extreem storend.

Ai, over 9 jaar, dan moet ik hier toch echt wel een keer weg zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 19:09
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
beter doe je [vul in] is echt Surinaams, daar ben ik mee opgegroeid

Over 9 jaar ben je hier helemaal niet weg, dan hebben de bejaarden gewoon het forum helemaal overgenomen
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 19:13
Verwijderd
Ik dronk zoete witte wijn en Malibu. /nuffsaid.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 19:14
Verwijderd
Ik ben nooit echt breezer geweest geloof ik. Maar toen ik hier kwam was ik 'al' 17.

Ik heb een groot aantal -zeikposts, maar dat heeft niet echt met de leeftijd te maken, die maak ik nu nog steeds
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-03-2011, 19:14
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik kan niet zo heel veel posts meer terugvinden, maar ik was ofwel erg depressief (boehoe wat is mijn leven toch kut!) ofwel overenthousiast ('O M G, band/artiest x is echt fakking koel. Ik heb daar alles van en y is echt zooooo kjoet!!! omgomgomg!')

Gelukkig kon ik verder wel gewoon schrijven, dus behalve van die dingen als 'kjoet' en 'x roels!' stond er geen altoow en/of breezah taal tussen ofzo.

Oh ja, en ik werd behoorlijk gebasht door de kutten op Lifestyle, wat me ooit een bijna-zenuwinzinking heeft opgeleverd. Emotionele stabiliteit de gexteuh!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 19:15
Verwijderd
Ik zit hier sinds augustus 2004 en heb nooit zo'n topic gemaakt, maar ben meteen begonnen met constructief meeposten.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 19:22
Verwijderd
Mijn eerste topic:
http://forum.scholieren.com/showthre...323&highlight=

Waar ik gelijk al mijn eventuele scenepoints mee inlever.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 19:35
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dit was het eerste topic wat ik opende:

http://forum.scholieren.com/showthre...230&highlight=

Nou zeg, wat een succes.

En topic 2 was over 'Dikke meiden', maar die is nog stommer.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 21:22
Verwijderd
Haha, in mijn eerste reacties op topics begon ik ook altijd met 'hoi[nickname ts]' en dan tekst en aan het eind vaak Greetzzzzz of x ofzo
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 21:29
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Mijn eerste post (10 jaar terug )
Citaat:
Mocht je Canal+ hebben: daar wordt de film (sophies world) op dit moment uitgezonden (paar keer per week ongeveer) of anders kijken of je iemand kent die canal+ heeft zodat je hem op kan nemen... denk dat het een stuk makkelijker is als je de film gezien hebt.
Suc6!!!!!!!!
Braaf
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 21:50
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Mijn oudste post die ik kan vinden gaat over een computerprobleem is niet bijster interessant. Ik postte in het begin veel op N&A, en dit is mijn eerste "echte" post (onder de prachtige nickname Martino87). Het gaat over Mark Rutte, die toen als staatssecretaris van onderwijs iets met studievertraging en hoger collegegeld wilde doen, nu ook weer actueel. Het bleek dat hij zelf vier jaar vertraging had opgelopen tijdens zijn studie en ik vond het volgende:

Citaat:
Dat toont maar aan hoe hypocriet hij is, want hij zegt zelf dat je je studietijd ook werkelijk aan je studie moet besteden, en niet aan het studentenleven of werken. Het feit dat hij dat zelf niet deed, maakt hem (weer) geheel ongeloofwaardig.
Hij had zijn tijd op de universiteit puur aan zijn studie moeten besteden, zoals hij dat ons ook voorschrijft.
Nog steeds mee eens.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 22:30
Verwijderd
Ik durf mijn intropost op D&A niet te tonen
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 22:32
Verwijderd
Hoe zoek je op al je posts
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 22:32
Verwijderd
Citaat:

*edit: ah het kan wel => bij zoeken - geavanceerd zoeken - dan je gebruikersnaam intypen rechtsboven - en tot slot "sorteer resultaten op Datum laatste bericht, in oplopende volgorde".
Zo vind je iig je eerste 500 posts
Met citaat reageren
Oud 09-03-2011, 22:34
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...99#post7273399 deze is de eerste
Met citaat reageren
Oud 10-03-2011, 00:55
Verwijderd


Mijn eerste post. Notice hoe ik daar nog van mening was dat IRC-stylo typen dé manier was om op een forum te communiceren, evenals het schrijnende gebrek aan interpunctie en correcte spelling Maar wel dikke nerdpunten natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2011, 05:09
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Mijn eerste post is van 7 jaar geleden...
Ik zit hier alweer veeeeel te lang. En nee ik ga ze niet posten want het is te beschamend, ik was zo'n heerlijk typische 15/16-jarige boze alto
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Met citaat reageren
Oud 10-03-2011, 07:26
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Me ID, als ik de deur uitga
Jezelf rologen. Guttegut.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Hoe ben je op het forum terecht gekomen?
Missy
74 04-10-2010 20:42
De Kantine Stelling: De forumbazen zijn bang de macht te verliezen en bannen daarom
Mea Culpa
110 05-04-2004 21:15
Beleidszaken DK Voorsteltopic
Sky Jewel
6 04-01-2004 11:05
De Kantine Newbies ! Stel je eerst even voor !
Skyguy
34 04-01-2004 01:17
Beleidszaken voorsteltopic?
*sunrise1986*
11 31-10-2003 20:14
Films, TV & Radio Buffy/Angel nr heel-veel :p
Verwijderd
501 17-03-2003 15:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:02.