Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2017, 21:08
HelpDavy
HelpDavy is offline
Trekken jullie je wel eens af voor de webcam? En waar dan? Ik soms, bijvoorbeeld op omegle of chatrandom.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2017, 13:44
Mark-Vans
Mark-Vans is offline
Wat je noemt, en Skype.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2017, 08:18
HelpDavy
HelpDavy is offline
En wie nog meer?
Met citaat reageren
Oud 29-01-2017, 22:50
Klok
Klok is offline
Ik raad het je enorm af om zoiets te doen en ik wil nu echt niet een bezorgde moeder lijken maar er kunnen screenshots worden genomen en die kunnen op internet worden gezet (neem als voorbeeld Ariana todd, een Meisje dat zo is opgelicht en zelfmoord heeft gepleegd.) ik kan begrijpen dat het heel "geil" is maar wees voorzichtig bijvoorbeeld plak je webcam af.

Ik hoop dat je naar een van deze tips zult luisteren,
Klok
Met citaat reageren
Oud 30-01-2017, 03:47
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
Ik raad het je enorm af om zoiets te doen en ik wil nu echt niet een bezorgde moeder lijken maar er kunnen screenshots worden genomen en die kunnen op internet worden gezet (neem als voorbeeld Ariana todd, een Meisje dat zo is opgelicht en zelfmoord heeft gepleegd.) ik kan begrijpen dat het heel "geil" is maar wees voorzichtig bijvoorbeeld plak je webcam af.

Ik hoop dat je naar een van deze tips zult luisteren,
Klok
Topicposter, draag een masker wanneer je dit doet om bovenstaand scenario te voorkomen.
__________________
So a baby seal walked into a club...
Met citaat reageren
Oud 30-01-2017, 05:23
HelpDavy
HelpDavy is offline
Dank voor de tips; zal ik doen. Toch snap ik dat niet helemaal over die chantage. Want ze weten toch niet wie ik ben. En als ik geen social media informatie geef, wat kan me dan gebeuren?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2017, 09:25
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dank voor de tips; zal ik doen. Toch snap ik dat niet helemaal over die chantage. Want ze weten toch niet wie ik ben. En als ik geen social media informatie geef, wat kan me dan gebeuren?
Het kan zomaar dat, wanneer je gezicht, of misschien een ander kenmerkend deel van je lichaam (een opvallende moedervlek), in beeld is, iemand je daaraan herkent. Zo'n foto of screenshot zal misschien niet direct op jouw facebook geplaatst worden, maar soms kunnen mensen toch achter een hoop persoonlijke informatie komen. Of de foto wordt zomaar online gedeeld en komt uiteindelijk terecht bij mensen die jij kent. En zulke foto's heb je liever niet van jezelf op internet zwerven. Of wat nu als de grootste pestkop uit je klas die foto onder ogen krijgt...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 30-01-2017, 13:57
Mark-Vans
Mark-Vans is offline
Ik doe nooit met mijn gezicht in beeld.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2017, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Topicposter, draag een masker wanneer je dit doet om bovenstaand scenario te voorkomen.
Of zet je gezicht niet in beeld
Met citaat reageren
Oud 01-02-2017, 20:45
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Dank voor de tips; zal ik doen. Toch snap ik dat niet helemaal over die chantage. Want ze weten toch niet wie ik ben. En als ik geen social media informatie geef, wat kan me dan gebeuren?
wat doe je als je een leuk meisje er ontmoet en vaker wil cammen? achteraf blijk dat meisje een man te zijn
Met citaat reageren
Oud 03-02-2017, 18:28
HelpDavy
HelpDavy is offline
Ja dat is niet leuk natuurlijk. Maar heel vaak is iemand die een vrouw zegt te zijn helaas een man. Geen idee wat ik daar aan kan doen. Maar dan ben ik wel weg.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2017, 10:44
Jongen14 Y/O
Jongen14 Y/O is offline
Dat kan je bij *nope* heet die site geloof ik

Laatst gewijzigd op 05-02-2017 om 12:26. Reden: Dat doen we hier niet!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2017, 02:59
Verstand
Verstand is offline
Je moest eens weten hoeveel 60 jarige mannen zich voordoen als jonge meisjes over het internet om naakte jonge jongens te zien (en zelfs te chanteren met screenshots en filmpjes).

Pas alsjeblieft op.

En minstens zo belangrijk, dring je seksuele opgewondenheid nooit op aan chatpartners. Als zij hier geen behoefte aan hebben kan dit erg vervelend voor ze zijn.

En je bent niet anoniem op internet. Ook zonder sociale media informatie is het extreem makkelijk om iemand te vinden als je een beetje verstand hebt wat je doet.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2017, 11:08
Mark-Vans
Mark-Vans is offline
Ik heb het een beetje gehad met Omegle, Ome.tv et cetera. Het zijn allemaal fapfeesten. 95% is mannelijk. Daar is een gedeelte homo van en de rest zijn rukaapjes die wachten tot er eens een keer een meisje of vrouw bloot voorbijkomt. Dat heb ik maar heel zelden gezien. Het enige vrouwelijke bloot dat regelmatig voorbijkomt, zijn spammers. Nou, die beelden zijn wel zo nep, dat je echt dom of veel te geil moet zijn om te zien dat dat nep is.
Als ik gewoon normaal wil chatten, verschijnt vaak de vraag 'm of j? ' en als ik dan naar waarheid 'j' intyp, word ik gelijk weggeklikt.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2017, 20:31
HelpDavy
HelpDavy is offline
Is er een manier om dat te voorkomen dan; is mij ook opgevallen en ik vind dat niet heel leuk.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2017, 16:20
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik denk het niet, dat is nu eenmaal een beetje de "cultuur" van het platform. Veel mensen komen daar niet om gezellig te chatten.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 22-02-2017, 16:00
alexvause
alexvause is offline
soms op skype
Met citaat reageren
Oud 04-03-2017, 12:36
Bengel
Bengel is offline
Het is inderdaad juist dat men biiv. via het IP=adres je identiteit kan achterhalen. En het is dus verstandig om je zelf niet bloot te geven. Ik experimenteer ook met de webcam,. maar via smoesjes als "is door mijn moeder in beslag genomen, weet ik alleen beelden van de tegenpartij los te krijgen. Door daar opgewonden op te reageren, komt er nog meer los en dat kan best wel geil zijn.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2017, 20:59
Verwijderd
Ik heb het ooit gehad op Omegle dat ik een man tegen kwam die dat deed. Niet bepaald fijn. Ik klikte het meteen weg. Dus doe maar liever niet...
Met citaat reageren
Oud 30-03-2017, 21:01
Verwijderd
Nooit het grote hoofd en het kleine hoofd tegelijkertijd in beeld eah jongens.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Telefoonsex
Verwijderd
27 23-04-2010 19:52
Seksualiteit probleem met klaarkomen :s
k-man
25 10-10-2004 11:19
Seksualiteit Sexcammen
X-drone
41 09-09-2003 18:41
Seksualiteit Gewetensvraag (over seks, duh!)
Tisch
56 26-07-2003 14:40
Films, TV & Radio Neuken doe je zo.
bette4ever
47 08-03-2003 16:15
Seksualiteit Cybersex! Overspel of niet?
Verwijderd
32 08-01-2003 21:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:36.