Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2003, 19:01
~Frederique~
Avatar van ~Frederique~
~Frederique~ is offline
Ik had een vraagje over hoe ze nou precies je gemiddelde cijfer bepalen voor de lotingprocedure. Ik sta gemiddeld een 7,46. Wordt dit dan een 7 gemiddeld (waardoor ik dus in de lotingsklasse 7 tot 7,5 kom) of wordt dit afgerond naar een 7,5 (waardoor ik in de hoogste lotingsklasse: 7,5 en hoger kom)??

Alvast bedankt
Advertentie
Oud 15-06-2003, 19:35
Miess
Miess is offline
Ze kijken alleen naar het eerste cijfer. Een ex-klasgenoot van me zat toentertijd in precies dezelfde situatie en hij werd ingedeeld in de klasse 7-7,5.
Oud 15-06-2003, 20:39
alwaysgood
alwaysgood is offline
misschien is het nog wel mogelijk om via een herexamen toch nog boven de 7,5 gemiddeld te komen.
__________________
Do or do not. There's no try
Oud 15-06-2003, 20:55
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
hmm... daar zit ik dus ook mee... ik sta een 6,9.... , maar om een 7,0... te moeten staan moet ik dus iets herkansen en daar 1.6 hoger op halen, denk niet dat het gaat lukken...
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Oud 15-06-2003, 23:05
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Das klote als je net een 7,46 staat... Echt op t randje in die 7,0 - 7,5 klasse... Maar ontopic: ik weet t niet.
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Oud 16-06-2003, 10:06
*Sneeuwmuts*
Avatar van *Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Dat wordt een 7,4 en dus lotingsklasse 7 - 7,5.
Een vriendin van mij staat gemiddeld een 6,45 en dat wordt ook afgerond naar een 6,4 Mooi balen...
Oud 16-06-2003, 17:18
~Frederique~
Avatar van ~Frederique~
~Frederique~ is offline
Citaat:
igfy schreef op 15-06-2003 @ 21:55:
hmm... daar zit ik dus ook mee... ik sta een 6,9.... , maar om een 7,0... te moeten staan moet ik dus iets herkansen en daar 1.6 hoger op halen, denk niet dat het gaat lukken...
Ja dat probleem heb ik dus helaas ook
Oud 16-06-2003, 20:09
Verwijderd
Hmmm dat is idd rot...

zou wel proberen te herkansen... je hebt woensdag maar 1 vak, niet zo'n drukke stressweek, wie weet heb je 'n btje geluk en valt er iets op te halen. Ik sta een 7,93, ga herkansen, met een btje geluk wordt 't een 8 en hoef ik niet te loten...
maar kad 't niet verwacht eigenlijk, gokte dat ik een 7,6 ofzo zou staan...

maar van het vrije deel, telt de hoogste... maar op mijn cijferlijst staan daar latijn, aardrijkskunde en kcv...

telt dan alleen de hoogste v latijn & aardrijkskunde en kcv telt sowieso? of de hoogste van die 3??? want kcv is weer een verplicht vak voor ons dus dat zei onze decaan een keer...
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:54.