Oud 20-10-2003, 20:44
mizz-unknown
mizz-unknown is offline
Kweet niej cker of dit hier wel hoort... Maar dat merk ik van zelf wel he...

Mja het is als volgt: Afgelope zaterdag ben k met een vriendin van me bij haar uitgeweest. Ik heb daar een jongen leren kennen.. had even met hem gepraat en hij leek me wel oke. Nou op een begeven moment had k het warm dus k ging even naar buiten. Hij kwam ook naar buiten en vroeg of k mee ging een klein stukje lopen. Ik vond het wel best en we liepen weg... Maa we kwamen in een donker pas terecht en kwou weg... maa hij douwde me tegen een muur aan en deed me rok naa benede... Daar heeft ie vervolgens overal aangezete over me hele lichaam .. Tot ie vervolgens zijn eigen broek uitdeed... En khem moest pijpen... Maa op da moment hoorde we iets zodat hij was afgeleid en ik weg kon rennen... Terug naar de andere.. Nou egt ik ben de hele aaf in paniek geweest en heb de hele aaf op de wc's daaro lopen huilen. En de dag erna alleen maa op me bed gelegen en me lopen afvragen hoe ik het me vriend moest vertellen... (want ja die had ik ook nog) Nou hij is meteen gekomen toen hij het hoorde en is bij me geweest... Alleen de dag erna heb k er verder niej meer over gepraat en nu ik wat afleiding heb... lijkt het alsof ik er niet meer mee zit... Alleen s'avonds kan ik niet in slaap komen loop k er alleen maa over te piekeren.,, Maar ik weet nu niet meer wat ik moet doen... Me vriend heeft het er niet meer over en die doet alsof er niks gebeurd is maar tog voel ik me der wel rot over. Maar wat moet ik doen.... Ik weet het nu even niet ik voel me af en toe echt zo aansteller...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-10-2003, 20:50
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
ten eerste kom je een stuk serieuzer over als je gewoon nederlands typt..
ten tweede komt het sowieso een beetje verzonnen over...

maar: waarom heb je hem niet gewoon in zijn ballen getrapt toen hij zijn broek uitdeed... je zegt gewoon dat je daar liep en dat hij aan je zat..: gillen? slaan?
werd je bedreigt met iets bedoel ik?
__________________
hoi, ik ben een signature
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 20:53
nl2suzy
Avatar van nl2suzy
nl2suzy is offline
Het lijkt mij ook nogal een sterk verhaal...
Ik bedoel als hij op het zelfde "feestje" was.. uhh dan had ik daar als het echt gebeurd was toch mijn vriendin in vertrouwen genomen of iets dergelijks..
__________________
Wat doe je als de enige persoon die je kan laten stoppen met huilen de persoon is die je heeft laten huilen?
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 20:56
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Waarom ging je überhaupt met em mee terwijl je een vriendje hebt?
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 21:00
mizz-unknown
mizz-unknown is offline
Okeej nou serieus wordt ik niet eens genomen. Het was in een cafe. En me vriendin kende die jongen en zij zei dat hij wel aardig was en ik ging er niet van uit dat er wat fout zou gaan!! Ik heb een vriend ja maar dat wist hij en we waren gewoon over van alles samen aan het praten. Dus dit had ik niet kunnen verwachten oke?!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 21:24
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
heb je aangifte gedaan van aanranding?

Overigens neem 'k je wel serieus. En vind die jongen een enorme schoft.
Hij blijft fout, niet jij.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 21:54
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Als ik zo je post lees zit je er wel mee. Je zegt dat je het niet fijn vind dat je vriend er niet over begint. Misschien moeten jullie toch maar eens een goed gesprek houden.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 20-10-2003, 22:05
mizz-unknown
mizz-unknown is offline
Ik ben de hele dag al niet mezelf ik reageer alleen maar op iedereen af... En ik ben vanmiddag bij me vriend geweest nou hij begon er niet eens meer over blijkbaar vond hij gistere genoeg dat we er over hebben gepraat. Maar ik ben de hele dag al zo down zo heb ik me echt nog nooit gevoeld dus ik neem aan dat het toch aan zaterdag allemaal ligt ja. En ik denk dat ik het er wel over wil hebbe ja maar hij blijkbaar niet en ik zou ook niet weten wat ik er nog over tegen hem kan zeggen.... Maar toch heb ik nu een gevoel van boosheid tegenover hem... En is dat dan wel weer eerlijk tegenover hem...?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 15:42
Ien
Ien is offline
Wat zal jij je rot voelen meissiej!


Probeer er alsjeblieft wel met iemand over te praten... das egt belangrijk..

sterkte!!
Met citaat reageren
Oud 24-10-2003, 15:59
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Ienje schreef op 24-10-2003 @ 16:42:
Wat zal jij je rot voelen meissiej!


Probeer er alsjeblieft wel met iemand over te praten... das egt belangrijk...

sterkte!!
edit; als het echt niet gaat, moet je proff hulp zoeken, das nog belangrijker, soms kan je niet alles alleen...
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 15:53
Outrageous
Avatar van Outrageous
Outrageous is offline
Wat een walgelijke klootzak, hoe durft hij. Ik begrijp dat je het er moeilijke mee hebt. Jij hebt volgens mij duidelijk laten weten dat je er geen zin in had, je wilde ook weg. Hierna heeft hij jou gedwongen, je kunt dus gewoon spreken over aanranding. Ik snap dan ook niet dat er mensen zijn die er zo makkelijk op reageren dat je het verzonnen hebt en dat het een ongeloofwaardig verhaal is. Maar goed, die reactie's moet je maar gewoon vergeten. Het gaat nu even om jou. Denk goed na over wat je wilt ondernemen. Misschien wil je wel aangifte doen. En bovendien is het verstandig om een soa test te doen als je hem hebt gepijpt zonder condoom. Ook met je vriend kun je het erover hebben, dat jij het er misschien wel vaker over wilt hebben. Juist in deze situatie is het belangrijk dat je iemand hebt waarmee je erover kunt praten, wanneer dan ook. Ik wens je veel sterkte.
__________________
It just won't do, without you..

Laatst gewijzigd op 02-11-2003 om 15:56.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 16:03
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Outrageous schreef op 02-11-2003 @ 16:53:
Ik snap dan ook niet dat er mensen zijn die er zo makkelijk op reageren dat je het verzonnen hebt en dat het een ongeloofwaardig verhaal is.
Ik snap ook niet dat mensen zeggen "wat een eikel" etc etc...beetje zonde van de serverruimte en bandbreedte voor iets wat zo voor de hand ligt

en iets meer ontopic:

Big brother: Je denkt toch niet dat je op zo'n moment ff rustig gaat analyserne wat je moet doen en dan hem in zijn noten trappen.

en ik snap niet dat je vriend het zomaar laat gebeuren, ik denk dat gemiddeld vent tandjes gaat tuffen.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 16:09
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Even over je vriend: Ik denk dat hij het er niet over heeft, omdat het jou zo'n pijn heeft gedaan. Hij weet waarschijnlijk niet of jij er over wilt praten.

Verder... Sterkte! *hug*

Eendje
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 17:36
Outrageous
Avatar van Outrageous
Outrageous is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 02-11-2003 @ 17:03:
Ik snap ook niet dat mensen zeggen "wat een eikel" etc etc...beetje zonde van de serverruimte en bandbreedte voor iets wat zo voor de hand ligt

Voel je je een beetje beledigd? Ik vind het juist logisch om nog eens te benadrukken dat het een eikel is, er zijn namelijk veel meisjes die het idee hebben dat het aan hen ligt. Voor hen is het dus helemaal niet zo vanzelfsprekend. Misschien kun je daarover volgende keer wat beter nadenken voordat je meteen van dit soort posts plaats . Beetje zonde van de serverruimte en bandbreedte
__________________
It just won't do, without you..
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 17:43
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Outrageous schreef op 02-11-2003 @ 18:36:
Voel je je een beetje beledigd?
eh?
a) hoe kom je er uberhaupt op?
b) beledigd door een opmerking op internet door een onbekende

Citaat:
Ik vind het juist logisch om nog eens te benadrukken dat het een eikel is, er zijn namelijk veel meisjes die het idee hebben dat het aan hen ligt. Voor hen is het dus helemaal niet zo vanzelfsprekend. Misschien kun je daarover volgende keer wat beter nadenken voordat je meteen van dit soort posts plaats . Beetje zonde van de serverruimte en bandbreedte
Het wordt al vaak genoeg gezegd dat het die anderen zijn schuld is. Daarbij helpt het geen konthaar om het te zeggen, want geloven doen ze je dan toch niet...

Dus zonde van serverruimte en bandbreedte ja . ff iedereen laten zeggen wat voor een eikel het is...errug nuttig.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 17:54
Poesket
Poesket is offline
Citaat:
Big Brother schreef op 20-10-2003 @ 21:50:
ten eerste kom je een stuk serieuzer over als je gewoon nederlands typt..
ten tweede komt het sowieso een beetje verzonnen over...

maar: waarom heb je hem niet gewoon in zijn ballen getrapt toen hij zijn broek uitdeed... je zegt gewoon dat je daar liep en dat hij aan je zat..: gillen? slaan?
werd je bedreigt met iets bedoel ik?
waarom deed je niet even zn broek uit?
Denk je echt dat dat zo makkelijk is? Ten eerste ben je bang, alleen, geschrokken en je hebt geen idee wat je precies wil als je maar weg kan. Vaak is het zo dat de jongen nog wat sterker is en het lukt je niet. Mij is het ook over komen maardan wat erger enzo verder niet belangrijk voor mijn reactie Maar lul even niet zo!

En al helemaal niet over een verzonnen verhaal!!!! Houdt je kop zeg.... als je zoeits verzint ben je gek. En ik zou het maar serieus nemen anders is het meisje nog verdietiger.

En @ miss-unknown: Je mag me een pm sturen hoor, kunnen we er over praten als je wilt en er behoefte aan hebt!
Stekte
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 18:02
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
NOKKEN MET RUZIE MAKEN ANDERS WORDT KRUIMELTJE BOOS!!!

[Dat het duidelijk is...]
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 18:27
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
ik snap sommige reacties hier ook niet
nee fol, het spijt me voor jou, maar met jou ben ik het toch ook niet eens nu.
het is ook niet aan ons om te zeggen of dit wel of niet waar is, waren jullie er soms bij?!! nou dan...

goed, terug ontopic.

wat jij hebt meegemaakt, is heus niet, zoals je in je topictitel zegt 'niet erg'.
sommige mensen houden hier zelfs jarenlang last van als ze er niks mee doen. ik hoop dus dat je er met iemand (je vriend?!) over kan praten, en samen met hem, en evt. anderen kan bedenken wat de volgende stap word. laat je hem gaan!? doe je aangifte?
weeg hierbij goed de voor en nadelen tegen elkaar af.
aangifte doen is niet makkelijk omdat je vaak PRECIES moet gaan vertellen wat er is gebeurd. anderzijds, kan deze jongen het, ongestraft, ook een ander meisje aandoen....

praten is dus heel belangrijk.
belangrijk omdat je dan kalmeert, en dus indirect omdat je weer helder kan nadenken.

ohh en meizzie, 1 ding!! geef NOOIT jezelf de schuld.
dat werkt averegs... (geloof me )
het is niet jou schuld, en hij had met zijn poten van je af moeten blijven!!!!

-xxx- wendy
__________________
Dit is een coole sig.

Laatst gewijzigd op 02-11-2003 om 18:36.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-11-2003, 18:33
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 02-11-2003 @ 19:02:
NOKKEN MET RUZIE MAKEN ANDERS WORDT KRUIMELTJE BOOS!!!

[Dat het duidelijk is...]
Citaat:
... schreef op 02-11-2003 @ 19:27:
ik snap sommige reacties hier ook niet
nee fa, het spijt me voor jou, maar met jou ben ik het toch ook niet eens nu.

zijn de reacties verwijdert, of zie ik iets dat er niet is? (zoals geen reactie van fa?)
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 18:36
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 02-11-2003 @ 19:33:
zijn de reacties verwijdert, of zie ik iets dat er niet is? (zoals geen reactie van fa?)
fol bedoelde ik, ik was op nog een post, en zag daar fa, maar bedoelde jou dus.
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 18:47
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
... schreef op 02-11-2003 @ 19:36:
fol bedoelde ik, ik was op nog een post, en zag daar fa, maar bedoelde jou dus.
ah ok, dat mag.

Het was verder misschien ook niet een al te aardige reactie Maar ik word bepaald niet goed van typische cliche -elsevier- reacties :/
Dan denk ik "dat is TE".
Alleen het was een beetje bot gezegd misschien

Naja mijn excuses
Met citaat reageren
Oud 02-11-2003, 21:40
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 02-11-2003 @ 19:47:
ah ok, dat mag.

Het was verder misschien ook niet een al te aardige reactie Maar ik word bepaald niet goed van typische cliche -elsevier- reacties :/
Dan denk ik "dat is TE".
Alleen het was een beetje bot gezegd misschien

Naja mijn excuses
hoe cliche het ook mag zijn...
sommige dingen kunnen niet vaak genoeg gezegd worden.
misschien kan ik je wel overtuigen... maar iig niet hier op het forum. dat word toch altijd gezien als aandachttrekkerij
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 16:19
Poesket
Poesket is offline
Heb je al hulp gezocht? Of iemand in je omgeving waarmee je hier over kunt praten. Dat is echt heelerg belangrijk!
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 18:34
miss-suus
Avatar van miss-suus
miss-suus is offline
eyy, meissie

ik weet niet niet natuurlijk hoe je je voelt, maar ik snap wel heel erg veel dat je ontzettend rot voelt, ik denk idd dat je vriend het er zelf ook heel erg mee zit dat er zoiets met zijn vriendinnetje heeft kunnen gebeuren,ik weet niet of dit misschien te over dreven is maar als je zijn echte naam enzo weet kun e hem misschien aangeven?

veel succes

p.s als het niet meer gaat praat er met iemand over!!

kus kus
__________________
hm hm
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Klacht moslima omdat huisarts toegang weigerde
Joostje
500 23-02-2010 15:41
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #126
rare kwast
489 18-04-2008 20:21
Liefde & Relatie whelp, half aangerand door een homo
TenaciousD
94 09-05-2005 09:27
Liefde & Relatie gezeik met mn beste vriend
Noddy
14 17-11-2004 17:17
Psychologie mn dromen van de laatste tijd :S
EciD
14 08-07-2004 20:50
Psychologie Waardoor is verkrachting zo erg?
Rerisen Phoenix
73 27-07-2002 07:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:42.