Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2017, 21:16
deissanne
deissanne is offline
hoi, ik ben een meisje van 14 en heb nu al zo'n ruim 3 maanden een relatie met mijn 14 jarige vriendje. ik hou super veel van hem en als we samen zijn voel ik me heel comfortabel. laatst heb ik ook al mijn shirt uitgetrokken, hij ook. ik vond het niet zo erg omdat ik hem vertrouw. ik heb dit met mijn beste vriendin besproken en zij zei dat ze het wel erg snel vind gaan. mijn ouders willen ook niet dat ik al seks heb. maar wat moet ik doen als ik dit toch wil. moet ik dan tegen mijn ouders liegen? mijn vriendje zegt ook al dat hij best al wat zou willen proberen. heet iemand misschien een oplossing?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2017, 21:30
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Als je seks wilt zonder dat je er op wordt beoordeeld, moet je er gewoon niks over zeggen aan je ouders en je beste vriendin. Zorg er dan natuurlijk wel voor dat alles veilig gebeurd.
__________________
So a baby seal walked into a club...
Met citaat reageren
Oud 22-01-2017, 22:06
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Als je seks wilt zonder dat je er op wordt beoordeeld, moet je er gewoon niks over zeggen aan je ouders en je beste vriendin. Zorg er dan natuurlijk wel voor dat alles veilig gebeurd.
Dit idd. En doe wat jij zelf wilt. Je vriendin kan iets anders vinden dan jij. Dat geeft niet. En nee natuurlijk willen je ouders niet dat je seks hebt. Maar dat is niet te stoppen. De 1 is wat eerder dan de ander.

En ga met je vriend dan stap voor stap verder. Gewoon ontspannen en elkaar verkennen.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2017, 06:32
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het klinkt alsof je eigenlijk automatisch doet wat goed voelt en wat je zelf wil. Dat is super!
Het is belangrijk om te weten dat je van aan elkaars geslachtsdelen likken of ze tegen elkaar wrijven soa's kunt krijgen, ook als er geen orgasme of penetratie plaatsvindt. Condooms maken die acties veilig. Één condoom is genoeg, na anale seks of zijn orgasme wel een nieuwe omdoen.

En verder- doe wat voor jullie allebei leuk is en goed voelt. Geef je grenzen aan en let op zijn grenzen. En veel plezier!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2017, 20:24
ThaMurz
ThaMurz is offline
De oplossing: niks doen wat je zelf echt niet wil, en als je iets wel wil, gewoon doen, je kan altijd stoppen als je niet meer wil. Gewoon duidelijk zijn tegen elkaar, en nee=altijd nee.. Geldt natuurlijk ook andersom, hoewel ik weinig jongens/mannen ken die zullen zeggen dat ze liever stoppen als ze eenmaa bezig zijn

Dus, alleen doen waar je zelf aan toe bent, en niks forceren!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Klaarkomen tijdens de seks met mijn vriendje lukt niet
lopertje18
5 24-08-2012 04:15
Seksualiteit seks met vrienden
funky_female
127 09-01-2007 18:30
Seksualiteit Seks met Jezelf
Redactie PM
54 13-03-2003 23:13
Liefde & Relatie Seks met vriend (anders dan andere topic)
Shygirl
24 26-02-2003 11:13
Seksualiteit Zakelijke seks/vriendendiensten
Verwijderd
26 27-06-2002 19:14
Seksualiteit Praten met vrienden over seks
^AmArU^
47 15-04-2002 21:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:11.