Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2017, 08:06
HelpDavy
HelpDavy is offline
Wie stopt er wel eens iets in zijn broek om mensen te laten denken dat je meer hebt dan eigenlijk zo is?
Met citaat reageren
Oud 22-01-2017, 12:44
Loner
Loner is offline
Dan ben je echt een mongool. Sowieso is het niet van belang hoe groot hij is in slappe toestand. Alleen stijf telt
Met citaat reageren
Oud 22-01-2017, 16:21
Flyhigh
Flyhigh is offline
meisjes kijken daar niet naar, extra tegenvaller als ze je broek uit doen
Met citaat reageren
Oud 22-01-2017, 16:23
vliegerschool
Avatar van vliegerschool
vliegerschool is offline
Eens. Is iets voor pannenkoeken. Bij meiden vind ik het trouwens ook niet kunnen.
__________________
Nou, dat was het wel zo'n beetje
Met citaat reageren
Oud 27-01-2017, 07:07
HelpDavy
HelpDavy is offline
Jongens onderling erg onaardige opmerkingen maken. Dus ik zou me kunnen voorstellen dat je het toch iets meer laat lijken. Bovendien hoef je met die jongens niet naar bed.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2017, 08:00
Simmim
Avatar van Simmim
Simmim is offline
Nee haha en ook echt nog nooit aan gedacht om dat te doen. Is niet nodig joh, je bent wie je bent, vroeg of laat moet je het accepteren.
__________________
Check me out on YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCm9xsOkA_WQU57AME6ccdmg
Met citaat reageren
Oud 27-01-2017, 09:16
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Jongens onderling erg onaardige opmerkingen maken. Dus ik zou me kunnen voorstellen dat je het toch iets meer laat lijken. Bovendien hoef je met die jongens niet naar bed.
Zeuren ze niet over je penis, dan verzinnen ze wel iets anders om je mee te pesten. Daarnaast komen de meeste (serieuze) opmerkingen waarschijnlijk als je moet omkleden of douchen bij het sporten, en dan valt er weinig te verbergen, of val je door de mand
Accepteer je eigen lichaam, daar ga je een stuk meer aan hebben in je leven.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 27-01-2017, 18:47
HelpDavy
HelpDavy is offline
Ik ben zelf wel tevreden hoor; maar als ik rond kijk, denk ik vaak "hier klopt iets niet". Dan lijkt het me dat ze opvulling gebruiken. Heb vooral het gevoel als iemand een joggingbroek draagt. Je ziet dan vaak een bobbel.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2017, 20:09
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Er zijn twee "soorten" penissen. Growers en showers. Een grower is slap vrij klein, maar in stijve toestand veel groter. Een shower is altijd op bijna maximaal formaat, als die stijf wordt groeit hij maar een klein beetje. Het kan best dat die jongens een penis hebben die in slappe toestand vrij groot is.
Type ondergoed, of de afwezigheid daarvan heeft natuurlijk ook invloed op hoe het er uit ziet.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 28-01-2017, 17:28
Kylian1
Kylian1 is offline
Ik zelf heb vij weinig in onderbroek
terwijl een vriend van me kleiner is dan mij en zijn onderbroek zit goed gevuld.
Zijn er tips voor het toch iets groter te laten lijken?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2017, 20:16
ThaMurz
ThaMurz is offline
Citaat:
Wie stopt er wel eens iets in zijn broek om mensen te laten denken dat je meer hebt dan eigenlijk zo is?
Wie het kleine niet eert. is het grote niet weerd!

ofzo!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2017, 11:33
spermanent
spermanent is offline
Ik heb ooit gelezen dat als je hem scheert dat ie dan groter lijkt (dat geldt dan natuurlijk voor naakt)
Met citaat reageren
Oud 31-01-2017, 16:23
Verwijderd
Er zijn van die boys die als ze gewoon staan nul komma nul een bobbel in hun broek hebben, als dat het geval is snap ik dat je er iets aan doet. Dan kan je broeken met een knoop vaak van de America Today kopen, die hebben van zichzelf een behoorlijke bobbel. Broeken van H&M of Zara hebben dat weer niet.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2017, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Ik zelf heb vij weinig in onderbroek
terwijl een vriend van me kleiner is dan mij en zijn onderbroek zit goed gevuld.
Zijn er tips voor het toch iets groter te laten lijken?
Je kan je penis anders in je onderbroek leggen. Of dat zegmaar je eikel naar je kont wijst tussen je benen door, vind ik vaak niet zo fijn maar vele anderen wel of je legt hem overdwars of meer opgepropt om zo te zeggen en dan heb je al snel een afdruk.
Overig zijn van die wijde onderbroeken zoals Pockies niet handig als je het groter wilt laten lijken. Kan je beter als je zelf maat M hebt een strakke boxer in maat S kopen.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2017, 18:30
HelpDavy
HelpDavy is offline
Dat zit toch ook niet prettig.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2017, 10:14
Jongen14 Y/O
Jongen14 Y/O is offline
Citaat:
Ik ben zelf wel tevreden hoor; maar als ik rond kijk, denk ik vaak "hier klopt iets niet". Dan lijkt het me dat ze opvulling gebruiken. Heb vooral het gevoel als iemand een joggingbroek draagt. Je ziet dan vaak een bobbel.
Als je een joggingsbroek draagt en je kijkt van boven naar beneden zie je vaak maar een kleine bobbel maar als je het via een spiegel bekijkt zoals hoe andere mensen het zien ziet het er wat groter uit
Met citaat reageren
Oud 05-02-2017, 10:15
Jongen14 Y/O
Jongen14 Y/O is offline
Citaat:
Ik heb ooit gelezen dat als je hem scheert dat ie dan groter lijkt (dat geldt dan natuurlijk voor naakt)
Dat is waar (eigen ervaring)
Met citaat reageren
Oud 06-02-2017, 10:11
Verwijderd
Citaat:
Of dat zegmaar je eikel naar je kont wijst tussen je benen door, vind ik vaak niet zo fijn maar vele anderen wel
Wat??? WTF? Wie vindt dat nu fijn?
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Nieuw bewijs: Leven na dood bewezen
babshoewab
114 13-08-2009 14:03
Huiswerkvragen: Exacte vakken [SK] rutherford tekeningen
thug
11 03-12-2004 19:16
Liefde & Relatie Een relatie moet geen leegte opvullen
Verwijderd
9 05-03-2003 13:26
Huiswerkvragen: Exacte vakken Gat Eschers "prentententoonstelling" opgevuld
[Pierewiet]
4 30-08-2002 17:17
Huiswerkvragen: Exacte vakken magnetisme
The donn
23 17-05-2002 09:37
Software & Hardware gaatjes opvullen in case
nosferato
6 06-05-2002 03:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:24.