Oud 16-10-2016, 16:49
Amberx08
Amberx08 is offline
Heeyy,

Ik ben zelf best wel verlegen, het is niet zo dat ik niks durf te zeggen, maar ik kan me pas helemaal mezelf zijn als ik iemand goed ken.en ik vraag me af wat jongens daar eigenlijk van vinden, van meisjes die verlegen zijn.

mijn vriendinnen zijn niet verlegen en doen meteen heel druk en gek bij jongens, en ook altijd vinden jongens mijn vriendinnen meteen leuker omdat ze dus helemaal niet verlegen zijn.

Maar is een beetje verlegen dan meteen zo'n grote afknapper ?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-10-2016, 17:44
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Nee hoor dat hoort er een beetje bij. Maak je er geen zorgen over. Iedereen is anders. Wees gewoon jezelf!

Ik verplaats je topic even naar liefde en relatie
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2016, 18:09
Obelise
Obelise is offline
Ze zien t gewoon als een simpel meisje die geen aandacht nodig heeft en "aandacht wil"
Dus voor veel klootzakken prachtig.

Je hebt ook andere, die juist willen weten waarom je verlegen bent, dat zijn de gene die niet alleen in je slipje willen
Met citaat reageren
Oud 16-10-2016, 18:22
Obelise
Obelise is offline
En je snapt dat het eerste en voornaamste waar 99% gozers aan denken, is hoe snel ze je in bed kunnen krijgen
Met citaat reageren
Oud 16-10-2016, 20:22
Michel01
Avatar van Michel01
Michel01 is offline
Nee hoor is geen afklapper. Sommige jongens vinden het juist leuker als een meid (een beetje) verlegen is.
__________________
"Your love for what you do and willingness to push yourself where others aren't prepared to go is what will make you great." - Laurence Shahlaei
Met citaat reageren
Oud 16-10-2016, 21:50
Anon Ymous
Anon Ymous is offline
Citaat:
En je snapt dat het eerste en voornaamste waar 99% gozers aan denken, is hoe snel ze je in bed kunnen krijgen
Waar baseer je dit op?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2016, 23:56
Ashjuhhhh
Avatar van Ashjuhhhh
Ashjuhhhh is offline
Verlegen meisjes zijn naar mening vaak wat leuker, en soms wat gezelliger! Maarja niet iedereen denkt daar zo over lijkt me
Met citaat reageren
Oud 18-10-2016, 00:14
JustInHere97
JustInHere97 is offline
Ik vind verlegen meisjes best wel interessant, ik wil ze dan op hun gemak stellen. Maar dat kan vaak pas wanneer je ze wat langer kent. Ook zijn ze een beetje mysterieus vind ik. Daarom wil ik er ook wel achter komen waarom ze zo verlegen zijn, wanneer ik de kans daar voor krijg.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2016, 00:18
Obelise
Obelise is offline
En wat ga je daarna met haar doen?
Met citaat reageren
Oud 18-10-2016, 00:51
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Er is verlegen en er is saai.

Zolang je niet basic bent komt alles goed.
__________________
So a baby seal walked into a club...
Met citaat reageren
Oud 18-10-2016, 00:53
Anonymous John
Avatar van Anonymous John
Anonymous John is offline
Overigens zijn er genoeg jongens die niks hoeven met meisjes die "meteen druk en gek doen."
__________________
So a baby seal walked into a club...
Met citaat reageren
Oud 18-10-2016, 12:32
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Heeyy,

Ik ben zelf best wel verlegen, het is niet zo dat ik niks durf te zeggen, maar ik kan me pas helemaal mezelf zijn als ik iemand goed ken.en ik vraag me af wat jongens daar eigenlijk van vinden, van meisjes die verlegen zijn.

mijn vriendinnen zijn niet verlegen en doen meteen heel druk en gek bij jongens, en ook altijd vinden jongens mijn vriendinnen meteen leuker omdat ze dus helemaal niet verlegen zijn.

Maar is een beetje verlegen dan meteen zo'n grote afknapper ?
Nee vind sgattig zelfs
Met citaat reageren
Oud 18-10-2016, 12:45
Verwijderd
Ik vind het juist fijn als iemand verlegen is. Het heeft juist wat. Het kost wat moeite om het echte meisje te ontdekken. Het is een kwaliteit. Gewoon trots op zijn. Het maakt je uniek.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2016, 16:19
Scholier15
Scholier15 is offline
Zeker geen afknapper, alleen soms wel onhandig, als je een jongen leuk vindt en geen interesse durft te tonen. Een jongen kan niet ruiken of jij hem leuk vindt. 😂
Met citaat reageren
Oud 26-10-2016, 17:40
rawbananas
rawbananas is offline
ik vind het juist geweldig als een verlegen meisje haarzelf bij mij durft te zijn omdat ze zich vertrouwt voelt bij mij, voor mij absoluut geen afknapper maar het kan natuurlijk iets lastiger zijn om het verlegen meisje in eerste instantie te leren kennen, wantja wat Scholier15 zegt, bovendien kan de jongen zelf ook verlegen zijnXD
__________________
Die Plato was zo gek nog niet!
Met citaat reageren
Oud 29-10-2016, 14:58
robbie14
robbie14 is offline
Dat verschilt per jongen. Denk dat jongens die zelf ook rustig of verlegen zijn meer met jou hebben dan je vriendinnen.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2016, 18:46
Robbert297
Robbert297 is offline
Ikzelf val eerder voor een verlegen meisje dan op een meisje dat aandachtsgeil is (en dus gek doet bij jongens). Verlegen meisjes zijn naar mijn ervaring vaker zichzelf, en dat kan ik niet terugvinden bij aandachtsgeile meisjes.

Blijf jezelf, dan kom je verder dan andere meisjes!
Met citaat reageren
Oud 31-10-2016, 20:08
saar_046
saar_046 is offline
Citaat:
Heeyy,

Ik ben zelf best wel verlegen, het is niet zo dat ik niks durf te zeggen, maar ik kan me pas helemaal mezelf zijn als ik iemand goed ken.en ik vraag me af wat jongens daar eigenlijk van vinden, van meisjes die verlegen zijn.

mijn vriendinnen zijn niet verlegen en doen meteen heel druk en gek bij jongens, en ook altijd vinden jongens mijn vriendinnen meteen leuker omdat ze dus helemaal niet verlegen zijn.

Maar is een beetje verlegen dan meteen zo'n grote afknapper ?
omg juist helemaal niet ! ik ben zelf meestal ook best verlegen bij jongens maar het is niet zo dat ik helemaal rood word ofzo.de meeste vinden het juist leuk als een meisje verlegen is omdat ze dat schattig vinden ofzo hahah
en je moet gewoon jezelf zijn ♥ want meestal zijn de rare drukken nou weer meisjes die aandacht willen hebben [ ik zeg niet dat het altijd zo is ik ben ook best wel gek maar niet bij jongens hahah]
but dont worry ♥
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-11-2016, 10:13
Marixal
Marixal is offline
Ik kan niet als een soort professional antwoorden, maar als jongen kan ik wel zeggen dat verlegen meisjes meestal juist goed overkomen, want die blijken meestal wat liever dan de rest. (Ik geef een mening, niet een altijd kloppend antwoord )
Met citaat reageren
Oud 01-11-2016, 17:49
sweetlaker
sweetlaker is offline
Doet me denken aan mijn eerste date, we waren allebei verschrikkelijk verlegen maar door na afloop te appen met elkaar waren we daar de tweede date helemaal overheen. Mijn tip: durf je in het echt niet zo veel vanwege verlegenheid, probeer het dan via whatsapp of zoiets, dat kan echt werken.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2016, 10:34
rafael13062001
rafael13062001 is offline
ik vind het bloed aantrekkelijk meiden die verlegen zijn
Met citaat reageren
Oud 07-11-2016, 20:24
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Beter een verlegen meisje, dan zo'n viswijf.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2016, 18:20
Raymond2003
Avatar van Raymond2003
Raymond2003 is offline
Meisjes die verlegen zijn, zijn juist vaak de liefste! Waarschijnlijk is dat dus ook bij jou zo.

-Raymond
Met citaat reageren
Oud 08-12-2016, 14:53
xGood7
xGood7 is offline
Ik ben het zelf ook, en dus vind ik het helemaal niet erg als een meisje een beetje verlegen is
Met citaat reageren
Oud 27-12-2016, 07:51
lollipop104
lollipop104 is offline
Het is het tegenovergestelde van een afknapper! Ik ben zelf ook best verlegen, daardoor word ik als "schattig" beschouwd. Heel veel jongens vallen op een leuk, schattig meisje. Ik weet niet of jij zo genoemd wil worden maar blijf gewoon jezelf. Ik bedoel, je wilt toch niet met een jongen eindigen waarbij je je heel anders voor moet doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2017, 01:19
2Frsh.
2Frsh. is offline
Juist leuk!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2017, 10:04
RobinsonCrusoe
RobinsonCrusoe is offline
Nee het is juist erg leuk, alleen kan het soms te veel verlegenheid worden.
Dan wordt het vervelend omdat je als jongen soms niet zeker bent van of ren meisje je nu leuk of gênant vindt, het is soms onduidelijk.
Mag ik jou een vraag stellen: vindt jij nu op dit moment een jongen echt leuk?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2017, 10:07
RobinsonCrusoe
RobinsonCrusoe is offline
Citaat:
Het is het tegenovergestelde van een afknapper! Ik ben zelf ook best verlegen, daardoor word ik als "schattig" beschouwd. Heel veel jongens vallen op een leuk, schattig meisje. Ik weet niet of jij zo genoemd wil worden maar blijf gewoon jezelf. Ik bedoel, je wilt toch niet met een jongen eindigen waarbij je je heel anders voor moet doen?
Ik als jongen vind dat erg leuk klopt, maar soms maakt het me heel onzeker als een meisje heel verlegen is. Dan denk ik echt zo van, doe ik iets ergs of iets verkeerd?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2017, 21:42
jiujitsuman
jiujitsuman is offline
Ik vind het ook totaal geen afknapper!
Maar ik ben ook niet de zekerste persoon op aarde. Dus als iemand heel verlegen is kan ik lastig inschatten of er ook enige vorm van interesse in mij is.
Dan wordt het voor een jongen ook wel lastig om iets te ondernemen.
Tenzij het idd zo'n type is die alles gwn probeert en alleen seks wil. Maar die types herken je snel genoeg denk ik.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie wat vinden jongens leuk?
Hachina
208 27-11-2011 13:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:22.