Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2015, 10:06
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Omdat deze discussie maar blijft opduiken: homoseksualiteit/biseksualiteit, is dat verwerpelijk? Waarom?

Is het slecht om samen met iemand van hetzelfde geslacht te masturberen (ongeacht of je nou wel of geen homo/bi bent)?

Is er een verschil wat betreft goed/slecht tussen jongens die dat soort dingen doen/uitproberen en meisjes die dat soort dingen doen/uitproberen?
Mogen meisjes het eerder doen van sommige jongens omdat "we dat wel een geil idee vinden"?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2015, 10:10
Verwijderd
Nee
Met citaat reageren
Oud 04-04-2015, 10:11
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Haha, dat laatste is voor mij onzin.
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 04-04-2015, 12:42
1337Gamer
1337Gamer is offline
Zoals bekend ben ik er zeker geen voorstander van, het punt is dat ik alleen geen meisje ben, en ook niet heb meegemaakt hoe het als meisje is om te masturberen met iemand van het zelfde geslacht. Of het veel anders is weet ik niet

Daarom ook dat ik daar weinig over zal zeggen, dat zal je toch zelf is moeten ervaren. Voor jongens onder elkaar masturberen heb ik helaas wel ervaring, daarom dat je beter op het rechte pad kunt blijven als jongen zijnde, maar wellicht ook wel als meisje.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2015, 13:16
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Iedereen moet lekker doen wat hij / zij zelf wil. Mensen die anderen daarop veroordelen zijn in mijn ogen nogal kansloos bezig, hoewel het op dit forum waarschijnlijk veel met leeftijd te maken heeft. Stellen dat het niet "het rechte pad" zou zijn vind ik al helemaal vrij dom, alsof je dat voor een ander kan bepalen.

Het enige wat me een klein beetje stoort is mensen die masturberen / seks hebben / wat dan ook met hetzelfde geslacht, dit regelmatig doen, dit fijn vinden en dan wel stellig beweren dat ze 100% hetero zijn. Maar ook in dat geval geldt: vooral lekker doen wat je zelf wilt, echt boeien doet het me niet.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 04-04-2015, 14:39
1337Gamer
1337Gamer is offline
Meh lijkt me wel logisch dat een snikkel in een anus niet is hoe het hoort.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2015, 19:42
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Ik neem aan dat je dan ook nooit anale seks met een meisje zou hebben?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2015, 19:45
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Het is ook nogal vreemd dat omdat je een jongen bent je denkt voor alle jongens te kunnen spreken. Dat is niet echt anders dan wanneer je ook voor meisjes zou spreken..
Met citaat reageren
Oud 04-04-2015, 21:40
hitz0r
Avatar van hitz0r
hitz0r is offline
De Bijbel is hier vrij duidelijk over:

Homosexualiteit is streng verboden, het is een gruwelijke zonde in de ogen van de HERE.
Leviticus 18:22 (HTB)

De straf op homosexuele omgang is de dood voor beide partijen. Zij hebben het oordeel zelf over zich gebracht.
Leviticus 20:13 (HTB)

Het is dus iets slechts en ik denk dat de Heer de homoseksuelen daarom heeft gestraft met hiv/aids.
__________________
I sneak into your house, I leave before dawn. Your daughters will be pregnant and your cookies will be gone.
Met citaat reageren
Oud 04-04-2015, 22:08
Verwijderd
Gewoon doen wat je samen wilt
Met citaat reageren
Oud 05-04-2015, 02:05
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
Ik neem aan dat je dan ook nooit anale seks met een meisje zou hebben?
Dat heb je goed, dat zou ik zeker nooit doen. De Vagina is voor seks, de anus niet.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2015, 02:06
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
Gewoon doen wat je samen wilt
Doe maar niet
Met citaat reageren
Oud 05-04-2015, 06:15
feniks
feniks is offline
Citaat:
Dat heb je goed, dat zou ik zeker nooit doen. De Vagina is voor seks, de anus niet.
En dan wel consequent zijn. Een mond is niet voor seks, dus geen gepijp van jouw vriendinnetje. Ow, en beffen dus ook niet. En vingeren en aftrekken ook niet. Want alleen de vagina is voor seks... De rest is zondig.

Ik heb medelijden met het arme schepsel dat ooit in jouw bed belandt...

We leven niet meer in de middeleeuwen, kom eens onder je steen vandaan en begin eens te leven in 2015.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2015, 08:58
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Lol vroeger toen ik 12 of 13 was heb ik enkele keren weleens gerukt met vrienden. Gewoon beetje lullen vergelijken, beetje pr0n kijken. Verder totaal niks achter gezocht ofzo, iedereen wordt nu een beetje preuts. Douchen na de voetbal in onderbroek bijvoorbeeld :') gewoon pussy
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 05-04-2015, 10:56
Ano Niem
Ano Niem is offline
Citaat:
De Bijbel is hier vrij duidelijk over:

Homosexualiteit is streng verboden, het is een gruwelijke zonde in de ogen van de HERE.
Leviticus 18:22 (HTB)

De straf op homosexuele omgang is de dood voor beide partijen. Zij hebben het oordeel zelf over zich gebracht.
Leviticus 20:13 (HTB)

Het is dus iets slechts en ik denk dat de Heer de homoseksuelen daarom heeft gestraft met hiv/aids.
En dat is dus waarom ik van mijn geloof af ben gestapt ☺️☺️ Als er dan een god is, dan zal dat er zeker geen zijn die mij dood wil hebben

Je zal wel uit de Bible belt komen ofzo bah die reactie we worden gestraft met aids, dus 6 miljoen mensen in Afrika zijn homo? Klopt niet he
Met citaat reageren
Oud 05-04-2015, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Douchen na de voetbal in onderbroek bijvoorbeeld :') gewoon pussy
Dan zie je alsnog alles zitten. Net als dat je een nat shirt hebt
Met citaat reageren
Oud 05-04-2015, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Doe maar niet
Ik bedoel als iemand het leuk vindt en geen problemen mee heeft en de ander het ook leuk vindt en er geen problemen mee heeft dan is het toch voor allebei leuk?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2015, 13:53
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Citaat:
Dan zie je alsnog alles zitten. Net als dat je een nat shirt hebt
Vorm bedoel je?
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 05-04-2015, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Vorm bedoel je?
Ja
Met citaat reageren
Oud 05-04-2015, 13:58
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Klopt
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 05-04-2015, 14:27
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
En dan wel consequent zijn. Een mond is niet voor seks, dus geen gepijp van jouw vriendinnetje. Ow, en beffen dus ook niet. En vingeren en aftrekken ook niet. Want alleen de vagina is voor seks... De rest is zondig.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2015, 14:41
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
En dan wel consequent zijn. Een mond is niet voor seks, dus geen gepijp van jouw vriendinnetje. Ow, en beffen dus ook niet.
Een mond heeft meerdere doeleinden, je eet met je mond maar je gebruikt hem om te praten bijv, ik vind het nog niet zo overduidelijk dat de mond ook niet gemaakt kan zijn om oraal te bevredigen.

De Anus is voor mij wel overduidelijk.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2015, 14:54
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Een mond heeft meerdere doeleinden, je eet met je mond maar je gebruikt hem om te praten bijv, ik vind het nog niet zo overduidelijk dat de mond ook niet gemaakt kan zijn om oraal te bevredigen.

De Anus is voor mij wel overduidelijk.
Wat een bullshit-redenering alleen in je eigen voordeel
Met citaat reageren
Oud 05-04-2015, 15:01
1337Gamer
1337Gamer is offline
Een bullshit redenering alleen in je eigen voordeel?

Het is mijn mening over dit soort zaken. Bij een onderbouwing van je mening wil het nog wel is zo zijn dat die onderbouwing je argument ondersteunt

Ik vind het helemaal geen bullshit-redenering. Verder zitten er ook weinig serieuze gevaren aan pijpen, terwijl als je is gaat kijken wat de risico's zijn bij anale seks kan ik niet anders dan tot de conclusie komen dat anale seks niet de bedoeling is.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2015, 15:03
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Je kan ook zeggen dat de anus juist zeer gevoelig is voor seksuele stimulatie etc. Denk aan stimulering via de anus van de prostaat, wat een hevig(er) orgasme kan veroorzaken.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2015, 15:08
1337Gamer
1337Gamer is offline
Ja, en de ver-5 voudigde kans op soa's, alle bacteriën die zich daar bevinden en de kringspier? Er kunnen scheurtjes komen, of anale seks kan leiden tot incontenentie. Nee je kan praten als brugman, maar in een anus hoort geen snikkel.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2015, 15:15
Verwijderd
Je kan ook in een klooster wonen
Met citaat reageren
Oud 05-04-2015, 15:17
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
Je kan ook in een klooster wonen
Volgens mij zit er nog wel wat tussen geen anale seks en het wonen in een klooster haha
Met citaat reageren
Oud 05-04-2015, 15:44
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Van orale seks kun je ook soa's krijgen. Minder dan met 'normale' seks, dus dan kan 'normale seks' ook niet de bedoeling zijn, toch? Van bloedtransfusies kun je trouwens ook soa's krijgen. Van ademen kun je ziek worden door ziektes die in de lucht worden verspreid, en van de natuur kun je last hebben van hooikoorts. Allemaal ook niet de bedoeling dus?

Seks is bedoeld om kindjes mee te maken volgens god, toch? Dus orale seks en vingers, speeltjes etc. zijn allemaal ook niet de bedoeling. Dan moet je wel op het rechte pad blijven en dat ook niet doen.

Prima als je zegt dat jij iets niets vindt, hoor, maar kom niet met een stel slechte argumenten en diezelfde argumenten voor alles wat jij wél wilt ineens niet laten gelden. Dat is nogal hypocriet.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 05-04-2015, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Ja, en de ver-5 voudigde kans op soa's, alle bacteriën die zich daar bevinden en de kringspier? Er kunnen scheurtjes komen, of anale seks kan leiden tot incontenentie. Nee je kan praten als brugman, maar in een anus hoort geen snikkel.
Kinderen krijgen kan leiden tot verzakkingen en andere ernstige aandoeningen. Zoals kinderen zoals jij bijvoorbeeld.

Maar hoezo hoort in een anus geen pik? Weet je hoe gezellig het is?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2015, 16:12
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
Zoals kinderen zoals jij bijvoorbeeld.
Fijn dat we ondanks onze verschillen in mening iig wel elkaar blijven respecteren.

Citaat:
Van bloedtransfusies kun je trouwens ook soa's krijgen.
< Worden naar mijn weten ook alleen maar gedaan wanneer het noodzakelijk is, totaal verschillend van 'Voor het plezier' Anale sex hebben.

Citaat:
Van ademen kun je ziek worden door ziektes die in de lucht worden verspreid
Ook redelijk noodzakelijk om te ademen hé

Citaat:
en van de natuur kun je last hebben van hooikoorts.
Kiest niemand voor.

Citaat:
Seks is bedoeld om kindjes mee te maken volgens god, toch? Dus orale seks en vingers, speeltjes etc. zijn allemaal ook niet de bedoeling.
Laat ik voorop stellen dan ik zelf niet echt een christen ben, al heb ik wel een christelijke opvoeding gehad.

Citaat:

Is Orale Sex een Zonde - Praktische Toepassing
Om de vraag "Is orale sex een zonde?" te kunnen beantwoorden is het belangrijk om te onthouden dat God sex heeft geschapen om een mooie uitdrukking te zijn van de liefde die gehuwde mensen voor elkaar hebben. Als de man en de vrouw niet het gevoel hebben dat sex een "mooie uitdrukking van de liefde" is, dan zullen zij veranderingen moeten doorvoeren in hun sexleven. Het is duidelijk dat de daden dan niet goed zijn voor de twee betrokken mensen. Niets in de Bijbel vertelt ons dat orale sex een zonde is, maar het is wellicht niet voor alle stellen gepast.
-----

Orale seks is denk ik niet in strijd met de bijbel, seks is meer dan alleen kindjes maken.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2015, 16:21
Verwijderd
Diezelfde redenering gaat ook op voor anale seks
Met citaat reageren
Oud 05-04-2015, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij zit er nog wel wat tussen geen anale seks en het wonen in een klooster haha
Uhu dat hoop ik wel ja
Met citaat reageren
Oud 05-04-2015, 16:23
Verwijderd
Hoe oud ben jij Gamer?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2015, 16:39
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Als je dan toch met citaten van vage websites gaat strooien, kan ik ook wel even Refoweb citeren:

Citaat:
Hoe je het ook wendt of keert, als je het nuchter bekijkt, dan is de mond in feite niet bedoeld voor seksuele omgang.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2015, 16:43
1337Gamer
1337Gamer is offline
Ja dan heb je er ook een te pakken zeg, refoweb...

De grens tussen orale seks en gewone seks is niet zo groot vind ik, en voor veel mensen ook weinig besproken. Anale seks vind ik echter wel een grote stap té ver.

En welke redenering gaat op voor anale seks? ben benieuwd.

Ik ben verder 19.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2015, 16:46
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Van Refoweb:

Citaat:
Er staan in de Bijbel geen concrete aanwijzingen dat anale seks tussen man en vrouw zou zijn verboden. [Maar] de anus is nou eenmaal niet bedoeld voor het hebben van geslachtsverkeer
Zelfde verhaal als met orale seks dus

Als zelfs Refoweb niet veel verschil ziet tussen oraal en anaal, dan ben jij wel heel erg fanatiek-christelijk
Met citaat reageren
Oud 05-04-2015, 16:47
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
En ben je tegelijkertijd niet echt een Bijbelkenner.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2015, 16:49
1337Gamer
1337Gamer is offline
Nou niet bepaald het zelfde verhaal . Nee hoor, kom al meer dan een jaar niet meer in de kerk.

De bijbel zegt: “ Je mag niet het bed delen met een man zoals met een vrouw, dat is gruwelijk.” (Lev.18:22).
Met citaat reageren
Oud 05-04-2015, 16:49
Verwijderd
Ik wil graag dat iedere keer dat iemand die christelijk is en zegt; 'Ja ik heb dat daarvoor gebruikt, is er eigenlijk niet voor bedoeld maar ja, het werkt wel prima' dat ze dan gestenigd worden.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2015, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Nou niet bepaald het zelfde verhaal . Nee hoor, kom al meer dan een jaar niet meer in de kerk.

De bijbel zegt: “ Je mag niet het bed delen met een man zoals met een vrouw, dat is gruwelijk.” (Lev.18:22).
Dat zegt niets over anale seks met een vrouw maar over het bed delen met een man zoals met een vrouw. En dan nog zou je kunnen beargumenteren dat je dus een man in bed keihard anaal mag palen omdat je dat met een vrouw niet doet.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2015, 16:51
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
De bijbel zegt: “ Je mag niet het bed delen met een man zoals met een vrouw, dat is gruwelijk.” (Lev.18:22).
Jij was toch ook juist tegen anale seks tussen man en vrouw? Je hoeft niet de strekking te herhalen van wat hitz0r al heeft gepost
Met citaat reageren
Oud 05-04-2015, 16:53
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
Ik wil graag dat iedere keer dat iemand die christelijk is en zegt; 'Ja ik heb dat daarvoor gebruikt, is er eigenlijk niet voor bedoeld maar ja, het werkt wel prima' dat ze dan gestenigd worden.
Volgens mij snap jij het niet helemaal, lijkt me logisch dat er een verschil is tussen de anus gebruiken als vagina en de sneeuwschep als normale schep bijv.?

Citaat:
Dat zegt niets over anale seks met een vrouw maar over het bed delen met een man zoals met een vrouw. En dan nog zou je kunnen beargumenteren dat je dus een man in bed keihard anaal mag palen omdat je dat met een vrouw niet doet.
Meen je die serieus...?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2015, 16:53
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
En ik wil nog wel op iets terugkomen: waarom heb je geen bezwaar tegen meisjes die elkaar vingeren, maar wel tegen jongens die elkaar aftrekken?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2015, 16:54
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
vind ik
/thread
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 05-04-2015, 16:54
1337Gamer
1337Gamer is offline
Dat ben ik zeker, anale seks is niet gezond en hoe het bedoeld is.

Citaat:
Er staan in de Bijbel geen concrete aanwijzingen dat anale seks tussen man en vrouw zou zijn verboden. [Maar] de anus is nou eenmaal niet bedoeld voor het hebben van geslachtsverkeer
^Jij komt toch met deze redenering, nou er staan dus weldegelijk aanwijzingen dat anale seks niet goed en verboden is.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2015, 16:55
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Dat ben ik zeker, anale seks is niet gezond en hoe het bedoeld is.



^Jij komt toch met deze redenering, nou er staan dus weldegelijk aanwijzingen dat anale seks niet goed en verboden is.
Waar dan??? Citaten! Zelfs Refoweb kan ze niet vinden, dus ik ben heel benieuwd
Met citaat reageren
Oud 05-04-2015, 16:56
1337Gamer
1337Gamer is offline
Citaat:
En ik wil nog wel op iets terugkomen: waarom heb je geen bezwaar tegen meisjes die elkaar vingeren, maar wel tegen jongens die elkaar aftrekken?
^Over meisjes die elkaar vingeren heb ik niet zo'n uitgesproken mening, het lijkt mij misschien ook niet verstandig maar ik ben geen ervaringsdeskundige. Bij jongens ben ik dit helaas wel, daarom dat ik dat iig kan afraden. Wellicht bij meisjes ook.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2015, 16:57
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
^Over meisjes die elkaar vingeren heb ik niet zo'n uitgesproken mening, het lijkt mij misschien ook niet verstandig maar ik ben geen ervaringsdeskundige. Bij jongens ben ik dit helaas wel, daarom dat ik dat iig kan afraden. Wellicht bij meisjes ook.
Oké, de enige reden dat je dit afraadt is omdat je het zelf niet zo fijn vond dus, niet omdat het onnatuurlijk is. Want twee meisjes met elkaar is natuurlijk ook "onnatuurlijk".
Met citaat reageren
Oud 05-04-2015, 16:57
1337Gamer
1337Gamer is offline
Lol? Die geef ik je net en dan zeg je dat ik hitz0r niet hoef te kopiëren. indirect vraag je me dus wel weer om dat te kopieëren.

Citaat:
Homosexualiteit is streng verboden, het is een gruwelijke zonde in de ogen van de HERE.
Leviticus 18:22 (HTB)

De straf op homosexuele omgang is de dood voor beide partijen. Zij hebben het oordeel zelf over zich gebracht.
Leviticus 20:13 (HTB)
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:27.