Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2017, 18:44
Kevin1985
Kevin1985 is offline
Hee allemaal.
ik zit met een probleem en zou wel advies kunnen gebruiken van onpartijdige mensen.

Ik heb op een verjaardag een poosje geleden een meisje leren kennen. We raakte wat aan de praat en gingen snel genoeg daten, en voordat we het wisten hadden we een relatie.

Het klinkt allemaal goed maar het probleem is dat we eigenlijk elkaar niet echt hadden leren kennen van tevoren. We gingen steeds naar de bios of gewoon bij iemand thuis de hele avond zoenen en knuffelen.
Na ongeveer anderhalve maand besloten we toch om wat meer te gaan ondernemen en toen zijn we naar een museum geweest en een keer gaan bowlen.

Begrijp me niet verkeerd.. het was leuk! maar we verschillen zoveel van karakter.
Het blijft meestal bij small-talk en voor de rest hebben we elkaar niet zo heel veel te vertellen. Ik wil voorkomen dat het een soort sexrelatie gaat worden omdat het echt het liefste meisje is wat ik heb leren kennen.
Ik zat er best wel mee en heb dus besloten om het tegen haar te zeggen.. ze was zo verdrietig, ze moest best lang huilen en zei dat ze erg bang was om mij te verliezen en ik merkte dat ze toch echt verliefd is.

Hierdoor ging ik mij nog rotter voelen, en ik wil haar niet zo verdrietig zien omdat ze zo lief is.. ik voel me erg egoistisch en schuldig nu en vraag mij dus af of ik het gewoon tijd moet geven, of dat ik er toch een einde aan moet maken.

Wat denken jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-02-2017, 19:11
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wees eerlijk tegen haar. Zeg dat je haar een leuke lieve meid vind, maar dat je graag meer diepgang in een relatie wilt hebben. Neem zelf dan ook initiatief, bespreek persoonlijke dingen, problemen, politiek, levensovertuiging. En kijk hoe dat gaat. Neem daar tijd voor, ga samen lekker een stuk wandelen of uit eten, dat zijn goede momenten voor dat soort gesprekken.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 05-02-2017, 23:00
Kevin1208
Kevin1208 is offline
Als je nog steeds van haar houdt en het echt het feit is dat er te weinig diepgang is zou ik het nog een tijdje proberen. Je hebt nu namelijk verteld wat je dwars zit, hier kan je samen aan werken. Mocht het uiteindelijk toch nog steeds niet goed voelen, dan moet je uiteindelijk ook aan jezelf denken. Anders word je niet gelukkig.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Uitmaken?
Verwijderd
7 12-06-2010 20:32
Liefde & Relatie Uitmaken omdat je uitgekeken bent/de verliefdheid weg is
Yab-Yum
107 20-01-2006 09:23
Liefde & Relatie uitmaken op je verjaardag
debotjuh
51 04-06-2004 11:54
Liefde & Relatie zelf uitgemaakt, maar toch verdrietig?!
anoniem17
19 31-01-2003 15:53
Liefde & Relatie Zou je t uitmaken vanwege de mening van je vrienden?
Toscane
27 03-11-2002 14:34
Liefde & Relatie ik hou wel van hem, maartoch wilk t uitmaken
lake bodom
8 24-02-2002 18:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:51.