Oud 01-10-2001, 18:30
kierewiet kiewietje
kierewiet kiewietje is offline
Met twee zweterige handjes gaat ze aan de deurknop hangen.Meneer Konijn valt.
“auw”
“Kusje Meneer konijn”
Zoetzachjes neuriënd raapt ze Meneer Konijn op.En houdt hem deze keer stevig tegen haar ronde buik gedrukt.Met haar andere hand probeert ze nog steeds de deur open te krijgen.Het lukt bijna … nog even … en ja!Zwaar piepend schuift de deur open.
“jaaaaa de schatterskamer”Fluisterd ze tegen Meneer Konijn, met een opmerkelijke trilfactor in haar stem.Bang dat de mama baas hen zal betrappen.
Stampvoetend loopt ze naar de grote bruine commode, die in de hoek van de kamer staat.De top van de stoel…hoog maar haalbaar voor krijger Evelien en krijger Konijn.Het ene hand vastgeklampd aan de tafel, het andere onder een knie steunend op de stoel.
Een grijns verschijnt op het fijne gezichtje wanneer het doel bijna bereikt is.Maar dan.Keuzes!
Er zal verlies geleden worden.Verlies van krijger konijn, die zal neerstorten in het dal en belanden op het dikke roze tapijt.Of verlies van de hele missie naar volwassenheid.Twijfelend blijft het stil , in de ogen van menneer konijn staart ze luttele seconden.
“Dag krijger Konijn”
“auw”
Oorlogsheld Evelien gaat verder .Andere knie op de stoel in een poging…Mislukt!Nog een keertje, jah , bijna , een grote zwaai en ja hoor beide knieën op de stoel.

Met fonkelende oogjes staart ze naar de overwinning.Even een lachje naar het kind aan de andere kant.Het kind, vast ook een krijger, zit net zoals Evelien voor alle mooi-maak-spullen van de grote mama baas .Haar oogjes vallen meteen op die grote doos met kleine bloemetjes erop.Beide handjes reikend naar de doos … Nog even wat dichter gaan zitten…
En… En….Jajaj..
”Evelien?!”Mama baas achter haar
”neuheeeeeeeee”
“bedtijd”
1000 keer sneller in het grote knuffel bed met sterretjes aan de hemel, engelen in de droom en Konijn onder het deken.
“auw”
“kusje Meneer Konijn”


------------------
~ik=ming vaas clanner~ *§* bezitter van 6 schatten *§*

[Dit bericht is aangepast door kierewiet kiewietje (01-10-2001).]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-10-2001, 18:46
stroopwafel
Avatar van stroopwafel
stroopwafel is offline
wat schrijf jij toch lieve verhaaltjes
__________________
de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld..
Met citaat reageren
Oud 02-10-2001, 15:32
Angel Shaped Bastard
Avatar van Angel Shaped Bastard
Angel Shaped Bastard is offline
problemen met opgroeien?
__________________
Strong enough to live by the sword
Met citaat reageren
Oud 02-10-2001, 16:42
metzondernix
metzondernix is offline
Ah! Hoe lief!

Ik herken hem helemaal weet je dat? hihi... Heimwee he?
__________________
OE MOEME NOEMOE!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2001, 19:03
kierewiet kiewietje
kierewiet kiewietje is offline
Citaat:
Angel Shaped Bastard schreef:
problemen met opgroeien?

Kmis de kinderlijke naïviteit ofzow
...egt wel soms...

Najah ben vaag
Met citaat reageren
Oud 02-10-2001, 19:04
kierewiet kiewietje
kierewiet kiewietje is offline
Citaat:
metzondernix schreef:
Ah! Hoe lief!

Ik herken hem helemaal weet je dat? hihi... Heimwee he?
euh dan weet ik dat nu hé

Heimee ...idd...*zucht* whaaaaaah

Met citaat reageren
Oud 02-10-2001, 21:27
Angel Shaped Bastard
Avatar van Angel Shaped Bastard
Angel Shaped Bastard is offline
Citaat:
kierewiet kiewietje schreef:
Kmis de kinderlijke naïviteit ofzow
...egt wel soms...

Najah ben vaag

nee, ik vat het :-)

groot zijn is nieh leuk op de momenten wanneer je hart schreeuwt naar de kinderziel in je.

__________________
Strong enough to live by the sword
Met citaat reageren
Oud 03-10-2001, 10:12
Internationalist
Avatar van Internationalist
Internationalist is offline
"Wat is ECHT?" vroeg het Konijntje op een dag, toen ze naast elkaar lagen, vlakbij de haard in de kinderkamer, voordat Nana op zou komen ruimen. "Betekent het dat je van binnen iets hebt dat zoemt en van buiten een palletje?"
"Echt is hoe je gemaakt bent," zei het Leren Paard. "Het is iets dat met je gebeurt. Als een kind lang, heel lang van je houdt, niet alleen om met je te spelen, maar ECHT van je houdt, dan wordt je ECHT."
"Doet dat pijn?" vroeg het Konijntje.
"Soms wel," zei het Leren Paard, want hij sprak altijd de waarheid. "Als je Echt bent, dan geef je er niets om dat het pijn heeft gedaan."
"Gebeurt het allemaal ineens, net als opgewonden worden?" vroeg hij, "of stukje voor stukje?"
"Het gebeurt niet allemaal ineens," zei het Leren Paard. "Je wordt het gewoon. Het duurt een hele tijd. Daarom gebeurt het niet vaak met dingen die gemakkelijk breken, of scherpe randen hebben, of heel voorzichtig behandeld moeten worden. In het algemeen ben je tegen de tijd dat je Echt wordt, meestal kaalgeknuffeld, en je ogen zijn eruit gevallen en je poten bengelen erbij en je ziet er haveloos uit. Maar dat geeft allemaal niets, want als je eenmaal Echt bent, ben je niet lelijk meer, behalve voor mensen die het niet begrijpen."

MW



__________________
*ONKRUID VERGAAT NIET* *Doc is de meest drinkende forumbaas* *ik slaap in hetzelfde bed als Iotje* *ik= wanabe WC-ontstopper*
Met citaat reageren
Oud 03-10-2001, 12:00
kierewiet kiewietje
kierewiet kiewietje is offline
Citaat:
Internationalist schreef:
"Wat is ECHT?"

*knip*

Maar dat geeft allemaal niets, want als je
eenmaal Echt bent, ben je niet lelijk meer, behalve voor mensen die het niet begrijpen."

MW



*knuf* agh dit vind ik mooi

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Een plekje van vertrouwen in mijn hart...
tropical_breeze
15 24-08-2006 12:21
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:52.