Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-10-2016, 06:14
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Jongens, het is hier echt niet meer veilig in huis joh. Als er iemand ergens op facebook iets voorbij ziet komen met een woonplek in de hoofdstad, pm me
Kan je niet Gouden kooi-stijl iedereen eruit pesten?
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Advertentie
Oud 11-10-2016, 08:28
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Vertel dan Ecneel! Desnoods pm.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 11-10-2016, 08:34
Verwijderd
Citaat:
is dat nou een beetje een leuke stad? Ik hoor verschillende dingen.
Ik vond het heerlijk. Het is geen stad waar ik een week of langer zou willen zitten, want zo veel is er ook weer niet te zien (en dat is voor een grote Italiaanse stad, die in de Romeinse tijd al erg groot was en daarna in de middeleeuwen en renaissance ook, best opmerkelijk), maar voor een lang weekendje prima. Het eten is zoals overal in Italië goddelijk. Het was 20 graden toen we aankwamen, meteen op een terrasje in de zon gezeten, eigenlijk was het voor mij toen al geslaagd

We waren zo dom om niet van te voren tickets voor The Last Supper te regelen, dus die hebben we helaas niet gezien (voor wie nog naar Milaan gaat: regel dit dus van te voren!). Maar de Dom is awesome, erg mooi en gigantisch groot en indrukwekkend. Scala vind ik ook heerlijk, maar moet je waarschijnlijk van houden. En verder gewoon zo wat kerkjes en zuilengalerijen en zo bewonderd. Op zaterdag was het centrum echt overvol, achteraf gezien hadden we meteen op vrijdag wat dingen in het centrum moeten doen en zaterdag in de buitenwijken relaxen.

Zaten in Navigli, wijkje om kanalen heen met een levendig nachtleven. Geniale locatie:



Deze foto is genomen van een schattig stenen brugje, wij hadden een appartementje dat uitkeek op dat brugje.

Ik ken betere bestemmingen voor een stedentrip, maar ook mindere. Milaan krijgt een ruime voldoende!

Tot zo ver tourguide Ertur
Oud 11-10-2016, 13:07
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
klant had voor 2 uur geboekt, kwam iets tussen bij hem, geld heeft ie toch op mijn rekening gestort. Heeeeeeerlijk
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 11-10-2016, 13:22
Verwijderd
Heerlijk dat er bij jou niets tussenkomt
Oud 11-10-2016, 19:11
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Heerlijk dat er bij jou niets tussenkomt
Oud 12-10-2016, 16:08
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Situatie: 1 auto, 3 inzittenden. Man rijdt, vrouw zit naast hem, kind zit achterin (babystoeltje). Vrouw maakt haar gordel los en draait zich om op in elk geval 1 knie om iets met die baby te doen. Zij zit dus volledig omgedraaid en leunt naar haar kind. Met 1 hand houdt ze haar stoel vast om nog verder naar het kind te kunnen buigen, met de andere doet ze iets bij die baby.

Vraag: als deze auto van achter wordt aangereden met hoge snelheid terwijl die vrouw op bovengenoemde positie zit, hoe komt zij dan terecht? Vliegt ze door de voorruit, of juist door de achterruit? En waarom?
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 12-10-2016, 16:10
Verwijderd
Trick question! Vrouwen kunnen helemaal niet vliegen
Oud 12-10-2016, 16:22
Obelise
Obelise is offline
Achterkant aangereden, is momentum auto naar voren, dus vrouw naar achter, 2e klap, duwd haar naar voren mocht de stoel of bank t opvangen, en dan schieten er vleugels uit de airbags zodat ze kan vliegen

Srrsly, gaat hilary nu echt winne?
Oud 12-10-2016, 16:39
KOA
KOA is offline
Beter dan Trump iig
__________________
live your live ;)
Oud 12-10-2016, 17:30
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Als ik haar positie goed begrijp, pleurt ze met haar achterhoofd op het dashboard. Hopelijk voor haar op de airbag. En door de impact daarna full face tegen haar stoel aan of door de ruimte tussen de stoelen op de achterbank. Het wordt in ieder geval lelijk
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 12-10-2016, 20:10
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Trick question! Vrouwen kunnen helemaal niet vliegen
geef nou effe serieus antwoord, jij bent slim

Citaat:
Als ik haar positie goed begrijp, pleurt ze met haar achterhoofd op het dashboard. Hopelijk voor haar op de airbag. En door de impact daarna full face tegen haar stoel aan of door de ruimte tussen de stoelen op de achterbank. Het wordt in ieder geval lelijk
ja dat denk ik dus ook, maar mijn huisgenoot denkt wat obelise denkt, of nog erger eigenlijk, zij denkt dat die persoon door de achterruit heen gaat.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 12-10-2016, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Situatie: 1 auto, 3 inzittenden. Man rijdt, vrouw zit naast hem, kind zit achterin (babystoeltje). Vrouw maakt haar gordel los en draait zich om op in elk geval 1 knie om iets met die baby te doen. Zij zit dus volledig omgedraaid en leunt naar haar kind. Met 1 hand houdt ze haar stoel vast om nog verder naar het kind te kunnen buigen, met de andere doet ze iets bij die baby.

Vraag: als deze auto van achter wordt aangereden met hoge snelheid terwijl die vrouw op bovengenoemde positie zit, hoe komt zij dan terecht? Vliegt ze door de voorruit, of juist door de achterruit? En waarom?
Afhankelijk van de impact gaat ze dwars door de achterbank heen, in ieder geval die kant op als ze niet meer in de gordel zit.
Oud 12-10-2016, 23:26
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Vrouw richting achterbank natuurlijk.

__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 13-10-2016, 10:56
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh wauw, ik dacht dat je door een botsing van achteren naar voren werd gelanceerd. Maar zou ze dan niet lelijk met haar muil op de achterbank terecht komen en daarna dan tegen de voorstoelen aan?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 13-10-2016, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Oh wauw, ik dacht dat je door een botsing van achteren naar voren werd gelanceerd. Maar zou ze dan niet lelijk met haar muil op de achterbank terecht komen en daarna dan tegen de voorstoelen aan?
Als je optrekt word je toch ook juist in je stoel gedrukt?
Oud 13-10-2016, 10:59
Verwijderd
Citaat:
geef nou effe serieus antwoord, jij bent slim

Staan al genoeg antwoorden lijkt me zo Naar achteren.
Oud 13-10-2016, 11:08
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
gvd moet ik haar weer gelijk gaan geven
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 13-10-2016, 11:09
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
maar, door het filmpje van Carn dacht ik: duuuuh. Als je het zijwaarts bekijkt is het eigenlijk wel logisch.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 13-10-2016, 11:11
Verwijderd
Ja, als nou de persoon op de één of andere magische wijze in de auto van achteren aangereden zou worden, zou de persoon in de auto naar voren bewegen. Maar nu is het de auto die aangereden wordt, niet de persoon. Zou erg vreemd zijn als de persoon dan nog harder dan de auto opeens naar voren beweegt

Ik weet niet of er van bovenstaande alinea chocola te maken valt maar ik vind het iig ook logisch
Oud 13-10-2016, 11:56
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Oh wauw, ik dacht dat je door een botsing van achteren naar voren werd gelanceerd. Maar zou ze dan niet lelijk met haar muil op de achterbank terecht komen en daarna dan tegen de voorstoelen aan?
De auto gaat naar voren. Als de auto opeens stopt (bv frontale aanrijding); blijf jij naar voren gaan.

Bij een aanrijding van achteren gaat de auto opeens veel sneller, maar jij nog niet. Bij een normale acceleratie wordt je (zoals deadlock aangeeft) licht in een stoel gedrukt.

En waarschijnlijk wel, de versnelling van de auto neemt op een gegeven moment weer rap af dus dan val je weer een soort van 'naar voren'.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 13-10-2016, 22:04
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
De auto gaat naar voren. Als de auto opeens stopt (bv frontale aanrijding); blijf jij naar voren gaan.

Bij een aanrijding van achteren gaat de auto opeens veel sneller, maar jij nog niet. Bij een normale acceleratie wordt je (zoals deadlock aangeeft) licht in een stoel gedrukt.

En waarschijnlijk wel, de versnelling van de auto neemt op een gegeven moment weer rap af dus dan val je weer een soort van 'naar voren'.
Dit.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 14-10-2016, 09:51
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Mijn zoon had even ingelogd in zijn gmail op mijn telefoon een paar dagen geleden omdat zijn telefoon leeg was. Vanmorgen zag ik een heel vreemd mailtje van een bedrijf waar ik nog nooit van had gehoord. Toen ik het aanklikte bleek het een antwoord van een bedrijf op een mail van mijn zoon te zijn. Had ie een overhoringssite gemaild dat hij voorheen gratis daar kon oefenen maar nu ineens niet meer en dat ie daardoor een 4 had gehaald en of ze daar iets aan konden doen zodat ie geen onvoldoendes meer zou halen.
Mijn zoon soms denk ik dat alles bij hem het ene oor in gaat en het andere direct weer uit, maar die mail heeft gewoon mijn handschrift en blijkbaar vond hij die 4 erger dan hij deed voorkomen.

Ik zal straks eens met hem gaan zitten om te kijken of er een goed alternatief is en anders heeft ie wel een abonnement op die site verdiend
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 14-10-2016, 11:15
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
De auto gaat naar voren. Als de auto opeens stopt (bv frontale aanrijding); blijf jij naar voren gaan.

Bij een aanrijding van achteren gaat de auto opeens veel sneller, maar jij nog niet. Bij een normale acceleratie wordt je (zoals deadlock aangeeft) licht in een stoel gedrukt.

En waarschijnlijk wel, de versnelling van de auto neemt op een gegeven moment weer rap af dus dan val je weer een soort van 'naar voren'.
Omg dit is echt heel logisch ja thanks!
Citaat:
Mijn zoon had even ingelogd in zijn gmail op mijn telefoon een paar dagen geleden omdat zijn telefoon leeg was. Vanmorgen zag ik een heel vreemd mailtje van een bedrijf waar ik nog nooit van had gehoord. Toen ik het aanklikte bleek het een antwoord van een bedrijf op een mail van mijn zoon te zijn. Had ie een overhoringssite gemaild dat hij voorheen gratis daar kon oefenen maar nu ineens niet meer en dat ie daardoor een 4 had gehaald en of ze daar iets aan konden doen zodat ie geen onvoldoendes meer zou halen.
Mijn zoon soms denk ik dat alles bij hem het ene oor in gaat en het andere direct weer uit, maar die mail heeft gewoon mijn handschrift en blijkbaar vond hij die 4 erger dan hij deed voorkomen.

Ik zal straks eens met hem gaan zitten om te kijken of er een goed alternatief is en anders heeft ie wel een abonnement op die site verdiend
Dit vind ik schattig
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 14-10-2016, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Mijn zoon had even ingelogd in zijn gmail op mijn telefoon een paar dagen geleden omdat zijn telefoon leeg was. Vanmorgen zag ik een heel vreemd mailtje van een bedrijf waar ik nog nooit van had gehoord. Toen ik het aanklikte bleek het een antwoord van een bedrijf op een mail van mijn zoon te zijn. Had ie een overhoringssite gemaild dat hij voorheen gratis daar kon oefenen maar nu ineens niet meer en dat ie daardoor een 4 had gehaald en of ze daar iets aan konden doen zodat ie geen onvoldoendes meer zou halen.
Mijn zoon soms denk ik dat alles bij hem het ene oor in gaat en het andere direct weer uit, maar die mail heeft gewoon mijn handschrift en blijkbaar vond hij die 4 erger dan hij deed voorkomen.

Ik zal straks eens met hem gaan zitten om te kijken of er een goed alternatief is en anders heeft ie wel een abonnement op die site verdiend
Die van die woordjes? Daar klagen bij ons de kinderen zo hard over dat er gewerkt wordt aan een alternatief door een paar slimme leerlingen.
Oud 14-10-2016, 11:26
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Omg Fittie, dat jong van jou.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 14-10-2016, 11:33
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Die van die woordjes? Daar klagen bij ons de kinderen zo hard over dat er gewerkt wordt aan een alternatief door een paar slimme leerlingen.
ja WRTS, voorheen kregen ze subsidie maar nu niet meer.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 14-10-2016, 12:41
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
ja WRTS, voorheen kregen ze subsidie maar nu niet meer.
Wat maf is dat. Wrts is waarschijnlijk de meest effectieve manier om kinderen te helpen leren, hoeveel subsidie zou het nou kosten om dat draaiend te houden? Minder dan de maatschappelijke kosten van één zittenblijver gok ik zo.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 14-10-2016, 12:49
Verwijderd
Zitten blijven is toch sowieso over het algemeen echt totaal onnodig/nutteloos? Dacht dat dat wel uit onderzoeken bleek

Even gegoogled, niet letterlijk een wetenschappelijk onderzoek maar wel wat ik in mijn hoofd had.

Citaat:
Het Centraal Planbureau (CPB) berekende de totale kosten van zittenblijven in lager en middelbaar onderwijs samen. Al deze doubleurs krijgen een jaar extra onderwijs. Kosten: 500 miljoen. Het CPB gaat er daarnaast vanuit dat de overheid inkomsten misloopt doordat zittenblijvers minder lang zullen werken en daardoor minder premies en belasting af zullen dragen. Geschatte kosten: 900 miljoen per jaar. De totale kosten van zittenblijven zijn volgens het CPB dus 1,4 miljard euro per jaar.

Zittenblijven kost dus geld, maar levert het ook wat op?

Meestal niet, zegt onderwijsdeskundige Luyten. Hij onderzocht de effecten van zittenblijven en kwam tot de conclusie dat het vaak zelfs een averechts effect heeft. Een zwakke leerling ontwikkelt zich beter als hij door mag naar het volgende jaar, dan wanneer hij moet blijven zitten. Volgens Luyten is zittenblijven een weinig efficiënte maatregel. Luyten: ‘Je moet het hele jaar overdoen terwijl het misschien maar voor een paar vakken nodig is.
http://demonitor.ncrv.nl/eindexamens...ten-op-een-rij

Sorry, ik sla even een zijstraat in
Oud 14-10-2016, 12:54
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Bij mij was het op zich nuttig, maar ik bleef ook niet zitten omdat ik te dom was voor de stof, maar omdat ik me niet echt netjes gedroeg.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 14-10-2016, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Zitten blijven is toch sowieso over het algemeen echt totaal onnodig/nutteloos? Dacht dat dat wel uit onderzoeken bleek

Even gegoogled, niet letterlijk een wetenschappelijk onderzoek maar wel wat ik in mijn hoofd had.



http://demonitor.ncrv.nl/eindexamens...ten-op-een-rij

Sorry, ik sla even een zijstraat in
Is geen zijstraat.
Oud 14-10-2016, 14:52
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
er komt een nieuw seizoen baby te huur
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 14-10-2016, 15:18
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Bij mij was het op zich nuttig, maar ik bleef ook niet zitten omdat ik te dom was voor de stof, maar omdat ik me niet echt netjes gedroeg.
Ik ben ook 2 keer blijven zitten, en om de 1e keer ben ik nog steeds blij, anders had ik al m'n beste vrienden niet gekend.
Maar ik had de 1e keer meer gehad aan oplettende docenten die duidelijk hadden kunnen zien dat er iets niet goed zat. Ik kreeg een test omdat m'n mentor dacht dat ik te dom was voor het vwo. Het tegenovergestelde bleek waar. Ik zou hulp krijgen, maar die kwam niet. Uiteindelijk lag de schuld toch bij mij, omdat het me allemaal geen reet meer kon interesseren.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 14-10-2016, 15:54
Verwijderd
Citaat:
er komt een nieuw seizoen baby te huur
Aww yeah!
Oud 14-10-2016, 16:20
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
er komt een nieuw seizoen baby te huur
leuk

ik liep laatst door de Boy Edgarstraat in Roffa (waar die vorige seizoenen zijn opgenomen), toen had ik het er nog over met iemand, dat program.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 15-10-2016, 00:11
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
er komt een nieuw seizoen baby te huur
Jaaaaaa
Oud 15-10-2016, 09:19
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
en nog een klassiekertje: http://cheezburger.com/143622/list-p...are-incredible
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 15-10-2016, 19:01
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Mijn zoon had even ingelogd in zijn gmail op mijn telefoon een paar dagen geleden omdat zijn telefoon leeg was. Vanmorgen zag ik een heel vreemd mailtje van een bedrijf waar ik nog nooit van had gehoord. Toen ik het aanklikte bleek het een antwoord van een bedrijf op een mail van mijn zoon te zijn. Had ie een overhoringssite gemaild dat hij voorheen gratis daar kon oefenen maar nu ineens niet meer en dat ie daardoor een 4 had gehaald en of ze daar iets aan konden doen zodat ie geen onvoldoendes meer zou halen.
Mijn zoon soms denk ik dat alles bij hem het ene oor in gaat en het andere direct weer uit, maar die mail heeft gewoon mijn handschrift en blijkbaar vond hij die 4 erger dan hij deed voorkomen.

Ik zal straks eens met hem gaan zitten om te kijken of er een goed alternatief is en anders heeft ie wel een abonnement op die site verdiend
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 16-10-2016, 12:46
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik had oude olie in een tas gedaan en die weer in een vuilniszak. Dat stond klaar bij de deur om naar de bak te brengen, maar hij was vannacht gaan lekken. 3 keer raden wie daar met zijn vette harige kont in is gaan liggen waardoor nu alles vet is -_- -_- -_-
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 16-10-2016, 13:08
Verwijderd
Oud 16-10-2016, 14:07
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Uiteraard

Heb je nog met je jong gepraat over die site?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 16-10-2016, 15:27
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ik had oude olie in een tas gedaan en die weer in een vuilniszak. Dat stond klaar bij de deur om naar de bak te brengen, maar hij was vannacht gaan lekken. 3 keer raden wie daar met zijn vette harige kont in is gaan liggen waardoor nu alles vet is -_- -_- -_-
Marc van Ik Heb Het Nog Nooit Gedaan?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 16-10-2016, 16:07
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Marc van Ik Heb Het Nog Nooit Gedaan?
Omg, ik wil zo erg dat dit waar is. :'D
__________________
Who's this jabroni?
Oud 16-10-2016, 17:30
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Haha dat mocht Marc willen

Citaat:
Uiteraard

Heb je nog met je jong gepraat over die site?
ja hij heeft al een alternatief gevonden
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 16-10-2016, 20:33
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Volgens mij vindt Sarah dit een leuke subreddit. En andere mensen misschien ook wel. Maar vooral Sarah.
Oud 17-10-2016, 01:05
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Ik word zo zo zo intens chagrijnig van redactioneel werk /luxeprobleem
Oud 17-10-2016, 11:47
Verwijderd
Ik houd zo van de Speld

http://speld.nl/2016/10/17/oudste-ma...titeitsfraude/

Citaat:
De 162-jarige Kingsley Uzengwa ontkent dat hij zijn paspoort heeft vervalst. De Nigeriaan geldt sinds vorige week als de oudste man ter wereld. Critici beschuldigen hem van identiteitsfraude.
Dit is al prachtig natuurlijk, maar het einde van het artikel is de klap op de vuurpijl

Citaat:
“Het is allemaal jaloezie. Blijkbaar kan men er niet tegen dat iemand met zoveel levenslust de oudste mens ter wereld is,” aldus Kingsley’s vader Jonathan Uzengwa.
Oud 17-10-2016, 12:33
Verwijderd
Oud 17-10-2016, 16:36
ecnelis
Avatar van ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Ik houd zo van de Speld

http://speld.nl/2016/10/17/oudste-ma...titeitsfraude/



Dit is al prachtig natuurlijk, maar het einde van het artikel is de klap op de vuurpijl

Oud 18-10-2016, 12:10
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Aww mijn katje had vannacht weer een aanval, ze komen nu elke 2 weken maar het leek alsof hij het aan voelde komen, maar echt veel eerder al. Hij ging ineens heel Debbie Downer zitten doen om 11 uur. Hij had zijn aanval om 5 uur. Weet niet of het mogelijk is dat hij zo ver van tevoren al iets zou voelen, maar ik vind het wel apart.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26.