Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2016, 22:18
Anoniemens
Anoniemens is offline
Hallo mensen,

De laatste tijd heb ik echt veel ongeluk en shit. Mijn telefoon is gevallen en er zitten nu scheuren in, ik was mijn fietssleutel kwijt vandaag dus ik moest van school na huis lopen om mijn reserve sleutels te halen en lopen van school naar huis duurde wel lang.

Wat me heel irriteerd is dat mensen zeggen dat ik verliefd bent op een jongen (want ik reageer steeds omdat zijn reactie altijd grappig is), maar dat is niet zo. Al JAREN zeggen mensen dat en nu ook mijn nieuwe klasgenoten. Sommige bedoelen het als grapje, maar er zijn serieus mensen die dat echt denken ㅠ_ㅠGelukkig ben ik niet zo'n iemand dat snel boos wordt, ik ben bijna nooit boos, maar ik irriteer me er verschrikkelijk erg aan.

Mensen zijn veel sneller dan mij met werken (in de klas). Ik durf geen dingen te vragen omdat de leraar dan ziet hoe langzaam ik werk. Ik heb nooit zin en ik heb weinig tijd om te leren voor toetsen en mijn cijfers zijn laag. Ik moet altijd bijna huilen als ik wiskunde en natuurkunde krijg want, bruh.

Ik zit nu in een nieuwe klas (in de 3de) en zoals de meeste mensen krijg je dan ook nieuwe vrienden.ik ga nu met 2 meisjes om. Ik ben ook een meisje, maar ik ben gewend om met jongens om te gaan.( Op mijn basisschool zaten er weinig meisjes en ik speelde altijd met jongens. ) Ik vind die meisjes wel aardig, maar ze zijn gewoon saai. Ik snap ook weinig van meisjes, ze gaan samen naar de wc en shit Ik ga liever met mijn vrienden van vorig jaar om, maar anders die meisjes... Ja... Ze praten alleen over jongens en hun vriendjes en shit enz. Ik hou van grappige mensen...

Een jongen uit mijn klas heeft ook iets verteld over mij en hem wat er vorig jaar is gebeurt tegen een paar mensen, wat ik echt niet echt chill vind

Ik ben wel blij, maar door dit allemaal wat minder. Ik vind school niet zo leuk meer. Ik mis mijn oude klas (ook al had ik een stuk minder vrienden toen haha).

Ik wil niet zeggen dat mijn leven zo verschrikkelijk slecht is. Ik heb gewoon behoefte om te zeuren��

Dag.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-10-2016, 06:38
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Begrijpelijk dat je het lastig vind je draai te vinden in deze klas, als de meiden met zulke andere dingen bezig zijn. Geef het wat tijd...

Wat betreft je cijfers en moeilijke vakken: heb je echt geen tijd, of geen tijd om alles te doen, of heb je vooral geen zin en maak je daarom geen tijd?
Wen jezelf aan om toch vragen te stellen. De docenten vinden het vaak helemaal niet erg om iets nog eens uit te leggen, want ze willen graag dat jij hun vak begrijpt. Als het echt niet lukt om goed te leren (theorie leren, opgaven oefenen) voor toetsen, bespreek dat dan eens met je mentor op school.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 01-10-2016, 10:41
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Wat betreft wis- en natuurkunde kun je met je vragen altijd terecht op het forum Exacte Vakken, dus misschien is dat een mogelijkheid om je prestaties in wis- en natuurkunde te verbeteren.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie wat is jouw leugen?
Verwijderd
51 07-11-2006 18:14
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap op straat nederlands spreken II
Levitating Nun
175 27-01-2006 21:44
Liefde & Relatie waaraan ergen jullie je van elkaar
BlueStar
86 11-11-2003 16:34
Psychologie kweet het even niet meer:( (lang verhaal)
Oktober
7 05-11-2003 00:34
Liefde & Relatie mijn vriend doet raar
Verwijderd
5 18-06-2002 08:42
Software & Hardware IRC Funnies (Deel 2)
Koen
133 21-12-2001 21:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:52.