Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2013, 13:12
Fashion Icone
Fashion Icone is offline
Kan iemand me helpen met Motivatie voor Administratief bijbaantje?
Ik loop steeds vast ik weet geen goeie motivatie
Heeft er iemand goede tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-02-2013, 13:19
Verwijderd
Waarom wil je dat baantje?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2013, 13:20
Fashion Icone
Fashion Icone is offline
Ben vaak thuis wil graag in contact komen met mensen ergens mee bezig zijn
Met citaat reageren
Oud 25-02-2013, 13:29
Verwijderd
Topic kan dicht.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2013, 13:31
Fashion Icone
Fashion Icone is offline
Citaat:
Topic kan dicht.
Hoezo?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2013, 13:36
Fashion Icone
Fashion Icone is offline
Is dit een goede motivatie?

Vindt het leuk om administratief bezig te zijn en in contact te komen met mensen, problemen oplossen vindt ik altijd een uitdaging daarnaast heb ik ook al ervaring opgedaan van mijn vorige stage als Administratief medewerker waar ik het erg naar mijn zin had.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2013, 14:09
Verwijderd
Ik zou het iets uitgebreider verwoorden misschien. En volledige zinnen te maken en denken om je grammatica.

Dus niet 'Vindt het leuk om administratief bezig te zijn' maar 'Ik vind het leuk om bezig te zijn met administratief werk.' oid. Verder zie ik hier 3 prima redenen als motivatie: Je vindt het leuk om bezig te zijn met administratief werk, want dat heb je op je stage Administratief medewerker al opgemerkt. Je vindt het leuk om problemen op te lossen en je wil weer in contact komen met mensen. Die laatste reden is al niet eens per se nodig, ik zou het gewoon houden op dat je het werk leuk vindt en dat hebt ervaren op je stage en dat je houdt van uitdagingen.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2013, 14:12
Heer Wil
Heer Wil is offline
Ik zou wel erbij vernoemen iets met dat je graag ergens werkt waar meerdere mensen werken of waar samengewerkt wordt of dat je graag deel uitmaakt van een team.

Haha, hij vraagt waarom wil je dat baantje. Eigenlijk zei jij dus help me met mijn motivatie ik weet er geen. Hij vraagt wat is je motivatie, en jij vertelt je motivatie en vraagt of dat een motivatie is...
Met citaat reageren
Oud 25-02-2013, 23:39
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Reden 1 is natuurlijk; je wilt geld verdienen, en het liefst in een baan waar je je zeker in voelt omdat je er goed in bent.
Het hele concept van een motivatie in een sollicitatie moet maar een op de schop, wat een onzin zeg...
Met citaat reageren
Oud 26-02-2013, 12:57
Adore
Avatar van Adore
Adore is offline
Je mag nooit noemen dat je het voor het salaris doet maar het is voor bijna iedereen het meest belangrijk.

Een bedrijf is er niet echt in geïnteresseerd of je nu veel thuis bent en van je billen wil komen. Ze willen horen waarom je voor hun bedrijf hebt gekozen, waarom je het werk wil doen en dat je laat zien dat je ook geschikt bent.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2013, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Ik zou wel erbij vernoemen iets met dat je graag ergens werkt waar meerdere mensen werken of waar samengewerkt wordt of dat je graag deel uitmaakt van een team.

Haha, hij vraagt waarom wil je dat baantje. Eigenlijk zei jij dus help me met mijn motivatie ik weet er geen. Hij vraagt wat is je motivatie, en jij vertelt je motivatie en vraagt of dat een motivatie is...
Ik ben een zij
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Motivatie om te leren?
Max.Roegiest
3 26-10-2014 22:41
Studeren Help, wat moet ik doen? *dringend*
Yasz
4 12-03-2011 16:26
Studeren Help, wat moet ik doen? *dringend*
Yasz
1 12-03-2011 16:17
Werk, Geld & Recht sollicitatieformulier motivatie help?!!
moi123
7 31-08-2007 10:13
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Help !!! Wie kan me helpen met deze vragen? A.U.B :(
raoul2007
1 14-01-2007 18:29
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Wie kan mij helpen met deze opdracht :( kheb spoed hulp nodig a.u.b
raoul2007
2 12-01-2007 15:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:40.