Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-08-2006, 13:32
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
ik vind monk/mesmer en asassin mesmer wel fijn.

warriors zijn saai
__________________
I'm too old for this shit.
Advertentie
Oud 10-08-2006, 13:39
Verwijderd
Ik denk dat, als je een erg goede char hebt, dat het dan ook wel leuk is. Ik blijf het vet vinden als je met een ele 2 meteor showers en een rodgorts invocation over een groep enemy's spammed en dat ze allemaal doodgaan.

En als je een slechte char hebt, dan zul je ook minder snel in party's en al helemaal niet in PvP komen.
Oud 10-08-2006, 16:51
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
meestal hoeven ze alleen maar "Mo" achter je naam te zien en ze accepteren je wel in een party.

dingen zoals w/n kom je gewoon niet veel tegen. maar de mensen die daarmee beginnen komen er wel achter dat ze niet zo effectief zijn
__________________
I'm too old for this shit.
Oud 12-08-2006, 22:28
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Mijn Ele/Me heeft zojuist jaar aprentice armor afgelegd voor "echte" armor. Yee!
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 02-09-2006, 15:02
Verwijderd
Up!






Als het goed is komt volgende maand Nightfall uit, wie gaat 'm meteen halen?
Oud 02-09-2006, 18:45
Verwijderd
Citaat:
Bossen schreef op 02-09-2006 @ 16:02 :
Up!

[afbeelding]

[afbeelding]


Als het goed is komt volgende maand Nightfall uit, wie gaat 'm meteen halen?
Ik denk ik niet. GW is steeds meer PvP georienteerd geworden en volgens mij gaat Nightfall die traditie voortzetten. Ik dig PvP niet zo.
Hoewel de PvP in Factions best vet is gedaan, blijf ik toch PvE fan.
Ik vond het al helemaal jammer dat het hele PvP en factionpoints gebeuren de guilds vernielde. Elke guild recruite als een gek omdat het nu niet zozeer om skill ging, maar gewoon om of je per dag iig wat factions points binnen bracht. Bij Prophecies had je echt guilds van 10 mensen die bovenaan stonden, nu draait het om faction points en hoe meer ppl in je guild die punten verzamelen, hoe meer punten. En de faction points missies waren lang niet allemaal even uitdagend.
Oud 02-09-2006, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Robo schreef op 02-09-2006 @ 19:45 :
Ik denk ik niet. GW is steeds meer PvP georienteerd geworden en volgens mij gaat Nightfall die traditie voortzetten. Ik dig PvP niet zo.
Hoewel de PvP in Factions best vet is gedaan, blijf ik toch PvE fan.
Ik vond het al helemaal jammer dat het hele PvP en factionpoints gebeuren de guilds vernielde. Elke guild recruite als een gek omdat het nu niet zozeer om skill ging, maar gewoon om of je per dag iig wat factions points binnen bracht. Bij Prophecies had je echt guilds van 10 mensen die bovenaan stonden, nu draait het om faction points en hoe meer ppl in je guild die punten verzamelen, hoe meer punten. En de faction points missies waren lang niet allemaal even uitdagend.
Daar heb je wel gelijk in, ik houd ook niet zo van de PvP en daar gaat het zich wel meer op richten. Maar de omgeving waarin nightfall zich afspeeld, een Afrikaans thema met invloeden van oud Egypte en Rome, dat lijkt me echt geweldig. Een soort Titans Quest omgevingen. Ik ga 'm wel meteen halen, wss nog de Collectors Edition ook.
Oud 03-09-2006, 20:14
Verwijderd
Oh hell yeah, Abbadon's Mouth gehaald. Paar keer geprobeerd, en omdat het zo'n tergend lange missie is zijn er iedere keer mensen onder de missie gequit, wat het te moeilijk voor ons maakte. Nu nog 1 missie, en dan heb ik het uit.
Oud 04-09-2006, 01:05
Rareware
Avatar van Rareware
Rareware is offline
Nightfall wordt meer PVE georienteerd hoor.
Ben ik zelf ook wel blij om, hoewel ik de laatste tijd wel veel lol beleef aan alliance battles.

Heb uiteraard de CE al gepre-orderd.
Oud 04-09-2006, 13:38
Naz
Naz is offline
Citaat:
Bossen schreef op 26-07-2006 @ 11:54 :
Dát is een schijt att, als je die op 15 zet, en je 'affect' 7 ally's, dan heb je 35 extra energie. Dat komt wss neer op 70/80. Wat een ele dus altijd, niet tijdelijk heeft. Daar hadden ze beter iets met regen kunnen doen.

Maar ik maak wss toch wel de Paragon aan, omdat ze er zo stoer uit zien.
Misschien is dit al gezegd, maar zo werkt het dus niet.

Je doet een shout -> 5 mensen waren in "earshot" krijgen het effect -> krijg je 15 energy terug met 9 in leadership

staat nergens dat je maximale energie verhoogd wordt...
__________________
So I cry, I pray and I beg
Oud 04-09-2006, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Naz schreef op 04-09-2006 @ 14:38 :
Misschien is dit al gezegd, maar zo werkt het dus niet.

Je doet een shout -> 5 mensen waren in "earshot" krijgen het effect -> krijg je 15 energy terug met 9 in leadership

staat nergens dat je maximale energie verhoogd wordt...
Nouja, heb blijft een redelijk slechte spell dus ik hoop dat ze 'm wat beter gemaakt hebben na de beta.

Trouwens eindelijk Prophecies uitgespeeld, was mn ele gewoon vergeten maar ik heb het nu dus gehaald.

Spoiler
Oud 04-09-2006, 18:53
Verwijderd
2 Screens uit de laatste missie:



Oud 16-09-2006, 15:35
Verwijderd
Nieuwe Nightfall intro-scherm, en wss nieuwe interface want hij is nog steeds aan het laden.
Oud 17-09-2006, 12:13
Verwijderd
Geen nieuwe interface, maar mn guild zegt dat er wat aan skills veranderd is.
Oud 22-09-2006, 15:47
Verwijderd
Nightfall kan gespeeld worden, ben nu een nieuw gebied aan het laden.
Oud 22-09-2006, 17:04
Verwijderd


Oud 22-09-2006, 17:11
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
kei vet die dervish
__________________
I'm too old for this shit.
Oud 24-09-2006, 21:32
Verwijderd
Voor wie nog speelt: erg grote bug gevonden voor in een guild battle, ze krijgen de Guild Lord neer in 10 seconden oid dus is het gewoone een race naar de lord. Kijk maar in observer naar de match van de nummer 3 van de wereld, die gebruiken de glitch. Echt heel Guild Wars heeft het erover op het moment.
Oud 28-09-2006, 01:40
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
poi fucking poi zat vandaag te hard te wachten tot de updates voldaan waren ziet er wel gelikt uit.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 06-10-2006, 20:02
Verwijderd
De grenzen zijn he-le-maal verschoven in het nadeel van de Luxon, en dat is te merken, er zijn veeeel meer Luxons die AB doen dan Kurzicks en dus duurt het wel even tot je een tegenstander hebt.
Oud 07-10-2006, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Bossen schreef op 06-10-2006 @ 21:02 :
De grenzen zijn he-le-maal verschoven in het nadeel van de Luxon, en dat is te merken, er zijn veeeel meer Luxons die AB doen dan Kurzicks en dus duurt het wel even tot je een tegenstander hebt.
Ik vind het hele systeem met die gens enzo toch niet lekker werken.
Ik hoop dat nightfall veel cooler wordt dan dat factions is. Anders is dat waarschijnlijk het laatste deel wat ik koop.
Prophecies (mede ook door de coole guild toen) was gewoon de shit! Een uitbreiding daarop die alleen nieuwe campaigns, gebieden, classes, skills en items had gebracht, had ik perfect gevonden.
Oud 07-10-2006, 14:13
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Robo schreef op 07-10-2006 @ 13:33 :
Ik vind het hele systeem met die gens enzo toch niet lekker werken.
Ik hoop dat nightfall veel cooler wordt dan dat factions is. Anders is dat waarschijnlijk het laatste deel wat ik koop.
Prophecies (mede ook door de coole guild toen) was gewoon de shit! Een uitbreiding daarop die alleen nieuwe campaigns, gebieden, classes, skills en items had gebracht, had ik perfect gevonden.
Compleet mee eens, daarbij was de uitbereiding ook niet je van het maargoed. Nieuwe dingen blijven vaak leuk.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 07-10-2006, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Robo schreef op 07-10-2006 @ 13:33 :
Ik vind het hele systeem met die gens enzo toch niet lekker werken.
Ik hoop dat nightfall veel cooler wordt dan dat factions is. Anders is dat waarschijnlijk het laatste deel wat ik koop.
Prophecies (mede ook door de coole guild toen) was gewoon de shit! Een uitbreiding daarop die alleen nieuwe campaigns, gebieden, classes, skills en items had gebracht, had ik perfect gevonden.
Op papier klonk het goed, maar het is inderdaad niet geweldig geworden. Ik vond trouwens de sfeer en stijl in Factions ook minder, en het hero-systeem wat er nu in Nightfall bijkomt lijkt me ook weer overbodig.
Oud 08-10-2006, 09:22
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
mij lijkt het best wel handig, dat hero systeem. die kun je tenminste een beetje customizen naar de situatie. met die henchman zit je altijd op hetzelfde, wat je ook doet.
__________________
I'm too old for this shit.
Oud 08-10-2006, 11:41
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Wat houd dat hero systeem in het kort in, *te lui om alles te lezen*
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 08-10-2006, 17:17
Verwijderd
Citaat:
mepsteen schreef op 08-10-2006 @ 10:22 :
mij lijkt het best wel handig, dat hero systeem. die kun je tenminste een beetje customizen naar de situatie. met die henchman zit je altijd op hetzelfde, wat je ook doet.
Dat de Henchmen beter worden wil alleen maar zeggen dat er nog minder teams met échte spelers zullen komen, dat is kut.
Oud 08-10-2006, 19:01
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
echte spelers zijn altijd fijner als npc's. tenzij je met noobs te maken hebt die een w/n mm willen maken ofzo
__________________
I'm too old for this shit.
Oud 08-10-2006, 23:29
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Met een fatsoenlijke guild is er snel genoeg een party te vormen.
Oja en wapens nooit customizen harde les geleerd.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 09-10-2006, 10:58
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 09-10-2006 @ 00:29 :
Met een fatsoenlijke guild is er snel genoeg een party te vormen.
Oja en wapens nooit customizen harde les geleerd.
Ja maar een fatsoenlijke guild vinden duurt een eeuw... ben nu nog op zoek.
Oud 09-10-2006, 14:01
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 09-10-2006 @ 00:29 :
Met een fatsoenlijke guild is er snel genoeg een party te vormen.
Oja en wapens nooit customizen harde les geleerd.
Ik heb een grote, fijne guild (Brotherhood of Kai), maar dan nog is er bijna nooit een hele party te vormen met guildies.
Oud 09-10-2006, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Robo schreef op 07-10-2006 @ 13:33 :
Ik vind het hele systeem met die gens enzo toch niet lekker werken.
Ik hoop dat nightfall veel cooler wordt dan dat factions is. Anders is dat waarschijnlijk het laatste deel wat ik koop.
Prophecies (mede ook door de coole guild toen) was gewoon de shit! Een uitbreiding daarop die alleen nieuwe campaigns, gebieden, classes, skills en items had gebracht, had ik perfect gevonden.
Ik zou het trouwens écht erg vet vinden als er een uitbreiding kwam op het hele Charr-gebeuren. Dat je als omgevingen Old Ascelon, een gebied wat er uitziet als in de Pre-Searing en de Charr thuiswereld hebt.
Oud 10-10-2006, 13:23
Verwijderd
Wat de fuck?

Guild Wars Nightfall Collector's Editie PC

bol.com prijs: € 44,99

Guild Wars Nightfall PC

bol.com prijs: € 44,99


Hoezo is dat even duur bij bol.com? Ik bestel 'm in ieder geval snel.
Oud 10-10-2006, 14:34
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Bossen schreef op 10-10-2006 @ 14:23 :
Wat de fuck?

Guild Wars Nightfall Collector's Editie PC

bol.com prijs: € 44,99

Guild Wars Nightfall PC

bol.com prijs: € 44,99


Hoezo is dat even duur bij bol.com? Ik bestel 'm in ieder geval snel.
Moet gewoon een foutje zijn krijg je toch de standaard editie

guild wars, Nightfall (DVD-Rom) (56401)

Winkelprijs: €44,95
GAME247 prijs : €40,20
U Bespaart: €4,75 (11%)


guild wars, Nightfall (Collector's Editie) (DVD-Rom) (57009)

Winkelprijs: €69,95
GAME247 prijs : €62,58
U Bespaart: €7,37 (11%)
Oud 10-10-2006, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Q schreef op 10-10-2006 @ 15:34 :
Moet gewoon een foutje zijn krijg je toch de standaard editie

guild wars, Nightfall (DVD-Rom) (56401)

Winkelprijs: €44,95
GAME247 prijs : €40,20
U Bespaart: €4,75 (11%)


guild wars, Nightfall (Collector's Editie) (DVD-Rom) (57009)

Winkelprijs: €69,95
GAME247 prijs : €62,58
U Bespaart: €7,37 (11%)
Het zal vast een foutje zijn, maar de normale versie krijg je dan niet. Ofwel je kunt de bestelling ongeldig maken, of je kunt bijbetalen, maar ze zullen niet automatisch die andere versie opsturen.

En Vince heeft 'm daar al besteld, ik ga het zo doen.
Oud 10-10-2006, 16:54
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Bossen schreef op 10-10-2006 @ 16:48 :
Het zal vast een foutje zijn, maar de normale versie krijg je dan niet. Ofwel je kunt de bestelling ongeldig maken, of je kunt bijbetalen, maar ze zullen niet automatisch die andere versie opsturen.

En Vince heeft 'm daar al besteld, ik ga het zo doen.
geld terug vragen en bij game247 bestellen daar bestel ik tegenwoordig ook mn games
Oud 10-10-2006, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Q schreef op 10-10-2006 @ 17:54 :
geld terug vragen en bij game247 bestellen daar bestel ik tegenwoordig ook mn games
Ik heb nog niks besteld. Maar wat nou als het geen fout is. Ik denk dat ik het toch bij bol.com probeer.
Oud 11-10-2006, 00:06
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Ga wel weer voor de collectors edition, factions bonus items hebben me echt veel fun cash en voordelen opgeleverd in de game.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 11-10-2006, 10:04
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 11-10-2006 @ 01:06 :
Ga wel weer voor de collectors edition, factions bonus items hebben me echt veel fun cash en voordelen opgeleverd in de game.
wat kreeg je er dan precies bij?
Oud 11-10-2006, 15:39
Pyromaniac
Pyromaniac is offline
Citaat:
Q schreef op 11-10-2006 @ 11:04 :
wat kreeg je er dan precies bij?
minipet kunaavang
enige rede dat veel mensen CE kochten, om hem Daarna IG te verkopen (duurder dan via ebay goud kopen..)
Oud 11-10-2006, 17:08
Verwijderd
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 11-10-2006 @ 01:06 :
Ga wel weer voor de collectors edition, factions bonus items hebben me echt veel fun cash en voordelen opgeleverd in de game.
Ik ook, dat Art-book vind ik erg vet, en die cd met soundtrack is fijne muziek om op wakker te worden, zit standaard in mn wekker.
Oud 11-10-2006, 20:30
airbag
Avatar van airbag
airbag is offline
Nightfall heeft m'n verjaardag als releasedate, dus ik ben genoodzaakt hem dan ook meteen te halen (CE natuurlijk).

Probeer nu zo'n Nightfall Pre-release Package te krijgen, maar dat blijkt nog een hele opgave te zijn . Gisteren eens even heel Groningen doorgelopen...

Mediamarkt - De verkoper had geen idee waar ik het over had, en kon hem niet vinden in de computer

Toys R Us - Verkoper keek me schaapachtig aan toen ik verwoedde pogingen deed om uit te leggen wat ik precies wou hebben ("dus het is 'n cd-rom, maar geen spel??"). Na 'n tijdje heb ik 't opgegeven...

Bart Smit - "Dewattes?.. Even kijken hoor, het zou dan in deze doos moeten zitten.." *houdt GW:Factions omhoog*.. Op dat moment rende ik gillend de winkel uit.

Musicstore - Hadden hem niet meer op voorraad en ze konden 'm ook niet bestellen.

Free Record Shop - Hadden hem wel in de computer staan, maar hadden geen idee wanneer/of hij binnen zou komen. Natuurlijk zei de verkoper trouw: "misschien volgende week".

Dixons - Zelfde verhaal als de FRS

Dynabyte - Laatste hoop, ik had hem al gevonden op hun website en ze zouden hem hoogstwaarschijnlijk donderdag binnen krijgen. Andere filialen hadden hem nog op voorraad, en anders zouden ze 'm uit 't buitenland halen en me bellen...

Stiekem verwacht ik dus geen telefoon morgen
Oud 12-10-2006, 11:21
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Bossen schreef op 11-10-2006 @ 18:08 :
Ik ook, dat Art-book vind ik erg vet, en die cd met soundtrack is fijne muziek om op wakker te worden, zit standaard in mn wekker.
Artbook is idd erg vet, muismat is ook wel flashy.
Alles zit nog in plastic though

Citaat:
airbag schreef op 11-10-2006 @ 21:30 :
Nightfall heeft m'n verjaardag als releasedate, dus ik ben genoodzaakt hem dan ook meteen te halen (CE natuurlijk).

Probeer nu zo'n Nightfall Pre-release Package te krijgen,
Pre-release package? Voor zover ik weet is die er niet maar ben er wel erg benieuwd naar dan.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 12-10-2006, 12:12
airbag
Avatar van airbag
airbag is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 12-10-2006 @ 12:21 :
Pre-release package? Voor zover ik weet is die er niet maar ben er wel erg benieuwd naar dan.
Beetje vaag om te zeggen dat hij er volgens jou niet is als verschillende winkels 'm in de database hebben staan .

Linkje naar guildwars.com

Voor luie mensen:


Citaat:
The Guild Wars NightfallTM Prerelease Bonus Pack, expected to hit store shelves on September 15, will give fans their first taste of Guild Wars Nightfall with a new retail package that includes:

* Guild Wars "Play Now" key for a 10-hour/14-day trial* of Guild Wars PropheciesTM and Guild Wars FactionsTM.

* Guild Wars Nightfall Bonus Key, providing one additional character slot for a Guild Wars Nightfall account.

* Two exclusive items for the new professions—a Fiery Sunspear of Shelter for the Paragon and an Icy Soulbreaker of Enchanting for the Dervish.

* Mini strategy guide, concept art, screenshots, in-game renders of characters and items, preview trailer, wallpapers, lore, quick reference card, music, and more!
Ik kwam 'm alleen tegen voor 9,99 , maar daar een los character slot 8,99 kost in de gw-shop vind ik 't een goeie deal .
Oud 12-10-2006, 21:03
mepsteen
Avatar van mepsteen
mepsteen is offline
ik ben nu bezig een W/E tank te maken.

valt me op hoe veel zo'n tank toch meer kan hebben, zeker als je armor of earth + watch yourself + defensive stance aan hebt staan
__________________
I'm too old for this shit.
Oud 12-10-2006, 22:25
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Citaat:
airbag schreef op 12-10-2006 @ 13:12 :
Beetje vaag om te zeggen dat hij er volgens jou niet is als verschillende winkels 'm in de database hebben staan .

Linkje naar guildwars.com

Voor luie mensen:




Ik kwam 'm alleen tegen voor 9,99 , maar daar een los character slot 8,99 kost in de gw-shop vind ik 't een goeie deal .
Ik zeg voor zover ik weet, ik ben em namelijk nog nergens tegengekomen.
Wil em natuurlijk wel hebben.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 12-10-2006, 23:35
airbag
Avatar van airbag
airbag is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef op 12-10-2006 @ 23:25 :
Ik zeg voor zover ik weet, ik ben em namelijk nog nergens tegengekomen.
Wil em natuurlijk wel hebben.
Mja, succes, ik kan 'm ook nergens vinden. Dynabyte heeft zoals verwacht niet gebeld
Oud 13-10-2006, 08:27
Q
Avatar van Q
Q is offline
Ik heb em nu ook bij bol.com besteld, hij stond nu nog steeds voor die prijs Ik ben bijna level 20 met mn nieuwe Rit/Mes. Die mesmer dingen gebruik ik totaal niet maar goed. Zo'n rit kan best een goeie healer zijn heb ik gemerkt, normaal spam ik alleen maar van die spirits maar die heal spells kunnen ook best wel ns goed zijn.
Oud 13-10-2006, 11:25
Verwijderd
Guild wars nightfall CE staat nu voor 69,99 bij bol.com.
Verder heb ik hem bij Zuiderpark games besteld (niet de CE). Daar was hij 36,99.
Oud 13-10-2006, 12:02
airbag
Avatar van airbag
airbag is offline
Rit/Me
6 woorden : Vengeful Was Khahnei en Arcane Echo

@mepsteen: Probeer Dolyak Signet er ook nog bij, 0dmg van .. alles . Alleen jammer dat je dan vervolgens zelf weinig dood krijgt...
Oud 13-10-2006, 12:38
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
airbag schreef op 13-10-2006 @ 13:02 :
Rit/Me
6 woorden : Vengeful Was Khahnei en Arcane Echo

@mepsteen: Probeer Dolyak Signet er ook nog bij, 0dmg van .. alles . Alleen jammer dat je dan vervolgens zelf weinig dood krijgt...
Hee dat lijkt me een vette combo inderdaad, nog niet bedacht ff die elite capturen
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Guild wars ?
Boeitjouwwat
11 10-11-2012 11:22
Games [PC] Guildwars 2
Sherlock
121 25-08-2012 15:51
De Kantine De WWWWW: De Wij Willen Woestaansaaielijke Wezens-Wijven #926
Verwijderd
500 24-03-2010 09:47
De Kantine Saaie biertjes drinken in Kandinsky #922
Verwijderd
500 20-03-2010 21:17
Games Guild Wars #3
Verwijderd
311 26-07-2008 23:14
Games Welk spel speel jij momenteel / welk spel heb jij als laatst uitgespeeld?
Menahem
479 19-10-2007 15:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:26.