Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2002, 20:24
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
1234remco schreef:
UT2003 Demo Benchmarks
Mijn Score

FlyBy 72.741768
Botmatch 42.008247
Res. 1600x1200

Dit is gedaan met een
XP2100, 512 MB ram PC2700, Leadtek GeForce 4 ti4600 (128 MB)
Advertentie
Oud 14-09-2002, 20:38
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
vind het echt bruut het speelt lekker soepel op me ti4200. denk ook niet dat je het leuk zult kunnen spelen als je minder dan een gf3 hebt. Dat log spelen snap ik niet. het speelt net zo soepel als UT en misschien wel wat sneller, maar dat boeit niet. DM spelen is toch shit. Speel dan gewoon bombing run en CTF, gaat wat tactischer.



Benchmark: XP1800 - 256MB pc2100 - GF4ti4200@275/545

FlyBy 63.9
Botmatch 36.8
Res. 1600x1200
Oud 14-09-2002, 21:16
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Lekker spelletje hoor Beetje meer Q3 achtig geworden, qua sounds en gameplay dan. Toch erg lekker om te spelen, en ziet er zeer gelikt uit.

Flyby: 73
Botmatch: 42
Resolutie: 1600x1200

XP 2000+, 512 Pc2700, GF4 Ti4200 @ 300/650.

Laatst gewijzigd op 14-09-2002 om 21:21.
Oud 15-09-2002, 04:03
MaakUt
Avatar van MaakUt
MaakUt is offline
ja wel leuke engine en loopt ook verrassend goed op een gewoon redelijk systeem.... kep gespeeld op een xp1900+ / 768 PC2400 en een Ti500 (mijn systeem) , en een xp1600+/512 PC2100 / geforce 2 pro.... eerlijk gezegt loopt ie zelfs soepeler als de sof2/mohaa engine.. (enhanced q3ta engine ofzo) ... ziet er zeker gelikt uit, maar is wel SUPERmakkelijk als je het vergelijkt met UT1
__________________
http://www.twistedmojo.com/la.html
Oud 15-09-2002, 04:55
anonieme_teddybeer
Avatar van anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
goede texture files kan je downloaden van

http://80.56.182.213:1204/textures.zip

niet teveel mensen tegelijk het is namelijk maar me chello accountje
__________________
Fuck you! and you, and you and everybody else
Oud 15-09-2002, 04:59
Verwijderd
Citaat:
MaakUt schreef:
ja wel leuke engine en loopt ook verrassend goed op een gewoon redelijk systeem.... kep gespeeld op een xp1900+ / 768 PC2400 en een Ti500 (mijn systeem) , en een xp1600+/512 PC2100 / geforce 2 pro.... eerlijk gezegt loopt ie zelfs soepeler als de sof2/mohaa engine.. (enhanced q3ta engine ofzo) ... ziet er zeker gelikt uit, maar is wel SUPERmakkelijk als je het vergelijkt met UT1
Makkelijker?

UT = 2 raketten afvuren op 1 gast = dood

Niet bij UT2003 zo... Gevechten tussen 2 personen duren langer...

Tis ook niet meer zo dat als je met de minigun 5seconden op iemand schiet datie dan dood is.
Oud 15-09-2002, 10:03
Hellracer
Avatar van Hellracer
Hellracer is offline
Ik vind het spel gewoon gaaf. En je moet maar eens voor de gein in de gaten houden hoe die mensen dood gaan. Ze glijden naar beneden, ze stuiteren van paal naar paal naar beneden, als ze over een rand hangen met een arm dan hangt die arm ook naar beneden over die rand. Gewoon gaaf. Over die Benchmarks snap ik niks maar ik heb gekeken en op 1024 alles vol open:
min fps :30
max fps:50

Sys:
1333 amd
256 sd-ram
gf 4 ti 44000 128 mb ddr

weet iemand hoe opengl aan de gang krijgt bij ut2003??

heb nog iets gevonden meschien wel handig:

Demo Tips
Have any more tips to share? Send them in!

Tech Issues

If the demo is running poorly for no apparent reason, try turning the Audio Mode to “Safemode.”
UT2003 has very high system requirements, so try turning the settings on the details settings page to the absolute minimum if you’re not getting good performance. A 733MHz processor, 128 MB of RAM, and a TNT2-class or above card are the minimum requirements, but a 1.0 GHz, 256 MB RAM, and a GeForce2-class card or higher is highly recommended.

Make sure you have DirectX 8.1 or greater.

The master server for the in-game browser has been up and down, so sometimes in-game server listings won’t appear. You can still browse servers in GameSpy Arcade, which lists all UT2003 servers.

Voodoo3/5 compatibility is broken in the demo, so those cards won't work. A patch will be released to fix this.

If you’re curious about how well UT2003 performs on your system, run benchmark.exe in the system directory. It will launch four separate demos (two flythroughs and two botmatches) and report your total average frame rates at the end.

To see your FPS in-game, bring down the console with the "~" and type "stat fps" (without the quotation marks).

For more information and help, check out this very useful guide over at the official forums. And be sure to read the README file in your /ut2003demo/help directory!

Adrenaline

Once your Adrenaline reaches 100 (you can get this either through collecting pills or murdering people, and Adrenaline is cumulative), you’ll hear a voice that says “Adrenaline!” and you can tap special power-up moves. Here’s what they are:
Speed: forward, forward, forward, forward
Regen: back, back, back, back
Invisibility: strafeleft, strafeleft, straferight, straferight
Berserk: forward, forward, back, back

Movement

To double jump, jump a second time while at the height of your jump.
Dodging works just like UT. Double tap.

Weapons

If you want to see the camera on the Translocator, press the translocator selection key after you’ve thrown it. Then press secondary fire to actually translocate.
The Shield Hammer acts pretty much like UT’s Impact Hammer. If you charge up, you can do a rocket-type-jump with it. Secondary fire is a shield, which you can use to reflect most weapon fire.

Assault Rifle grenades explode on impact, so if you’re desperate just charge your enemy and grenade them up close.

Hold down primary while charging up rockets with secondary, and the rockets will fire in a swirling pattern rather than a spread.

Remember that in team games, you can link your Link Gun up to a teammate’s by using secondary fire on them while they’re using the Link Gun as well. This will increase your damage, and up to three people can link. Don’t cross the streams!

Shock combos are easy with UT2003, just shoot the orb with secondary fire and then hit the orb with primary fire. Shock combo.

Bombing Run

Bombing run takes a little getting used to, but it's a blast. The goal is to get the ball through your opponents goal, either by throwing it through for a field goal (3 points) or jumping through it for a touchdown (7 points). When you have the ball, your health recharges.
At the top-middle of your HUD in Bombing Run is a radar that changes to the color of the team which currently has possession. If nobody has the ball, it's yellow. The small yellow ball points towards the location of the ball, if it’s loose. If you have the ball, it guides you towards the goal (it also guides you towards the enemy base in CTF).

To pass the ball, secondary fire at a player to lock on. You can pass to teammates and opponents alike, try passing to an unsuspecting enemy and then blast them while they’re defenseless. You can also throw the ball away or into the air if you need to attack someone while you’re making a run.
__________________
*Liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken* Lid van de meest machtige club op het forum: De BBC-lid van Fietspomp_BV en van Nothing

Laatst gewijzigd op 15-09-2002 om 11:17.
Oud 15-09-2002, 11:39
Hellracer
Avatar van Hellracer
Hellracer is offline
even een nieuwe post

Zo verander je d3d in opengl voor ut2003

De opengl is nog in ontwikkel fase dus nie raar staan kijken als het niet werkt:

Opengl does work in the demo, but is not supported like you said. you need to edit your UT2003.ini file. it normally looks like:

RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice
;RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice

change it to:

;RenderDevice=D3DDrv.D3DRenderDevice
;RenderDevice=Engine.NullRenderDevice
RenderDevice=OpenGLDrv.OpenGLRenderDevice
__________________
*Liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken* Lid van de meest machtige club op het forum: De BBC-lid van Fietspomp_BV en van Nothing
Oud 15-09-2002, 11:40
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
Unreal Tournament 2003 trailer

Op Gamersnation lazen we dat Infogrames een officiële Unreal Tournament 2003 trailer heeft gereleased. Wij direct downloaden en kijken natuurlijk en het ziet er allemaal weer oh zo cool uit. Het wordt nu toch echt 's tijd dat de demo komt.( is al uit )

Uitgebreide ut2k3 - videokaart test

AnandTech heeft een uitgebreide review geschreven over de prestaties van UT2k3 in combinatie met verscheidene videokaarten. Alle populaire videokaarten die er tegenwoordig op de markt te koop zijn komen aan bod, inclusief de wat oudere kaarten, zoals de gf2 MX serie. Lees het complete artikel hier en oordeel zelf of je toe bent aan een nieuwe videokaart

Lees alles verder op http://unreal.netgamez.nl/news/index.cfm

Laatst gewijzigd op 15-09-2002 om 13:05.
Oud 15-09-2002, 11:59
1234remco
Avatar van 1234remco
1234remco is offline
geef antwoord op msn ok

FuckFreak says:
he geef antwoord dan
FuckFreak says:
we gaan toch huiswerk maken alles
FuckFreak says:
ej
Oud 15-09-2002, 12:17
MaakUt
Avatar van MaakUt
MaakUt is offline
remco
__________________
http://www.twistedmojo.com/la.html
Oud 15-09-2002, 12:22
Hellracer
Avatar van Hellracer
Hellracer is offline
Citaat:
NightmareZ schreef:
Unreal Tournament 2003 trailer

Op Gamersnation lazen we dat Infogrames een officiële Unreal Tournament 2003 trailer heeft gereleased. Wij direct downloaden en kijken natuurlijk en het ziet er allemaal weer oh zo cool uit. Het wordt nu toch echt 's tijd dat de demo komt.( is al uit )

Uitgebreide ut2k3 - videokaart test

AnandTech heeft een uitgebreide review geschreven over de prestaties van UT2k3 in combinatie met verscheidene videokaarten. Alle populaire videokaarten die er tegenwoordig op de markt te koop zijn komen aan bod, inclusief de wat oudere kaarten, zoals de gf2 MX serie. Lees het complete artikel hier en oordeel zelf of je toe bent aan een nieuwe videokaart

Lees alles verder op http://unreal.netgamez.nl/news/index.cfm
euh die sites met die video kaarten werken nie
__________________
*Liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken* Lid van de meest machtige club op het forum: De BBC-lid van Fietspomp_BV en van Nothing
Oud 15-09-2002, 12:49
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
Citaat:
Hellracer schreef:


euh die sites met die video kaarten werken nie
hmm kutzooi eerst werkte ze wel en nu weer opeens niet
vergeet dat ff ik zoek wel een neiuwe


thnx
Oud 15-09-2002, 12:51
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
Citaat:
1234remco schreef:
geef antwoord op msn ok

FuckFreak says:
he geef antwoord dan
FuckFreak says:
we gaan toch huiswerk maken alles
FuckFreak says:
ej
ff sst mag niet op dit forum en cker niet in deze TOPIC, ik kom eraan
btw
Oud 15-09-2002, 13:05
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
NightmareZ schreef:


hmm kutzooi eerst werkte ze wel en nu weer opeens niet
vergeet dat ff ik zoek wel een neiuwe


thnx
Je linkt vanaf de ene site naar de andere.. Dat werkt kennelijk niet helemaal Keb je URL's in je reply ff aangepast, nu werken ze wel.
Oud 15-09-2002, 13:12
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
Citaat:
Koen schreef:


Je linkt vanaf de ene site naar de andere.. Dat werkt kennelijk niet helemaal Keb je URL's in je reply ff aangepast, nu werken ze wel.

bedankt koen
Oud 15-09-2002, 13:34
Frank
Avatar van Frank
Frank is offline
goed werk van epic van die linux versie
__________________
True in the game, as long as blood is blue in my veins
I pour my Heineken brew to my deceased crew on memory lane
Oud 15-09-2002, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Budster schreef:



Pfff..
Waar moet ik dan op spelen om 'indruk' te maken?

Heb net op skilled 3 keer achter elkaar een 'flawless victory' gehad met bombing run (21 punten)...
Oud 15-09-2002, 16:01
MaakUt
Avatar van MaakUt
MaakUt is offline
ingame browser werkt niet meer hier >=(
__________________
http://www.twistedmojo.com/la.html
Oud 15-09-2002, 16:21
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
Citaat:
MaakUt schreef:
ingame browser werkt niet meer hier >=(
hier ook niet :/
Oud 15-09-2002, 16:31
Verwijderd
Citaat:
MaakUt schreef:
ingame browser werkt niet meer hier >=(
]]

Hier ook niet, dus daarnet maar ff met bots gespeeld.

Ik vind dit spel echt RULEN!
Oud 15-09-2002, 17:22
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
anonieme_teddybeer schreef:
goede texture files kan je downloaden van

http://80.56.182.213:1204/textures.zip

niet teveel mensen tegelijk het is namelijk maar me chello accountje
doet t niet

hoe kom je eraan?
Oud 15-09-2002, 17:27
Purgatori
Purgatori is offline
Heyz iedereen....

Kheb nou net ff UT2003 demo gedownt... Kheb alles ingestelt enzo... Maar ask dan wil gaan spele... Krijg ik loading screen... En dan looptie vast... Of auto-restart men computer ineens... Als hij vast loopt, en ik heb geluk... Krijg ik dit te zien:

Critical Error


UT2003 Build UT2003_Build_[2002-09-13_17.31]

OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600)
CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1404 MHz with 255MB RAM
Video: NVIDIA GeForce2 MX/MX 400 (3082)

General protection fault!

History: FD3DRenderInterface: rawPrimitive <- FBspDrawList::Render <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FPlayerSceneNode::Render <- UGameEngine: raw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop


Dat is dus de fout... Kan iemand me helpe... Waar dit aan ligt? Of wat ik er voor moet downe nog? Thanks alvast...

Dark Greetz....

Purgatori
Oud 15-09-2002, 17:29
Hellracer
Avatar van Hellracer
Hellracer is offline
je moet eens de nieuwe nvidia drivers proberen niet DETONATOR 40 maar de 30.82 meen ik want die DETONATOR 40 werken niet met ut 2003
__________________
*Liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken* Lid van de meest machtige club op het forum: De BBC-lid van Fietspomp_BV en van Nothing
Oud 15-09-2002, 17:29
Purgatori
Purgatori is offline
Ja... Kun je ff de link geve? Das wat handiger... Kweet da allemaal nie precies... Thanks...
Oud 15-09-2002, 17:32
Hellracer
Avatar van Hellracer
Hellracer is offline
hier is de link:
http://www.nvidia.com/view.asp?IO=winxp-2k_30.82



en graag gedaan
__________________
*Liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken* Lid van de meest machtige club op het forum: De BBC-lid van Fietspomp_BV en van Nothing
Oud 15-09-2002, 17:33
Purgatori
Purgatori is offline
Ja.... Thanks... Maar nu kom ik tot de conclusie dak die dus al heb... Damn Is nog andere manier voor iets op te losse?
Oud 15-09-2002, 17:39
Hellracer
Avatar van Hellracer
Hellracer is offline
moet je toch eens proberen die DETONATOR 40 te downloaden. Je kunt altijd nog terug dacht ik.

hier de link voor die DETONATOR 40:

http://www.nvidia.com/view.asp?IO=winxp-2k_40.41

lets have a try er kan weinig fout gaan dus probeer het.

(nog steeds op eigen risico)
__________________
*Liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken* Lid van de meest machtige club op het forum: De BBC-lid van Fietspomp_BV en van Nothing
Oud 15-09-2002, 17:41
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
Citaat:
Hellracer schreef:
moet je toch eens proberen die DETONATOR 40 te downloaden. Je kunt altijd nog terug dacht ik.

hier de link voor die DETONATOR 40:

http://www.nvidia.com/view.asp?IO=winxp-2k_40.41

lets have a try er kan weinig fout gaan dus probeer het.

(nog steeds op eigen risico)
ja je kan ALTIJD terug naar een oudere driver
en 40.41 wekt prima
Oud 15-09-2002, 17:44
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
Citaat:
Purgatori schreef:
Ja.... Thanks... Maar nu kom ik tot de conclusie dak die dus al heb... Damn Is nog andere manier voor iets op te losse?
er is geen andere oplossing dat ik weet tot nu toe maar ik zoek wel die oplossing van die probleem

download driver 40.41 en probeer
Oud 15-09-2002, 17:46
Purgatori
Purgatori is offline
Keej... Thanks he... Ik ga es ffs probere... Klaat wel wete of et is gelukt of niet... Thanks alvast...

Dark Greetz

Purgatori
Oud 15-09-2002, 17:47
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
maare Purgatori drukte jij op een knop ? tijdens het laden want het kan. als je pijtle naar boven druk tijdens de laden kan ie die probleem oorzaken . druk dan niks of druk "w" als je naar boven wilt
Oud 15-09-2002, 18:01
Purgatori
Purgatori is offline
Et werkt nog steeds niet... Geen van die 2... Elke keer weer de zelfde fout Damn... Ik haat dit soort dinge echt...
Oud 15-09-2002, 18:10
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
Citaat:
Purgatori schreef:
Et werkt nog steeds niet... Geen van die 2... Elke keer weer de zelfde fout Damn... Ik haat dit soort dinge echt...

welke dx heb je ?
Oud 15-09-2002, 18:12
Purgatori
Purgatori is offline
Standaard volgesmij
Oud 15-09-2002, 18:12
MaakUt
Avatar van MaakUt
MaakUt is offline
is de master server nog steeds down?
__________________
http://www.twistedmojo.com/la.html
Oud 15-09-2002, 18:16
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
Citaat:
Purgatori schreef:
Standaard volgesmij
huh? nee zeg welke Direct X heb jij
ga naar ---> Start---> Uitvoeren---> Type "Dxdiag" ---> en kijk welke DirectX-versie je heb ( staat helemaal onderaan )

je kan openGL proberen
nieuwe Detonators uitproberen
Oud 15-09-2002, 18:20
Purgatori
Purgatori is offline
Dis et geloof ik:

DirectX 8.1
Oud 15-09-2002, 18:33
BendeBen
Avatar van BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
MaakUt schreef:
is de master server nog steeds down?
yup
maar heel soms doet ie het ff

pleur er dan een paar in je favs
die kan je dan alsnog joinen als ie down is
Oud 15-09-2002, 18:37
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
Citaat:
Purgatori schreef:
Dis et geloof ik:

DirectX 8.1
hmm okay ik ben naar veel forums gegaan en veel mensen hebben hetzelfde probleem "Critical Error"de problemen zijn nog niet opgelost helaas

mischien binnenkort ik probeer de oplossing te zoeken
Oud 15-09-2002, 18:40
Purgatori
Purgatori is offline
Volgesmij heeft dat te make met xp ofzow... Kweet niet of die andere ook xp hebbe.... Maar ik heb Xp Pro... En ik heb bes vaak probleme met games... Waaronder Q3, GTA3 en nu dus UT2003 (En nog andere games ook)
Oud 15-09-2002, 18:51
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
Citaat:
Purgatori schreef:
Volgesmij heeft dat te make met xp ofzow... Kweet niet of die andere ook xp hebbe.... Maar ik heb Xp Pro... En ik heb bes vaak probleme met games... Waaronder Q3, GTA3 en nu dus UT2003 (En nog andere games ook)
Hmm ik heb win Xp Pro ( helemaal geen problemen ) maar wel problemen gehad met andere games w.o. Gta3

eingelijk is win XP niet voor spellen win98 lekker wel

ben je van plan dan om een andere OS erin te douwen??
de andere mensen die het zelfde probleem hadden, hadden geen problemen met Xp ofzo ze zeiden wel "een fout in UT2003"
Oud 15-09-2002, 18:54
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
Hey iemand zei op Tweakers:
Het is me gelukt unreal tournament doet het bij mij, het lag idd aan de driver. Ik d8 dat ik de nieuwste had maar dat was niet zo.

dus voor de mensen die dit probleem misschien ook hebben, probeer eerst eens de nieuwste drivers te downloaden.

Klik hier.

probeer dan maar de nieuwste driver het is al iemand gelukt
Oud 15-09-2002, 18:56
Purgatori
Purgatori is offline
Nou... Kweet et ook allemaal niej... Kut xp... Maareuh... Kga Xp der nie af mikke ofzow... Maar maybe gaak splitse... Met 98 erbij... Maar gaat dat... Want der zit verschil tusse ofzow he? 98 gebruikt iets anders as xp he?

Laatst gewijzigd op 15-09-2002 om 18:59.
Oud 15-09-2002, 18:59
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
Citaat:
Purgatori schreef:
Maar gaat dat... Want der zit verschil tusse ofzow he? Met iso ofzow?
leg is ff goed uit wat bedoel je ermee , bedoel je dualboot? ne je harde schijf delen in 2 ?? snap um niet
je kan het doen met een prog. Partition Magic 7 ( zonder te formatten
Oud 15-09-2002, 19:00
Purgatori
Purgatori is offline
Ja... Da progje heb ik al... Maar euhmz... Ik bedoel gewoon... Dak opt begin kan kieze tusse xp en 98... Maar volgesmij kon da nie ofzow vanwege 2 soorte tusse xp en 98
Oud 15-09-2002, 19:03
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
ehm download dit driver . en mischien zijn je problemen opgelost heeft ook geholpen bij een vriend van mij ( zelfde prob.)\
Oud 15-09-2002, 19:04
Purgatori
Purgatori is offline
Keej... Kzal et probere... Klaat dalijk wete oft heeft gewerkt...
Oud 15-09-2002, 19:09
Purgatori
Purgatori is offline
Ja.... Gare shit... Kheb die gedownt... Maar hij kan nie instaleren... Geeftie een fout melding!! GODVER!!! XP!!! U SUCK!!!!
Oud 15-09-2002, 19:16
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
Citaat:
Purgatori schreef:
Ja.... Gare shit... Kheb die gedownt... Maar hij kan nie instaleren... Geeftie een fout melding!! GODVER!!! XP!!! U SUCK!!!!
wat voor foutmelding dan??
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Het Grote Unreal Tournament 2003 Topic Deel3
ocmer4321
12 19-03-2003 22:07
Games Het Grote Unreal Tournament 2003 Topic Deel2
/\/ightmareZ
2 17-03-2003 17:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:20.