Oud 26-10-2015, 20:43
bramvdr
bramvdr is offline
Bedankt iedereen voor het invullen van de enquête.

Het onderzoek is afgelopen

M.V.G

Bram en Edo

Laatst gewijzigd op 01-12-2015 om 20:45.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-10-2015, 11:35
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Jeetje, jullie moeten wel wat doen aan het Nederlands hoor. Hou oud bent je? en waar woont je? Dat lijkt nergens op.
Verder kun je de woonplaatsen beter verdelen op provincie, anders krijg je veel te veel variatie in je antwoorden (want maakt het voor jullie resultaten echt uit of iemand in West-Knollendam woont of in Noordlaren?

Oh en als je je niet bezighoudt met vluchtelingenproblematiek, betekent dat natuurlijk niet dat je er niks vanaf weet qua plannen van de overheid. Veel informatie krijg je immers al passief door tv te kijken of door wat er langskomt op sociale media.

Denk je dat de vluchtelingen hier zullen blijven of dat ze ooit nog terug gaan naar hun eigen land?
deze vraag kun je niet met ja of nee beantwoorden omdat het elkaar tegenspreekt (ja ik denk dat ze blijven, nee ik denk dat ze niet allemaal teruggaan naar hun eigen land)

Denk je dat vluchtelingen gaan proberen om zich te integreren in de maatschappij als Nederlandse burger? Of dat ze zich juist gaan afsluiten van andere groepen?
zelfde geldt voor deze vraag.

En wat nou als je het een beetje eens bent met de stellingen, of een beetje oneens? Ik denk bijvoorbeeld dat een deel van de vluchtelingen zal terugkeren, en een deel zal blijven. Wat vul je dan in?
Tijd om de enquête wat aan te passen dus.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 27-10-2015, 15:00
rensend
rensend is offline
Vraagen zijn niet met ja of nee tebeantwoorde
Met citaat reageren
Oud 27-10-2015, 20:36
bramvdr
bramvdr is offline
Citaat:
Jeetje, jullie moeten wel wat doen aan het Nederlands hoor. Hou oud bent je? en waar woont je? Dat lijkt nergens op.
Verder kun je de woonplaatsen beter verdelen op provincie, anders krijg je veel te veel variatie in je antwoorden (want maakt het voor jullie resultaten echt uit of iemand in West-Knollendam woont of in Noordlaren?

Oh en als je je niet bezighoudt met vluchtelingenproblematiek, betekent dat natuurlijk niet dat je er niks vanaf weet qua plannen van de overheid. Veel informatie krijg je immers al passief door tv te kijken of door wat er langskomt op sociale media.

Denk je dat de vluchtelingen hier zullen blijven of dat ze ooit nog terug gaan naar hun eigen land?
deze vraag kun je niet met ja of nee beantwoorden omdat het elkaar tegenspreekt (ja ik denk dat ze blijven, nee ik denk dat ze niet allemaal teruggaan naar hun eigen land)


Denk je dat vluchtelingen gaan proberen om zich te integreren in de maatschappij als Nederlandse burger? Of dat ze zich juist gaan afsluiten van andere groepen?
zelfde geldt voor deze vraag.

En wat nou als je het een beetje eens bent met de stellingen, of een beetje oneens? Ik denk bijvoorbeeld dat een deel van de vluchtelingen zal terugkeren, en een deel zal blijven. Wat vul je dan in?
Tijd om de enquête wat aan te passen dus.
Bedankt voor je opbouwende kritiek. We hebben ten eerste de spelfouten verbeterd, ook hebben we de vraag 'waar woon je' veranderd.

En over de vraag of je je bezig houdt met de vluchtelingenproblematiek: wij dachten zelf dat als je passief informatie krijgt dat je je er dan er een beetje mee bezig houdt, ook al is dat dan niet vrijwillig. Of zien wij dit verkeerd? Verder hebben we de twee vragen die elkaar tegen spreken ook verbeterd.

Tot slot hebben wij twee vragen waar je het een beetje eens of oneens ook iets veranderd.

Als je nog meer kritiek hebt is dat welkom.

Laatst gewijzigd op 04-11-2015 om 20:26.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2015, 10:48
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Heel goed dat je wat met de kritiek doet!

Ik verplaats je topic naar een subforum waar het beter past gezien de actualiteiten. Succes!
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:00.