Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-12-2005, 21:04
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
No offence, maar is typen nou echt zo moeilijk? Er zit niet voor niets een backspace toets op je toetsenbord.
En het verschil tussen de tijd die je nodig hebt om ut of het te typen is ook te verwaarlozen.


Ontipoc: Iemand enig idee hoelang zoiets meestal duurt? Als het enigszins zou kunnen zou ik vandaag nog willen spelen.

(Edit: Omg pwnt by Cptn N. lololol)
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on

Laatst gewijzigd op 22-12-2005 om 21:17.
Advertentie
Oud 22-12-2005, 21:08
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
Citaat:
Ymir schreef op 22-12-2005 @ 22:04 :
No offence, maar is typen nou echt zo moeilijk? Er zit niet voor niets een backspace toets op je toetsenbord.
En het verschil tussen de tijd die je nodig hebt om ut of het te typen is ook te verwaarlozen.


Ontipoc: Iemand enig idee hoelang zoiets meestal duurt? Als het enigzins zou kunnen zou ik vandaag nog willen spelen.
pwned;p
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 22-12-2005, 21:13
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Citaat:
Ymir schreef op 22-12-2005 @ 22:04 :
No offence, maar is typen nou echt zo moeilijk? Er zit niet voor niets een backspace toets op je toetsenbord.
En het verschil tussen de tijd die je nodig hebt om ut of het te typen is ook te verwaarlozen.


Ontipoc: Iemand enig idee hoelang zoiets meestal duurt? Als het enigzins zou kunnen zou ik vandaag nog willen spelen.
Double pwned


En bij wow is het meestal zo dat het gefixed is zodra ze daar bij blizz zin hebben om het te fixen, kan dus nog wel even duren.
__________________
They came...from...behind!
Oud 22-12-2005, 21:15
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
beeble schreef op 22-12-2005 @ 22:08 :
pwned;p
Omg dat deed ik ook echt niet expres
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 22-12-2005, 21:17
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Captain N schreef op 22-12-2005 @ 22:13 :
Double pwned


En bij wow is het meestal zo dat het gefixed is zodra ze daar bij blizz zin hebben om het te fixen, kan dus nog wel even duren.
Die is wel pwnage inderdaad ;(

Blizzard zijn hoeren.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 22-12-2005, 21:17
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
Citaat:
Ymir schreef op 22-12-2005 @ 22:15 :
Omg dat deed ik ook echt niet expres
;x
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 22-12-2005, 21:19
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
en bij blizzard geldt ook x bugs verwijderd, x^2 bugs erbij
;x
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 22-12-2005, 21:27
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Trouwens, even een vraagje nog.
Is het voor characters mogelijk om hun level te verbergen? Gister voor Orgrimmar stonden zo'n 10-20 lvl 60 horde gasten te duellen, en een night elf rogue. Die night elf rogue had als lvl indicatie ?? net zoals Thrall (geloof dat het Thrall was, in ieder geval zo'n hoge Orc), wat houdt dat in?
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 22-12-2005, 21:41
IKBENVIS
Avatar van IKBENVIS
IKBENVIS is offline
Citaat:
Ymir schreef op 22-12-2005 @ 22:27 :
Trouwens, even een vraagje nog.
Is het voor characters mogelijk om hun level te verbergen? Gister voor Orgrimmar stonden zo'n 10-20 lvl 60 horde gasten te duellen, en een night elf rogue. Die night elf rogue had als lvl indicatie ?? net zoals Thrall (geloof dat het Thrall was, in ieder geval zo'n hoge Orc), wat houdt dat in?
verschil met jou is dan meer dan 10 levels
Oud 22-12-2005, 21:42
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
IKBENVIS schreef op 22-12-2005 @ 22:41 :
verschil met jou is dan meer dan 10 levels
Werkt dat alleen bij vijanden dan, want van horde pc's zie ik altijd de lvl indicatie gewoon, ook al schelen we 50 lvls.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 22-12-2005, 21:43
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Jup vanaf 10 lvls boven jou lvl wordt als ?? aangegeven, oppassen dus als je zo iemand van de andere factie tegenkomt want die kan je nevernooit aan.

Dat je het bij horde wel gewoon ziet heeft denk ik gewoon te maken met het feit dat je ze toch niet aan kan vallen en ze niets te verbergen hebben.
__________________
They came...from...behind!
Oud 22-12-2005, 21:47
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Nog 2 levels en ik wordt gankvoer met mijn hunter....
(lvl48... groen voor alle lvl60's)
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 22-12-2005, 22:11
IKBENVIS
Avatar van IKBENVIS
IKBENVIS is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 22-12-2005 @ 22:47 :
Nog 2 levels en ik wordt gankvoer met mijn hunter....
(lvl48... groen voor alle lvl60's)
Valt met hunter wel te overleven toch?
Oud 22-12-2005, 22:12
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 22-12-2005 @ 22:47 :
Nog 2 levels en ik wordt gankvoer met mijn hunter....
(lvl48... groen voor alle lvl60's)
Ik ben level 35 en ik ben ook gankvoer hoor. En niet zo'n klein beetje ook. Ik weet weer meteen waarom ik vond dat ik op een PvE server thuishoorde (zit nu PvP).
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-12-2005, 22:13
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Ik snap niet dat mensen altijd zo'n last hebben van geganked worden, als ik 2 keer op een dag gekilled wordt door een veel hogere horde dan is het veel.
__________________
They came...from...behind!
Oud 22-12-2005, 22:17
Verwijderd
Citaat:
IKBENVIS schreef op 22-12-2005 @ 23:11 :
Valt met hunter wel te overleven toch?
Niet echt, zelfs een pally of druid die level 60 is killt een 48 hunter binnen 10 seconden.
Oud 22-12-2005, 22:30
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Captain N schreef op 22-12-2005 @ 23:13 :
Ik snap niet dat mensen altijd zo'n last hebben van geganked worden, als ik 2 keer op een dag gekilled wordt door een veel hogere horde dan is het veel.
Ben je al in stranglethorn vale geweest?

Ik word zeker 3 keer per uur gegankt door een grapjas die denkt origineel te zijn om een lager level die staat te questen te ganken en dan te blijven corpse campen.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-12-2005, 22:30
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
grl schreef op 22-12-2005 @ 23:30 :
Ben je al in stranglethorn vale geweest?

Ik word zeker 3 keer per uur gegankt door een grapjas die denkt origineel te zijn om een lager level die staat te questen te ganken en dan te blijven corpse campen.
(damn, een jaar geleden kende ik de helft van de bovenstaande woorden niet eens )
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-12-2005, 22:35
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Citaat:
grl schreef op 22-12-2005 @ 23:30 :
Ben je al in stranglethorn vale geweest?

Ik word zeker 3 keer per uur gegankt door een grapjas die denkt origineel te zijn om een lager level die staat te questen te ganken en dan te blijven corpse campen.
Ik ben al meerdere malen door SV heen gebanjerd.
Maar mss ligt het aan de server, daarnaast heb ik meestal wel snel in de gaten als er horde in de buurt is, voordeel van hunter.
Dan shadowmeld, pet stealth, wachten tot ie voorbij rent, aanvallen en em kiten tot ie dood is ^^
Maar ook met mn rogue en priest heb ik er nauwelijks last van.
__________________
They came...from...behind!
Oud 22-12-2005, 22:37
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Captain N schreef op 22-12-2005 @ 23:35 :
Ik ben al meerdere malen door SV heen gebanjerd.
Maar mss ligt het aan de server, daarnaast heb ik meestal wel snel in de gaten als er horde in de buurt is, voordeel van hunter.
Dan shadowmeld, pet stealth, wachten tot ie voorbij rent, aanvallen en em kiten tot ie dood is ^^
Maar ook met mn rogue en priest heb ik er nauwelijks last van.
Kan inderdaad wel aan de server liggen. Speel je wel op een PvP server dan?

Met m'n shaman had ik ook nooit ergens last van maar ja, dat was een PvE server.

En nu met m'n druid kan ik wel prowlen.. en als nightelf kan ik dus shadowmeld.. maar toch zien ze me vaak nog. En op zich is het ganken nog wel te doen.. maar het corpsecampen is zo irritant.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-12-2005, 22:40
dead person
Avatar van dead person
dead person is offline
STV aaahrrr
__________________
Well you know that I'm a wicked girl and I was born with a jealous mind.
Oud 22-12-2005, 22:40
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Corpsecampen is triest. Gewoon even hulp inroepen van een 1337 maat die het terugdoet bij de ganker
See how he likes it
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 22-12-2005, 22:45
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ymir schreef op 22-12-2005 @ 23:40 :
Corpsecampen is triest. Gewoon even hulp inroepen van een 1337 maat die het terugdoet bij de ganker
See how he likes it
Freek (aka grl's vriendje, aka Paperz, aka armengar, aka level 60 hunter met full (?) epic gear) ftw!


-beetje gespleten persoonlijkheid of zo? -
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-12-2005, 22:55
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
grl schreef op 22-12-2005 @ 23:45 :
Freek (aka grl's vriendje, aka Paperz, aka armengar, aka level 60 hunter met full (?) epic gear) ftw!


-beetje gespleten persoonlijkheid of zo? -
Zoals dat inderdaad.

__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 22-12-2005, 22:56
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Haha ik doe het zelf ook wel eens corpsecampen, maar alleen als ik eerst aangevallen wordt, soort van waarschuwing.
Zo ging ik vanmiddag questen in Hinterlands, was een horde mage bezig dus ik laat em lekker zn gang gaan, gaat goed voor een tijdje tot ik net klaar ben met 2 mobs en hij een fireball in mn rug schiet.
Dus ik dood, terug naar corpse en ergens veilig mn bars opladen.
Tja toen moest ik em wel killen he, shadowmeld en stealth pet gedaan bij zn corpse, gaatie echt vlak voor mn neus eten en drinken ^^, dus weer dood gemaakt.

Maar na 1 keer ga ik toch weer weg, zolang ik ze maar geirriteerd heb en weten dat ze met mij niet moeten fucken , bitchass lamers.

Ik ben zo cool

Mage zat 4 lvls boven mij btw.

Wat mij nog cooler maakt.
__________________
They came...from...behind!
Oud 22-12-2005, 22:57
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
Captain N schreef op 22-12-2005 @ 23:56 :
*verhaal*

Ik ben zo cool

Mage zat 4 lvls boven mij btw.

Wat mij nog cooler maakt.
<3
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 22-12-2005, 22:58
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
De servers zijn trouwens weer up and running hoor ik
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 22-12-2005, 23:12
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ymir schreef op 22-12-2005 @ 23:58 :
De servers zijn trouwens weer up and running hoor ik
Oh! Nog even inloggen dan. Er schijnt een cadeautje in m'n mailbox te zitten..
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 22-12-2005, 23:16
IKBENVIS
Avatar van IKBENVIS
IKBENVIS is offline
Citaat:
grl schreef op 22-12-2005 @ 23:30 :
(damn, een jaar geleden kende ik de helft van de bovenstaande woorden niet eens )
nerdje
Oud 22-12-2005, 23:18
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
grl schreef op 23-12-2005 @ 00:12 :
Oh! Nog even inloggen dan. Er schijnt een cadeautje in m'n mailbox te zitten..
Haha frappant, bij mij ook

lvl 60 1337 maat die stuff stuurt
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 22-12-2005, 23:32
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
grl schreef op 22-12-2005 @ 23:12 :
Ik ben level 35 en ik ben ook gankvoer hoor. En niet zo'n klein beetje ook. Ik weet weer meteen waarom ik vond dat ik op een PvE server thuishoorde (zit nu PvP).
Maar ik wordt nu dus honor-gankvoer (een nog aanlokkelijker doelwit want van mij krijgen ze ook nog eens honor)

Citaat:
Captain N schreef op 22-12-2005 @ 23:13 :
Ik snap niet dat mensen altijd zo'n last hebben van geganked worden, als ik 2 keer op een dag gekilled wordt door een veel hogere horde dan is het veel.
PvE of PvP?
Gankerthorn Vale is namelijk zo goed als onbegaanbaar op Bladefist...
(zelfs in Booty Bay wordt je nog regelmatig afgehakt)

EDIT:
Beste tactiek tegen een hunter die vrij makkelijk uit te voeren is als je jumped. Houd die knakker in melee (slow/stun/etc)
Rogue: poisons/stuns geen ontkomen aan als ze jumpen. (als ik hun heb daarentegen )
Warrior: het eerste wat je ALTIJD ziet gebeuren... hamstring, GG
Warlock: is nog wel te doen. Meestal kun je de DPS nog wel aan en het ergste dat ze doen is Fear (wat me alleen maar goed uitkomt want dat brengt me weer op range )
Druid: Roots, moonfirespam, shifts om alles wat ik op ze kan gooien te breken..... auw
Shaman: Frostshock
Priest: Shadow => GG, andere hangt het een beetje af van zijn manapool, of hij zijn heals eruit krijgt en of je stuns triggeren (interrupts)
Mage: Frostnova + Deadzone abuse (als ze een beetje slim zijn)

Dus in feite is de hunter een van de makkelijkste om te ganken als je een beetje weet wat je doet.
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!

Laatst gewijzigd op 22-12-2005 om 23:38.
Oud 22-12-2005, 23:57
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 23-12-2005 @ 00:32 :
Maar ik wordt nu dus honor-gankvoer (een nog aanlokkelijker doelwit want van mij krijgen ze ook nog eens honor)


PvE of PvP?
Gankerthorn Vale is namelijk zo goed als onbegaanbaar op Bladefist...
(zelfs in Booty Bay wordt je nog regelmatig afgehakt)
PvP natuurlijk, anders had ik die mage toch niet kunnen killen.
PvE is voor mietjes ^^

Maar serieus, SV is erg relaxed te doen op Deathwing, of misschien ben ik gewoon veel l33ter dan jullie
__________________
They came...from...behind!
Oud 23-12-2005, 06:33
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Captain N schreef op 23-12-2005 @ 00:57 :
PvP natuurlijk, anders had ik die mage toch niet kunnen killen.
PvE is voor mietjes ^^

Maar serieus, SV is erg relaxed te doen op Deathwing, of misschien ben ik gewoon veel l33ter dan jullie
Op bladefist is de regel simpel:
Ben je alleen, dan ben je dood zodra je iemand tegenkomt want niemand gaat nog solo naar STV
Bij voorkeur natuurlijk 2 horde op hun epic mounts in volledige epic gear die dan de moeite nemen om eventjes achter me aan te rennen en me dan in recordtijd verrot te hakken. Me daarna een halfuur te campen en daarna een nieuw slachtoffer zoeken.
En dat is als je BB al uit komt. Ik ben de tel kwijtgeraakt bij de hoeveelheid keren dat ik het volgende in mijn combatlog tegenkwam nog voor ik BB uit was:
Unknown Entity's ambush crits you for 13xx
Unknown Entity's backstab crits you for 14xx
You died
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 23-12-2005, 12:01
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Mja, van shamans kan ik als druid wegrennen (mits hij natuurlijk niet 30 levels hoger is en me in 2 klappen dood heeft ). Ik blijf wel bezig met transformen maar dat kan op zich wel.. en door travelform ben ik even snel als hij in wolfform. Wat ik *echt* niet kan hebben zijn rogues. Bij rogues ga ik ook niet eens meer vechten of rennen want ik ben er 100% zeker van dat ik verlies.. ze moeten echt 5 levels lager zijn wil het me lukken

Maar ik ben sowieso niet zo PvP gericht. Ik ga liever een beetje te questen en grinden. Als ik wil PvP'en doe ik dat wel op de battleground.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 23-12-2005, 12:03
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 23-12-2005 @ 07:33 :
Op bladefist is de regel simpel:
Ben je alleen, dan ben je dood zodra je iemand tegenkomt want niemand gaat nog solo naar STV
Bij voorkeur natuurlijk 2 horde op hun epic mounts in volledige epic gear die dan de moeite nemen om eventjes achter me aan te rennen en me dan in recordtijd verrot te hakken. Me daarna een halfuur te campen en daarna een nieuw slachtoffer zoeken.
En dat is als je BB al uit komt. Ik ben de tel kwijtgeraakt bij de hoeveelheid keren dat ik het volgende in mijn combatlog tegenkwam nog voor ik BB uit was:
Unknown Entity's ambush crits you for 13xx
Unknown Entity's backstab crits you for 14xx
You died
Ja, bij Twisting Nether is dat ook wel een beetje zo. Maar ik ben nog niet vaak aangevallen in booty bay. Het is me 2 keer overkomen.. allebei de keren werd mijn aanvaller gepakt door de guards en was hij eerder dood dan ik. Toen is-ie er maar mee gestopt. (maar hij was pas level 42 op zich.. voor mij wel echt veel te hoog maar met een stuk of 4 guards erbij is het een kwestie van snel een heal of potion gebruiken)
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 23-12-2005, 12:48
Verwijderd
Stv vond ik gister überlauw, ik ( 34 rogue troll) zat een beetje alene te questen in STV, ik was al een paar keer geganked en was aardig pissed.
kom ik ineens in een groep met een 47 rogue, 35 rogue en 2 35 warriors, gingen we alleis ganke dat wil je niet weten, dat was zo leuk.
toen gingen we met 3 ( ik, die rogue en die war. ) naar duskwoods, daar gingen we low lvl allies ganken xD
toen had ik rond de 40 hk's van duskwood
maar toen kwamen er een stuk of 4 lvl 40-s , dat was stom
Oud 23-12-2005, 14:24
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
spelling is moeilijk ja

ik heb mijn verdant keepers aim ~blij na 14 pogingen~

op naar 53

^geen spelfouten
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 23-12-2005, 15:16
IKBENVIS
Avatar van IKBENVIS
IKBENVIS is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 23-12-2005 @ 00:32 :
Maar ik wordt nu dus honor-gankvoer (een nog aanlokkelijker doelwit want van mij krijgen ze ook nog eens honor)


PvE of PvP?
Gankerthorn Vale is namelijk zo goed als onbegaanbaar op Bladefist...
(zelfs in Booty Bay wordt je nog regelmatig afgehakt)

EDIT:
Beste tactiek tegen een hunter die vrij makkelijk uit te voeren is als je jumped. Houd die knakker in melee (slow/stun/etc)
Rogue: poisons/stuns geen ontkomen aan als ze jumpen. (als ik hun heb daarentegen )
Warrior: het eerste wat je ALTIJD ziet gebeuren... hamstring, GG
Warlock: is nog wel te doen. Meestal kun je de DPS nog wel aan en het ergste dat ze doen is Fear (wat me alleen maar goed uitkomt want dat brengt me weer op range )
Druid: Roots, moonfirespam, shifts om alles wat ik op ze kan gooien te breken..... auw
Shaman: Frostshock
Priest: Shadow => GG, andere hangt het een beetje af van zijn manapool, of hij zijn heals eruit krijgt en of je stuns triggeren (interrupts)
Mage: Frostnova + Deadzone abuse (als ze een beetje slim zijn)

Dus in feite is de hunter een van de makkelijkste om te ganken als je een beetje weet wat je doet.
ik lees weer niks over de andere kant van het verhaal
scatter shot, feign death+trap, concussive, (imp) wingclip

en wat bedoel je met jumpen?
Oud 23-12-2005, 21:44
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
IKBENVIS schreef op 23-12-2005 @ 16:16 :
ik lees weer niks over de andere kant van het verhaal
scatter shot, feign death+trap, concussive, (imp) wingclip

en wat bedoel je met jumpen?
Scattershot => Talentskill. Veel te kort (in die 4 secondes ben je NOOIT weer ver genoeg weg om iets nuttigs uit te vreten)
En je zult altijd zien dat het moment dat je het nodig hebt staat je pet op defensive en breakt je pet het meteen weer.

Feign Death + Trap => Kan, maar als je slowed bent dan kom je ook met die 12 secondes niet ver genoeg weg.
Hebben we het nog niet over dat het vaak mislukt (resists of die irritante combat bug dat je ondanks je feign death alsnog niet uit combat gaat)
Werkt IMO alleen als je al het initiatief hebt.

Concussive (eventueel met imp) => talentskill. Proct te weinig om erop te vertrouwen. En je wordt gejumped dus je begint sowieso al vannuit het standpunt dat je dit ding niet kunt gebruiken dankzij je 8yrd....

wingclip => Warrior/rogue/shaman slowen je allemaal. Wingclip maakt hun... net zo sloom. De talent proct te weinig om er je volle vertrouwen in te leggen.


Jump:
Ik ben nietsvermoedend bezig en heb ineens totaal onverwacht een zeer boze tegenstander in mijn nek hangen. Hij heeft dus al het initiatief.
IE: Ik begin dus met de volgende dingen
Warrior: Charge stun, hamstring, deep wounds...
Rogue: Crippling poison, cheap shot, gauge, kidney shot.... (als ze dat uberhaupt al nodig hebben met een paar lucky crits)
Mage: Waarschijnlijk een fireball met een PoM pyroblast gevolgd voor je weet wat je overkomt. Of frostnova, deadzone-rape.
Shadowpriest: FACEMELTINGMADNESS!
Holy/Disc priest: DoT's. Hier en daar wat redelijke damage en verder heeft hij 2 life-bars...
Paladin: geen idee, ben alliance.
Shaman: Frostshock, windfury in your face.
Warlock: Verschilt. Meestal een 3k+ shadowboltcrit of gewoon massive DoT's gekoppeld aan fears. Kan alle kanten op
Druid: Roots, en hun shifts breken alle slowende/stunnende dingen die je ze aan kunt doen. IE: een druid komt melee en gaat daar niet meer weg tot hij zelf weg wil. En om de laatste beetjes af te maken hebben ze moonfirespam.

Mijn regel voor hunter is simpel
Als ik jump dan kite ik ze meestal helemaal de pleuris en komen ze niet eens in de buurt.
Als ik gejumpt word ben ik in het overgrote deel van de gevallen gewoon hartstikke dood omdat al onze manieren om uit melee te komen makkelijk te counteren zijn of gewoon niet meer helpen omdat de belangrijkste dps melee classes allemaal een slow/stun hebben die onze slow/stun keihard pwnt.
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 23-12-2005, 21:48
IKBENVIS
Avatar van IKBENVIS
IKBENVIS is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 23-12-2005 @ 22:44 :
Scattershot => Talentskill. Veel te kort (in die 4 secondes ben je NOOIT weer ver genoeg weg om iets nuttigs uit te vreten)
En je zult altijd zien dat het moment dat je het nodig hebt staat je pet op defensive en breakt je pet het meteen weer.

Feign Death + Trap => Kan, maar als je slowed bent dan kom je ook met die 12 secondes niet ver genoeg weg.
Hebben we het nog niet over dat het vaak mislukt (resists of die irritante combat bug dat je ondanks je feign death alsnog niet uit combat gaat)
Werkt IMO alleen als je al het initiatief hebt.

Concussive (eventueel met imp) => talentskill. Proct te weinig om erop te vertrouwen. En je wordt gejumped dus je begint sowieso al vannuit het standpunt dat je dit ding niet kunt gebruiken dankzij je 8yrd....

wingclip => Warrior/rogue/shaman slowen je allemaal. Wingclip maakt hun... net zo sloom. De talent proct te weinig om er je volle vertrouwen in te leggen.


Jump:
Ik ben nietsvermoedend bezig en heb ineens totaal onverwacht een zeer boze tegenstander in mijn nek hangen. Hij heeft dus al het initiatief.
IE: Ik begin dus met de volgende dingen
Warrior: Charge stun, hamstring, deep wounds...
Rogue: Crippling poison, cheap shot, gauge, kidney shot.... (als ze dat uberhaupt al nodig hebben met een paar lucky crits)
Mage: Waarschijnlijk een fireball met een PoM pyroblast gevolgd voor je weet wat je overkomt. Of frostnova, deadzone-rape.
Shadowpriest: FACEMELTINGMADNESS!
Holy/Disc priest: DoT's. Hier en daar wat redelijke damage en verder heeft hij 2 life-bars...
Paladin: geen idee, ben alliance.
Shaman: Frostshock, windfury in your face.
Warlock: Verschilt. Meestal een 3k+ shadowboltcrit of gewoon massive DoT's gekoppeld aan fears. Kan alle kanten op
Druid: Roots, en hun shifts breken alle slowende/stunnende dingen die je ze aan kunt doen. IE: een druid komt melee en gaat daar niet meer weg tot hij zelf weg wil. En om de laatste beetjes af te maken hebben ze moonfirespam.

Mijn regel voor hunter is simpel
Als ik jump dan kite ik ze meestal helemaal de pleuris en komen ze niet eens in de buurt.
Als ik gejumpt word ben ik in het overgrote deel van de gevallen gewoon hartstikke dood omdat al onze manieren om uit melee te komen makkelijk te counteren zijn of gewoon niet meer helpen omdat de belangrijkste dps melee classes allemaal een slow/stun hebben die onze slow/stun keihard pwnt.
uhhh.. ok
Oud 23-12-2005, 21:57
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
Ik ga morgen weer eens wat game time halen denk ik, alleen ik denk dat ik niet meer weet wat mijn account is of met welke email ik hem heb aangemaakt.....

Wat te doen? Blizzard mailen?
Oud 23-12-2005, 23:22
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 23-12-2005 @ 22:44
*knip*

Mijn regel voor hunter is simpel
Als ik jump dan kite ik ze meestal helemaal de pleuris en komen ze niet eens in de buurt.
Als ik gejumpt word ben ik in het overgrote deel van de gevallen gewoon hartstikke dood omdat al onze manieren om uit melee te komen makkelijk te counteren zijn of gewoon niet meer helpen omdat de belangrijkste dps melee classes allemaal een slow/stun hebben die onze slow/stun keihard pwnt.
Lol, ga eens wat meer duelen ajb
Imo is hunter nog steeds een van de meest wendbare classes die tegen elke class 1 op 1 iig weg kunnen komen en mits je er een beetje op bent gespecced en gegeard ook kan winnen.

Scattershot is onmisbaar in pvp, fok dat 't maar 4 seconden is... je kan er zelfs een charge mee interupten. Pet op defensive? Zelfs ik met me point en click playstyle speel altijd met mijn pet op passive, als je veel je keyboard gebruikt, leer het... defensive heeft teveel nadelen. En je pet heeft natuurlijk een > 1.5 attackspeed voor de onmisbare interupts.

Melee? Zorg voor een harde 2 hander, spec savage strikes en neem een fijne enchant (icy chill, crusader, damage, feiry alles wat je melee beter kan maken) en zie hoe hard de cloths neer gaan.. (pe. ik crit met me Lok voor 1.2k raptorstrikes)
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 24-12-2005, 01:42
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
grl schreef op 22-12-2005 @ 23:30 :
Ben je al in stranglethorn vale geweest?

Ik word zeker 3 keer per uur gegankt door een grapjas die denkt origineel te zijn om een lager level die staat te questen te ganken en dan te blijven corpse campen.
RoFL , als ik eenmaal een hoog level ben dan ga ik ook zeker alliance ventjes slayen, al is het maar om wraak te nemen voor die keren dat ik in silvertalon mountains ben gesneuveld door hun ^^ .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Oud 24-12-2005, 01:45
skeleton
Avatar van skeleton
skeleton is offline
Citaat:
Ymir schreef op 23-12-2005 @ 00:18 :
Haha frappant, bij mij ook

lvl 60 1337 maat die stuff stuurt
LoL, teh relax.

Maat van me is op een of andere server alliance en die wou me ook wat G toesturen maar ik weiger een alliance char aan te maken op die server XD XD .
__________________
's avonds een vent, 's ochtends absent
Oud 24-12-2005, 09:44
dead person
Avatar van dead person
dead person is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 23-12-2005 @ 22:44 :



Als ik gejumpt word ben ik in het overgrote deel van de gevallen gewoon hartstikke dood omdat al onze manieren om uit melee te komen makkelijk te counteren zijn of gewoon niet meer helpen omdat de belangrijkste dps melee classes allemaal een slow/stun hebben die onze slow/stun keihard pwnt.

Dan doe je toch iets niet goed


Als ik aanval met mn hunter 1:0 voor mij
Als ik gejumped wordt 1:0 voor mij

Ik sloop mages/druids EN warlocks als ze 9 lvl's boven mij zijn, hunter is gewoon te sterk

behalve als er 1 of andere droogkloot van ?? denkt ff 1 klap te willen geven zodat ik gelijk dood neer val
__________________
Well you know that I'm a wicked girl and I was born with a jealous mind.
Oud 24-12-2005, 11:07
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
Paperz schreef op 24-12-2005 @ 00:22 :
gespecced en gegeard ook kan winnen.
Spec: Beastmastery omdat dat PvE gewoon pwnt.
Gear: Verre van epic (ben pas 46) en ook verre van PvP gericht.
Enchants: Moet je wel het geld voor hebben.
Respec: Kost ook weer bakken geld (ik heb even dingen uit zitten proberen welke tree ik het fijnst vond werken enzo dus kheb nu het geld FF niet voor een respec)
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 24-12-2005, 12:41
Paperz
Avatar van Paperz
Paperz is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 24-12-2005 @ 12:07 :
Spec: Beastmastery omdat dat PvE gewoon pwnt.
Gear: Verre van epic (ben pas 46) en ook verre van PvP gericht.
Enchants: Moet je wel het geld voor hebben.
Respec: Kost ook weer bakken geld (ik heb even dingen uit zitten proberen welke tree ik het fijnst vond werken enzo dus kheb nu het geld FF niet voor een respec)
als je BM hebt, heb je toch intimidation?
DAn is 't een kwestie van timing... gooi een conc shot of wingclip... hou de timers in de gaten en activeer intimidation vlak voordat ze aflopen.. op die manier krijg je toch flik wat afstand tussen jou en de 'vijand'

Over enchants, klopt die kosten wat, maaaaar... je bent BM specced dus een beetje grinden kan geen kwaad... zorg dat je een high damage 2 hander vindt (ga binnenkort naar uldaman voor bijv grimlok's charge) en gooi er een inprincipe goedkope damage enchant op (ik heb op mijn Lok ook gewoon fiery enchant, dat is een proc van 40 fire damage, die belachelijk veel proc-t, ook op wingclips en raptors, deze kost slechts: 4x Small Radiant Shard, 1x Essence of Fire )

Maar goed, 't is te doen met hunters... en op jouw lvl mis je natuurlijk een paar skills (je kan geen volle specc hebben) dus soms is 't gewoon niet te doen (ik werd gisternacht noor door 6 lvl 40's onderuit gehaald en ik loop al met 5/8 DS http://wow.allakhazam.com/profile.html?471634 )
__________________
Val lekker even dood! Cooking is science for hungry people *Mysteria*
Oud 24-12-2005, 12:45
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
eindelijk een BG gewonnen, ah heerlijk gevoel
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Oud 24-12-2005, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 24-12-2005 @ 13:45 :
eindelijk een BG gewonnen, ah heerlijk gevoel
jij speelt cker aliance?
Oud 24-12-2005, 17:25
Onorthodox
Avatar van Onorthodox
Onorthodox is offline
Gestopt met WoW om Everquest 2 te spelen
__________________
People like YOU are the reason people like ME need medication
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:37.