Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-01-2017, 08:07
Scholier15
Scholier15 is offline
Ik kan wel een heel lulverhaal vooraf maken, maar ik zal gewoon straight to the point gaan.

Nu zit er al sinds het begin van het schooljaar een meisje bij mij in de klas, waar ik al een tijdje een oogje op heb. Nu kijk ik zo nu en dan naar haar in de les, maar soms kijkt zij ook naar mij. Ik weet dat dit vaak een goed teken is, alleen nu komt het volgende. Ik heb haar laatst een volgverzoek gestuurd op instagram. Deze heeft ze ook geaccepteerd, alleen stuurde ze mij geen volgverzoek, terwijl ze de rest van mijn klas wel gewoon volgt. Is dit dan omdat ze mij niet mag, of omdat ze mij leuk vind en dus denkt dat het opvalt als ze me terug volgt?
Ze is normaal ook heel aardig tegen mij, maar volgens mij is ze dat altijd tegen iedereen.

Ik weet dat de meeste van jullie gaan zeggen dat ik een keer een gesprek met haar moet beginnen, alleen wordt dat zo ongemakkelijk als ze me toch niet leuk vindt.

Bedankt voor het lezen 😄.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-01-2017, 10:23
RobinsonCrusoe
RobinsonCrusoe is offline
Op dat Instagramgedeelte na had ik eigenlijk hetzelfde probleem, en ik heb toen gewoon wat meer contact met haar gemaakt. Maar het is uitgelopen op gewoon vriendschap, niet meer dan dat. Ik heb haar mee uitgevraagd naar een concert van Bastille, een band die we beide leuk vinden, en we hebben hand in hand gelopen, maar uiteindelijk zei ze dat ze toch niets voor me voelde. Ze wist niet te zeggen waarom.

Als ik jou was zou ik toch wat meer vrije tijd met haar doorbrengen en iets meer (niet té veel want dat komt creepy over) leuke aandacht geven aan haar. Als ze ook iets voor jou voelt dan kan dat alleen maar sneller tot een relatie leiden denk ik.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2017, 18:37
marieke210
marieke210 is offline
Dat ze je niet terug wil volgen betekent dat ze nu niet echt in je geďnteresseerd is. Maar dat kan veranderen! Je zei het zelf al, maar als je echt iets bij haar wil bereiken zul je toch een keer een gesprek met haar moeten aangaan.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2017, 17:47
Scholier15
Scholier15 is offline
Ik ben vandaag gewoon een gesprek met haar aangegaan, want wat valt er nou eigenlijk te verliezen. Uiteindelijk hebben we wel een kwartier gepraat, omdat we beide een tussenuur hadden was dit ook geen enkel probleem. Ik heb voorgesteld om ná de toetsweek (die woensdag afgelopen is) wat te gaan doen. Hier reageerde ze heel enthousiast op en we hebben besloten om even wat te gaan eten bij de snackbar en daarna zien we nog wel.
Ik heb d'r ook gevraagd waarom ze mij geen volgverzoek stuurde op instagram, en zoals ik al hoopte was ze het gewoon simpelweg vergeten.
Bedankt voor jullie advies! 😃
Met citaat reageren
Oud 05-02-2017, 08:39
Scholier15
Scholier15 is offline
Update:
We hebben nu al een paar keer wat gedaan samen, en hebben nu afgesproken om op valentijnsdag ook wat te gaan doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Hulp nodig?
Jade_Angel
1 21-01-2005 22:47
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Muziek dringend hulp nodig
gekkedoozzz
56 14-01-2004 17:05
Software & Hardware Hulp nodig bij 'n MS Excel formule
Slither
0 11-03-2003 19:41
Algemene schoolzaken heel dringend hulp nodig
rubidoll
9 03-05-2002 18:06
Software & Hardware DRINGEND hulp nodig voor KAZAA
miep
16 28-01-2002 11:37
Games Heb hulp nodig
mik-mak
13 24-12-2001 15:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:29.