Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2015, 16:42
SwigSwoog
SwigSwoog is offline
Nadat ik beide nieuwe trailers had bekeken was ik onaangenaam verrast. De hoofdrolspeler was een neger. Gespeelt door John Boyega. Een onervaren negroïde acteur.

Nadat George Lucas de Star Wars franchise verkocht had aan Disney wisten we dat er niks goeds uit zou komen. De cartoons zoals Star Wars: Rebels. En tientallen Star Wars gerelateerde apps. Disney probeerde zoveel mogelijk geld uit de franchise te knijpen. En dat is ze zeker gelukt. Meerdere miljoenen mensen hebben de apps gedownload en cartoons bekeken. Maar helaas heeft Disney besloten om nog 3 films te maken. Deel 7 (of VII) is geregisseerd door de walgelijke JJ Abrahams.

De linkse Hollywood magnaten hebben hun arm zo diep in de anus van de Star Wars franchise dat ze het kunnen laten praten. Bij wijze van spreken natuurlijk. In de film wordt interraciale relaties als iets goed beschouwd. De blanke actrice Billie Lourd heeft in de film een relatie met de zwarte Jedi gespeelt door John Boyega. Er is zelfs een sex scene tussen de twee. Een typisch voorbeeld van linkse propaganda.

Zijn we nou echt zo blind?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-10-2015, 17:12
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Wie had je liever gezien in plaats van "JJ Abrahams (sic)?" Leni Riefenstahl is helaas overleden in 2003.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2015, 17:18
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
In de film wordt interraciale relaties als iets goed beschouwd. De blanke actrice Billie Lourd heeft in de film een relatie met de zwarte Jedi gespeelt door John Boyega.
Waarom is dit in jouw ogen een slechte zaak?
Past dit niet binnen de setting van de film en keur je het op basis daarvan af, of vind je het om een andere reden "niet horen"?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 23-10-2015, 17:39
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Waarom is dit in jouw ogen een slechte zaak?
Past dit niet binnen de setting van de film en keur je het op basis daarvan af, of vind je het om een andere reden "niet horen"?
Wat denk je nou zelf?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2015, 17:40
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wat denk je nou zelf?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit een Star Wars film gezien heb, daarom ook dat ik de vraag op deze manier formuleerde
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 23-10-2015, 17:43
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit een Star Wars film gezien heb, daarom ook dat ik de vraag op deze manier formuleerde
Ik denk dat het aantal Star Wars-films dat je gezien moet hebben om te kunnen concluderen dat de TS een racistische mongool is aardig dicht in de buurt van de 0 ligt.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2015, 21:15
magnusdebaas
Avatar van magnusdebaas
magnusdebaas is offline
Citaat:
De hoofdrolspeler was een neger. Gespeelt door John Boyega. Een onervaren negroïde acteur.
Accepteer het of ga gewoon dood.
__________________
Als je iets doet, doe het dan goed :P
Met citaat reageren
Oud 23-10-2015, 21:28
Verwijderd
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAH AHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAAAAAAA AAAAAAAHAHHAHAHAHAHAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAH AHAHAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHAAAAAAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHH AHAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAA AAHAHHAHAHAHAHAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHA AAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHAAAAAAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAA AAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAHAH HAHAHAHAHAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHAAAAAA
Met citaat reageren
Oud 23-10-2015, 22:03
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Are you fuckin serious?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2015, 12:57
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Kerel maakt een paar goede punten. JJ Abrahams is verschrikkelijk en politieke correcte invulling van cast en crew is vaak belangrijker dan een verhaal vertellen.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 24-10-2015, 12:58
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Nog even en James Bond is een neger!
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 25-10-2015, 15:44
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ik ben voor Idris Elba als neger; uh, James Bond . Maar TS zit er wel een beetje naast:

- Boyega heeft al een aardig aantal films en series op zijn naam staan en is dus verre van onervaren
- Mark Hamill had toentertijd een stuk minder op zijn CV staan
- er komen zelfs meer dan 3 films!
- Sinds dag 1 is de hele Star Wars cashflow gespeend op merchandise (Lucas verkocht geloof ik zelfs (een deel van) de filmrechten voor meer merchandizemoneyz voordat A New Hope uit kwam). Dat Disney dus lekker met die trend doorgaat mag geen verrassing zijn.
- Volgens mij heet de regisseur Abrams.

Nu dat uit de weg is:
Citaat:
Ik denk dat het aantal Star Wars-films dat je gezien moet hebben om te kunnen concluderen dat de TS een racistische mongool is aardig dicht in de buurt van de 0 ligt.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:19.