Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2017, 20:58
Verwijderd
hallo. ik ben 12 jaar en ik heb me broer een keer betrapt dat hij aan het rukken was en toen vroeg die aan mij of ik het een keer wilde doen. dat wilde ik nauurlijk niet alleen aantal dagen daarna blijf hij het maar vragen en om van het gezeur af te zijn heb ik het 1 keer gedaan. alleen nu blijft hij nog steeds zeuren.
is dat heel raar om te doen? en iemand tip om van het gezeur af te komen?
Met citaat reageren
Oud 12-02-2017, 21:07
Vinbaga
Avatar van Vinbaga
Vinbaga is offline
Hoi,

Ja het is inderdaad een beetje raar. Ik denk dat je het beste kan stoppen en zeggen dat hij een andere oplossing moet zoeken.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2017, 21:18
Verwijderd
is nog maar 1 keer echt gebeurt maar hij vraagt het bijna elke dag om. hij wil nu zelf kleren met me gaan komen in ruil om het nog een keer te doen bij hem
Met citaat reageren
Oud 12-02-2017, 23:27
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Gewoon dreigen dat je het aan je ouders vertelt als hij niet ophoudt. Dan stopt hij wel.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2017, 07:04
Verwijderd
heb ik al mee gedrijgt maar eigelijk durf ik het niet te zeggen tegen me ouders omdat het al keer gebuert is en me broer weet dat ik dat toch niet durf
Met citaat reageren
Oud 13-02-2017, 08:12
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Je broer mag dit niet bij jou afdwingen. Hij zit fout, dat jij een keer hebt toegeven is best begrijpelijk. Als jij het niet wil dan moet hij dat respecteren! Ik zou toch overwegen het aan je ouders te vertellen als hij je blijft lastigvallen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 13-02-2017, 08:15
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Niet meer doen. Je broer mag jou niet zo gebruiken. En omkopen. Nog 1 keer duidelijk maken dat het klaar is. En als hij toch doorgaat....Toch aan je ouders vertellen. Anders stopt het nooit.


En het inderdaad een beetje raar. Laat hem lekker zelf een vriendin zoeken.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2017, 08:22
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
En het inderdaad een beetje raar. Laat hem lekker zelf een vriendin zoeken.
Ook met een vriendin moet hij grenzen respecteren. Nu gaat het hem alleen om zijn eigen genot ongeacht hoe jij je daar bij voelt. Volgens mij wordt geen enkel meisje blij van zo'n houding.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 13-02-2017, 09:08
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Uiteraard. Goed het nog even te vermelden.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2017, 19:27
Verwijderd
ik blijf gewoon heel bang voor de reactie van me ouders aan gezien ik het al gedaan heb een keer en me broer heeft altijd hele mooie verhalen en liegt alles aan elkaar en dan krijg ik straf en daar ben ik nu ook bang voor
Met citaat reageren
Oud 13-02-2017, 21:02
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Dan zeg je het niet tegen je ouders, als je het maar niet meer doet. Hij kan je niet dwingen. Als hij het wel probeert, is het vrij gemakkelijk om hem daar pijn te doen. Gewoon zo hard als je kan knijpen of je nagels erin zetten. Wie niet horen wil moet maar voelen
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 13-02-2017, 21:21
Verwijderd
haha ja dat zou kunnen alleen dan moet ik er helaas wel weer aan zitten
Met citaat reageren
Oud 14-02-2017, 02:40
Verstand
Verstand is offline
Wat hij ook zegt of waar hij mee dreigt, je moet je nooit laten dwingen om zoiets te doen als je dat zelf niet wilt.

Als je dit aan je ouders of bij een vertrouwenspersoon op school zou vertellen zit hij in een wereld van problemen.

Wees niet beschaamd. Het lijkt misschien ongemakkelijk om over te praten maar kom op voor jezelf voor dit erger wordt.

Zolang hij het idee krijgt dat hij er mee weg kan komen kan hij het nog erger gaan maken.

Vertel dit alsjeblieft aan iemand.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2017, 06:47
Verwijderd
als ik het op school vertel gaan die ook naar me ouders dus die komen het dan ook te weten en gisteren had hij een ander voorstel alleen vind ik die niet heel veel beter
Met citaat reageren
Oud 14-02-2017, 09:08
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Wat was het andere voorstel? Eigenlijk maakt het niet uit wat het voorstel is, want op het gebied van seks hoef je niets te doen wat je niet wilt. Jij bent de baas over jouw lijf, en je handen horen daar ook bij.
Wat je ook kunt doen, is bij hem weglopen als hij erover begint. Een keer nee zeggen, en hem daarna gewoon negeren.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 14-02-2017, 11:03
Mark-Vans
Mark-Vans is offline
Het wordt steeds ongeloofwaardiger. Ik geloof Sanne niet.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2017, 19:32
Verwijderd
Citaat:
Wat was het andere voorstel? Eigenlijk maakt het niet uit wat het voorstel is, want op het gebied van seks hoef je niets te doen wat je niet wilt. Jij bent de baas over jouw lijf, en je handen horen daar ook bij.
Wat je ook kunt doen, is bij hem weglopen als hij erover begint. Een keer nee zeggen, en hem daarna gewoon negeren.

dat ander voorstel is dat ik in me ondergoed ben en dat hij dan naar mij kijkt terwel hij zichzelf rukt maar dat wil ik ook niet.
maar ik heb morgen op school een gesprek wat door al dat gedoe gaat het neit zo goed op school dus misschien vertel ik het dan wel
Met citaat reageren
Oud 14-02-2017, 19:40
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Nee, dat moet je inderdaad óók niet doen. Als hij wil rukken dan doet hij dat maar in z'n eentje.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 16-02-2017, 23:54
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
ik blijf gewoon heel bang voor de reactie van me ouders aan gezien ik het al gedaan heb een keer en me broer heeft altijd hele mooie verhalen en liegt alles aan elkaar en dan krijg ik straf en daar ben ik nu ook bang voor
heb je geen gsm met opname? neem zijn gezeur gewoon op en app het naar je ouders klaar.
en dat je keer hebt gedaan kun je zeggen dat hij je onder druk zette
Met citaat reageren
Oud 17-02-2017, 07:05
Verwijderd
heb gistere met me moeder er over gepraat en ze was gelukkig niet boos. helaas was ze ook niet echt boos op me broer maar hij mag nu niks meer vragen aan mij om iest te doen bij hem.
en dat doet hij nu ook niet echt meer alleen heeft hij wel weer een ander idee in zijn hooft.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2017, 08:10
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Zolang dat idee in z'n hoofd zit en niet bij jou is het niet jouw probleem. Goed dat je het verteld hebt!
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 17-02-2017, 14:45
Verwijderd
was wel meoilijk om te vertellen maar ben wel blij dat ik dat gedaan heb.

snap alleen niet waarom me broer van alles wil. lijkt bijna wel of die aan niks anders denk ofzo
Met citaat reageren
Oud 17-02-2017, 15:03
Verwijderd
Hormonen. Het is een puber. Op die leeftijd denk je als jongen aan bijna niets anders. Hij moet leren waar de grenzen liggen, dus heel goed dat je dit nu hebt aangegeven.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2017, 10:03
lottesuckscocks
lottesuckscocks is offline
Citaat:
hallo. ik ben 12 jaar en ik heb me broer een keer betrapt dat hij aan het rukken was en toen vroeg die aan mij of ik het een keer wilde doen. dat wilde ik nauurlijk niet alleen aantal dagen daarna blijf hij het maar vragen en om van het gezeur af te zijn heb ik het 1 keer gedaan. alleen nu blijft hij nog steeds zeuren.
is dat heel raar om te doen? en iemand tip om van het gezeur af te komen?
suck his cock
Met citaat reageren
Oud 10-03-2017, 10:55
Mark-Vans
Mark-Vans is offline
Citaat:
Het wordt steeds ongeloofwaardiger. Ik geloof Sanne niet.
Ik blijf bij mijn stelling van enkele weken geleden.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie te lieve broer, verlatingsangst
vleesstreepje40
6 12-10-2011 20:53
Liefde & Relatie ex van me broer
sensationja
49 13-09-2006 17:03
De Kantine jezus ik voel me nu wel schuldig zeg :-(
bloemkool
15 05-02-2005 21:15
Liefde & Relatie verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$]
Oktober
9 21-03-2004 14:54
Psychologie Mijn broer gaat het huis uit
Angeleyes16
6 21-09-2003 17:08
Lichaam & Gezondheid me broertje snurkt als hij tv kijkt, help
Bikinie-meisje
3 04-01-2002 22:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:26.