Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-09-2007, 00:45
phoxetis
Avatar van phoxetis
phoxetis is offline
nouja, zie topic. Iedereen vertel ik hetzelfde: dat je de auto met zachtheid moet behandelen, omdat het al een oude auto is (300.000km op de teller, maar rijdt fijn). Ik word een beetje droevig als je ziet hoe mensen dan vervolgens met jouw auto rijden. Misschien moet ik het maar gewoon niet meer doen.

Krijg ineens een boete van iemand die met 170 km/u geflitst is. Een ander zit maar te rukken en te douwen aan de versnellingspook, volgens mij is dat een flinke belasting op je versnellingsbak. Dan heb je mensen die zo vroeg opschakelen dat de motor gaat brommen en geen kracht kan leveren (40 in 'n 4 ofzo). Een ander start de wagen en gaat gelijk hard rijden zonder de motor op te laten warmen. Nu net hoor ik van iemand die belde dat je het koppelingspedaal van mijn auto helemaal in moet trappen om soepel te kunnen schakelen. Mijn god, is dat dan niet normaal? . Trappen jullie de koppeling helemaal in ?

Ben ik nou gek?
Of zouden auto's daar gewoon tegen moeten kunnen?
__________________
I never be late... I drive a V8 ...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-09-2007, 10:49
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Eigenlijk leen ik hem alleen uit aan mijn vader. Dat is dus wanneer de gezinsauto naar de garage moet, of als ik een heel eind moet rijden en we dan gewoon even van auto ruilen. En mijn vader is natuurlijk allang de fase voorbij waarin hij een auto zou willen mishandelen.

Alle andere keren dat er door iemand anders in is gereden was ik er zelf bij. Een kennis heeft in mijn auto geleerd hoe hij moest optrekken, remmen en schakelen (scheelde later 4 lessen). Ik durf hem wel zo aan één persoon uit te lenen, maar er is ook iemand anders die ik er wel voor aan zie - en die het wel eens gedaan heeft - om er wat meer mee te gaan scheuren. Aan hem zou ik hem niet uitlenen, zeker niet als ik er zelf niet bij was.

Maar mijn autootje haalt de 160 niet eens, versnellingsbak gaat niet altijd soepel en zijn lange slagen dus rukken en douwen hoort erbij en hij kan enorm vroeg doorschakelen zodat hij - desnoods - 40 in zijn 4 nog goed trekt. Koppeling-verhaal snap ik niet helemaal.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 11:31
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Trappen jullie de koppeling helemaal in ?
Zou niet weten hoe je anders moet schakelen!

Schakelen met half ingetrapte koppeling lijkt mij niet zo gezond voor je koppelingsplaten alsook de versnellingsbak zelf!
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 11:54
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Foutjes kunnen voorkomen, maar als iemand met 170 de snelweg over gaat zal hij mijn auto niet meer mogen lenen.

Niet dat ik een auto heb, dus dat is geen probleem.

Zelf ben ik altijd vrij voorzichtig met de auto's van anderen. Ik schakel tussen 2500 en 3000 toeren, trek rustig op als hij koud is, rijd nooit te hard (goed, ik heb weleens 130 op de teller gehad ) en houd me aan de regels. Alleen bochtjes wil ik weleens asociaal hard nemen als ik bekend ben met de auto en de weg, maar dat is bij mijn weten niet slecht voor de auto.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 14:53
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Krijg ineens een boete van iemand die met 170 km/u geflitst is.
Ha, wie was dat dan?
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 16:16
Verwijderd
Mijn auto leen ik sowieso alleen uit aan gezinsleden en mijn vriendin. Verder niet.
De reden daarvoor is omdat het nou eenmaal een oude auto is en ik stiekem alleen mezelf en bovengenoemde mensen genoeg vertrouw om erin te rijden zonder het ding total los te rijden
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 20:16
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
Als ik die verhalen van je hoor zou ik allang gestopt zijn met het uitlenen van je auto. Waarom zou je em uberhaubt uitlenen? Ik ken niemand in mijn omgeving die mijn auto gaat lenen hoor. Ze gaan maar met het OV of kopen zelf een auto. Voor bekenden die van A naar B moeten speel ik wel taxi.

Antwoord is dus al gegeven, ik leen m'n auto's niet uit. Ik heb een auto van de zaak en een collega heeft die wel eens bij om naar een klant te gaan, maar hem kan ik wel vertrouwen daarin. Heb wel es goede bekenden kort in m'n auto laten rijden om te laten voelen hoe zoiets rijd ofzo, maar dan zit je er zelf naast en is meer 'blokje om'.

Die verhalen uit je post moesten ze niet bij mij mee aankomen want dan is het foute boel 't is niet dat ik rustig met het spul omga (weet aardig van doorrijden) maar doe dat alles wel met respect voor de techniek.
__________________
:)
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 20:34
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Even een contract opstellen dat zij je auto huren (voor €0 bijvoorbeeld) en je mag de boetes op de ander verhalen.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Met citaat reageren
Oud 01-09-2007, 22:45
PV
PV is offline
Mijn ouders mogen er mee rijden, die vertrouw ik wel. Mochten ze een boete oplopen dan betalen zij m heus wel terug. Verder laat ik er niemand in rijden, omdat ik liever zelf tegen een paaltje aanrijd dan dat iemand anders dat doet.

En koppeling trap ik altijd helemaal in ja...
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 14:23
Ivo
Ivo is offline
In principe leen ik mijn auto aan niemand uit. Aan de ene kant omdat ik er zelf erg zuinig op ben (en nooit zeker weet dat een ander er net zo zuinig op is) en aan de andere kant omdat een Mini op bepaalde punten anders behandeld moet worden dan de gemiddelde auto.
Als het echt zo uitkomt dat m'n ouders een extra auto nodig hebben en ik zelf even niet, dan mogen ze hem wel lenen.
Verder rijdt alleen tijdens een lange vakantierit wel eens iemand in mijn auto, zodat ik even kan rusten op de passagiersstoel.

Als ik een 'oud koekblik' zou hebbenv wat puur bedoeld is om van A naar B te komen, zou ik er waarschijnlijk minder moeite mee hebben dat er een ander in rijdt. Maar dan geldt wel de regel "Brokken is dokken". En weer even voltanken voordat de auto bij mij wordt teruggebracht.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 14:33
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Ik heb mijn auto ooit eens uitgeleend aan een vriend van me. Verder hebben mijn ouders er wel eens ingereden.
De vraag of iemand mijn auto mocht lenen heb ik niet vaak gehoord. Aangezien ik afhankelijk van mijn auto ben, zal ik hem niet snel uitlenen. Misschien komt het lullig over, maar ik ben liever zelf degene die een beschadiging veroorzaakt.. Als dit door iemand anders toedoen gebeurd, zou ik mezelf voor mijn hoofd slaan.
Mijn auto is trouwens een goedkoop blik
Misschien heb ik deze neurotische tic overgenomen van mijn stiefpapa. Hij heeft een dure audi waar alleen hij en mijn moeder in mogen rijden. (Ik niet ).
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 15:15
henkjanklaas
Avatar van henkjanklaas
henkjanklaas is offline
Ik leen mijn auto eigenlijk nooit uit
Hij is heilig dus afblijven! Soms mag er een vriend van me wel in rijden, maar dan met mij ernaast. Gas diep intrappen laten ze wel uit hun hoofd, dan is het gelijk de laatste keer! Dat mag ik alleen.
Mn vader is eigenlijk de enige die er een keer alleen in gereden heeft.
Toen kreeg ik de complimenten hoe sportief hij was voor een 1400je
__________________
Right or wrong... I am still the captain!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 18:09
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline


Aan wat voor mensen leen jij je auto uit dan? Want ik zou dat hoogstens (bij uitzondering) aan hele goede vrienden doen. En van hele goede vrienden weet ik a. dat ze verantwoordelijk bezig zijn en b. dat ze mij zoiets nooit zouden flikken. Maar zelfs aan hele goede vrienden heb ik m'n auto nog nooit uitgeleend, ik zie ook niet in waarom ik dat zou doen. Nooit meer aan hen uitlenen dus.

En ja, tuurlijk trap ik de koppeling helemaal in. Eerder schakelt ie ook niet, volgens mij. Maar dat heb ik nog nooit geprobeerd.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2007, 22:22
hellion
Avatar van hellion
hellion is offline
Alleen mijn vriendin leent zo nu en dan mijn auto. Voor de rest eigenlijk niemand, ja als er is een auto van mn ouders/broer naar de garage moet maak ik een uitzondering maar ik probeer het altijd te vermijden.
__________________
wie het laatst lacht is het traagst van begrip
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 00:46
Verwijderd
Als ik iets niet nodig heb, kan je het meenemen, zo ook met de auto's. Ze zijn verzekerd dus what the heck.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 09:25
~LiefEngeltje~
Avatar van ~LiefEngeltje~
~LiefEngeltje~ is offline
in principe alleen ikzelf,
mijn vader rijd er af en toe een stukje mee,
maar dat komt weinig voor, meestal om m te verzetten
als het nodig is in de inrit maar verder niet

voor de rest leen ik m niet uit
__________________
<3 Mercedes, Bruine, Bougie, Henk, Bert, Elvis, Donkey, Binkie, Kees, Katrien en Lobke
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 09:32
Ivo
Ivo is offline
Citaat:
Ze zijn verzekerd dus what the heck.
Zijn ze all-risk verzekerd? En wel eens gedacht aan je no-claim? Als jouw verzekering een relatief kleine WA-schade aan een ander moet uitkeren sta je al snel 5 of meer treden lager op de no-claim ladder.
Of ben je zelf zo'n brokkenpiloot die toch al helemaal onderaan staat?
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 11:23
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Mja, maar een ongeluk zit in een klein hoekje. Jou kan net zo hard wat overkomen als een ander, schuld of niet schuld. Of zoals de moeder van een kennis van ons zei toen haar zoon met ons meeging op vakantie: "Dat is altijd een risico wat je neemt. Hij kan bij mij hier ook voor het huis de weg oplopen en aangereden worden." En een kind is toch iets waardevoller dan een auto

De regel 'brokken is dokken' lijkt mij een hele goede. Daar ga ik het niet van af laten hangen. Het gaat mij er meer om of iemand fatsoenlijk rijdt en met de auto omgaat. Een ongeluk kan ik wel mee leven (no-claim is mooi meegenomen zolang die er is, en ik kan toch maar 1 trede terug), maar als ik een week later de koppeling of versnellingsbak zou moeten vervangen is een stuk minder.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-09-2007, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Zijn ze all-risk verzekerd? En wel eens gedacht aan je no-claim? Als jouw verzekering een relatief kleine WA-schade aan een ander moet uitkeren sta je al snel 5 of meer treden lager op de no-claim ladder.
Of ben je zelf zo'n brokkenpiloot die toch al helemaal onderaan staat?
Als een ander er in rijdt, dan zijn ze op hun WA verzekerd als er iets gebeurd en krijg je je auto vervangen. Net als dat ze een camera mollen. Dan is het dus hún probleem.

En nee, ik heb geen rijbewijs dus ik leen geen auto's, ik ben alleen mede-eigenaar geweest van auto's.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 13:40
Lethe
Lethe is offline
Een trede lager op de no-claim ladder? Wat houdt dat in?
__________________
Nice
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 17:55
Ivo
Ivo is offline
Citaat:
Citaat:
Zijn ze all-risk verzekerd? En wel eens gedacht aan je no-claim? Als jouw verzekering een relatief kleine WA-schade aan een ander moet uitkeren sta je al snel 5 of meer treden lager op de no-claim ladder.
Of ben je zelf zo'n brokkenpiloot die toch al helemaal onderaan staat?
Als een ander er in rijdt, dan zijn ze op hun WA verzekerd als er iets gebeurd en krijg je je auto vervangen. Net als dat ze een camera mollen. Dan is het dus hún probleem.

En nee, ik heb geen rijbewijs dus ik leen geen auto's, ik ben alleen mede-eigenaar geweest van auto's.
Ik zal je even uit de droom helpen: Vrijwel elke persoonlijke WA-verzekering heeft ergens in de voorwaarden staan dat ze niet uitkeren als de schade is ontstaan door het besturen van een motorvoertuig. Als jij je auto uitleent, komt alles dus op het dak van jouw verzekering en kost het je dus wel degelijk je no-claim. Om nog maar te zwijgen over de schade aan je eigen voertuig, in het geval je niet all-risk verzekerd bent.
Verzekeringen die de schade aan/veroorzaakt met geleende motorvoertuigen wel dekken, zullen belachelijk duur zijn.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 19:24
Verwijderd
Ik zal je even uit de droom helpen; Ze keren weldegelijk uit, want ze zijn het wettelijk verplicht. Echter mogen ze de schade terugverhalen op de brokkenmaker.

Dit is mijn broertje al diverse keren gebeurd.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2007, 22:40
phoxetis
Avatar van phoxetis
phoxetis is offline
ja he, dat gevoel bekroop mij ook.

Citaat:
En ja, tuurlijk trap ik de koppeling helemaal in. Eerder schakelt ie ook niet, volgens mij. Maar dat heb ik nog nooit geprobeerd.
nu heb ik de wagen terug, het lijkt erop dat de koppeling stuk is. Het pedaal is een soort van lam, als je 'm helemaal diep intrapt voel je iets in de verte. Ik vraag me af hoe dat nou gekomen kan zijn, was er niet bij natuurlijk.

Van de week moet de garage er maar eens hun expertise op los laten,maar is wel balen natuurlijk. Waar ik een beetje mee zit is nu de vraag: was mij dit volgende week overkomen (toeval, slijtage), of is dit nu een gevolg van slecht rijden? Het is natuurlijk niet eerlijk om iemand te laten betalen voor een reparatie die toch al onvermijdelijk was geweest.

Bij een botsing is het duidelijk wie brokken maakt, maar dit is eigenlijk een moeilijk gevalletje al zeg ik het zelf!
__________________
I never be late... I drive a V8 ...
Met citaat reageren
Oud 04-09-2007, 13:12
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Mijn auto mag iedereen die ik ken lenen, omdat ik weet dat ze er voorzichtig mee zullen zijn. Maar eigenlijk heeft iedereen ofwel een eigen auto, of (nog) geen rijbewijs. Dus in de praktijk gebeurt dat weinig, misschien ook wel omdat mijn auto nogal een gebruiksaanwijzing heeft.
Maar als iemand 'm zou lenen, en hij is stuk of ik krijg een bekeuring, dan moeten ze 't wel zelf betalen dat vind ik niet meer dan logisch. En ook ff tanken.
En als iemand zo met mijn auto om zou gaan, zou mijn vriendje zo boos worden dat ze niet meer in zijn buurt durven te komen de komende weken. Maar goed, niemand die ik ken zou dat doen, waarom zou je de auto willen slopen van iemand die je goed kent en die al zo lief is om zn auto uit te lenen?
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2007, 20:27
PV
PV is offline
Citaat:
Van de week moet de garage er maar eens hun expertise op los laten,maar is wel balen natuurlijk. Waar ik een beetje mee zit is nu de vraag: was mij dit volgende week overkomen (toeval, slijtage), of is dit nu een gevolg van slecht rijden? Het is natuurlijk niet eerlijk om iemand te laten betalen voor een reparatie die toch al onvermijdelijk was geweest.

Bij een botsing is het duidelijk wie brokken maakt, maar dit is eigenlijk een moeilijk gevalletje al zeg ik het zelf!
Hopen dat ze daar bij de garage meer over kunnen vertellen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-09-2007, 17:03
KleinSpookje
Avatar van KleinSpookje
KleinSpookje is offline
In principe leen ik mijn auto niet uit. Er is echter een select groepje mensen die ik vertrouw met mijn auto en die ik mijn auto meegeef (als ik de auto zelf niet nodig heb uiteraard) als ze een auto nodig hebben. In totaal zijn er 6 mensen die mijn auto zouden mogen lenen die ik er geheel mee vertrouw, waarvan 1 mijn vriendin.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 17:05
KleinSpookje
Avatar van KleinSpookje
KleinSpookje is offline
Citaat:
Mijn auto mag iedereen die ik ken lenen, omdat ik weet dat ze er voorzichtig mee zullen zijn. Maar eigenlijk heeft iedereen ofwel een eigen auto, of (nog) geen rijbewijs. Dus in de praktijk gebeurt dat weinig, misschien ook wel omdat mijn auto nogal een gebruiksaanwijzing heeft.
Maar als iemand 'm zou lenen, en hij is stuk of ik krijg een bekeuring, dan moeten ze 't wel zelf betalen dat vind ik niet meer dan logisch. En ook ff tanken.
En als iemand zo met mijn auto om zou gaan, zou mijn vriendje zo boos worden dat ze niet meer in zijn buurt durven te komen de komende weken. Maar goed, niemand die ik ken zou dat doen, waarom zou je de auto willen slopen van iemand die je goed kent en die al zo lief is om zn auto uit te lenen?
Zou ik niet te snel vanuit gaan Heb al eens een vorige auto uitgeleend aan iemand waarvan ik verwachtte dat diegene er met zorg mee om zou gaan, nu heeft diegene de auto niet gelijk volledig misbruikt, maar met zorg behandeld was het nou ook weer niet. Veel mensen, ook mensen van wie je het niet verwacht, gaan er mee rijden onder het motto "wat niet weet, wat niet deert". Totdat er iets gebeurt, dan hebben ze opeens iets uit te leggen.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2007, 17:08
KleinSpookje
Avatar van KleinSpookje
KleinSpookje is offline
Citaat:
ja he, dat gevoel bekroop mij ook.


nu heb ik de wagen terug, het lijkt erop dat de koppeling stuk is. Het pedaal is een soort van lam, als je 'm helemaal diep intrapt voel je iets in de verte. Ik vraag me af hoe dat nou gekomen kan zijn, was er niet bij natuurlijk.

Van de week moet de garage er maar eens hun expertise op los laten,maar is wel balen natuurlijk. Waar ik een beetje mee zit is nu de vraag: was mij dit volgende week overkomen (toeval, slijtage), of is dit nu een gevolg van slecht rijden? Het is natuurlijk niet eerlijk om iemand te laten betalen voor een reparatie die toch al onvermijdelijk was geweest.

Bij een botsing is het duidelijk wie brokken maakt, maar dit is eigenlijk een moeilijk gevalletje al zeg ik het zelf!
Lastig geval. Een koppeling kan er nl in principe altijd mee ophouden, oud of nieuw. Hoe ouder de koppeling is (en hoe meer km's er mee gereden zijn) hoe groter de kans word dat er een defect optreed.

Dit is gelijk het lastige van je auto uitlenen. Dit zijn defecten/problemen waarvan je nooit echt kunt achterhalen waar het door komt. Het kan zijn dat jou koppeling al stuk aan het gaan was en binnen nu en ik noem bv 1000km alsnog stukgegaan was alleen nu door ruig gebruik een zetje extre gekregen heeft. Kan ook aan de bestuurder liggen die hem gesloopt heeft, kan ook gewoon domme pech zijn.

Lastig lastig.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 18:28
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Zou ik niet te snel vanuit gaan Heb al eens een vorige auto uitgeleend aan iemand waarvan ik verwachtte dat diegene er met zorg mee om zou gaan, nu heeft diegene de auto niet gelijk volledig misbruikt, maar met zorg behandeld was het nou ook weer niet. Veel mensen, ook mensen van wie je het niet verwacht, gaan er mee rijden onder het motto "wat niet weet, wat niet deert". Totdat er iets gebeurt, dan hebben ze opeens iets uit te leggen.
Ik geloof in de goedheid van mensen, totdat het tegendeel is bewezen.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2007, 19:58
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Ik zal je even uit de droom helpen; Ze keren weldegelijk uit, want ze zijn het wettelijk verplicht. Echter mogen ze de schade terugverhalen op de brokkenmaker.

Dit is mijn broertje al diverse keren gebeurd.
Nee, zodra iemand in jouw auto rijdt geld de verzekering van jouw auto, niet zijn/haar persoonlijke WA verzekering
Of woon je ergens buiten Nederland waar het misschien anders is?
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2007, 21:15
Verwijderd
Ik leen mijn auto regelmatig uit mits ik de auto zelf niet nodig heb uiteraard. Ik doe mensen graag een plezier.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 07:57
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
nooit, maar niemand vraagt mij erom.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 13:08
Verwijderd
Ik leen altijd auto's van anderen.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 15:17
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Mijn moeder mag mijn auto wel pakken & mijn vriend mag er ook wel in rijden. Voor de rest liever niet, tenzij ik er bij ben
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 18:17
unkki
unkki is offline
Citaat:
Ik leen altijd auto's van anderen.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2007, 09:41
phoxetis
Avatar van phoxetis
phoxetis is offline
Citaat:
Hopen dat ze daar bij de garage meer over kunnen vertellen
Nou, het blijkt de koppelcylinder te zijn. Dat ding schijnt olie te verplaatsen om zo de boel te ontkoppelen. Die is dan lek. Gelukkig heeft de persoon in kwestie 100 euro bijgedragen (ook omdat-ie 'm 3 weken heeft geleend) en de reparatie kost 150. Dan valt het allemaal al weer mee.
__________________
I never be late... I drive a V8 ...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-09-2007, 11:22
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
50 euro voor eigen rekening is wel te doen Ik leg daarom ook elke maand 50 euro opzij voor onderhoud en dergelijke. Was het trouwens algemene slijtage, of toch iets wat door het uitlenen kwam?

Over een maandje heb ik een conventie, en ik ga daar met een stel vrienden naartoe. Alleen zij willen graag thuis in Breda overnachten en ik pak een hotel, dus gaan ze waarschijnlijk weer met mijn auto terug. Zou voor het eerst zijn dat ik dan mijn auto echt uitleen. Ik heb er toen wel gelijk bij vermeld dat ik graag alleen één van die twee achter het stuur zie. De ander dus liever niet.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 19:17
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Nou, het blijkt de koppelcylinder te zijn. Dat ding schijnt olie te verplaatsen om zo de boel te ontkoppelen. Die is dan lek. Gelukkig heeft de persoon in kwestie 100 euro bijgedragen (ook omdat-ie 'm 3 weken heeft geleend) en de reparatie kost 150. Dan valt het allemaal al weer mee.
Mooi, dan kan ik'm weer in de poeier rijden!
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 24-09-2007, 19:19
phoxetis
Avatar van phoxetis
phoxetis is offline
Citaat:
Mooi, dan kan ik'm weer in de poeier rijden!
volgende keer geef ik je een automaat
__________________
I never be late... I drive a V8 ...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 06:41
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
De Kantine Groot Moppentopic [1]
Negrotiator
82 16-01-2004 07:44
Levensbeschouwing & Filosofie Zijn wij wel zo vrij?
Vage Harry
25 22-09-2003 19:24
Verhalen & Gedichten Verhaal
Sean Paul.
1 27-04-2003 18:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:21.