Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2002, 12:38
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
Citaat:
Paperz schreef:
Iemand nog een demo-d/l link zonder dat ik me voor de tig-ste keer moet aan melden...
Demo is nog niet uit http://www.unrealtournament2003.com/?downloads
Advertentie
Oud 29-08-2002, 14:40
Hellracer
Avatar van Hellracer
Hellracer is offline
k*t was dit topic vergeten. Maar hier zijn de officele systeem eisen van ut 2003

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=200238
Nomaals sorry vergeten
Oud 29-08-2002, 16:04
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
zeer mooie spel. kan niet wachten tot hij officieel is. met bots spelen is nu kut, ze luisteren niet en zijn over het algemeen slecht. Ik hoop dat ze dat verbeteren. Bots in UT deden het beter.

Verder draait hij redelijk hier. Alles op full en Quincunx aan en 1024, gemiddeld 40fps. Sommige maps constant 60fps. Dat op een XP1800+ 256MB DDR en GF4 ti4200 128MB

Kan natuurlijk mijn vidkaart oc'en maar heb daar nu geen behoefte aan. Alles boven de 30fps vind ik top, aangezien ik vroeger op een intel740 4mb ram speelde.
Oud 29-08-2002, 17:57
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
Citaat:
Hellracer schreef:
Infogrames heeft de systeemeisen bekend gemaakt voor Unreal Tournament 2003.

Op de Unreal Tournament 2003 website zijn de minimale eisen vanaf heden te vinden en ze zijn best flink. Met minder dan een PIII-733, 128 Mb en 3 Gb (!!) hd space hoef je niet aan de game te beginnen. Om het spel te spelen zoals het bedoeld is wordt een PC aanbevolen met minimaal 1.0 Ghz, 256 Mb en een Sound Blaster® Audigy.



Operating System: WIN 98/ME/2000/XP
CPU: Pentium III or AMD Athlon 733MHz processor (*Pentium® or AMD 1.0 GHz or greater RECOMMENDED)
Memory: 128 MB RAM (256 MB RAM or greater RECOMMENDED)
Hard Disk Space: 3 GB
CD ROM or CD/DVD ROM: 8X
Audio System: Windows® compatible sound card (*Sound Blaster® Audigy(tm) series sound card RECOMMENDED) (NVIDIA® nForce™ or other motherboards/soundcards containing the Dolby® Digital Interactive Content Encoder required for Dolby Digital audio. Also RECOMMENDED)
Video System: 3D Accelerator card with 16 MB VRAM (*32-128 MB VRAM RECOMMENDED) 16 MB TNT2-class DirectX® version 6 compliant video card. (*NVIDIA GeForce 2/ATI Radeon RECOMMENDED) DirectX® version 8.1 (Included on game disc)
Multiplayer: Internet (TCP/IP) and LAN (TCP/IP) play supported. *Internet play requires a 33.6 Kbps or faster modem



Nou mensen eindelijk de grote vragen uit de wereld geholpen.
ik plaats em wel hier veel gemakkelijker
Oud 29-08-2002, 18:00
Hellracer
Avatar van Hellracer
Hellracer is offline
Citaat:
NightmareZ schreef:


ik plaats em wel hier veel gemakkelijker
Oke was de topic vergeten (stom )
Oud 31-08-2002, 00:12
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
Citaat:
Hellracer schreef:


Oke was de topic vergeten (stom )
van je fouten leer je
Oud 31-08-2002, 09:04
king112
Avatar van king112
king112 is offline
het enige nadeel van het spel zal ik vinden dat er geen assault bijzat want ik vond de assault een stuk vetter dan het counterstrike gebeuren tewijl het op hetzelfde neer komt
Oud 31-08-2002, 09:26
Melkhior
Avatar van Melkhior
Melkhior is offline
O M G....

Ikke kan niet langer wachten...ik begin al te schudden en te zweten ....nog even en ik heb profesionele hulp nodig...

Verlos mij !!!


__________________
Mommy, i dont feel so good
Oud 31-08-2002, 11:12
Hellracer
Avatar van Hellracer
Hellracer is offline
Citaat:
Melkhior schreef:
O M G....

Ikke kan niet langer wachten...ik begin al te schudden en te zweten ....nog even en ik heb profesionele hulp nodig...

Verlos mij !!!


Mot ik je komen troosten of zal ik een fruitmand sturen????
Oud 31-08-2002, 17:48
king112
Avatar van king112
king112 is offline
eigelijk zouden ze het nog even moeten uitstellen en aan een assaultmod moeten werken
Oud 31-08-2002, 17:57
Hellracer
Avatar van Hellracer
Hellracer is offline
Citaat:
king112 schreef:
eigelijk zouden ze het nog even moeten uitstellen en aan een assaultmod moeten werken
Nog langer!!!!!!!!
Oud 01-09-2002, 07:21
Rerisen Phoenix
Avatar van Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Ik heb die demo of wat het ook was ook gespeeld.

De bugs zijn idd erg irritant maar ondanks dat kon ik wel goed merken hoe de gameplay was en ik weet zeker dat ik door heb wat die is/moet worden.

Maar met die gameplay vinnik het dus geen Unreal Tournament 2.
Het speelt niet meer zoals UT en ziet er niet meer zo uit als UT... in feite speelt het als Q3 en oogt het als Q3.
Mooie van UT vind ik die sfeer die er hangt en die inperfect ogende wapens. Beide zijn bij UT2003 compleet zoek.

Maar toen ik stopte met hem te zien als UT 2 ging het al beter. Gewoon een spel dat wel leuk is... echter niet beter dan UT. (als de bots luisterden dus ook niet)
__________________
Ik denk meer dan jij dus ik besta meer dan jij.
Oud 01-09-2002, 10:33
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
Hellracer schreef:


Nog langer!!!!!!!!
ja duurt wel dan iets langer maar dan is ie wel nog veel vetter
Oud 01-09-2002, 10:37
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
Citaat:
king112 schreef:


ja duurt wel dan iets langer maar dan is ie wel nog veel vetter
hoop ik
Oud 01-09-2002, 10:42
king112
Avatar van king112
king112 is offline
maaar da gebuert niet
weet iemand of het echt waar is dat die editor zo makelijk is als er beweerd wordt ik ben beniuewd ik wou aaltijd al mapjes maken maar met de editor van ut was het niet te doen
Oud 01-09-2002, 10:49
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
Citaat:
king112 schreef:
maaar da gebuert niet
weet iemand of het echt waar is dat die editor zo makelijk is als er beweerd wordt ik ben beniuewd ik wou aaltijd al mapjes maken maar met de editor van ut was het niet te doen
ja/nee In elke doos van ut2003 zal niet alleen de editor van het spel zitten, maar ook een exemplaar van Maya Personal Learning Edition . "Wasda?" zul je misschien zeggen. Nou, Maya is een 3D modeling programma waarmee zeer gedetailleerde objecten voor in het spel gemaakt kunnen worden.
Oud 01-09-2002, 13:12
1234remco
Avatar van 1234remco
1234remco is offline
Ik heb de UT2003 leaked demo gespeeld, en ik kan er weinig over zeggen het ziet er wel leuk uit, maar wacht eerst tot er een officiele demo is.
maar ben benieuwd wat voor nieuwe features er in komen !!

nightmarez ? wnr komt het uit?
Oud 01-09-2002, 13:13
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
Citaat:
1234remco schreef:
Ik heb de UT2003 leaked demo gespeeld, en ik kan er weinig over zeggen het ziet er wel leuk uit, maar wacht eerst tot er een officiele demo is.
maar ben benieuwd wat voor nieuwe features er in komen !!

nightmarez ? wnr komt het uit?
nu over een week
Oud 02-09-2002, 06:43
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
NightmareZ schreef:


ja/nee In elke doos van ut2003 zal niet alleen de editor van het spel zitten, maar ook een exemplaar van Maya Personal Learning Edition . "Wasda?" zul je misschien zeggen. Nou, Maya is een 3D modeling programma waarmee zeer gedetailleerde objecten voor in het spel gemaakt kunnen worden.
het blad power unlimeted beweerde dat wel iedereen zonder bij na te denken een mapje in elkaar kan zetten maaar dat is dus niet waar
Oud 02-09-2002, 09:51
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
de FAQ van : http://www.unrealtournament2003.com/?faq

Who is developing Unreal Tournament 2003? Is it still Epic Games?

Digital Extremes (DE), based in London, Ontario, Canada, developed Unreal Tournament 2003. They, along with Epic Games of Raleigh, North Carolina, USA designed and created the original Unreal and Unreal Tournament. Unreal Tournament 2003 has seen their partnership pay off again as the power of the Unreal Engine from Epic and the depth and design of gameplay from DE conspire to deliver the ultimate sports combat experience.

What platforms will the game be released on?

PC CD-ROM

What game modes will there be?

Deathmatch
Team Deathmatch
Capture the Flag
Domination 2.0
Bombing Run
der ff bij zettuh
Oud 02-09-2002, 10:04
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
Nieuws van gamers.nl

Unreal Tournament 2003 komt definitief op 27 september we zien het wel

In de succesvolle reeks "Lachen met releasedates" verschijnt nu een nieuwe releasedate voor Unreal Tournament 2003. En niet zomaar eentje, maar wel een echte, definitieve datum waarop hij echt in de winkels zou moeten liggen. Het bericht komt van Infogrames Scandinavië en ze beweren dat dat echt de final releasedate is. Aangezien de releasedata voor heel Europa doorgaans gelijk zijn kunnen we ervan uitgaan dat dit voor Nederland ook zo is.

De Amerikanen zullen het spel misschien een paar dagen eerder krijgen, maar zo gaat dat nou eenmaal tegenwoordig. Hoe standvastig deze releasedate is zal de toekomst uitwijzen. Mochten we op 27 september ineens UT2003 in de schappen zien staan dan is dat zeker een applausje waard!

Unreal Tournament 2003 screenshots van Nvidia

Op de Nvidia site zijn een aantal nieuwe screenshots verschenen van Unreal Tournament 2003. Naast de plaatjes staat er wat algemene tekst over het spel. Maar iedereen wist toch al dat er 30 omgevingen waren, 50 karakters om mee te spelen, een groot wapenarsenaal voor de betere kills, nieuwe game modes en nog veel en veel meer?



Unreal Tournament 2003 trailer online

De Unreal site Unreality komt met het nieuws dat de Duitse Infogrames een Unreal Tournament 2003 trailer online heeft gezet. Het filmpje laat wat in-game actie zien. Helaas is het origineel in postzegel formaat, maar IGN heeft een QuickTime versie die er beter uit ziet.

De IGN versie weegt 9,2MB, het origineel gaat voor 1,5MB over de toonbank.

Unreal Tournament 2003 geen succes vanwege hardware

Hoewel de demo van Unreal Tournament 2003 nog moet verschijnen lijkt de nieuwe blockbuster in de Unreal serie geen succes te worden. Althans, volgens Fragmaster. Het spel zou namelijk te hoge systeemeisen hebben. Een spel als Counter-Strike kan op de meeste simpele Pentiums gespeeld worden, terwijl UT2003 een stevige bak nodig heeft. Daar komt bij dat het Deathmatch type geen toekomst heeft, want anders zou Half-Life DM populairder zijn dan Counter-Strike en dat is nu niet het geval.

Het is in ieder geval stof om over na te denken. Niet iedereen heeft namelijk het budget om nieuwe hardware te kopen als Unreal Tournament 2003 uitkomt. Het is dan ook afwachten of de schrijver van het artikel gelijk krijgt met zijn voorspelling.

UT 2003 won’t be the most popular game in the world. It probably won’t even become the most popular PC FPS in the world. It may not even sell as well as Medal of Honor, a game which in theory has more "Wal-Mart gamer" appeal. But does it really matter? I don’t think so. "Popular" doesn’t necessarily mean "best" or even "good." Think back to High School. UT 2003 is going to be a great game that I’m sure will please fans of Unreal and revitalize the existing Unreal community. Anything it does beyond that is a bonus, I think.

Besides, would you rather be a part of a community of 4000 hardcore, generally decent players or an assorted collection of 65,000 average players and 10,000 newbies, cheaters, assholes, and morons? Not that I'm pointing any fingers here...


Meer nieuws op http://www.gamers.nl/zoek.php
Oud 02-09-2002, 13:41
Verwijderd
Citaat:
king112 schreef:
het blad power unlimeted beweerde dat wel iedereen zonder bij na te denken een mapje in elkaar kan zetten maaar dat is dus niet waar
Juist, dat is inderdaad onzin.

Je moet wel wat verstand van mappen hebben om een map te maken die lekker speelt.
Oud 02-09-2002, 13:45
1234remco
Avatar van 1234remco
1234remco is offline
Citaat:
Unreal Tournament 2003 komt definitief op 27 september we zien het wel
Unreal Tournament 2003 komt definitief op 27 september we zien het wel

hoop ik
ik heb trouwens al die demo

nl.internations.net/giresun27/lala.jpg
copy & plak op je browser

Laatst gewijzigd op 02-09-2002 om 13:58.
Oud 02-09-2002, 13:56
WijfMan
WijfMan is offline
Citaat:
1234remco schreef:
Unreal Tournament 2003 komt definitief op 27 september we zien het wel

hoop ik
ik heb trouwens al die demo
http://www.imagestation.com/picture/...9.jpg.orig.jpg
Ik heb em ook (ingepakt, 921 mb).
Alleen wil ie em bij niet uitpakken
1 of andere fout.
__________________
Im Not Here To Mingle. Im Here To Annoy.
Oud 02-09-2002, 14:02
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
Citaat:
WijfMan schreef:


Ik heb em ook (ingepakt, 921 mb).
Alleen wil ie em bij niet uitpakken
1 of andere fout.
kan tog, cker als je het Illegaal heb ( enige mogelijk )
Oud 02-09-2002, 14:37
WijfMan
WijfMan is offline
Citaat:
NightmareZ schreef:


kan tog, cker als je het Illegaal heb ( enige mogelijk )
Euhm... wat bedoel je?
__________________
Im Not Here To Mingle. Im Here To Annoy.
Oud 02-09-2002, 15:44
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
Citaat:
WijfMan schreef:


Euhm... wat bedoel je?
als je het illegaal heb Kan het zo zijn dat er fouten in bevatten
( want tis amper uit )
Oud 02-09-2002, 16:37
Verwijderd
Citaat:
1234remco schreef:
Unreal Tournament 2003 komt definitief op 27 september we zien het wel

hoop ik
ik heb trouwens al die demo

nl.internations.net/giresun27/lala.jpg
copy & plak op je browser
Citaat:
WijfMan schreef:
Ik heb em ook (ingepakt, 921 mb).
Alleen wil ie em bij niet uitpakken
1 of andere fout.
Knap. Want er is niet eens een demo.

Enige wat er is zijn 2 leaks. Laatste van E3 in mei. En die zijn beide niet in demo-vorm.
Oud 02-09-2002, 17:18
WijfMan
WijfMan is offline
Citaat:
spawn again schreef:




Knap. Want er is niet eens een demo.

Enige wat er is zijn 2 leaks. Laatste van E3 in mei. En die zijn beide niet in demo-vorm.
Daar gaat het ook over.
Zie zijn pic maar.
__________________
Im Not Here To Mingle. Im Here To Annoy.
Oud 02-09-2002, 17:19
WijfMan
WijfMan is offline
Citaat:
NightmareZ schreef:


als je het illegaal heb Kan het zo zijn dat er fouten in bevatten
( want tis amper uit )
I know.
Kan ik het nog wel jammer vinden
__________________
Im Not Here To Mingle. Im Here To Annoy.
Oud 02-09-2002, 18:20
king112
Avatar van king112
king112 is offline
het eerste deel van unreal tournament was al een van de beste spellen ooit maar dit zegt alles hoe dit spel eruit ziet die maps dat is echt fantatisch het zal alleen niet zo populiar op internet worden als counterstrike want dit spel heeft gewoon tveel eisen en dat vindt ik opzich een voordeel want zie het resultaat hoe prachtig het er wel niet uitziet
Oud 03-09-2002, 10:32
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
Citaat:
king112 schreef:
het eerste deel van unreal tournament was al een van de beste spellen ooit maar dit zegt alles hoe dit spel eruit ziet die maps dat is echt fantatisch het zal alleen niet zo populiar op internet worden als counterstrike want dit spel heeft gewoon tveel eisen en dat vindt ik opzich een voordeel want zie het resultaat hoe prachtig het er wel niet uitziet
Idd speleln die nu/later uitkomen worden maar steeds prachtiger
Oud 03-09-2002, 10:33
king112
Avatar van king112
king112 is offline
september toch?
Oud 03-09-2002, 10:37
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
spawn again schreef:


Facing Worlds 3

Klik op plaatje voor grote versie.
is dit een offiecieele map of niet??
trouwens ik had ergens gezien hoe al de mappen heten weet iemand die site
Oud 03-09-2002, 13:32
Verwijderd
Citaat:
king112 schreef:
is dit een offiecieele map of niet??
trouwens ik had ergens gezien hoe al de mappen heten weet iemand die site
Ja, dat is officieel. D'r is ergens een filmpje genaamd: "Intel booth", waar mensen die map spelen. (PIV 2,53ghz met GF4 Ti4600 = 60/70fps BUITEN ).
Oud 03-09-2002, 13:34
Verwijderd
Citaat:
king112 schreef:
het eerste deel van unreal tournament was al een van de beste spellen ooit maar dit zegt alles hoe dit spel eruit ziet die maps dat is echt fantatisch het zal alleen niet zo populiar op internet worden als counterstrike want dit spel heeft gewoon tveel eisen en dat vindt ik opzich een voordeel want zie het resultaat hoe prachtig het er wel niet uitziet
Was bij Unreal ook. Die nam een gigastap qua games. Nu Unreal Tournament 2003 (omdat die toevallig voor Unreal 2 uitkomt (die overigens meer verschil zal hebben met UT2003 dan toen met Unreal en UT)).
Unreal en UT waren ook zeer zwaar voor pc's toen ze uitkwamen, maar nu speelt iedereen ze met 200fps (overkill ).
Oud 03-09-2002, 16:49
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
Citaat:
king112 schreef:
september toch?
Hoe/wat bedoel je ?
Oud 03-09-2002, 19:00
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
spawn again schreef:


Was bij Unreal ook. Die nam een gigastap qua games. Nu Unreal Tournament 2003 (omdat die toevallig voor Unreal 2 uitkomt (die overigens meer verschil zal hebben met UT2003 dan toen met Unreal en UT)).
Unreal en UT waren ook zeer zwaar voor pc's toen ze uitkwamen, maar nu speelt iedereen ze met 200fps (overkill ).
ja sorry unreal 1 was ook echt een topper maar ik vond ut helemaal geweldig
Oud 03-09-2002, 19:55
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
Citaat:
king112 schreef:


ja sorry unreal 1 was ook echt een topper maar ik vond ut helemaal geweldig
Ut 1 was cker een topper maar ik denk niet dat UT2003 zo topper gaat worden als 1


beta zegt nog niks maar ja ik w8 maar af
Oud 03-09-2002, 20:50
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
NightmareZ schreef:


Ut 1 was cker een topper maar ik denk niet dat UT2003 zo topper gaat worden als 1


beta zegt nog niks maar ja ik w8 maar af
dat zal komen omdat de niet zovel mensen een geode computer hebben voor het spel en voor de ooude spelletjes wel daarom zal het een tijdje duren dat ie veel verkocht wordt maar ik denk dat het net zo er net zoveel kunnen verkocht worden als wc3
Oud 04-09-2002, 00:24
Verwijderd
Citaat:
NightmareZ schreef:
Ut 1 was cker een topper maar ik denk niet dat UT2003 zo topper gaat worden als 1


beta zegt nog niks maar ja ik w8 maar af
Weetikniet. De hele community van UT stapt over naar UT2k3, en er komen weer nieuwe bij.
Spel is niet slechter dus de UT spelers zullen er heus niet mee stoppen.
Oud 04-09-2002, 13:48
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
Citaat:
spawn again schreef:


Weetikniet. De hele community van UT stapt over naar UT2k3, en er komen weer nieuwe bij.
Spel is niet slechter dus de UT spelers zullen er heus niet mee stoppen.
hoop ik
Oud 04-09-2002, 13:56
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
ik heb op unreal.netgamez gelezen dat de laatste controles worden gedaan met betrekkingtot de AI van de bots in de maps en oo k de rest van de game wordt getest en afgerond

Er zullen 4 maps in de demo te spelen zijn;

ANTALUS - DM map in an exterior setting. Beautiful grass, rolling hills, neat rock structures around, etc...
ASBESTOS- DM map in a factory style setting.
CITADEL - CTF map - Like Face, but with multiple paths.
ANUBIS - Bombing Run map - tons of fun.

dat waren de mappen
Oud 04-09-2002, 15:49
Demiurge
Avatar van Demiurge
Demiurge is offline
Waar ik nu al bang voor ben en wat ik nu al heb met al die nieuwe groote en mooie spellen, wat je ook ziet bij die plaatjes...
Het word een beetje onoverzichtelijk.... maar misschien ben ik een beetje teveel old-skool spel fanaat waar alles nog boterkoek was
Oud 04-09-2002, 17:52
king112
Avatar van king112
king112 is offline
er zijn mensen die bang zijn voordat het een flop wordt
Oud 04-09-2002, 18:08
Verwijderd
Citaat:
RazendeRoeland schreef:
Waar ik nu al bang voor ben en wat ik nu al heb met al die nieuwe groote en mooie spellen, wat je ook ziet bij die plaatjes...
Het word een beetje onoverzichtelijk.... maar misschien ben ik een beetje teveel old-skool spel fanaat waar alles nog boterkoek was
Je hebt meer mogelijkheden om bv. niet geraakt te worden. Meer strategie in het spel ipv rauwdauw alles afschieten wat je ziet.
Oud 06-09-2002, 07:15
king112
Avatar van king112
king112 is offline
het wordt een van de beste spellen ooit
Oud 06-09-2002, 12:00
gna
Avatar van gna
gna is offline
die leak versie valt tegen

zal wel niet veel beter zijn dan dat, echte spel
__________________
Het leven is een banaan
Oud 06-09-2002, 18:34
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
Citaat:
king112 schreef:
het wordt een van de beste spellen ooit
dat hoop ik UT1 was al zoo GAAF 2e moet GAVER worden ( hoop ik )maar het word cker een TOPPER
Oud 07-09-2002, 17:40
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
F*ck , die demo duurt wel erugggggggggggggggggg lang
nog ff inhouden als het kan
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Het Grote Unreal Tournament 2003 Topic Deel3
ocmer4321
12 19-03-2003 22:07
Games Het Grote Unreal Tournament 2003 Topic Deel2
/\/ightmareZ
2 17-03-2003 17:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:34.