Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2004, 13:13
hardhitter
hardhitter is offline
Tijdens het sporten heb ik waarschijnlijk een whiplash opgelopen door een zeer harde knal op m'n hoofd.

Ik weet nog niet 100% zeker of het ook echt een whiplash is.. maar ik heb alle klachten die erbij horen.. Al maanden elke dag hoofdpijn en vaak ook last van mn nek.

Mijn vraag is nu: zijn er mensen die zelf een whiplash hebben gehad of mensen kennen die er een gehad hebben, die mij kunnen vertellen of dit ooit over zal gaan en of er wat tegen te doen is--> je nekspieren trainen, massage bijvoorbeeld.

bedankt alvast
__________________
911? there's a handsome guy in my house! ow w8 cancel that... it's only me
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 13:52
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ja, het kan over gaan. (of iig heeeeeeel licht worden) Ik weet niet of dat iets tijdelijks is en dat het later weer terugkomt, of dat het echt weg is. En ik weet ook niet wat je ermee kan doen.

(de moeder van een oud-klasgenote had een whiplash, daar gaat het nu goed mee)
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 14:05
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ben je al naar de dokter geweest? Dat is echt wel verstandig: hoe langer je wacht, hoe langer het kan duren voordat je klachten overgaan.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 16:44
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
Mijn moeder had 11 jaar geleden een whiplash en is sindsdien chronisch pijnpatient.

Het hangt af van de whiplash of je er blijvende last van zult overhouden of niet, ik zou inderdaad naar de dokter gaan,
die kan je vertellen wat de gevolgen zullen zijn en dan weet je ook of je een kraag moet dragen.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 16:50
jet
Avatar van jet
jet is offline
mijn vader heeft het 10 jaar geleden gehad, en hij heeft er nog steeds wel is last van... je moet in ieder geval naar een dokter gaan, die kan je doorverwijzen naar een fysiotherapeut.

laat je in ieder geval NIET zo'n nek band aan praten, dat is dus alleen maar slechter voor je
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 16:51
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Een lerares van mij heeft ook een whiplash opgelopen, bij een auto-ongeluk. Met haar ging het heel slecht, ze heeft er altijd veel last van gehouden (Het is nu ongeveer 2 jaar geleden dat dat auto-ongeluk gebeurde). In Maart heeft ze een operatie ervoor moeten ondergaan, en in April een nog zwaardere operatie. Daardoor kon ze zelfs een tijd niet lopen enzo. Het gaat nu een stuk beter met haar, maar echt over zal het bij haar nooit gaan denk ik. Volgens mij is een whiplash iets wat altijd blijft, al is het héél erg licht, zoiets gaat geloof ik niet zomaar meer weg.
Maar idd wat de anderen al zeggen; ga langs een dokter, die kan je er veel meer over vertellen.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 17-08-2004, 19:18
Verwijderd
Ik heb zo'n 10 jaar geleden een wiplash gehad. Ik kan voelen dat mijn nek nog altijd een zwakke plek is, maar de pijn is wel veel minder geworden.
Succes iig!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 19:10
hardhitter
hardhitter is offline
Ik heb een foto van mn nek laten nemen en daarop is niets te zien, ook op hersenscans is niets blijvends te zien. Dit betekent dus dat ik geen whiplash heb lijkt me?? (hoop ik) of zou het alsnog een whiplash kunnen zijn??

Bij een Fysio loop ik al een tijdje. het probleem is nu alleen dat ze in het ziekenhuis dus niets blijvends kunnen vinden en ik niet weet wat het is... ik hoop maar dat het vanzelf overgaat of minder wordt... Misschien blijft de hoofdpijn wel omdat ik me er ontzettende zorgen over maak en het mn hele leven zo'n beetje beheerst... ik weet het niet

bedankt.
__________________
911? there's a handsome guy in my house! ow w8 cancel that... it's only me
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:31.