Oud 13-09-2007, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een keer een oud vrouwtje in haar gezicht geslagen.


, though

Toen ik een jaar of 5 was heb ik mijn zusje tot bloedens toe mishandeld.
Advertentie
Oud 13-09-2007, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een keer een oud vrouwtje in haar gezicht geslagen.
Waarom? Had ze een handtasje?
Oud 13-09-2007, 21:30
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Waarom? Had ze een handtasje?
Ze keek me heel vuil aan.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 13-09-2007, 21:31
Verwijderd
Ik geloof het niet.
Oud 13-09-2007, 21:32
Verwijderd
Oh toen ik op de basisschool zat heb ik een klasgenote keihard op haar gezicht geslagen. En toen moest ik huilen omdat ik dacht dat ik straf zou krijgen.
Oud 13-09-2007, 21:32
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Zulke huisgenoten lijken mij dus een ramp.
Mijn huisgenoten doen dat ook regelmatig. En ik woon nog bij mijn ouders.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 13-09-2007, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Ze keek me heel vuil aan.
Das een goede reden.

Als ik groot en sterk was zou ik ook iedereen willen verbouwen
Oud 13-09-2007, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Oh toen ik op de basisschool zat heb ik een klasgenote keihard op haar gezicht geslagen. En toen moest ik huilen omdat ik dacht dat ik straf zou krijgen.


Dat is dan wel weer cute.
Oud 13-09-2007, 21:34
Verwijderd
Citaat:


Dat is dan wel weer cute.
Dat is dan ook wel erg lang geleden. Overigens ook de laatste keer dat ik iemand heb geslagen.
Oud 13-09-2007, 21:34
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik geloof het niet.
Nee, het is niet waar. Ik heb wel op de basisschool heel hard een klasgenootje met een schep in zijn gezicht geslagen. Toen waren zijn vriendjes heel boos op mij en riepen ze: "Waarom heb jij David met een schep geslaan?", en toen zei ik: "Het is 'geslagen'."
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 13-09-2007, 21:35
Verwijderd
Ik zit nog iets schokkends te bedenken, maar eigenlijk ben ik heel braaf.
De dingen die ik op kan noemen daar zal niemand van onder de indruk zijn.
Oud 13-09-2007, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Nee, het is niet waar. Ik heb wel op de basisschool heel hard een klasgenootje met een schep in zijn gezicht geslagen. Toen waren zijn vriendjes heel boos op mij en riepen ze: "Waarom heb jij David met een schep geslaan?", en toen zei ik: "Het is 'geslagen'."
Oud 13-09-2007, 21:40
Verwijderd
ik kreeg geld van een oud vrouwtje op straat omdat ze dacht dat ik een zwerver was
dankzij mij hebben marokkanen mijn vriends neus gebroken
ooit heb ik een klant uitgescholden voor racist, om vervolgens hem de winkel uit te laten zetten. en hij maar roepen dat hij niks had gedaan. gedaan niet nee, maar zoals hij praatte wilde ik ook niks voor hem doen.
bij vervelende klanten loop ik soms gewoon weg als ik ze aan zie komen lopen. en bij bepaalde mensen haal ik de borden met proefstukjes kaas enzo weg, omdat ze alles opeten. en bepaalde kinderen zie en hoor ik niet.
toch heb ik in mijn hele geweldige kaasmeisjescarriere pas één klacht gehad van een klant
ow, en ik heb ook wel eens tegen een bekakt echtpaar gezegd dat mijn iq toch hoger was dan dat van hen bij elkaar opgeteld. aangezien zij me behandelde als of ik te dom was om mijn eigen kont af te vegen
Oud 13-09-2007, 21:46
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
ooit heb ik een klant uitgescholden voor racist, om vervolgens hem de winkel uit te laten zetten. en hij maar roepen dat hij niks had gedaan. gedaan niet nee, maar zoals hij praatte wilde ik ook niks voor hem doen.
Wat zei hij?

Citaat:
bij vervelende klanten loop ik soms gewoon weg als ik ze aan zie komen lopen. en bij bepaalde mensen haal ik de borden met proefstukjes kaas enzo weg, omdat ze alles opeten. en bepaalde kinderen zie en hoor ik niet.
toch heb ik in mijn hele geweldige kaasmeisjescarriere pas één klacht gehad van een klant
Ik heb nog nooit een klacht gehad, en bij mij heb je mazzel als je sla, saus en een broodje bij je hamburger krijgt.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 13-09-2007, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Wat zei hij?
iets over dat buitenlandse kutjes likken net zoiets was als stront eten (als reactie op mijn vraag waarom mijn collega hem niet kon helpen)

wat voor werk doe je dan? en hoe erg zijn jouw klanten?
Oud 13-09-2007, 21:53
Verwijderd
Citaat:
iets over dat buitenlandse kutjes likken net zoiets was als stront eten (als reactie op mijn vraag waarom mijn collega hem niet kon helpen)
Haha, wat een mongool.
Oud 13-09-2007, 21:56
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
iets over dat buitenlandse kutjes likken net zoiets was als stront eten (als reactie op mijn vraag waarom mijn collega hem niet kon helpen)

wat voor werk doe je dan? en hoe erg zijn jouw klanten?
Ik sta wel eens in kiosken in de ArenA. De meeste van mijn klanten zijn dom en irritant en maken grappen als catering uitspreken als kee-tering en lachen daar dan om. Tuig is het.
Maar sowieso kan ik je niet aanraden om eten te kopen in de ArenA als ik er werk. Ik moet wel eens kroketten bakken, en dan moet ik met de bak frituurvet schudden zodat ze niet aan elkaar vast blijven zitten, maar dat doe ik niet want ik ben bang dat het vet op mijn huid spettert. Ik moet ook de bak waarin ik de kroketten vervoer afdrogen, maar dat vergeet ik altijd. Dus het zijn altijd natte kroketten die aan elkaar vast zitten.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 13-09-2007, 21:57
Verwijderd
jezus

ik ben ooit door een klant mee naar huis gevraagd. als hoer. hij vroeg hoe duur ik was enzo
Oud 13-09-2007, 21:58
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
jezus
Is dat zo erg?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 13-09-2007, 22:00
Verwijderd
Schokkende bekentenis: Ik ga al naar bed!

Ik wil niet, maar ik moet heel vroeg op.
Oud 13-09-2007, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Is dat zo erg?
nee, die klanten. ik heb medelijden met je. echt.

ot: ik heb zin om iemand te bijten. of te slaan. of iig pijn te doen. fysiek of lekker uitschelden/de waarheid zeggen... hmm
Oud 13-09-2007, 22:04
Verwijderd
Ik zit hier halfnaakt!
Oud 13-09-2007, 22:05
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik zit hier halfnaakt!


Schokkend!
__________________
you're not my demographic
Oud 13-09-2007, 22:06
Verwijderd
En ik heb een trui aan.
Oud 13-09-2007, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Ik zit hier halfnaakt!
Wij willen bewijs
Oud 13-09-2007, 22:06
Verwijderd
o jeetje zeg, dat is écht schokkend. maak meteen een shot van je tieten. je hebt vast wel een webcam.
Oud 13-09-2007, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Wij willen bewijs
Het is nu al te laat
Oud 13-09-2007, 22:07
Verwijderd
Citaat:
En ik heb een trui aan.
Ik heb een sjaal om
Oud 13-09-2007, 22:07
Verwijderd
Citaat:
o jeetje zeg, dat is écht schokkend. maak meteen een shot van je tieten. je hebt vast wel een webcam.
Oke, dus je reageert je woede af op mij? je kan ook gewoon offline gaan hoor.
Oud 13-09-2007, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Het is nu al te laat
Naaktfotos waren schokkender geweest
Oud 13-09-2007, 22:07
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Over neigingen gesproken.

Omg, er ging een Gooise fokteef naast me zitten in de bus. Ik kreeg de neiging om aardappels te gaan schillen.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Oud 13-09-2007, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Oke, dus je reageert je woede af op mij? je kan ook gewoon offline gaan hoor.
kan.
maar mensen kunnen ook gewoon wat minder geilen op bepaalde soorten aandacht.

gooise fokteef
Oud 13-09-2007, 22:10
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
nee, die klanten. ik heb medelijden met je. echt.
Ja, ze klagen ook vaak tegen mij (maar gelukkig nooit tegen de leidinggevenden) dat ik iets verkeerd doe, en soms zijn het vieze dikke mannen met een bezweet rood hoofd en een open overhemd.

Ik vergeet trouwens als ik hamburgers maak heel vaak het bovenste broodje, en dat vinden veel mensen raar, maar je vergeet dat soort dingen al snel in zo'n ranzige kutkiosk met vieze klanten.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 13-09-2007, 22:12
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Oh ja, er was een keer iemand die een cheeseburger zonder sla, met alleen mayonaise wilde. Wat een mongool.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 13-09-2007, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Ja, ze klagen ook vaak tegen mij (maar gelukkig nooit tegen de leidinggevenden) dat ik iets verkeerd doe, en soms zijn het vieze dikke mannen met een bezweet rood hoofd en een open overhemd.

Ik vergeet trouwens als ik hamburgers maak heel vaak het bovenste broodje, en dat vinden veel mensen raar, maar je vergeet dat soort dingen al snel in zo'n ranzige kutkiosk met vieze klanten.
volgens mij moet jij wel heel veel per uur verdienen, want anders klinkt het echt als één van de onaantrekkelijkste banen ooit.
op telefonisch enqueteur na dan. dat lijkt me echt het allerergste. ik las laatst in zo'n fout wijventijdschrift (OT: ik lees soms als ik me verveel de yes en de viva ) over dat een meisje soms tranen in haar ogen kreeg als mensen naar tegen haar deden. ja, wat verwacht je dan als je dat werk doet!?
Oud 13-09-2007, 22:28
Verwijderd
Haha ja, telefonische enquête-dozen. Laatst was er eentje die mij een lidmaatschap van War Child wou aansmeren. Maar nadat ze verstrikt raakte in mijn economische verhandeling over de reden waarom ik het niet wou (maar Marco Borsato doet dat gratis hoor!) haakte ze af.
Oud 13-09-2007, 22:31
Verwijderd
Ik heb een hekel aan die figuren die je op straat lastig vallen en je lid willen maken van een goed doel, ik ga ze nogeens mishandelen
Oud 13-09-2007, 22:32
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik heb een hekel aan die figuren die je op straat lastig vallen en je lid willen maken van een goed doel, ik ga ze nogeens mishandelen
Hun doel > jij.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 13-09-2007, 22:34
Promillage
Avatar van Promillage
Promillage is offline
Citaat:
Hun doel > jij.
Daar stond eerst wat anders Mensen lastig vallen met hun verdomde doelen. Als ze echt wat willen bereiken moeten ze maar in Den Haag gaan lobbyen.
__________________
Speak softly and carry a big stick
Oud 13-09-2007, 22:36
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Daar stond eerst wat anders Mensen lastig vallen met hun verdomde doelen.
Ja, maar hun doel > die mensen. Dus mensen die daarover zeiken zijn onzin.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 13-09-2007, 22:36
Verwijderd
Citaat:
Hun doel > jij.
Flikker op, die lui proberen je een schuldgevoel aan te praten zodat je lid word, en ze doen het zelf ook alleen omdat ze betaald krijgen en niet omdat het ze wat kan schelen.
Hun doel is in mijn ogen niets anders van zelfverrijking over de rug van arme kindjes in arme landen.
Oud 13-09-2007, 22:37
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Flikker op, die lui proberen je een schuldgevoel aan te praten zodat je lid word, en ze doen het zelf ook alleen omdat ze betaald krijgen en niet omdat het ze wat kan schelen.
Hun doel is in mijn ogen niets anders van zelfverrijking over de rug van arme kindjes in arme landen.
Onzingedachte natuurlijk, maar zelfs als het zo zou zijn verandert dat motief niets aan wat het goede doel bereikt.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 13-09-2007, 22:38
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar hun doel > die mensen. Dus mensen die daarover zeiken zijn onzin.
Ik vind dat de lijn tussen lastigvallen en zinvol optreden voor het goede doel een beetje tever naar lastigvallen is geschoven.
Oud 13-09-2007, 22:39
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik vind dat de lijn tussen lastigvallen en zinvol optreden voor het goede doel een beetje tever naar lastigvallen is geschoven.
Kan zijn, maar wat jij vindt doet niet ter zake als het om belangrijke doelen gaat.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 13-09-2007, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Kan zijn, maar wat jij vindt doet niet ter zake als het om belangrijke doelen gaat.
Belangrijke doelen sturen geen studenten de straat op tegen betaling om mensen lastig te vallen en te beledigen om ze voor hun zaak te winnen. Geef mij een folder en een formulier ipv meteen een lidmaatschapsformulier onder je neus te drukken dat je midden op straat moet invullen en anders kan het niet.

Het is gewoon serieus niet meer grappig dat die lui mij er altijd uitpikken en elke keer dat ik de stad inga tussen de 2 en 7 keer word lastiggevallen. Soms zelfs twee keer door dezelfde persoon.

Ik krijg daardoor een zeer negatieve houding tegenover goede doelen.
Oud 13-09-2007, 22:49
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Belangrijke doelen sturen geen studenten de straat op tegen betaling om mensen lastig te vallen en te beledigen om ze voor hun zaak te winnen. Geef mij een folder en een formulier ipv meteen een lidmaatschapsformulier onder je neus te drukken dat je midden op straat moet invullen en anders kan het niet.

Het is gewoon serieus niet meer grappig dat die lui mij er altijd uitpikken en elke keer dat ik de stad inga tussen de 2 en 7 keer word lastiggevallen. Soms zelfs twee keer door dezelfde persoon.

Ik krijg daardoor een zeer negatieve houding tegenover goede doelen.
Veel mensen beweren eerder geld te doneren aan een goed doel te doneren als ze alleen een folder zien. Maar blijkbaar werkt de huidige manier wel, anders zouden ze het niet doen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 13-09-2007, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Veel mensen beweren eerder geld te doneren aan een goed doel te doneren als ze alleen een folder zien. Maar blijkbaar werkt de huidige manier wel, anders zouden ze het niet doen.
Ik stop zo geld in je collectebus, zwervers en junks krijgen ook allemaal wat.
Maar je valt je buren niet lastig met harde muziek, en je valt mensen op straat niet lastig door ze constant aan te klampen. Er is gewoon een grens.
Oud 13-09-2007, 22:57
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Goede doelen.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 13-09-2007, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Goede doelen.
Precies, zo sta ik er inmiddels tegenover. Fuck die lui.
Oud 13-09-2007, 23:04
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik stop zo geld in je collectebus, zwervers en junks krijgen ook allemaal wat.
Ja, maar je bent een van de weinigen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Schokkende bekentenissen #6
drukknoopje
500 07-07-2008 16:42
De Kantine Schokkende Bekentenissen #5
TopDrop
5 15-11-2007 08:53
De Kantine Schokkende bekentenissen
Dark Phoenix
500 21-10-2007 18:27
De Kantine Het OMG-topic 3
Dark Phoenix
500 07-10-2007 00:20
De Kantine Het vertel een geheimpje topic
Verwijderd
37 20-05-2007 18:26
De Kantine Schokkende bekentenissen
Bongalientje
500 20-05-2007 16:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:30.